***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

tinker :hug: Ihan pyllystä menkat :( Miehen siemennesteanalyysi voidaan tehdä milloin vaan.. Vaikka teillä onkin lapsi niin voihan se sperman laatu muuttua vuosien varrella monestakin syystä, esim. tupakointi, stressi tai jotkut elämänmuutokset.. Onhan se hyvä tutkia niin voi ainakin ruksia sen pois vaihtoehdoista :) Meitä ainakin helpotti kun se tsekattiin, mut toisaalta esikoista yritetään niin siitä ei ollut mitään hajua kun miehelle ei ole lapsia entisistä suhteista.

Sirususanna Tervetuloa :flower:

tinnttu Sehän on vaan hienoa että sulla on kärsivällisyyttä, mä varmaan hakeutuisin hoitoihin vaan sen takia että oon niin malttamaton. Ja onhan teillä jo lapsikin niin jotain takeita on kuitenkin että paikat toimii :) Ennemmin tai myöhemmin!

Vaniljainen Mun mielestä kp:ta ei tartte listata, mutta tosiaan niinku macy gray sanoi niin voihan siihen laittaa, että jos joku on Clomeilla, tai muulla avustuksella mukana. :) Sulla on jännät päivät taas menossa, jihuu! :cool:

Mä kävin nyt siellä papassa ja nyt odotellaan tuloksia n. viikko. Musta tuntuu et meidän ajoitukset tässä oviksessa meni vähän harakoille. Tosiaan se melkein ovisplussa oli sitten plussa, koska nyt on näyttänyt jo vähän haaleampaa viivaa. Ja silloin lauantaina sitten puuhailtiin kerran, mut eilen ei sit ollenkaan koska meillä oli pitkä lento takana ja kärsittiin molemmat aikaeroväsymyksestä, joten zombailtiin koko eilinen ja seksi ei oikein käynyt mielessä. En sitten jotenkin tajunnu, että se ovis meni ohi, koska tänään sitten siis taisi olla nega ja tänään jos pannaan se on varmaan liian myöhästä :headwall: Mutta, ainakin siis yhden kerran oikeaan aikaan, ja yksi siittiöhän vaan tarvitaan. Mut silti, ei tullu varmisteltua. Höh. Oviskin tuli ihmeellisen aikaisin, kp 14 vaikka viimeisessä ainakin kolmessa kierrossa tullu kp 17-19 välillä. Veikkaan et toi aikaero sekotti vähän mun sisäistä kelloa. Noh, lyhyempi piinailuaika tässä kierrossa siis :D
 
Omanapailen vain tällä kertaa, kun en malta keskittyä lukemiseen vielä. Eli sain alustavien labrakokeiden tulokset ja kaikki oli niiden osalta kunnossa. kilpirauhasarvo (käsittääkseni vasta-aineet) oli 2,29, prolaktiini 126,6 ja hb 135. Klamydiatestikin oli negatiivinen. :D Vointi ei kuitenkaan ole ok, koska tunnen toista päivää aika kovia kipuja oikean puoleisessa munasarjassa ja se rajoittaa välillä jopa liikkumista. Teroluteista tulee edelleen huono olo, mutta onneksi tämän kierron kuuria on enää kaksi päivää jäljellä. Halut on nollassa, valkovuoto olematonta ja itku herkässä. Lämmöt on normaalit, joten tämän kierron osalta taitaa olla turha edes haaveilla plussasta. Odotan jo menkkoja ja toivon niiden alkavan ihan pian viimeisen Terolutin jälkeen, että päästään jatkamaan yritystä. Toivottavasti halut sitten löytyvät uudelleen.

Mielestäni kiertopäiviä ei tarvitse lisätä listalle, mutta käytössä olevat avut olisi mukava sieltä nähdä. Toki jokainen voi mainita ne myös viestissään kiertopäivien kanssa. :)

kp23/19-47(32-34), dpo10? ja yk11, Terolut yk1
 
Viimeksi muokattu:
Macy gray hieno juttu, että labratulokset näyttivät hyvältä. Vaikka toisaalta, jos niissä olisi jotain hälyttävää niin olisi helppo huomata ja ehkä asia korjatakin... Mutta positiivinen asia kuitenkin, jos vähän valoisuutta tuohon muuten kurjaan oloon yritettäisiin saada :) Toivottavasti pian helpottaa.

