Joulukuiset

Täälläki oireetonta menoa. Unohtelen välillä, että tässä edes ollaan raskaana kun ei missään tunnu😅 nyt ollut tänään aika energinen olo ja nälkäkään ei iske nyt yhtä nopeasti kun aikaisemmin.

Mulla on kaapissa ovistestejä jäänyt yli ja tänään viimeks pissasin yhen ihan vaan koska miks ei (ne siis reagoi myös raskaushormooniin)🤣 Tikkuun tuli tumma punanen kontrolliviiva jo ennenku pissa kerkesi valumaan tikun toiseen päähän😄 jotain tässä ajan kuluksi täytyy keksiä että jotenkin alkaisi tajuamaan että tässä oikeasti nyt on raskaana.🤣
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: _Sabe_ ja Lunni_
Mulla kans aika hyvät fiilikset. Ei oo kun välillä sitä närästyksen tunnetta ja sit jos ruokaväli venyy liian pitkäks niin tulee huonoa oloa. Välillä myös paleltaa raakasti.
Vuodoista; vähän edelleen tulee pyyhkiessä. Olisko tänään tullu teelusikallinen.
Mulla tulee aina tietyissä asennoista sellasta repäsykipua. Tuttua aijemmista raskauksista.
Ja luoja näitä rintoja… ne ovat aivan valtavat 🤦‍♀️
 
Täällä kohtalotoveri rintojen kanssa. Eniten ahistaa kuinka paljon ne voi vielä kasvaa esikoisen jäljiltä kuppikoko kasvoi en ees tiiä kuinka monella ja nyt sitten kohti uutta kasvua
Jep, mulle joskus aikoinaan kokenut kätilö totesi että usein isorintaisilla ne kasvaa entisestään raskauden myötä 🤦‍♀️. No on kyllä huomattu. Ja iltaisin kun meen nukkuu niin tunnen miten ne oikeen särkee.
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_ ja Nokare
Jep, mulle joskus aikoinaan kokenut kätilö totesi että usein isorintaisilla ne kasvaa entisestään raskauden myötä . No on kyllä huomattu. Ja iltaisin kun meen nukkuu niin tunnen miten ne oikeen särkee.
Voi ei😓 on kyllä inhottavaa! Ekan kans elin vielä siinä toivossa, että ne tyhjenis kasaan ja tilalle jäisi vaan pussukat, mutta se oli haaveajattelua🤣

Mutta oikeasti, odotan kyllä myös sitä, että tämä toinen (ja meidän viimeinen) lapsi on imetetty ja sitten kyllä varaan ajan kunnalliselle puolelle, jospa näitä sais sitten vihdoin operoitua. Helpottais selkävaivoja ja kaikkea muutakin sen henkisen hyvinvoinnin lisäksi. Luin, että vuosi pitäisi olla imetyksestä niin voi arvioida rintojen "lopullisen" tilanteen.😊😉
 
Voi ei on kyllä inhottavaa! Ekan kans elin vielä siinä toivossa, että ne tyhjenis kasaan ja tilalle jäisi vaan pussukat, mutta se oli haaveajattelua

Mutta oikeasti, odotan kyllä myös sitä, että tämä toinen (ja meidän viimeinen) lapsi on imetetty ja sitten kyllä varaan ajan kunnalliselle puolelle, jospa näitä sais sitten vihdoin operoitua. Helpottais selkävaivoja ja kaikkea muutakin sen henkisen hyvinvoinnin lisäksi. Luin, että vuosi pitäisi olla imetyksestä niin voi arvioida rintojen "lopullisen" tilanteen.
Mulla on pienennetty rinnat, menisin heti uudelleen jos pääsisin. Ne oli just hyvät, mutta nyt varmaan kasvanut kaks kuppikokoa 😩. Kunnallisella puolella tehtiin.

@Lunni_ mä veikkaan että ei oo niin toivottu kuukausi saada joulukuussa vauvaa 🙊. Mutta samaa mieltä et ihmeen hiljasta on.
Toivottavasti tulis korona lievänä sinne 🙏🏻
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_ ja Nokare
Täällä ollaan ja lueskellaan, mutta jotenkin tosi pessimistinen olo nyt kun eilen tuli pyyhkiessä vähän ruskeaa.. tänään vähemmissä määrin.. edellisessä km vuoti enenevissä määrin just näin (tosin tais alkaa vasta 6+5 ja sitten km 7+2). Tänään 4+3. Että nyt hiljaiseloa tästä syystä, en elättele turhia toiveita.
 
