joulukuiset!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En löytäny aikasemmin kirjottamaani tekstiä... ;O Noo kai se jossain ketjussa on...
Masun kanssa alkaa olla elämä kömpelöä. Viikkoja 37+5. Öisin nukun tosi huonosti, parin tunnin välein pitää nousta vessaan... yritän aina illalla juoda vähemmän mutta kun on jatkuvaan jano niin ei sekään onnistu.

Pystyttekö nukkumaan enää selällään ollenkaan?? Mulla painaa heti alas mahaan jos nukun selälläni, heräänki siihen usein että olen selälläni ja koskee. Neuvolassa kävin eilen ja vauva on jo kiinnittynyt paikalleen.. neuvolantäti totes että näinköhän synnytän pian.. pari valmennus kertaa ois vielä jälellä neuvolassa mutta epäili että ehdinkö niihin enää?! Kivuttomia supistuksia on tullu usein mutta nyt on tullu myös kivuliaita. Parina yönä tuli puolen tunnin välein supistuksia ja ajattelin että joko se tästä alkaa, mutta ne loppui sitten.

Sfmitta oli pitkään 29 ja nyt mitattuna oli 31. Vauvan painoarvio oli rv 35 ultrassa 2,3kg. Lääkäri sanoi ettei tule kovin iso vauva... mutta olisihan se helpompi synnyttää :)

On tää jännää ""joululahjan"" oottamista! Ei tiijä millon se h-hetki koittaa.. Oon pessy vauvan vaatteita ja laittanu kaiken valmiiks... sairaalakassi kai pitäs pakata sekin.. laskettu aika on 2.12... ei ois enää kun reilu 2 viikkoo..

Oikein hyvää vointia kaikille odottajille ja jakselkaa masujenne kanssa :) Kirjotellaan kuulumisia täällä ja jännätään kuka saa vauvan ensimmäisenä...

Huomenia kaikki joulukuiset!!

En tiedä onko täällä enää ketään joka minut muistaisi, mutta olin aikoinani mukana tässä ketjussa, mutta sitten viikolla 13 sain keskenmenon. Nyt ollaan taas onnellisesti raskaana 15. viikolla. Halusin vaan tulla toivottamaan kaikille onnea synnytykseen ja ihania ensi aikoija oman käärön kanssa! Perässä täältä tullaan :)

Oi oikein paljon onnea Kata ja ihanaa että olet taas mukana kuvioissa. Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin loppuun saakka ja että vauvalla on vauvaliimaa käsissä. Taitaapi olla kun olet jo noin pitkällä :)

Täällä on taas takana yksi huonosti nukuttu yö. Vessassa saa ravata tämän tästä ja aina sattuu mahaan kun kylkeä kääntää, ugh. Kai tämä on sitä luonnon valmistautumista sitten niihin yösyöttöihin ym. pikku kitinöihin ;)

Pian soitan neuvolaan ja saan sokerirasitustestin tuloksen. Toivon että siinä ei olisi mitään ihmeellistä ja saisin jatkaa syömistä normaalisti eikä mitään kontrollia tarvitsisi. Tosin aijon kyllä namut jättää joka tapauksessa pois, sillä minulle on ennustettu joka tapauksessa pikkujättiläistä syntyväksi ja en halua suotta kasvattaa pientä herkuilla.

Ihanaa pakkaspäivää kaikille ja muhkeaa oloa !

Yhteistyössä