***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

mamakone Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Koska teillä oli keskenmeno, eli oletteko siis laskeneet tuon neljännen yrityskerran siitä lähtien?
Minkä ikäisiä olette ja ensimmäistäkö kuumeilette?

Meilla oli keskenmeno kesakuussa ja siita me olemme vasta laskeneet yrityskerrat koska muuten pitaisi laskea yritys vuodet:(
Olemme aika "vanhoja" jo, itse olen 33.v ja mieheni on 40.v ja molemmilla on jo aiemmista liitoista lapsia eli siina meilla ei ole vikaa ja miehen siittiot on todella vahvoja laakarin mukaan ja itsellani on ovulaatio tullut ihan joka kierrolla eli emme ole enaan tikuttaneet sita kun on ollut selvat merkit sen alkamisesta(kivuilla mennaan ja silloin se on hiukan kivuliaampaa seksikin:| )
Vielakin on oireet, mutta ei positiivista tulosta. Odotamme seuraavaan vuotopvaan jos saisi selvyyden sitten onko vain jaanyt "valeoireet" paalle vuodosta huolimatta.

Vaniljainen Joko olet testannut?

Ja muillekin ihan tasapuolisesti toivoa

Macy Gray Onnea nyt uuteen kiertoon ja on todella harmi kun ei vielakaan onnistanut.

Itse voin sanoa etta kun lasta haluaa on tuskaa kun sita ei kuulu vaikka miten rukoilisi, mutta kun ei ole ajatellut lasten saamista niin jo on plussaa testissa. Vaikka en kadu yhtaan lastani, niin joskus vaivaa tama mennyt asia. siis kun en suunnitellut raskautta niin niita lapsia vain tuntui tulevan ja kaikki ihan niin etta jokin ehkaisy petti. Siis minulla on pettanyt 3 kertaa pilleritkerran oli laakekuuri mika heikensi pillerien tehoa) ja kerran jopa on pettanyt ihan viisaan laakarin diagnoosi. Ja nyt kun sain keskenmenon niin oli pettanyt sterilisaatio:O
 
Viimeksi muokattu:
Heinäneito: "luvattomuuteni" johtui alkusivun listan lukemisesta ei sinusta tai muidenkaan jutuista. Minulle tuli vain niin elävästi mieleen hirmuinen vauvakuume ensimmäisestä haaveillessa. Tunne siitä, että ympärillä lisäännytään eikä itse milloinkaan on niin tuttu... en voinut tavata parasta ystävääni vuoteen, koska hän raskautui ja sai lapsen kesken pahimman masennus-lapsettomuusjaksoni. Onneksi oli ymmärtäväinen ystävä. Tämä on hyvä paikka purkaa niitä lapsettomuustuskiaan, oli kyseessä sitten ensimmäinen tai seuraavat.

Onnea matkaan kaikille, tätien hyökkäyksistä ja uhkista huolimatta.

Pikaomanapa: Minulla lienee dpo6, en ole ihan varma. :ashamed: Testasin tänään negan, tietysti vielä tässä vaiheessa. Mutta MIKSI piti mennä testaamaan, tyhmä minä. Viikonloppuun on odoteltava painavien rintojen ja olemassaolevan alavatsan kanssa.
 
Vaniljainen joko oot testaillu?!:)Mä niin pidän peukkuja!!

[BSirususanna[/B] ja muutkin:DMe yritetään nyt toista lasta ja eka tärppäs heti, oli oikeestaan aika yllätys vauva:DNyt toinen ei meinaa tulla sitten mitenkään! Yk13 nyt menossa.. Vaikka meillä jo yksi lapsi on ja ns.helposti alkunsa saanut, niin meille se oli aikamoinen yllätys eka. Hommaa ei oltu niin suunniteltu joten piti sopeutua vaan tilanteeseen. Nyt jälkeenpäin ajattelee, että kumpa olis enemmän osannu nauttia kaikesta! Raskaudesta ja vauva ajasta. Toki nautittiin, mut nyt kun toista lasta toivoo ja toivoo niin kyllä sitä erilailla nauttis kaikesta kun ekan kohdalla. Myös se, että mikään ei tapahdu niin kun suunnittelee ottaa päähän. Mutta kaikesta huolimatta oon onnellinen siitä mitä meillä ja on ja toivon, että meillekin toinen lapsi suodaan. Mun paras kaveri alko yrittään lasta vähän sen jälkeen kun me toista ja hän on nyt onnellisesti raskaana. Sekin satuttaa oikeasti vaikka olen hirmu onnellinen hänen puolestaan!! Mutta täytyy todeta, että silloin kun taas itellä alkaa menkat jne niin ei välttämättä jaksa hänen odotus asioitaan kuunnella:ashamed:En vaan halua enempää itseäni satuttaa, koska kyllä se koskee vaikka yksi lapsi jo on..

