***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

Oi, voimia kaikille haaveilijoille. Kävin tuolta alusta kurkkaamassa monettako olette toivomassa ja niiin moni kuumeilee ensimmäistään. Itsellä on luvaton olo täällä vikistä kun kolmatta ei kuulu. Tsemppiä teille kaikille! Mulla oli esikoisen yrittämisen aikaan tuskaisa vauvakuume myös. Tai itse asiassa vauvakuumeen takia meni mieskin vaihtoon. Muistan kuitenkin millaista se oli, vuoden verran yritettiin ja tutkimuksetkin tehtiin, kolmannessa clomikierrossa sitten tärppäsi. Toinen olikin luomuylläri ja nyt taas clomeilla mennään. Ihan kaikkille hirveästi myötätuulisia ajatuksia. Kyllä ne vauvat sieltä vielä tulee....

Oma napanen: ovis ohitettu, kohti raskausoireiden kuvittelua mennään. Nyt havaittu: alavatsa tiukkana, paha olo kahvista ja väsyttää. Rinnat ehkä arat -tai sitten ei.
 
Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista:heart: Ei kukaan tälläsessä tilanteessa halua olla mutta jotenkin se lohduttaa kun huomaa ettei ole asian kanssa yksin vaan on niitä kohtalotovereita. Vaikka kaikki fyysisesti lähempänä olevat tuntuukin jatkuvasti raskautuvan:ashamed:
No, pahin alkaa olla siis taas takana eli menkat loppusuoralla. Maanantaina meen gynelle ja katotaan mitä se ehdottaa seuraavaks toimenpiteeks, itse arvaisin että verikokeet ainakin. Toivottavasti on kaikki kunnossa kuitenkin, tai ainakin niin että jotkut napit siihen auttais:) Tulen sitten taas kertomaan mitä siellä sanottiin.
Tänään pitäisi mennä luokkatapaamiseen, sekin hiukan ahdistaa kun tietää että lähes kaikilla on jo ainakin yksi lapsi, ja muutamat ovat saaneet ihan hiljakkoin lapsen, ja siitä johtuen siellä sitten joutuu kuuntelemaan sitä vauvalöpinää ja hehkutusta miten heidän Matti tai Mari on niin suloinen ja ihana jne.... Blaah! Katkeruus... Tuo ikävä tunne.
Mut vielä se vauva meillekin tulee!! Tavalla tai toisella, ja sit mä hehkutan sitä niin paljon kaikille että ne alkaa voimaan pahoin:D

kp 4/25-31
 
Viimeksi muokattu:
heinäneito Pahoittelut menkoista :hug: Hienoa että saatte hommat rullaamaan eteenpäin, ja simppoja postissa kulkemaan! Toivottavasti kaikki niiden osalta on ok!! Peukutan täällä! Ja joo, noi super-helposti sikiävät jotka valittaa kun ne raskautuu pistää niin vihaks..

Manuliina Voi muru oon pahoillani :(

Haaveilija82 Mikä tilanne?

Vaniljainen Apua sulla on kohta kierto ihan lopuillaan!! Iik!! Jänskään sun puolesta kulti!!! Mulla muuten tuli yks mahdollinen työjuttu eteen, jos saisin sen niin ihan unelmien työpaikka, joten saattaa olla, että laitan itsekin tän yrittämisen pariks kuukaudeks tauolle. Jotenkin nyt tuntuu taas vaihteeks, että elämässä on pakko olla muutakin, ja jos ei kuitenkaan tärppäis olis tyhmää jättää hyvä tilaisuus väliin. Se ei oo kyl varmaa vielä :) Ja joo, tän kierron jälkeen pitäis olla se aukiolotutkimus! Eli parin viikon päästä noin!

mamakone Tervetuloa :flower: Ja pahoittelut keskenmenosta :hug: Nyt toivotaan että on tärpännyt kun oireetkin niin lupaavia!!

Mulle tuli papa-koe ja se pakollinen klamydia takas ja molemmat negatiivisia, eli kaikki ok. Oli iso helpotus! Ei siis ton klamydian osalta, heh, kun naimisissa ollaan, vaan enemmänkin ton papan kun siinä on ennen ollut häikkää. Tänne ei paljoa muuta, vähän nännejä aristaa mut ei paljoa! Eli aika perus setti..

