Sinkun seksin vaikeudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N35

Vieras
14.3.08 09:26
seksitön sinkku (vierailija)
Sinkun seksin vaikeudet?
Hei kaikille

Olen reilu 3-kymppinen ja ollut sinkkuna nyt pari vuotta pitkän avoliiton jälkeen. Tämä seksittömyys alkaa jo nyppiä! Miten teillä muilla on, minkä koette vaikeimmaksi seksielämän suhteen ilman vakituista kumppania? Onko se seksittömyys vai lukuista kumppanit vai vaihtuvuus vai vieraat kontaktit, jolloin ei uskalla olla mitä on kuten vakisuhteessa?

Toivon asiallisia vastauksia ja keskustelua sinkun seksistä. Siitä kun lehdissäkin aina kirjoitetaan niin villiin tyyliin ja itse en tätä villeyttä itsessäni tunnista..
Lainaa
14.3.08 12:56
Kaikki nuo (vierailija)
Omista ongelmistani suurin on seksin puute. Olen tällä hetkellä rakastunut, mutta en saa toivomaani vastakaikua. Muut miehet eivät sänkykumppanina kiinnosta.

Omaa kättä käytän, mutta siinä ei ole samaa viehätystä kuin hyvän seksipartnerin kanssa.

Joskus sinun iässäsi minulla oli vakituinen seksikumppani, jota tapailin ehkä kerran kuussa ja hänen ohessaan satunnaisia yhdenyön suhteita. Henkisesti jäi tyhjä olo, kun rakkautta ei ollut.

Vakituisesta seksikumppanista luovuin, koska hänellä oli heikko stondis. Ja se rakkauskin puuttui.

Nyt olen tilanteessa, jossa ihmettelen, miten kauan kestän ilman seksiä. Täydellistä seksikumppanin puutetta on kestänyt lähes yhtä kauan kuin sinulla. Pystynkö menemään sänkyyn miehen kanssa, jota en rakasta. Ajatukset vaihtuvat jatkuvasti. Entä jos sen kanssa ei suju lainkaan? Millä hetkellä iskee paniikki päästä pois?
Lainaa
14.3.08 13:15
AliceW
Vaikeintahan on juuri se seksittömyys. Minulla on yksi mieskaveri jonka kanssa voi näitä hommia hoitaa. Tapaamme harvakseltaan, silloin kun kummallekin sopii. Muuten menetelmänä on omin käsin onneen. Riittävän kauan kun on ilman seksiä ei sitä niin paljon edes enää kaipaa. Mutta en valita. Mielemmin sinkkuna ja puutteessa kuin huonossa suhteessa ja silti puutteessa.

Lainaa
14.3.08 13:52
juuri näin (vierailija)
Kommentoisin samaa kuin äskeinenkin, että kun riittävän kauan on ilman seksiä, niin siihen jotenkin tottuu, eikä sitä niin aktiivisesti kaipaakaan. Näin sekä parisuhteessa että sinkkuna!
Lainaa
15.3.08 14:29
vanhapiika valittaa (vierailija)
Vai pari vuotta vain, minä olen ollut ilman seksiä jo 7 vuotta. Kai sitä sais jos kuka tahansa viisi-kuuskymppinen juoppo kapakkavonkaaja kelpaisi, mutta en usko, että seksi heidän kanssaan olisi edes sen tasoista kuin omin käsin onneen -menetelmällä.
Lainaa
15.3.08 20:03
sohvis (vierailija)
vanhapiika valittaa:Vai pari vuotta vain, minä olen ollut ilman seksiä jo 7 vuotta. Kai sitä sais jos kuka tahansa viisi-kuuskymppinen juoppo kapakkavonkaaja kelpaisi, mutta en usko, että seksi heidän kanssaan olisi edes sen tasoista kuin omin käsin onneen -menetelmällä.