En nyt tiedä oliko mun jutuissa taas mitään järkeä kun äkkiä kirjotan, mut toivottavasti saatte selvää:D

En nyt jaksa kiertopäiviä laitella..
 
Katsoinpa sitten kalenteriin huolellisemmin, menkkoja odotellaan oikeasti vasta 23 päivä, nyt menossa kp 22/30. Helpotti, kun saa odotella vielä viikon lisää oireita, eikä pelätä negaa jo ylihuomenna. Outoa.

Vaniljaisen testausta odotan jännittyneenä :wave: Kuka muu testasikaan jo ihan kohta?
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa...

En ole hetken käynytkään täällä ku on etusivulla yk 33. Sinne voi korjata yk 35 taitaa olla menos, kukapa niitä enää laskee tässä vaiheessa. Nyt menossa kp 32/30, ei menkkoja eikä plussaa.... just. Plussaa en nyt kauheasti odotakkaan, on sitä sen verran monta kertaa pettynyt, mutta ei ole eläissäni menny kierto näin pitkälle. Noh, odotellaan.
Nyt hakee esikoinen eskarista/päiväkodista ja sitten lepoo.
Oikein hyvää syksyista viikonloppua kaikille ja plussatkaa arvon rouvat/neidit!!!!!!
 
Vaniljaisen kuulumisia kävin kurkkaamassa mutta vielä pitää jännittää siis. :)

mamakone, ethän sä ole lainkaan vanha vielä! Mulle lääkäri sanoi viimeksi KM:n jälkeisessä tarkistusultrassa kun ikääni tuskailin (olen 32 v) että iän puolesta mä voin saada vielä vaikka 10 lasta. :D

Kp 23/26-32, dpo 4
 
Viimeksi muokattu:
Imoen Kiitos! Tassa vaiheessa tuokin oli tarpeen:) Tanaan ollut tuskainen paiva, ensin alkoi eilen kamalat kivut oikealla puolella ja laskettuani hetken niin nyt olisi tavallaan tanaan ovispaiva ja miesta vasta odottelen kotiin, kylla sita edellispaivana peittoja heiluteltiin:heart: Ensimmaisen kerran tunnen silti nain suurta kipua oviksen normaaliin aikaan ja yleensa minulla on kyllakin ollut aikainen ovulaatio... Jospa tama nyt vaikka olisi sitten SE kierto missa onnistaa meitakin.
Vaniljainen Miksei sinun kuulumisia ole nakynyt? kauheasti jannitan ja odotan uutisia sinusta.

Sitten tietysti kaikille onnea jokaiseen kiertoon ja toivoa niille joille tati on tullut kaymaan. itsekin sita pelkaan, vaikka nyt usko onkin vahvempi kun on nama kivutkin suuremmat.:hug::kiss:

kp14/28 yk 4 (km:sta laskettuna)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti täällä pistäytymässä. Ei vielä mitään tietoa loppukiertolaisten testailusta?! Useampikin tuntuu vaniljaisen olotilaa jännäävän, me too!! :)

Täällä edelleen hiljaiseloa omissa olotiloissa. Ovista odottelen tulevaksi maanantain tienoilla, mikä sopii sinällään hyvin, koska viikonloppuna on sitten enemmän aikaa puuhastella petin puolella :D Luulin jo tohkeissani, että miehen simppatestien tulokset tuli jo tänään, kun tuli sellainen kirje ja paksun tuntuinen, mutta laskullapa he sieltä vain muistivat. Se tulee kyllä hyvissä ajoin perille... Muuten ei tänne sen kummempaa, ailahdellen on välillä fiilikset olleet matalat. Jotenkin masensi ajatus siitä, että jo toinen joulu on tulossa, eikä vieläkään ole lasta alulla. :/

kp 11/26-27 (24-28), yk 14
 
lumen lisäks mua oli vastassa aamulla myös vähemmän mielyttävä yllätys... eli menkathan ne taas alko :(
voi siis päivittää YK 14 (ehkä, oon kyllä pudonnu kärryiltä siitä missä mennään)
ja vois myös päivittää, että oon 24v

kp 1/29-32(26-35)
 
Moikka :)

Minulta jotenkin tuntuu mielestä lipsahtelevan ketjut, joissa olen mukana. Tämä ketju tuntuu aina niin mukavalta, kun tähän tulee lukemaan, mutta sitten sitä taas heiluu ihan muualla... ?

