Tänään ei vielä tasavahvat, mutta selkeästi lähellä ollaan🫶Evannu, olipa ihana "yllätysraskaus" sinulla Kyllähän nuo testit hyviltä näyttävät ja toivoa antavat Varsinkin kun et tiedä kuinka alussa vielä olet, haaleus toivottavasti johtuu ihan siitä! Itse sain positiivisen todella aikaisessa vaiheessa, mutta viivat vahvistuivat sen jälkeen monta päivää toodella hitaasti. Sitten yhtenä päivänä (dpo 13) tapahtui oikein kunnon pomppaus: aamulla testiviiva oli vielä ihan haalea kuten edellisinäkin päivinä, mutta sitten iltapäivällä töiden jälkeen vain parin tunnin pidätyksellä pärähti kaksi tasavahvaa viivaa Toivotaan, että sinullakin viivat ovat pian vahvaa ja saa mielenrauhaa!
Kiitos vinkistäKannattaa tulla tuonne Vau.fi-sivuston keskustelufoorumille. Siellä on jo joulukuisissa sivukaupalla keskustelua, kun täällä tuntuu olevan tosi hiljaista. Siellä näyttää olevan myös useita täältä tittuja nimimerkkejä!
Täällä plussattu laskurin mukaan rv 4+2 mutta luulen että on muutama päivä pienemmät viikot mennossaEn löytänyt vielä ryhmää Joulukuisia odottaville Mahtaako täällä jo olla plussanneita?
Itsellä nyt 4+5 menossa ja ensimmäinen raskaus.
Mulla kans aika hitaasti vahvistunu mutta kummiskin jo selkeät viivat. Tosin oon tosi alussa vasta. En tiedä tarkkoja viikkoja mutta no sovelluksen mukaan 4+2 mutta luulen että oon noin 3+5 tai jotain semmosta luokkaa. Kierto aika sekasin oli mutta varhaisultraan sitten joskus enskuun lopussa niin siellä sitten saa vähän selville noita viikkoi varmaan jos eloo löytyyEvannu, olipa ihana "yllätysraskaus" sinulla Kyllähän nuo testit hyviltä näyttävät ja toivoa antavat Varsinkin kun et tiedä kuinka alussa vielä olet, haaleus toivottavasti johtuu ihan siitä! Itse sain positiivisen todella aikaisessa vaiheessa, mutta viivat vahvistuivat sen jälkeen monta päivää toodella hitaasti. Sitten yhtenä päivänä (dpo 13) tapahtui oikein kunnon pomppaus: aamulla testiviiva oli vielä ihan haalea kuten edellisinäkin päivinä, mutta sitten iltapäivällä töiden jälkeen vain parin tunnin pidätyksellä pärähti kaksi tasavahvaa viivaa Toivotaan, että sinullakin viivat ovat pian vahvaa ja saa mielenrauhaa!