Lily-Jane toi on ärsyttävää, kun alkaa harmitella tota yrittämistä. Että onko sitä ollut ite tarpeeksi aktiivinen, että vois edes jotain tuloksia odottaa... mutta tosiaan totta, että yksi kunnon uimarihan sinne vaan tarvitaan, että tuloksia alkaa syntyä. Pidetään sille uimarille nyt siis peukkuja! :D

Täällä same old same old... ei niin mitään mihinkään suuntaan... eilen tosin sain kakunteko burnoutin, kun piti vakkaripaikan saamisen vuoksi tarjota kakkua töissä ja niitä sitten väänsi kotona viikonlopun ajan. Tuli oikein itkun kanssa väsymys ja turhautuminen, kun ei oikein tullut mieleistä, joten olisko menkkoja enteilemässä tuo sitten lähiaikoina... :/

kp 27/26-27 (24-28), yk 13
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti omaa napaa vain: Lääkärillä kontrolli, munasoluja kypsyy kiitos clomien. Ovulaatiota ennusti ke-to. Näillä mennään seuraavat 3 kiertoa, jos nyt ei nappaa. Jännittää.

Plussaa kaikille! :wave:

kp12/30, 1.clomikierto, yk 7
 
Iiiso:hug: kaikille jotka täti on taas tavoittanut!
Sirususanna jaksamista nyt noin oviksen lähestyessä:D

heinäneito Aika samiksia taidetaan tosiaan olla: mäkin täällä odottelevalla kannalla edelleen... Aiempien kiertojen mukaan viimestään tänään olis pitäny alkaa:confused: Oireita ei tosiaan ole suuntaan eikä toiseen. Se pari päivää kestäny vaaleanpunanen/rusehtava "tuhruilukin" on jo lakannu...tänään aamulla tuli ihan pikkasen viimeks. Hmm... Ei satu tissit, ei jomota selkää, ei valu mitään mistään, eikä pahemmin nippaile. Ei niin mitään! Ja tosta sun kakunteko-burnoutista tuli mieleen et kyllähän mäkin tänään meinasin alkaa parkumaan ku Huippumalli haussa-sarjassa ilmotettiin kuka joutuu kotiin!?:rolleyes:

Plussatuulia lähettelen taas kaikille+++:whistle:

Odottelu jatkuu... Kp 30/25-29
 
Ärtymys 10! :kieh: Mä en sitte välillä voi ymmärtää miestä! Tuntuu, että meidän seksielämä on laskussa.. tai siis, olemme yksinkertaisesti niin väsyneitä illalla pitkän työpäivän ja lastenhoidon takia (minä pph+iltaopiskelija+mll sihteeri+konsulentti ja mies vakitöissä pitkiä päiviä), joten seksiä on ollut vähemmän. Olemme yleensä olleet ahkerampia oviksen aikaa.. ja sit loppukierrosta toiveet heränneet ja yllätys yllätys nega!

Noh, mä huomasin tänään, että oltaiskohan kerran tämän kierron aikana rakastelleet.. ja laitoin viestiä ukolle, että mitä mieltä se on tästä asiasta.. niin vastaus tuli, että ei se plussa tekemällä tuu.. siis täh? :O En ymmärtäny sitte ollenkaan.. Tokihan se tekemällä tulee, millä sitten? kuinka???!!!! :confused: Mikä järjen heitto ukolta! :headwall: Noh, vastasin siihen vain, että jos oot vielä halukas tähän kiertoon osallistumaan, niin loppuviikko todennäköisimmin ovis.. siihen sit tuli vastaus: Hyvä.