Täälläki oireetonta menoa. Unohtelen välillä, että tässä edes ollaan raskaana kun ei missään tunnu nyt ollut tänään aika energinen olo ja nälkäkään ei iske nyt yhtä nopeasti kun aikaisemmin.

Mulla on kaapissa ovistestejä jäänyt yli ja tänään viimeks pissasin yhen ihan vaan koska miks ei (ne siis reagoi myös raskaushormooniin) Tikkuun tuli tumma punanen kontrolliviiva jo ennenku pissa kerkesi valumaan tikun toiseen päähän jotain tässä ajan kuluksi täytyy keksiä että jotenkin alkaisi tajuamaan että tässä oikeasti nyt on raskaana.
Mulla myös nyt tosi oireetonta. Ainut mikä muistuttaa on järkyttävä ja jatkuva nälkä sekä iltainen pömppöturvotusmaha, jota mulla ei oo koskaan muuten ilman raskautta.
 
@baulie toivotaan että on ihan tavallista/normaalia vuotoa😊🤞 mutta tosiaan vuoto on varmasti kyllä sellainen oire joka saa väkisinkin varpailleen vaikka sitten olisi ihan vaaratontakin. Kunpa menisi ohi nopeeta!

@Happywife ihan kiva kuulla että oireettomuutta muillakin. Toisaalta oireettomuus on hyvä asia; ei ole ainakaan ikäviä oireita/kipuja tms. Sitten taas toisaalta sitä toivois vaikka yhtä aamuoksennusta että sais semmosen varman olon että kyllä tässä raskaana ollaan🤣
Mutta tosiaan hyvähän se on että ei kummempia oireiluita ole jotka sit voi vaivata arkea🤷‍♀️😊
 
@baulie toivotaan että on ihan tavallista/normaalia vuotoa mutta tosiaan vuoto on varmasti kyllä sellainen oire joka saa väkisinkin varpailleen vaikka sitten olisi ihan vaaratontakin. Kunpa menisi ohi nopeeta!

@Happywife ihan kiva kuulla että oireettomuutta muillakin. Toisaalta oireettomuus on hyvä asia; ei ole ainakaan ikäviä oireita/kipuja tms. Sitten taas toisaalta sitä toivois vaikka yhtä aamuoksennusta että sais semmosen varman olon että kyllä tässä raskaana ollaan
Mutta tosiaan hyvähän se on että ei kummempia oireiluita ole jotka sit voi vaivata arkea
Siis sepä just! En kaipaa muuten kyllä oireita mut ei tunnu yhtään raskaudelta😁
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Mulla 2,5 vkoa aikaa varhaisultraan 🙊. Tiiän et tulevat pari viikkoa on melko kiireisiä joten uskon et aika menee nopeesti ☺.

Vähän on siitepöly ja katupöly tehnyt nyt kiusaa, mutta eikös oo niin ettei noita allergialääkkeitä sais nyt oikeen syödä 🤧?
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Mulla kans aika hyvät fiilikset. Ei oo kun välillä sitä närästyksen tunnetta ja sit jos ruokaväli venyy liian pitkäks niin tulee huonoa oloa. Välillä myös paleltaa raakasti.
Vuodoista; vähän edelleen tulee pyyhkiessä. Olisko tänään tullu teelusikallinen.
Mulla tulee aina tietyissä asennoista sellasta repäsykipua. Tuttua aijemmista raskauksista.
Ja luoja näitä rintoja… ne ovat aivan valtavat

Mulla kans palelee iha hitokseen nyt.
Mutta onpa mukava kuulla että vuoto ei oo yltyny🙏❤
 
Tänään aavistus rusehtavaa valkovuotoa... Meinasin jo iloita, että päästäisiinkin vähän helpommalla. Saa nähdä kuinka käy. Miten tulikaan heti luovuttanut olo 😪
Nyt 5+6 ja edellisessä hematooma alkanut oireilemaan juuri tällä tavalla ja joskus 6+6-7+1 oli rajummin vuotoa..
 
  • Surullinen
Reactions: _Sabe_ ja baulie
Tänään aavistus rusehtavaa valkovuotoa... Meinasin jo iloita, että päästäisiinkin vähän helpommalla. Saa nähdä kuinka käy. Miten tulikaan heti luovuttanut olo
Nyt 5+6 ja edellisessä hematooma alkanut oireilemaan juuri tällä tavalla ja joskus 6+6-7+1 oli rajummin vuotoa..
Voi ei☹ mutta jos on hematooma niin sehän voi kuitenkin olla ihan vaaratonkin?
 

Yhteistyössä