Noh, täällä kuitenkin taas.

Ensimmäinen viimeisistä kierroista ennen IVF:ää on eletty ja tuloksena - ei mitään. Menkat loppuivat juuri ja nyt nappaillaan clomifenia.
Toista kiertoa koitetaan nyt sitten elellä. Sen jälkeen on jäljellä clomeja enää yhteen kiertoo. Se jää varmaan viimeiseksi sitten ennen IVFää.

Harmittavasti tässä on taas niin paljon juttua tullut sen jälkeen kun viimeksi olen kirjoitellut, että en oikein tiedä mistä aloittaisin kommentoinnin.

Ihan yleisesti toivon kaikille kuitenkin sitä plussaa ja unelmien toteutumista. Jatkossa koitan hieman aktiivisemmin heilua täällä enkä vain käydä jauhamassa omia kuulumisiani :) Vaikkakin meinasin, että pidän vähän taukoa palstailusta ja koitan tuota vauvakuumetta laskea.

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua!
 
Iloksi Meilla myos se etta jos ei kohta ala kuulumaan niin ivf:aan mennaan mekin. Meilla on tavallaan yritysta jo yli 3 vuotta, mutta enemman se on nyt ollut pinnalla km:n jalkeen. Jos alkaa olemaan yrityskertoja paljon ilman mitaan tulosta niin haemme hoitoihin suosiolla ja kun minulla ei tuo paa enaan kesta "turhia" toiveita. Emme ole mikaan normaali yrittaja pari vaan meilla petti sterilisaatio ja siita alkoikin sitten yritykset enemman ja vahemman ja kun tuli kesakuun keskenmeno niin sehan lisasi sitten tuota "yrittamista". No nyt katsotaan kuinka menee ja jos ei mitaan kuulu niin hoidot on ainoa apu enaan meillakin.
 
Heippa kaikki!

Mulla on ollut kamalaa härdelliä viime päivät, ja siksi ei oo kuulunut mitään. :( Oon kyllä käynyt lukemassa, ja ajattelin nyt merkkailla että täällä ollaan ja hengessä mukana! Sunnuntaina ajattelin paneutua kunnolla teksteihin, ja kirjoitella enemmän. Oli tänään isoisän hautajaiset ja olo aika surullinen. Oltiin tosi läheisiä. Palailen siis pian, kaikkea hyvää kaikille ja paljon plussatuulia!!

Lily ja dpo 12 (ei oireita, kyllä ne menkat huomenna tai viimeistään sunnuntaina pamahtaa..)
 
mamakone meillä takana on 4,5 vuotta turhaa yritystä. Ei raskauksia, ei keskenmenoja eikä oikein edes kuukautisia koko aikana. Ihmettelen suuresti sitä, miksemme aiemmin saaneet lähetettä eteenpäin. Lääkäriin hakeuduin puolen vuoden jälkeen ekan kerran, kun kuukautisia ei kuulunut.

Nyt on varattuna aika punktioon viikolla 7. Alkuvuodesta aloitetaan ensin minun oman hormonitoiminnan alasajo ja sitten taas munasarjojen herättely ennen punktioo. Eli loppuvuoden ajan saamme tässä nyt yritellä vielä omilla keinoilla. Olishan se mielettömän hieno juttu, jos sattuisi se plussa saapumaan ennen hoitoihin lähtöä.

On ollut todella turhauttavaa yrittää tämä aika ilman minkäänlaisia tuloksia. Ainoastaan clomifenin avulla ovuloin ja silloinkin aika myöhään (ja lääkäri meinasi, että munasolut on sillon jo huonoja).
Mutta...
kohti hoitoja mennään. Sitten toivottavasti meilläkin on mahdollisuus saada oma vauva.

Tsemppiä teillekin, ettei tarvitsisi hoitoihin asti mennä!!
 