Ärsyttävää, kun mies sai mut alunperin mukaan haluamaan lisää lapsia.. olin ensin tyytyväinen 2 lapseen.. mutta mies sai mieleni muuttumaan, kun puhui siitä koko ajan, että vielä saisi tulla.. Olisi nyt sitten mukana!

Juuh, sori naiset oma napaisuus.. ja laiskuus (kopioin tekstin toisesta pinosta, kun en jaksanut kirjoittaa uudelleen) :ashamed:
 
Lilianne :hug:

Manzu miehet... :D musta välillä tuntuu, ettei miestä kiinnosta tää "projekti" yhtään, mutta kaipa se on enemmänkin kiinni siitä, että miehet osaa olla ajattelematta asiaa tai jotain...

omaanapaa: mulla on 2 päivää olla sellanen lievästi kuvottava olo, joka helpottaa kun syö... mutta mä en nyt suostu ajattelemaan että se on raskausoire ja saamaan itteäni innostumaan! sekun aina tekee kipeempää, mitä korkeammalta tippuu... viime yönä näin unta, että menkat alko, oikeesti odottelen niitä ens viikon loppupuolella.
 
Manuliina Hei apua mua alko ihan jännittää sun puolesta! Me tarvittais toinen plussa ehdottomasti tähän pinoon!!

Lilianne :hug: Pahoittelut menkoista!! Nyt syöt jotain hyvää ja kyllä se paha mieli siitä helpottaa, jooko :)

Manzu Voi ei! Miehillä toden totta tuntuu olevan joku että niitä ei saa MISSÄÄN NIMESSÄ painostaa seksiin. Meillä yrityksen alkuaikoina mies ei halunnut oikein että yritetään kunnolla, mut sit ku yritystä alko olla jo takana jonkun aikaa juteltiin asiasta ihan vakavasti, ja sen jälkeen mies sano et saan tyyliin raiskata sen kun mulla on ovis :D Ja nyt se kyselee aina multa että milloin mulla on ovis jne. Musta tuntuu vaan ettei ne oikein tajua aina miten lisäännytään.. ;)

tinnttu Mä peukutan sulle että olis ihan oikea oire!! :)

Vaniljainen Kukkuu :) Onko ilmaantunut mitään?! Kohtahan sä voit alkaa testailemaan jo!

macy gray hienoa että verikokeet oli kunnossa!

Sirususanna Jes, clomit siis toimii! Hienoa!!

Me, myself and I: Dpo 2 ja eipä paljoa sanottavaa :D Eilen vielä laitettiin peitot heilumaan (ja kunnolla ja ihan spontaanisti, wow, eipä oo vähän aikaan tollasia settejä ollut :LOL: ) mut oviksen suhteen varmaan liian myöhäistä, ei haittaa :) Mitäs muuta.. Plussaa odotellessa, hehe.

Halit kaikille!

Lily ja kp 17/30 ja dpo 2
 
Viimeksi muokattu:
:mad: Ihan sen verran, että kirjotin tossa äsken oikein kunnon viestin ja tsemppasin teitä joilla täti oli käynyt ja jännitin niiden puolesta joilla ei ja nyt tää hitsin vitsin ###kone kadotti sen vastauksen johonkin kun lähetin sitä tekstiä. Mutta siinä ne tuli nyt tiivistetysti! Täytyy palata asiaan, sillä uutta en nyt ehdi laittaa. Halit kaikille!

kp 24/27-31 dpo 9
 
Täällä sitten hanat taas aukesivat. Vaikka toivoa oli pikkiriikkisen ilmassa, niin ei niiden alkaminen tällä kertaa aivan niin pahalta tuntunut... alkaa vaan niin latistua fiilikset tähän yrittämiseen, kun ei siitä mitään tunnu tulevan näin ainakaan...