Älä silti unohda seksiä.Itselläkin jonkunaikaa viime seksiaktista,tarvii mennä viime vuoden puolell.Kyllä sinkun elämä on seksiköyhää vanhemmiten.Nuorena asia toisin.
Lainaa
Eilen, 10:23
En ole unohtanutkaan. Seksiä se on omin käsin onneen -seksikin.
Lainaa
Eilen, 12:23
N35 (vierailija)
Minä kolmivitonen käytän joskun tutustujia Suomi24:sta - juttelen kauan ja sitten tavataan ja pidän etukäteen huolen, että miehellä on sex appealia. Se ei ole ihan niin tunteetonta kun tavallaan tuntee toisen ja voi sanoa, että pane niin ja näin, tai lujempaa tai voi pyytää... No vaikka mitä. Kokeilkaa. Hakeehan sieltä miehetkin seksiseuraa.
Lainaa
Eilen, 12:30
N35 vielä (vierailija)
Viimekeväinen kaveri oli ihana.... Hänellä oli tosi ISO ja minä olin jo siitä hurjistunut. Tiedättekö, istuminen ei oikein onnistu viikkoon deittien jälkeen. Muuten tapaus oli vähän outo, mutta sitä saa mitä tilaa. Hän oli myös tottunut näihin satunnaisjuttuihin, hoiti kondomit sun muut kyselemättä. Olisi voinut olla kohteliaampi.
Lainaa
Eilen, 12:47
SinkkuN37 (vierailija)
Täällä yksi sinkku-yh, myönnän ajoittain etsiväni seksi seuraa pahimpaan puutteeseeni. Noissa satunnais jutuissa eräs hyväkin puoli , nimittäin saa kokea olevansa HALUTTU!
Lainaa
Eilen, 14:41
Mutta sehän se näissä satunnaissuhteissa onkin, että en nimenomaan koe olevani haluttu, koska tajuan, että voisin olla kuka tahansa. Ei tuollaisissa jutuissa ole suurta väliä sillä, kenen kanssa se mies panee.
Lainaa
Eilen, 15:03
SinkkuN37 (vierailija)
Myönnän ominkäsin saavani riittävän tyydytyksen , mutta miehen läheisyys siitä jää uupumaan.
Lainaa
Eilen, 15:51
N35 (vierailija)
Kokeilkaa tuota ensin netin kautta juttelua. Siellä voitte jutella rohkeitakin, jopa kertoa fantasiaakin, mitä haluaisitte. Sitten ainakin minä tunsin olevani haluttu. - Rakkaushan siitä tietty puuttuu, muta himoa kyllä tulee, kun on pari viikkoa jutellut toisen kanssa netissä jopa seksistä ja mistä siitä tykkää eniten.
Lainaa
Eilen, 19:13
livenä paras (vierailija)
En todellakaan lähtisi juttelemaan seksistä jonkun nettituttavuuden kanssa. Eihän sitä tiedä, mikä pervo se on.
Lainaa
Eilen, 20:30
Sisko_ (vierailija)
^Eihän sun tarvitse jutella netissäkään kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa juttu sujuu. Netissä voi vaihtaa juttukaveria aika nopeasti, jos ei juttu sujukaan. Jos siis tulee joku pervo vastaan niin vaihtoon. Näinhän se muutenkin toimii, eikö?

Hassusti ajateltu sitäpaitsi, aivan kuin se, millaisia omat seksitottumuksesi ovat olisivat "normaaleja" ja loput sitä "pervo-osastoa". Eihän toisen mieltymyksistä saa koskaan tietää, jos ei puhu niistä.
Lainaa
Eilen, 21:17
40 ja vähän päälle (vierailija)
Taitaa tulla 10 vuotta selibaattia täyteen ihan näinä päivinä. Pitkään se harmittaa, mutta kyllä siihen tottuu.

