Mie en oo uskaltanu käydä kattoo..ku oon hyvä kehittää järkyttäviä hysterioita itselleni vaik tietäisin kaiken olevan hyvin meinasin kysyä kaikki ens torstaina ku mennää neuvolaa. Sitte pitäs kuulua sydänäänetki..ni en sitte panikoi mitään tuloksia salaa hiljaa mielessäni..@äiti_82 Ei oo muuta syytä epäillä kun tuo arvo ja ikä. Tiiätkö oliko sulla millaset arvot?
Onnex aika on niin pian, niin saat selvyyden@äiti_82 Ei olis minunkaan pitäny käydä kattoo, koska myös superhyvä googlaamaan kaikki kauhujutut kaikesta Kyllä se laskee, mut tuolloin kun kokeet otettiin, niin viitearvojen mukaan olis pitäny olla 60-70.
Heippa!@justiina4 Mullakaan ei näy pappa, mut hcg näkyi ja se oli tosi alhainen. Nyt sit ihan murheellisena ollu eilisestä asti kun huolettaa niin paljon ultra tiistaina ja alkoi pelottaa se ihan hitosti. Eikä mua silleen pelota se down, sen kanssa vois elää, mut pelkään, että se ei elä enää.
Miks pitikin mennä lukemaan koko hiton koetulokset!
Hyvä, että oli kaikki ok.Heippa!
Mäkin stressasin noita veriseulan arvoja ennen ultraa. Tulokset kun näki omakannasta melkein heti. Tietty menin kanssa googlailemaan ja jonkun taulukon mukaan s-papp-a arvo oli niinkuin pitikin, mutta omaan silmiin se hcg-arvo oli matala, vähän alta 30... Pelkäsin kanssa, että onko sikiö lakannut kehittymästä. Vähän päältä viikon stressasin ja pelkäsin, ennen kun oli ultran vuoro. Ultrassa kaikki oli kuitenkin niin kuin piti ja kaveri oli todella eloisa, NT 1,5. Sain seuraavana päivänä yhdistetyt seulontatulokset jo NetPostiin ja suurentunutta riskiä ei ollut mihinkään, eli tosiaan ne arvot yksinään ei kerro mitään
Tsemppiä!
Joo, siis tämä oli mulla kyllä tiedossa, en vain jaksanut muistaa tuota loppurimpsua siinä viestiä kirjoittaessani...Hyvä, että oli kaikki ok.
Seerumiseulonnassa mitattava HCG-b-v on eri asia kuin kokonais-HCG, jolla seurataan raskauden etenemistä. Tuo HCG-b-v on vapaa (eli ei proteiineihin sitoutuneena oleva) HCG:n beeta-alaketju. Tämä muillekin tiedoksi, etteivät turhaan panikoi.
Joo Ekassa neuvolassa oli jo 115 laskenut ja sieltä viikolta 10 asti oon käyttänyt rautalisää. Tän kuun lopussa näkee sit neuvolassa oisko yhtään noussut@Ckk Mulla on 10.30
Aloitin raudan syönnin tänään. Viime neuvolassa hb oli jo 111. Onks muilla laskenut jo hb?
Lastenvaunu Emmaljunga Duo Edge, Lounge GreyOmpas täällä ollut aktiivista kellään tietoa mistä sais harmaat vaunut, ei taida olla emmaljungalla? Eilen käyty nt ultrassa 1.6mm oli niskaturvotus ja kaikki hyvin. Verikokeista ei tiiä vielä. Uskomatonta kuinka tämä "meille tulee vauva" tunne tulee yhtäkkiä ja olin vähän kuin shokissa tuon ultran jälkeen, kun ensimmäinen lapsi tulossa la siirtyi 9.12 eli melkein viikolla, johtuuko se siitä että ovulaatio onkin ollut aiemmin??
13+2
Meillä on kanssa sit 2 koiraa ku vauva syntyy ja meinasin kyllä lenkkeillä niitten kanssa.. Miulla oli isommilla lapsilla kans emmaljungat, neljä isoa pyörää, ei mitään kääntyviä.. meinasin nytki ostaa emmaljungat neljällä kääntymättömällä pyörällä. Uskon että on tukevin vaihtoehto ja miellyttää silmää nuo emmaljungat muutenkin!! Toi kuva minkä laitoin ni oli vaan yks runko vaihtoehto.. uskosin että noita värejä saa kaikkiin vaihtoehtoihin.. ehkäKiitos @äiti_82! jotku tuollaiset, joudun lenkittämään koirat myös päivittäin vaunujen kanssa eli pitäis olla kyllä hyvät liikuteltavat, mulla ei ole nuista mitään kokemusta miten nuo 2 merkkiä eroaa toisistaan? Huimausta ei oo verenpaineet tuppaa olemaat enempi korkeat, hankalaa kun ette saa lakua ja salmiakkiakaan syödä se nostais verenpainetta! Ja univaikeuksia on kyllä, herään myös ihmeen aikaisin, mitään muita oireita ei enää olekkaan. Vielä kun saisi sen sukupuoliveikkauksen tietää!
Apua, painoin sulle vahingossa eka peukun alas! Ihania kuulumisia ultrastaKaikki hyvin nt-ultrassa
Ihan kaikki. Munuaisvirtaukset, sydämen virtaukset, aivojen lohkot, nenäluu, napanuora ja sen virtaukset, mahalaukku. Jalat, kädet, sormet, varpaat.
Maiskutti suullaan, eli imi lapsivettä ja heitti niin vimmatusti kuperkeikkaa, laittoi käsiä naamalle ja potki ultra anturaa niin että tunsin kaikki potkut Hämmästelin sitä että voiko olla ja kyllä se sanoi että on ne
Nyt ei muuta kerkeä.
Nekku ja rv varmistui nyt 12+3
Aikaistui parilla päivällä LA 15.12
@Ckk Pääperämitta oli 58,8
Niskaturvotus 1,1 veriseula tulokset ei vielä kerennyt tälle päivälle valmistua, soittavat jos jotain on. Mutta koska turvotus ja kaikki muuten hyvin. Tuskin on mitään
Onpa teil katottu tarkkaa ei meil katottu tollee, enkä muista et ois tytöltäkää katottu, häneltä käytii myös täs ultraa. Pojalta aikoinaan vaan rakenteessa. 14v. Sitten piti valita kumpaan meneeKaikki hyvin nt-ultrassa
Ihan kaikki. Munuaisvirtaukset, sydämen virtaukset, aivojen lohkot, nenäluu, napanuora ja sen virtaukset, mahalaukku. Jalat, kädet, sormet, varpaat.
Maiskutti suullaan, eli imi lapsivettä ja heitti niin vimmatusti kuperkeikkaa, laittoi käsiä naamalle ja potki ultra anturaa niin että tunsin kaikki potkut Hämmästelin sitä että voiko olla ja kyllä se sanoi että on ne
Nyt ei muuta kerkeä.
Nekku ja rv varmistui nyt 12+3
Aikaistui parilla päivällä LA 15.12
@Ckk Pääperämitta oli 58,8
Niskaturvotus 1,1 veriseula tulokset ei vielä kerennyt tälle päivälle valmistua, soittavat jos jotain on. Mutta koska turvotus ja kaikki muuten hyvin. Tuskin on mitään