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Lily ja dpo 6 (kp 21/30)
 
Macy Gray Onko täti poissa vielä? :)

Haaveilija 82 Me mennäänkin ihan samoilla jännityspäivillä :) Mulla pitäis myös viimeistään maanantaina tädin tulla. Toivotaan, että kummankin täti eksyisi ihan johonkin muualle :heart:

heinäneito Voi kuinka hienoa, että mies otti oman testin hoitaakseen! :) Pidän hurjasti peukkuja, että tulokset ovat hyvät :hug:
Mä tiedän ihan tarkalleen mitä tarkoitat tuolla katkeruudella joka tulee niitä kohtaan jotka vahingossa raskautuvat, eivätkä edes toivo raskautta!! Mun miehen sisko pelkäsi hetki sitten olevansa raskaana, ja tämä sisko on siis mun parhaita, ellei jopa paras ystäväni. Hän ei käytä nykyisen hoitonsa kanssa ollenkaan ehkäisyä, vaan luottava niihin varmoihin päiviin. Hetki sitten hänelle alkoi ilmaantua raskausoireita ja lääkärikin muun tarkastuksen yhteydessä ihmetteli, että miksi kohdunsuu on niin auki. Onneksi oireet olivat jotain muuta, sillä en tiedä miten olisin reagoinut, kun itse ollaan yritetty vuoden päivät ja toinen olisi tullut raskaaksi vahingossa, eikä todellakaan olisi sitä toivonut!

mamakone Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :hug: Koska teillä oli keskenmeno, eli oletteko siis laskeneet tuon neljännen yrityskerran siitä lähtien?
Minkä ikäisiä olette ja ensimmäistäkö kuumeilette? :)

Sirususanna Höpö, höpö kuules :) Jokainen saa kuumeilla ja tuskailla alkavia menkkoja täällä ihan rauhassa, huolimatta siitä monesko on haaveissa :heart: Joten älä hupsu tunne huonoa omaatuntoa tuommoisesta! :hug:

Manuliina Tsemppiä luokkakokoukseen! Toivottavasti siellä puhutaan muustakin kuin kakkavaipoista :hug:

Lily-Jane Onnea hyvistä tuloksista!! JEEE! Hyvä, että kaikki on ainakin siltä osin kunnossa! :hug: Ja voi kuinka hienoa jos saat hyvän työpäikan! Wau! Pidän sulle peukkuja :) Vaikka tietysti se on harmittavaa jos taukoa joutuu pitämään, mutta pari kuukautta menee nopeasti!

Kääk, niin se vaan tämäkin kierto vetelee viimeisiään ja vauhdilla mennään paussia kohti. Edelleenkään en osaa edes jännittää, eikä ole yhtään testaus-olokaan. Ehkä sitä vaan haluaa nyt tässä ennen paussia viimeiseen asti pitää toivonkipinää yllä. On ollut kyllä super-oireeton kierto, tai sitten en vaan mieti jokaista väsymyksen tunnetta ja päänsärkyä raskausoireena. Oikea tissi on super-arka, mutta ei yhtään mitään muuta.
En vaan pysty enää uskomaan, että raskaus onnistuu ilman apuja, on tässä jo niin kauan yrittämällä yritetty ja ajoitettu varmasti oikeaan aikaan pupuilut. Tavallaan tuo tauko on helpotuskin hetkeksi. Ja onhan siinä mahdollisuus raskautua tauonkin aikana, kun ei oteta mitään ehkäisyä käyttöön..:whistle:

Vaniljainen, dpo 13/kp 31/32
 
Viimeksi muokattu:
Vaniljainen > Ei näy tätiä vielä. :) Kp28/19-47 ja dpo15? menossa, joten maanantaihin asti meinaan vielä seurailla ja sitten testailla uudestaan, jos vuoto ei ala. Kolmas Teroton päivä on vasta tänään, joten luultavasti hanat aukeavat huomiseen mennessä. Olen iloinen myös vuodon alkamisesta, koska se tarkoittaa normaalin pituista kiertoa ja uutta mahdollisuutta raskautumiselle. Tämä Terolut-kuuri on helpottanut vähäksi aikaa paineita, mutta toivottavasti saa muutakin postitiivista aikaan. :D

Monella on nyt jännät päivät meneillään. Toivotaan paljon plussia ja vahvaa vauvaliimaa. =)
 
Täällä on uusi pino (kiitos Vaniljainen! :flower:) ja uusia kirjoittajia, hei vaan kaikille uusille! :wave:

Uusia plussia ei vaan ole tullut, harmi. Mutta loppukiertolaisia näyttää olevan paljonkin, toivottavasti tulisi lähipäivinä paljon plussauutisia!

Mun piti pitää tämä kierto "väli"kiertona, lähinnä siksi että tuntui ettei mies aktivoidu lainkaan ovisaikaan. Se on aloittanut uudessa työpaikassa vuoden työttömyyden jälkeen, ja ollut tosi väsynyt sen vuoksi. Ehdin jo miettiä että ihan hyvä, saa välillä olla stressaamatta lainkaan loppukierron oireita, ja kaiken lisäksi loppukierrossa on yhdet bileetkin tiedossa piiiitkästä aikaa.