Mieli tekisi joskus kovastikin, mutta ei niin paljon, että viitsisin lähteä tuntemattomia vokottelemaan. Yhdenyön jutut eivät kiinnosta, enkä miestä halua riesakseni - niillä on tapana tarttua kiinni takiaisten tavoin, ja irti pääseminen on kauhean riidan takana.

No, ainakin lopetin tavallaan huipulle: mies oli ihana, sovimme toisillemme ja toisiimme kuin palapelin osaset, ja seksi oli päivästä riippuen joko pyörryttävän upeaa tai suloisen mukavaa. Miestä vain ei ole enää. :(
Lainaa
Eilen, 22:25
N35 (vierailija)
Eihän sitä todellakaan muutaman mailin jälkeen heti tarvi seksistä jutella. Tutustukaa, ja jos ei nappaa, heivaa kaveri. Nettiuniversumi on seksinpuutteisia FIKSUJAKIN miehiä täynnä. Kyllä niitä löytyy, ja mitä pervoa seksissä on - jos kerran nainenkin uskaltaa myöntää sitä kaipaavansa? - Ellei sitten ole sitä peiton alla pimeässä kerran viikossa -tyyppiä?

Etsivä löytää - joskus. Ei minullakaan ole nyt ketään.
Lainaa
Tänään, 09:41
Sinkku M50 (vierailija)
SinkkuN37:Myönnän ominkäsin saavani riittävän tyydytyksen , mutta miehen läheisyys siitä jää uupumaan.

Minulla sama juttu, omin käsin on joutunut turvautumaan seksiin noin 10 vuotta. Masturboin muutaman kerran viikossa. Myös silloin kun oli seksiä, masturboin myös. Tuntui olevan siihen tarvetta vaikka seksi oli kyllä parempaa.
Kuten "SinkkuN37" kertoi, myös minulla on se naisen läheisyyden ja kosketuksen kaipuu.
Lainaa
Tänään, 09:49
SinkkuN37 (vierailija)
Kiitos asiallisesta kommetistasi. Kuten varmasti moni sinkku niin myös parisuhteessa elävä harrastaa masturbointia, se ainakin minulle saa aikaan rentouttavan tunteen ja jaksaa virkeänä jatkaa elämää. Ihana lisä mauste yhdyntään. Joskus aikoinani häpesin itseni tyydyttämistä , mutta nykyisin (aikuisiässä) koen sen normaalina.
Lainaa
Tänään, 10:05
Sinkku M50 (vierailija)
Kuten edellä kerroit, itsetyydytys antaa hyvän ja rentouttavan olon. Näin sinkkuna ja tässä iässä ei jaksa lähteä hakemaan seuraa jostakin meluisesta ravintolasta. Silloin kun kaipuu ja halu iskee oma käsi on lähellä. Etenkin aamuisin halut on kovat, silloin siitä nauttii suunnattomasti.Nykyaikana on myös satunnais suhteissa tautivaara suuri, vaikka käyttäisit kondomia. Itse tuntee kehonsa ja tarpeensa, itsetyydytys on joskus parempaa kuin huono yhdyntä.
En ole vannoutunut selibaattiin, kun vain kohtaisi minkä kanssa se olisi mahdollista. Kun on ollut näinkin kaun ilman naista, kynnys seksiin on korkealla.
Silti vielä unelmoi naisen sylistä ja lämmöstä....!!!!

Lainaa
Tänään, 11:33
ihmetyttää (vierailija)
Kaikki nuo:Omista ongelmistani suurin on seksin puute. Olen tällä hetkellä rakastunut, mutta en saa toivomaani vastakaikua. Muut miehet eivät sänkykumppanina kiinnosta.

Omaa kättä käytän, mutta siinä ei ole samaa viehätystä kuin hyvän seksipartnerin kanssa.

Joskus sinun iässäsi minulla oli vakituinen seksikumppani, jota tapailin ehkä kerran kuussa ja hänen ohessaan satunnaisia yhdenyön suhteita. Henkisesti jäi tyhjä olo, kun rakkautta ei ollut.