kp 1/26-27 (24-28), yk 14
 
Omaa napaa tulee nyt sitten oikeen urakalla, anteeksi siitä:ashamed:... Kuten eilen viimeksi kirjotin niin ne pienetkin vaalenapunarusehtavat tuhrut pyyhkiessä on laanneet...Tänään illalla tuli pyyhkiessä ihan kellertävää valkkaria hiukan. Olo kuitenkin ihan normaali. Tein testin siis ekan kerran viime pe, kp 27->nega. Tänään hain uuden, tein iltapäivällä, ja jälleen selvä nega. Vaan menkkoja ei näy ei kuulu:confused:
Nettitilauksen pistin myös tänään menemään, siis testejä tilailin, tulee toivottavasti loppuviikolla. Täällä ollaan siis ihan hämillään, ja toki jo hiukan toiveetkin nousseet=) Saa kattoa kuin korkeelta tipahdan taas... Voiskohan siis olla niin että se ei vaan näy vielä? Vai onko mun ennen niin säännölliset menkatkin päättäny alkaa v**tuilemaan mulle?! Aaaaargh!!:headwall:

heinäneito Höh! Pahoittelut tädistä:hug: Mä jatkan toiveilua vielä...

Kp 31/25-29 (miten nää saa muuten värillisiks?) nimim.tekniikan ihmelapsi:cool:
 
Manuliina peukut pystyssä täällä, ettei menkkoja kuuluis ja testiin tärähtäis plussa! tos tekstin saa värilliseks tosta A: kohdasta, missä on viiva alla (maailman selkein selitys...) siis se laatikko mihin kirjotat, niin siinä päällä on noi kirjaimet, A:sta kun painaa tulee värivaihtoehtoja.

heinäneito :hug:

muoks: voisit vaniljainen päivittää mulle tonne, että ikää ois 24v ja kyllä toi yk on enemmän kun 12... oon vaan vähän tippunu kärryiltä enkä oo ihan varma minkäverran se on... ehkä jo yk 14?? ja kp:tä en laita tähän viestin loppuun, koska ei mitään havaintoa mikä se on :p
 
Viimeksi muokattu:
Miks, voi miks ihmiselle on luotu semmonen asia ku toivo?! Se perhana hämää ja saa luulemaan aina jotain ihan muuta ku sais...Eli täällä on tänään sitte tiputtu kovaa ja jo melko korkeeltaki:'( Miten te jaksatte näitä ikuisia, kuukaudesta toiseen toistuvia pettymyksiä? Mä alan meinaan varmaan kohta tarvita jotain ammattiapua, alkaa hajottamaan meinaan sen verran rankasti... Mä aina lupaan itelleni että nyt en tarkkaile, laske enkä seuraa mitenkään itteäni. Vaan kuis nyt taas kävi: menkat päättikin olla myöhässä ja toiveet alko taas nousta! Plääh...on se vaan niin väärin... Miks näitä raskautumisonneen liittyviä nallekarkkeja ei oo voitu jakaa tasan?!:headwall: Ja miks just mun pitää olla siinä epäonnisessa 10 vai 15%:ssa jotka ei raskaudu vielä vuodessa?! Ja ympärillä ihmiset oottaa jo toista samassa ajassa! EI jumalauta!!?¤&#/(¤
Mä koitan täällä taas hetkeksi rauhottua... Sori pikku purkautumiset, raastaa vaan taas niin kovaa:kieh:

kp 1/25-31, yk 15(?)
 
Manuliina :hug: Uskon, että ottaa päähän! Joka kuukausi pettyy kun taas alkaa menkat :( Toissa yritys kerralla tipuin kans korkeelta ja kovaa, kerrankin kun ajattelin, että nyt on pakko olla raskaana. Itkua tuli väännettyä, mutta onneks on ihana mies tukena:heart:Sitten kun pari päivää on taas mennyt niin tajuaa, että sille ei vaan voi mitään, niin ikävää kun se onkin. Nyt viime kierron aikana päätin, että en kuvittele yhtään mitään ja siinä onnistuinkin tosi hyvin ja menkathan ne taas alko. Kyllä se silti otti päähän. Nyt ens oviksen aikaan ollaan reissussa, et ehkä ihan hyvä, etten pääse kyttäämällä kyttäämään millon se on, jos nyt yrittäisi hetken olla ihan rauhallisin mielin.. En nyt tiedä oliko tästä mitään apua, mutta mua ainakin auttaa täältä lukea näitä juttuja ettei ole yksin tämän asian kanssa:heart:

Kp4/27 ja yk13
 
Macy Gray Onnea hyvistä labratuloksista!! :hug:
Mulla myöskin on tuota jomotusta munasarjojen kohdilla aina silloin tällöin, tiedä sitten mistä johtuu, lääkärikään ei sille mitään syytä ole löytänyt, paitsi tuo vasemman puolen endometrioosi, mutta ei kai se oikeallekin puolelle voi jomotella..Toivottavasti halut palaavat! :)

Sirususanna Hienoa, että ovulaatio on tapahtumassa!! :)

Lilianne Voi paska!! :hug: :hug: Voimia murunen!! Saanko laittaa tuohon listaan myös sun iän? :)

Manzu Voi jessus noita miesten kommentteja, ne on kyllä välillä niin paukapäitä!! Oletteko saaneet keskusteltua asiasta? On kyllä harmittavaa jos vauvahommat vievät halutkin, niin että seksiä tulee harrastettua vaan tärppipäivinä :( Haleja :hug:

Lily-Jane Sulla se alkoi taas jänskät päivät :heart: Oliko sulla ensi kierrossa se aukiolotutkimus? Ihan pian siis jo :)

heinäneito Eikä, eikä, eikä!! :hug: Höh!!

Manuliina ISOT halitukset sinnekin!! :hug: niin kovin tutulta kuulostaa tuo sinun ajatuksesi! Ihan samoja mietteitä olen pohtinut kuukaudesta toiseen, se tuntuu niin kovin väärältä kun toisilla se vauva laitetaan alulle hetkessä ja sitten meillä toisilla kestää, kestää, kestää ja kestää :( Pitäisi vaan jaksaa kierrosta toiseen ajatella positiivisesti ja uskoa, että kyllä se sieltä tulee! Välillä siihen uskominen todellakin on vaikeeta, mutta murunen, kyllä me saadaan vielä omat kakkalta haisevat käärömme :) :hug:

Omaa napastelua: Täällä mennään dpo yhdessätoista ja oireet on mitättömiä..Todella hiljaiseloa siis oireden kannalta, huimausta ja pissahätä useammin, mutta musta tuntuu, että mulla toi pissaamisen tarve lisäänty joka kierrosta jostain syystä tälleen ennen menkkoja. Oikea tissi on ihan hiukan arka, vasen ei yhtään. Jostain syystä olen ihan jo tulevalla paussilla valmiiksi, en siis edes osaa oikein odottaa muuta kuin menkkoja, muutenkin olen kuin olenkin onnistunut nyt tässä kierrossa olematta jännittämättä yhtään, ehkä juuri tuon tulevan tauon takia. Havahduin eilen, että olen jo näin pitkällä, viikonloppuna pitäis menkkojen tulla. Olen päättänyt olla testaamatta ollenkaan, tai siis testailen vasta jos niin ihanasti kävisi, että menkkoja ei vielä ensi viikolla kuuluisi. On kaikenkaikkiaan ihan hyvä fiilis ja katse jo pitkälti vuoden alussa häämöttävässä inssissä :)

Vaniljainen, Dpo 11 /Kp 29/32
 
Viimeksi muokattu:
Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi viikonlopun aikana ja tänään tehty negatestikin toivottaa tätiä tervetulleeksi. Kipuilu on helpottanut, mutta nännit on inhottavan arat eli suihkussa käyminen tuntuu pahalle. Toiveikkaana odotan seuraavaa kiertoa ja ovista, jota aion myös testillä metsästää. Toivottavasti ehtii tapahtua ennen suuraavan Terolut-kuurin alkua, jotta raskautumismahdollisuus olisi. Jos kuitenkaan seuraavassakaan kierrossa ei tärppää, niin luvattu lähete jatkotutkimuksista ja lisähoidoista lohduttaa. Mieli on siis ihan positiivinen kävipä kuinka tahansa. Jospa me viimeistään syksyllä saataisiin esikoiselle kaveri. :)

Lapsen sairastelu on verottanut uniani, joten väsymys painaa kovasti ja verottaa keskittymiskykyä. Tämä viesti jää omanapaiseksi, mutta yritän jossain vaiheessa saada myös kommentoitua. Paljon tsemppaavia haleja ja plussatuulia!