Moi!
Olen uusi täällä, mutta kun kerran lukemaan aloin niin piti rekisteröidäkin tunnus ja tulla mukaan juttuun , jos vielä mahtuu :)

Taustojamme sen verran, että olen itse vasta 22, mieheni on 30. Itselläni menkat ei ole koskaan olleet säännölliset vaan heitelleet väliä 30-120 jopa (useimmiten kuitenkin 60-90) ! Yritystä takana kohta 10kk, yrityskierroista nyt voi edes puhua. Menkkoja ollut kai kuudet tänä vuonna, mutta syöty terolutkuuri 3kk oli iso syy siihen. Luin netistä että monet oli tuon kolmen kuukauden jälkeen raskautuneet ja odotukset olikin korkealla, mahaa nippaili eilen ja pikkuruisesti verta tuli paperiin, joten tietty jo innoilin täysillä kiinnittymisvuodosta jne. No, tätihän se aamulla tuli... :( ITKU!

Tänä syksynä myös vasemmasta munasarjasta löytyi kysta 5x6cm, kun hakeuduin päivystykseen tosi repivien kipujen takia. Makasin lattialla ja itkin, kun kivut alkoi ihan yks kaks. No, se oli kuukauden päästä siitä seurantaultrassa jo pienentynyt, enää 2x3cm. Luultavasti kivut oli aiheuttanut toinen,isompi mollukka joka oli poksahtanut, vatsaontelossa kun oli reilusti nestettä. Myös pco-tyyppiset munasarjat löydetty, ei ihan täytä ehtoja mutta viitteitä on.

Yks mietintämyssyssä oleva asia on, että usein miulla on rinnat kipeytyneet TOSI paljon 2viikkoa ennen menkkojen alkua, ja siitä olen kuvitellut että ovulaatio tapahtuu. No, tässä viimeiset pari kiertoa tätä ei ole ollut. Masentelen jo, että onko ovulaaio kadonnut kokonaan. Donna sylkitesti käytössä, olen vähän laiska se kanssa mutta yhtään ovulointia en ole ainakaan itse saanut sillä.

Lääkäri laittoikin viimeisellä käynnillä verikokeisiin, joissa selviä keltarauhashormonien taso, ja kävin verta otattamassa maanantaina. Koska nyt aloin vuotaa kuin seula tänään, niin positiivista ainakin se että ajoitus verikokeen kanssa oli oikea, luultavasti selviää ovuloinko vai en.

Tulipa sepostus näin alkuun, pahoittelen jos vien koko palstatilan :ashamed:

Plussia ajatuksissa kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Vaniljainen Huhuu!! Täällä on tiedonhaluisia ihmisiä!:attn:

Lily-Jane mites sinä, joko olet testaillu?:whistle:

tinnttu ja tunturihilla niin pahoillani tädistä:hug: Mutta uutta yritystä kohti vaan=)
Ja tinnttulle tervetuloa joukkoon!

ON: ovisaika lienee käsillä, tai ainakin siis ihan nurkan takana. Siispä kuukauden iloisin aika käsillä:D:p Ja viikon päästä alkaa taas se turhanpäivänen odottelu... Tai no nyt on kyllä ihan konkreettisia toimenpiteitäki luvassa kun reilun viikon päästä menen sinne verikokeille otattamaan ne prolaktiinin, progesteronin ja TSH:n. Tulee edes jotain selvyyttä, on sitten vikaa tai ei. :)
Täällä siis harjoitukset jatkuu!

Plussaa, plussaa kaikille!!!:heart:

kp 12/25-31 yk n.16
 
Viimeksi muokattu:
No niin hei kaikki!!!

Vihdoin sain hetken tässä lounastauolla kirjoittaa pari sanaa :)

Vaniljainen KUKKUUU! Me odotellaan kovasti uutisia täällä!!! Laitoin sulle myös yv:tä!