Vakituisesta seksikumppanista luovuin, koska hänellä oli heikko stondis (*******). Ja se rakkauskin puuttui.

Nyt olen tilanteessa, jossa ihmettelen, miten kauan kestän ilman seksiä. Täydellistä seksikumppanin puutetta on kestänyt lähes yhtä kauan kuin sinulla. Pystynkö menemään sänkyyn miehen kanssa, jota en rakasta. Ajatukset vaihtuvat jatkuvasti. Entä jos sen kanssa ei suju lainkaan? Millä hetkellä iskee paniikki päästä pois?

Eikö se seksin puute ole sentään pahempi ongelma kuin se ettei kumppanilla ollut kunnon stondista???

Lainaa
Tänään, 11:49
SinkkuN37 (vierailija)
Totta itse tuntee kehonsa ja sen eri pisteet, jotka tuottavat mielihyvää. Itse tietää mistä ja miten kovaa tulee tehdä mitäkin. Vaikka ymmärrettävistä syistä mies ei voi tietää miten milloinkin naista tulee hyväillä. Monelle etenkin nuoremmalle miehelle tuo klitoriksen "etsiminen" vierasta, räpläys alapäässä lähinnä kovakouraista runnomista.
Lainaa
Tänään, 14:53
Sinkku M50 (vierailija)
SinkkuN37:Totta itse tuntee kehonsa ja sen eri pisteet, jotka tuottavat mielihyvää. Itse tietää mistä ja miten kovaa tulee tehdä mitäkin. Vaikka ymmärrettävistä syistä mies ei voi tietää miten milloinkin naista tulee hyväillä. Monelle etenkin nuoremmalle miehelle tuo klitoriksen "etsiminen" vierasta, räpläys alapäässä lähinnä kovakouraista runnomista.

Totta joka sana!!!!
Tähän ikään eläneenä ei tarvitse etsiä naisen klitorista. Se löytyy ja tietää miten sitä pitää hyväillä ja antaa suuseksiä. Kaikki pitää aloittaa hellävaraisesti, jos ei tiedä mistä kumppani pitää, niin kysyä aina voi.
Toki nuoren, aloittelija sohelluksen ymmärtää. He tyydyttävät vain omat tarpeet, kumppania ei osata huomioida.
Sanotaan, "Luonto se tikanpojankin puuhun vetää."
Lainaa
Tänään, 15:43
N35 (vierailija)

Eli juu... Kyllä sinkkuseksissäkin pitää osata olla hellä ja pyytää sitä mistä tykkää: kuten nyt vaikka nainen tykkää nuolemista ja sitä saa haluta vaikka tunnin... Ja minä joskus - siis HYVIN kiimassa - saatan pyytää pyllypanoa - se tuntuu niin ihanan täydeltä, mutta vain - joskus. Jos mies työntää kalunsa sinne kysymättä niin huh. Tietysti esilämmittely sormella ja kostuttelu ja muu sanaton jos sanallinenkin 'luvan kysely' saattaa saada minut sanomaan pane mua sinne mutta sievästi kiitooos...

Sinkku olen ollut aina ja en oo 20-vuotisen elämäni aikana (tosin nuoriahan tässä vielä, että kerkee kyllä) saanut kunnon seksiä. Muutama yhden illan pano ollut elämässäni, ja melkosta sähläystä se oli vaikka ei aina ihan kakarakaan se mies ollut. Nämä kerrat oon käyny läpi ihan vaan siitä syystä että voi sit kavereille kertoa. En siis juurikaan yhdistä seksiä mihinkään positiiviseen, kun en osaa itseäni sorkkiakaan (muutaman kerran kokeillu oon ja ei oikeen tuntunu miltään, ehkä pitäis vielä dildoa kokeilla).
Mutta joo, tottunut olen olemaan ilman minkäänlaista seksiä joten ihan helposti onnistuu.

Yhteistyössä