Kp26/19-47 dpo13? (yk11, Terolut-yk1)
 
Sirususanna Toivotavasti simpat on ahkeralla tuulella ja tois plussan tähän kiertoon!

Manuliina :hug: Ei ole reilua , ei. Olen noita samoja asioista pyöritellyt itsekin, välillä niiden ajatusten kanssa pärjäilee ja välillä ne kasvaa niin, suuriksi, etteivä ne yhden ihmisen sydämeen mahdu. Ja niitä on aika vaikea selittää sille kaverille, jolla pyörii pari tenavaa jo jaloissa... Joskus tuntuu, ettei mieskään ihan samalla lailla koe näitä ajatuksia, eikä tietysti tarvitsekaan. Joskus siitä on jopa etua, ettei ne ihan kaikkea ymmärräkään :LOL:

Heinäneito Paha täti sielläkin, tyhmää! : /

Manzu Kyllä noi miehet joskus on niin ulkona tästä naisen maailmasta! :headwall:

Vaniljainen Mulla kans dpo 11 ja viimeistään maanantaina olis tätipäivä. Vaan mitäs jos tällä kertaa oliskin meidän vuoro ;) nämä viimeiset päivät ennen menkkoja kuluu aina niin hitaasti!

Oviksen jälkeen en paljon uskaltanut toivoa ja lupasinkin jo itselleni, että nyt en enää kiduta itsseäni toivomalla, mutta tadaa, eiköstä vaan täällä nyt taas jännitetä ihan täpinöissä. Eilen nimitäin oli dpo 10 ja lämpö nous selvästi 0,2 astetta vaan eiliseks + tuli rusehtavaa valkovuotoa. Ja nyt tämä hullu taas täällä taas altisti itsensä toivomaan ja pettymään. :headwall: Mutta jos kuitenkin.....
Lauantai-aamuna ajattelin ekan testin tehdä.

dpo 11/ kp 26/ 27-31
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vuotopäiviä edelleen vietetään. Eli itselle ei kuulu sen kummempaa, mutta jotain edistystä VIHDOIN on tapahtumassa, sillä mies otti ja soitti helsingin labraan ja sopi, että maanantaina sinne laitetaan uimareita postipaketissa menemään. Sitten olis kaikki tarvittava kasassa, jotta mun gyne laittaa lähetettä Phks:n menemään. Sitten saa nähdä, millä aikataululla sieltä sitten ollaan yhteydessä. Kyllä sitä on jotenkin niin jo asennoitunu ite siihen, ettei tästä touhusta näin omin voimin ilman apukeinoja taida mitään tulla. Eli valoa näkyy tunnelin päässä :)

Manuliina: :hug: Sanoja ei löydy lohduttamaan. Se suru on vain käytävä läpi itsensä ja puolison kanssa. Kuitenkin tiedän täsmälleen, miltä susta tuntuu. Tunne on niin kivuliaan tuttu. Paljonkaan ei ihmisten tarvitse lapsen tekoon viitata tai vihjaista, kun sydämeen viiltää ja haava aukeaa. Mekään kun ei kovin monille olla asiasta kerrottu, että siis yritetään niin sitä on vaan jotenkin kerättävä itsensä kokoon niin, ettei muut huomaa, kuinka paljon sattuu... mutta ei heitetä toivoa. Mehän vielä saadaan tuntea ne potkut tuolla kohdussa!