Sirususanna Siellähän alkaa kohta olla testailut käsillä!!

heinäneito Toivottavasti saitte hyvin puuhasteltua oviksen aikoihin. Nyt alko taas sitten jänskääminen!!!

tinnttu EIKÄ!!! :( Voi, iso iso hali täältä :hug:

iloksi Hieno juttu, että teillä on oikein suunnitelma tiedossa. Tietenkin toivotaan, että plussa tulisi ennen hoitoja, mutta varmasti helpottaa (ja pelottaa), että jotain on pian tehtävissä. Mekin ajateltiin ehkä jotain inssiä tammi-helmikuulle. Niin kauan ootte saaneet odottaa! Onko sun ovuloimattomuus siis pääsyynä teidän lapsettomuuteen?

raphaella Heippa sinne! Kiva kun tulet pyörähtämään. Mitään uutta leikkauksesta?

tunturihilla Tervetuloa joukkoon!!! :flower:

Manuliina Vielä ei olla testailtu! Ei oo kyllä toivoa ollenkaan mihinkään :/ Mukavaa ovisaikaa sinne!!! Ja joo, todellakin turhaa tää ainainen odottelu, kohta haluis niitä tuloksiakin jo, hmph..

Mulla on tänään dpo 15, voitteko uskoa! Ikinä ei oo ollut luteaalivaihe edes 14 päivää! Mutta mutta.. Ei oo kyllä oireita yhtään, ihan samat kuin ennen menkkojakin, tissit vähän kipeät ja oikealla puolella vähän sellasta "tylppää" kipua eilen illalla. Samaa ku aina, joten en oikeasti usko, että tässä mitään. Mietin kyllä, että jos tässä päivän aikana ei alkais menkat niin testaisin huomenna aamulla. Ärsyttää vaan se negan katsominen, etenkin jos on menkat myöhässä. Mur. Mä raportoin huomenna sitten miten kävi! Tai tänään jos menkat yllättää. Musta vaan tuntuu, että mun kroppa tekee mulle temppuja, kun se tietää, kuinka paljon mä odotan että mun menkat alkaa, että pääsen aukiolotutkimukseen! Tylsää..

Tsempit kaikille leideille!!!! Mun pitäis alle kahden viikon päästä palauttaa gradu, että jonkin sortin hiljaiseloa saattaa olla :D
 
Iloksi siellä on sitten vähän samanlaiset fiilikset menossa kuin täälläkin, että nyt tässä on jo hyvän aikaa yritelty tätä lasta saada alulle omin avuin ja alkaa vaan pikkuhiljaa kääntyä olo siihen, että apukeinoja siihen tarvitaan, että jotain alkaa tapahtua... Toisaalta, kun tietää, että jotain apua on sitten tulossakin niin ehkä myös ne paineet laskee ja sitten jotain saattaa ihan sattumalta tapahtua jo ennen isompia hoitoja. Kuitenkin mukava kuulla, että jos sulla on jo ovuloimisen kanssa hankalaa niin vihdoin on sitten oikeaa apua tulossa. varmaan on jo tarpeeksi paineita noiden menkkojen tulosta saati, että toivoisi, ettei niitä tulisikaan enää... olipas vaikeasti selitetty :D

Tunturihilla: Tervetuloa joukkoon. :) Siellä on selvästi jo ehditty enemmänkin tutkailla teidän tilannetta. Siitähän on sitten hyvä lähteä hoitoa suunnittelemaan, kun tietää, mihin apua tarvitaan. Itse täällä jo malttamattomana odotan, että saataisiin jo vähän selvyyttä meidän tilanteeseen, mistä kiikastaa? Mulla on kyllä menkat olleet koko ajan hyvinkin säännölliset, tosin tässä yritysaikana on sitten heitelleet enemmän kuin koskaan ja jossain vaiheessa jo tuskailin, että lyheneekö kierto niin lyhyeksi, ettei mitään voi ehtiä edes tapahtua. Ootko tuota ovista muuten yrittänyt metsästää noilla tavallisilla ovistesteillä vai vain niillä sylkitesteillä? Ihan kuin jotkut olisivat jossain pinossa niistä keskustelleet, että eivät anna niin selkeää tulosta...

Jaahas Manuliina me mennään taas samoissa ajankohdissa, koska täälläkin on parhaimmat pupuiluajat käsillä :D Jännäillään sitten tuloksia taas yhdessä. Niin olikos noi sun ekat labrakokeet mihin olit nyt menossa?

Lily-Jane Jännät paikat on siellä käsillä tosiaan! Jospa tuo oireettomuus olis merkki jostain?! kaivetaan nyt kuitenkin oikein toivoa vielä, kun kerran menkkojakaan ei ole kuulunut. Kyllä olis korkea aika tulla tännekin lisää plussia. Ei ole oikein vetovoimainen ketju ollut tää noiden plussien suhteen...

