Joulukuiset

Koitan huomenna ehtiä soittamaan vu aikaa töiden lomassa, kun sain työvuoroja urkittua loppukuulle. Neuvolaan varmaan soittelen myös tällä viikolla, mutta käynti sinne on varmasti reilusti vu:n jälkeen.

Face-ryhmään uskaltautuu vasta nt-ultran jälkeen, ehkä. Tai rakenneultran. En tiedä, mutta mennessä näkee 🤭

Usko on koetuksella koko raskauteen, ajatus on vahvasti se ettei tästä mitäön tule kuitenkaan. Huoh... Tiedä helpottaako tämä pelko missään vaiheessa
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja Josba05
Moi! Mäkin voisin liittyä tänne tuolta haaveilijoista.. tänään vahva plussa tehty, dpo ehkä 12, mutta viivan vahvuudesta päätellen vois olla jo pidemmälläkin. Taustalla marras-joulukuussa kkm rv 12+4 ja se varjostaa kyllä todella paljon nyt tätä alku aikaa, mutta yritän ottaa ilon irti 🙏🏻😊 laskettu aika vähän tollanen arvaus..

@lunni / viides lapsi / 21.12.
 
Moi! Mäkin voisin liittyä tänne tuolta haaveilijoista.. tänään vahva plussa tehty, dpo ehkä 12, mutta viivan vahvuudesta päätellen vois olla jo pidemmälläkin. Taustalla marras-joulukuussa kkm rv 12+4 ja se varjostaa kyllä todella paljon nyt tätä alku aikaa, mutta yritän ottaa ilon irti laskettu aika vähän tollanen arvaus..

@lunni / viides lapsi / 21.12.
Kiva että tänne vielä eksyy porukkaa!👏
Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saadaan kaikki pikkuiset joululahjat syliin❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Josba05
Kiva saada lisää joulukuisia tänne 🤩.

Mä mietin että mennään mun mielenrauhan takia joskus viikon 7+ paikkeilla ultraan. En oo vielä varaillut.

Neuvolaan soitan ens viikolla kun töissä iltavuoro niin pystyy aamulla hoitaa näitä asioita. Mä päätin viimeks etten soita ennen viikkoa 8 kun sillon pitää varailla aikoja seulontoihin, mut työn takia helpompi soitella ens viikolla.
Harmittaa vaan kun kahdesti oon turhaan täyttänyt niitä neuvolan tietoja sähköiseen äitiyskorttiin, siks en haluis hosua.
 
Varasin tänään vu ajan, minkä sain huhtikuun loppuun. Silloin olis 6+5 ja nyt mietin, että pitäisikö kuitenkin siirtää toukokuun alkuun 🙄
Neuvolaan yritin myös soitella tänään, mutta kyllästyin jonottamaan. Jos torstaina ehtis uudelleen yrittämään 😁

Nyt jotenkin seesteistä ja oireetonta, mikä ahdistaa ja pelottaa mutta on toisaalta ihan kiva 🤷🏻‍♀️ Pelko vuodon alkamisesta jatkuvasti läsnä, jospa sitten neuvolan puolelta sais jotain tukea tähän pelkoon 🤞🏻
 
Täällä oireettomuus laittaa miettiin, että tapahtuuko tässä nyt muka jotain!😅 Toki tässä vaiheessa ei sen kummempia oireita vielä välttämättä olekkaan, silti odottelen koskahan se kunnon etominen alkaa, tai muut selkeät tuntemukset joista tietää olevansa raskaana.😎🤰
Esikoisesta rinnat oli tosi arat tässä vaiheessa, mutta uskon että imetys tehnyt niihin tehtävänsä eikä ne ole enää samalla tavalla herkät.🙈
 
Sivusta lukenut niin kai uskallan jo mukaan tulla. 7; s lapsi tulossa jos kaikki menee hyvin 🙂 nuorin on 5kk😅❤ laskettuaika 9.12. mutta tästä en varma koska edelliset menkat oli niin oudot että pistää mietityttää oonko pidemmällä.
Testiä tehdessä olin jo aivan varma että raskaana ollaa, sen vaan tunsi. Etova olo on jo, suklaata en siedä vaikka normaalisti herkkua, kinkkua vois syyä koko ajan.
 
Sivusta lukenut niin kai uskallan jo mukaan tulla. 7; s lapsi tulossa jos kaikki menee hyvin nuorin on 5kk laskettuaika 9.12. mutta tästä en varma koska edelliset menkat oli niin oudot että pistää mietityttää oonko pidemmällä.
Testiä tehdessä olin jo aivan varma että raskaana ollaa, sen vaan tunsi. Etova olo on jo, suklaata en siedä vaikka normaalisti herkkua, kinkkua vois syyä koko ajan.
Miul menis juustoa vaikka kilo päivässä :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: _Sabe_
Miehän siis soitin neuvolaan jo viime kuussa, kun luulin raskautuneeni (varattiin neuvola 9.5), mutta r-testi reagoikin ovulaatioon ja vieläpä kaksi kertaa viime kuussa. Vitsailtiinkin miehen kanssa, että sieltä tulee nyt ne kaksospojat :ROFLMAO:

Nyt neuvola edelleen pysyi samana :love:
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_

Yhteistyössä