Vaniljainen pitää toiveita vielä yllä! Nyt pidetään kaikki jäsenet pystyssä :D että sinne ei se typerä täti kurvaisi. Kyllä se olis jo aika niitä plussia alkaa pärähtelemään!

Haaveilija82 siellä myös lupaavia oireiluja. Ihanaa, että täällä on vielä toivojia ja plussan odottelijoita. Meitä tädin kanssa kitkuttelevia on jo ihan riittävästi tälle viikolle. Jännityksessä mukana ollaan!!

kp 3/26-27 (24-28), yk 14
 
Täällä erittäin pelokkain mielin odotellaan clomien alotusta. Vaikka tässä kierrossa ollut lupaavat oireet, mutta tissien turpoaminen jäänyt pois joten ei ne voi olla sitä. Lämmöt vaan on 37,2 ja samaa teki viimeksikin. Normaali lämpö siis 36,6 oviksen jälkeen nousi 36,8 sitten dippas maanantai/tiistai akselilla 36,4 ja nyt tosiaan sen 37,2. Tänä oli nyt täysin omaa napaa ja vielä lyhyt ilmoitus itsestäni, mutta ajattelin tavallaan merkata oireita muistaan, jottai sitten clomi kierrosta turhaan haaveile, sen jälkeen kun meillä ei enää vaihtoehtoja ole.

kp 24/25-31
 
NoBlood > Paljonko oli dpo tuon oviksen jälkeisen lämpödipin kohdalla? Kiinnittyminen nimittäin aiheuttaa pienen laskun lämpöihin. :D Plussaonnea!
Ei mitään havaintoa kun tuo kierto heittelee niin paljon. Maanantaina 27.9. näkyi ultrassa 23mm munasolu ja gyne epäili, että irtoaa pian(ma-ti). Kuitenkin torstaina vasta nousi lämmöt ja perjantaina vasta tuli kivut+limat.
 
Uusi yrittaja tulisi mukaan

Yritysta jo kauan mutta vasta nyt kesalla aloimme enemman puhua asiasta ja yrittamaan.
Nyt olis kp 8?/28 ja yk 4 vaikka olemme yrittaneet enemman tai vahemman jo yli 3 vuotta, mutta vasta km:n jalkeen aloimme uskoa etta se voisi onnistuakin.

Oireita on ollut viime kierrosta asti ja vaikka tati kavi ei oireet ole minnekaan kadonnut. Valkovuotokin tekee "maran" olon, pahoinvointi voittaa ja vasymys on hirvea, painon tunnetta alavatsalla, revahdys ja "venymis" kipuja on, maitoa tulee oikesta tissista(vasemman alla leikkausarpi mika aina haitannut maidon tuloa), Nalka kauhea, vessassa saa juosta, "krapula" vaikka ein juo, posket kuumottaa aina valilla, vatsa pyoristynyt turvotuksesta ja sormet turpoaa oisin...muutama oire tassa.

Niin ja onnea plussanneille. Toivoa haaveileville. Uskoa menkkoja karsiville.

Viela sen verran etta jos ei pian ala uusi raskaus niin aloitamme hoitojen suunnittelun.
 
Pakko tulla tänne kertomaan, kun meinasin jo avautua yhessä toisessa ketjussa, kun siellä oli eräs, joka mietiskeli voisiko olla raskaana. Olivat "varmoilla" päivillä olleet ilman yhdyntää ja syö kuurimuotoisesti buranaa koko ajan, minkä sanotaan heikentävän kiinnittymistä ja nyt sitten kuitenkin alkaa testit näyttää pikkuhiljaa hailakkaa punaista viivaa. Hirvitteli, että pian siellä on perheessä jo 7 jäsentä, ja edellistäkin vielä imettää...
Miksei joskus voisi sitten käydä niin, että se plussa hyppäisi tälläiseltä henkilöltä meille muille, joille ei hailakan hailakkaakaan väriä ole raskaustestiin vielä kertaakaan tullut... eikö olis jo meidänkin vuoro?!
 

Yhteistyössä