ON: Täällä on nyt siis oletettavasti pupuiluaika menossa tässä parhaillaan. Limoja on ainakin tänään valunut siihen malliin, että pöksyt märkänä on oltu :/ Pitkästä aikaa päätin olla tikuttelematta ovista nyt tässä kierrossa. Alkaa odotukset olla siirtyneet jo tuleviin tarkempiin tutkimuksiin. Simppatuloksia ei vieläkään ole tullut, mutta se mikä lohdutti on se, kun kaveri kertoi, että kun lähete on laitettu eteenpäin ei mene kauaa siihen, kun meihin jo otetaan yhteyttä. Mielessäni jo olen kauhistellut, että monenko kuukauden jono sinne sitten taas on.
Kuitenkin täällä on pupuiltu eilen ja tänäänkin olisi luvassa. Katsotaan sitten, olisiko huomennakin vielä mahdollisuuksia. :p Nyt ollaan ainakin noin muuten jotenkin selvästi taas lähennytty ja rentouduttu tähän hommaan, joten jospa siitäkin nyt sitten olisi apua... we´ll see :)

kp 14/26-27 (24-28)
 
Tulin omanapailemaan, mutta toivottavasti jossain vaiheessa maltan keskittyä kommentointiinkin.

Olen vainoharhainen, toiveajattelija, hullu kyseenalaistaja ja oireiden kuvittelija.
- Ikenet (varsinkin ylhäällä) on arat ja harjaus on tuntunut pahalle jo useamman päivän ajan. (Pesu jäi yhtenä iltana huolimattomaksi, joten luultavasti ärsyyntyi siitä. Niin on käynyt aikaisemminkin)
- Väsyttää. (Kaksi viikkoa on mennyt sairastelujen takia huonoilla unilla)
- Välillä on lievästi krapulainen olo. (Väsymys ja nestevajaus aiheuttavat tätä. Syömisenkin kanssa on ajoittain ollut vähän niin ja näin. Nyt yritän olla tunnollinen ja skarpata vhh:n kanssa)
- Makean himo on ihan mahdoton. (Hiilihydraattien normaali käyttö aiheuttaa tätä. Lisäksi väsymys lisää mielitekoja)
- Itkuherkkyys. (On huolta parista läheisestä ja yhden juuri menetimme)
- Lämmöt ovat tavallaan normaalit, mutta hieman tavallista korkeammalla. Iltalämpö on ollut selkeästi koholla ihan kuten ennen vuotoakin. (Parantumassa oleva flunssa varmasti heilauttelee lämpöjä ja huonosti nukutuilla öilläkin on oma osuutensa)

Menkat siis tulivat ja menivät, joskin kummallisen kivuttomina vuodon määrään nähden. Eka päivänä vuoto oli todella runsasta ja sitten se melkein loppuikin. Toisena päivänä vuoti vähäisesti, seuraavana ei juuri ollenkaan (ihan vähän tuhrua) ja neljäntenä päivänä hieman tihkutteli. Särkylääkkeitä jouduin ottamaan kurkkukipuun, mutta yleensä ne tekevät kivut vain siedettäviksi. Nyt en tuntenut mitään vaikka vuoto oli tavallista runsaampaa. Olisiko ne sittenkin ollet vain valemenkat? Jos olivat, niin eikös alavatsalla nyt kuuluisi olla jotain kohdun kasvun aiheuttamia tuntemuksia? En ole osannut kiinnittää edes huomiota millaisia tuntemuksia tuolla on, mutta kyllä siellä jotain on tuntunut.

Ovistestit saapuivat tänään, joten yritän nyt pidätellä dippailua varten. Jos se näyttää vahvaa viivaa, niin ehkä sitten dippaan r-testinkin mielenrauhan saamiseksi. Nyt kuitenkin suuntaan lapsen kanssa ulkoilemaan, kun on niin hieno sääkin. Jospa tämä pää siellä vähän tuulettuisi järkevämmäksi. :xmas:

kp7/30 yk12, Terolut-yk2
 
heinäneito En ole kokeillu tikuttamalla ovista, jotenkin turhauduin kokonaan kun tuo ei ole antanut tulosta, niin kirosin jo etten rahoja laita enää yhteenkään testiin, paitsi raskaustestiin, ja liian hätäinen testailija olenkin (tosin tuskin ainoa?). kai niitä voisi koittaa, ei nuo liuskat näytä kovin paljon edes maksavan. ja tosiaan, täällä on tilannetta ihan hyvin jo selvitelty, mutta tuskin olisivat mitään tehneet jossei noita epämääräisiä kipuja olisi ollut niin usein. Mutta tosiaan kun tuo kierto voi olla sen 120päivääkin niin tikutus on ihan hakuammuntaa. Pienikin nippaus ja olisin testaamassa. 20 testiä olis jo viikossa käytetty :D

