Joulukuiset

Harmi kun täällä on niin vähän porukkaa, missä kaikki joulukuiset🤣🙊

Täällä oireetta ihmetellään vieläkin, että onko tässä muka tapahtumassa nyt jotakin!
Ajattelin ensi viikolle odotella varhaisultran ajan varaamista. Jospa sekin sitten konkretisoisi vähän tätä tilannetta.
Onko joku jo saanut ajan?🤗
 
vierailija
22.12./Happywife/2. lapsi/HUS

Anonyymisti pakko päästä johonkin keskustelemaan fiiliksistä. Ajateltiin tällä kertaa pitää raskaus salassa mahdollisimman pitkään, jos se vaan onnistuu. Ekasta kerrottiin heti plussasta jo.
Kävin poistattaa kierukan kuukausi sitten ja ajateltiin että tärppää kun tärppää. No ihana että tärppäs heti❤
 
22.12./Happywife/2. lapsi/HUS

Anonyymisti pakko päästä johonkin keskustelemaan fiiliksistä. Ajateltiin tällä kertaa pitää raskaus salassa mahdollisimman pitkään, jos se vaan onnistuu. Ekasta kerrottiin heti plussasta jo.
Kävin poistattaa kierukan kuukausi sitten ja ajateltiin että tärppää kun tärppää. No ihana että tärppäs heti
Oho, en oo ennen käyttänyt tätä keskustelupalstaa niin en näköjään hallitse 😅😅
 
Mulla on aika oireetonta.. pientä närästystä ja väsymystä. Yleensä alussa ollut menkkamaisia jomotuksia, mutta nyt ei mitään.. toki vasta tosi aikaista, ehkä nyt 4+1. Inhottavaa kun haluis iloita raskaudesta, mutta koko ajan pelko naputtaa takaraivossa, että kesken menee kuitenkin . Vaikka kai se todennäköisempää on et kaikki meneekin ihan hyvin ..
 
Voi ei, inhottavaa jos pelko on koko ajan takaraivossa.😓
Toivottavasti se siitä päivien ja viikkojen edetessä helpottaa kaikilla ja uskaltaa lopulta alkaa iloitsemaan enemmän raskaudesta❤ siihen luotamme että kaikki menee hyvin!✌

Itse en oikein meinaa tajuta vieläkään tätä tilannetta, eikä ole oireita, ei mitään. En osaa olla pelokas tai ahdistunutkaan kun en koe oikein edes olevani raskaana...🤣
Ehkä päälimmäisenä mielessä se, koska tämä asia oikein alkaa konkretisoitumaan itselle.🤔😊 Vai onko tässä joku astetta suurempi itsesuojeluvaisto nyt muurina😅
 
  • Rakkaus
Reactions: _Sabe_
Vuoteliko sulla siis läpi raskauden ? :/ Jos muistan oikein niin meni
kesken vasta puolessa välissä ?
No lähes, vuotoa oli rv5-12 satunnaisesti. Välillä tuhrua ja välillä holahteli verta ihan kunnolla. Silloin oli hematomaa mikä vuoteli. Sitten rv 20 iski paha kohtutulehdus vuotojen ja hematoomien takia, ettei mitään ollut enää tehtävissä. Tutkimuksissa löytyikin sitten multa tukostaipumus, niin todennäköisesti sen takia myös istukkaan tukoksia ja hematoomia muodostunut. Nyt parin viikon päästä alkaa verenohennus, jos siitä olisi apua eikä hematoomia tulis.
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Mulla on kyllä edellisistä keskenmenoista huolimatta nyt tosi hyvä fiilis. On sellanen seesteinen olo että menee hyvin loppuun saakka 🙏🏻☺. Ja aivan varmasti tekee hyvää kun ei nyt stressaa. Oma elämä on nyt muutenkin työpaikan vaihdoksen myötä rauhottunut selvästi ja uskon että sillä iso merkitys.
Mulla myös tasan yksi raskaus mikä mennyt loppuun saakka missä ei oo ollu vuotoja joten jos niitä tulee niin se on enemmän normi mulle. Toki sillon heti miettii et kesken menee, mut en kuitenkaan siihenkään pysty vaikuttaa.
Ens viikolla soitan neuvolaan ja kyselen vähän pääsiskö tehostettuun tarkkailuun mun historian takia. Mun vuotoihin ei oo löytynyt aijemmin syytä, pois lukien viimeinen raskaus missä mulla oli hematooma mikä vuosi.
 
@Selis ihanaa, jos sulla on nyt levollinen olo 🙏🏻 eiköhän se enteile hyvää! :)

Mun olo on edelleen niin normaali, etten voi uskoa että raskaana ollaan 😂 voiskohan mahakipujen poissaolo johtua siitä että keskenmenosta (12/22) on niin vähän aikaa, että kohdun ei tarvii kasvaa vielä 🤔 ens viikolla soitan neuvolaan, jännää..
 
Moi,

siitäkin huolimatta että oon ihan varma että karma iskee tän kirjoituksen jälkeen niin heipat! Tänään dpo 13 ja melko vahva viiva testattu aamulla. Takana km 1/2022 eli meni tässä aika pitkä aika ennen raskaaksi tuloa uudelleen. Yritys aloitettiin vajaat 2 vuotta sitten. Laskettu aika ehkä 27.12. tienoilla. Meillä esikoinen 9v ja kuopus 6v, katotaan saataisko tää "iltatähti" syliin saakka. Itse täytän 38v kesällä. Tsemppiä kaikille ❤
 
Moi,

siitäkin huolimatta että oon ihan varma että karma iskee tän kirjoituksen jälkeen niin heipat! Tänään dpo 13 ja melko vahva viiva testattu aamulla. Takana km 1/2022 eli meni tässä aika pitkä aika ennen raskaaksi tuloa uudelleen. Yritys aloitettiin vajaat 2 vuotta sitten. Laskettu aika ehkä 27.12. tienoilla. Meillä esikoinen 9v ja kuopus 6v, katotaan saataisko tää "iltatähti" syliin saakka. Itse täytän 38v kesällä. Tsemppiä kaikille
Tervetuloa! toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat loppuvuonna iltatähden syliin.🥰 Se on kyllä hankala olla murehtimatta kun on niin suuresta ja tärkeästä asiasta kyse😅❤
 
Mulla oli tänään hirvittävän huono olo. Oksensin jonkun 30 kertaa. Esikoisen raskaudesta muista että en koskaan oksentanut, kaikki vaan vähän yökötti reilun kuukauden. Nyt vähän kyllä rupes ahdistamaan tää pahoinvointiasia 😭 ja muutenkin esikoisen raskaus ja vauvavuosi oli tosi iisejä. Toivottavasti tää ei oo ihan vastakohtaa😱😱
 

Yhteistyössä