Saako muuten clomeja jo ennenkuin on vuosi täynnä? Tyhmä kysymys muttei tietoa tästä.. Mitä nuo verikokeet sitten kertovatkaan, ovuloinko vai en, ja jos en niin kiinnostaisi niitä kokeilla. Nyt mennään foolihappo-greippimehu linjalla, vaikka niidenkään tehosta mitään tietoa ole. Greippimehusta oon tykännyt aina, että se olis jo ilman ovisbongailuakin kehissä.
Niin, ja koska gyne lupasi kirjevastauksen noista verikokeista, voitte arvata että kyttään joka ikinen päivä postinkantajaa ovisilmästä jos vaan siihen aikaan olen kotona :D

Onko täällä muuten muita pcolaisia tai pcotyyppistä, ja mitä "tuomioita" olette saanut? Oma gyne sanoi että hidaste se voi olla, ei este. Noita rakkuloita oli molemmilla puolilla alle 10, ylipainoa ei merkittävästi ole (159/65) ja mitään liikakarvaisuutta ei, paitsi reisissä mielestäni, mutta eipä oo sellainen paikka jota tarttisi erityisemmin esitellä, ja toisaalta omaa ukkoa ei häiritse tuon taivaallista. :)
 
APUA!!! MÄ PLUSSASIN!!!! En voi uskoa tätä!!! :O Ostin eilen apteekista sellasen ihan perustestin, ja aamulla siihen pärähti HETI VAHVA plussa!!! En tähän hätään tältä paniikilta saa nyt kuvaa, mut illalla meen ostaa digitestejä, kun kuitenkin sellanen olo et onks toi oikeasti totta!! En olis IKINÄ uskonut näkeväni tätä päivää. Tutkin sitä testiä tuhat kertaa ja olin et luenks mä oikein tätä vai en.. Oireita ei hirveästi ole, tänään siis dpo 16 (onks se nyt 4+2 kun mä en tiedä), eilen illalla alko kuvottaa vähän ja mahassa pisteli TOSI laimeasti. Joten oikeasti, ei kannata odotella mitään hulluja oireita :) Mutta, en tosiaan uskalla uskoa vielä mihinkään, joten täällä teidän kanssa pysyttelen ainakin muutaman päivän!!

Rakkaudella Lily jolla on ihan nuppi sekaisin tällä hetkellä
 
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Siis aivan mahtavaaaaaaaa!!!! Onnea muru, onnea!!!!!!!!!!!!! Mulla tulee onnen kyyneleitä!!!
 
Kiitos raphaella :heart: Tää tuntuu niin epätodelliselta.. Tein vielä uuden testin, ja eri merkkisen (ostin joku 5 uutta testiä apteekista, huomen aamuksi digitestin) ja se oli myös vahva positiivinen päiväpissasta. En tiedä miten päin olla, miten nää viikot kuluu? Jännittää ja pelottaa ihan sairaasti että se tulee ulos. Mutta ei tässä voi murehtia etukäteen, otan vaan seuraavat 2 kk tosi iisisti! Mun mies itki niin paljon.. Se on niin onnellinen, vaikka tietty yritetään pitää jäitä hatussa. Mä pidän teidät ajantasalla :heart:
 
Voi vitsi, oon kyl tosi onnellinen teidän puolesta!! Aivan mahtavaa!! Kesävauva tulee, ihanaa! Nyt vaan rennosti, ja nauti!!! Nyt teillä alkaa kaikista ihanin aika koko elämässä, raskausaika, vauva-aika, taaperoaika... Nyt vaan nautitte! Ootte kuitenkin niin kauan yrittäny ja stressannut, nyt ei enää tarvi stressata. Kaikki menee ihan varmasti hyvin!! Paljon haleja tulevalle äitille! Ja onnittelut myös tulevalle isälle!! <3
 

Yhteistyössä