Mutta tänä aamuna ovistestiin pärähti selvääkin selvempi plussa! Ja kaiken lisäksi se jopa hyödynnettiin. Joten nyt pitää ehkä kuitenkin vähän jännittää...
 
Mä olen täällä jännityksellä varsinkin Vaniljaisen ja Lily-Janen vaiheita käynyt lukemassa. Vaniljaiselle piti nyt tulla tsempittämään, kun alkaa olla aika jännät paikat. Tiedätkö, mullahan plussakierrossa oli myös sellanen blaah-olo ja ei mitään mielenkiintoa testata vaikka aiemmin ollut tosi hankalaa olla testaamatta.

Täällä voidaan hyvin ja paksusti, rakenneultrassa saatiin poikalupaus ja kaikki pitäis olla muutenkin kunnossa. Torstaina lähdetään miehen kanssa 2 viikoksi Thaimaahan ja en malttais enää odottaa, tulee kyllä tosi tarpeeseen se loma...:)

nelli & mytty 22+0
 
Siis häh? Tänään tuli yhden pyyhkäisyn haalea verinen vuoto, IKINÄ aiemmin ei ole ollut mitään välitiputtelua tai epäsäännöllisyyttä. Mitähän tää nyt on. Alavatsa ilmoittelee olemassaolostaa, ei kipeä, mutta kireä. Ja viidennentoista päivän tienoille pitäisi jaksaa testaamatta. Kävin lukemassa tuota "raskausoireet, tuliko+" ketjua, mutta sen jälkeen "löysin" itsestäni useampia oireita... hah.:stick:

Plussia kaikille!
 
hah
oliskos kiinnitymisvuotoa???!! who konws! :) Sulla samoihin päiviin menee testailut ku mulla... vaikka itse kyllä olen jotenkin toivoni menettänyt tästä kierrosta! Tädin pitäisi tulla pe-su...
 
Sirususanna > Toivotaan, että oli kiinnittymisvuotoa. :)

Testaan huomenna. :D Plussaan en usko vaikka oireita oikeastaan onkin. Täti ei ole ilmoittanut itsestään eikä lähestymisestään vaikka huomenna viimeistään pitäisi menkkojen alkaa. Flunssa kiusaa jälleen. Täytyy huomenna käydä tk:ssa näytillä.

kp29/19-47, dpo16? ja yk11, terolut-yk1 (4. Teroton päivä tänään)
 
Kp 2/27-31 Yk 10. Näillä mennään. Heräsin lauantai-yönä tosi kipeään vatsaan, eikä lääkkeet meinannu auttaa, kun en riitävän ajoissa herännyt ottamaan. Olo oli kerrassaan epäonnisunut. Mutta illalla lähdin sitten tyttöjen kanssa liikkeelle ja vetäsin pikku kännit ja olin ihaniloislla mielllä. Tänään ollaan oltu raksalla ja on ollu niin paljon tekemistä, että pahimmat tunteet jo menneet ohi. Nyt vain uutta kiertoa kohti, seuraavan kerran jännitelläään marraskuun alussa.
Tsemppiä kaikille!:wave:
 
Sori nyt on pakko tulla kiukkua purkamaan. Olin 99% varma, että nyt on tärppi käynyt, teinpä testin ja täysin tyylipuhdas nega. Kyllä ärsyttää. Vaan kerran aikaisemmin olen ollut varma ja silloin tosiaan tärppi oli käynyt. Nyt löytyy täysin samat oireet, eli rinnat muuttuneet koviksi palloiksi, täysin kuivaa, seksi tuntuu aivan älyttömän mahtavalta, janottaa, huimaa, lämmöt 37,2-37,4. Ainut mikä puhuu tädin puolesta on hidastunut aineenvaihdunta. Muuten nuo kaikki voi kyllä kuvitella, mutta nuo lämmöt nyt ei pitäisi itsestään nousta ja kipeänä en ole. Clomit siis aloitettava viikonloppuna. Neljä kiertoa niitä on, mutta en taida syödä kuin tuon kaksi kiertoa minkä kävin hakemassa. Sitten on siirryttävä ehkäisyyn (vaikka eipä sitä ennenkään ole tarvinnut :D), ihan oman mielenterveyden takia.
 
tsemppauksia ja plussatuulia kaikille!!
nyt vaan pikaisesti ehdin käväisemään, niin ei tarkempia kommetteja.
omaakin napaa vaan sen verran, että mistä tää älytön väsymys johtuu!?! toissa yönä esikoinen valvotti hieman ja olin eilen aivan zombina ja sekaisin, enkä muistanut mitään, siis yhden huonosti nukutun yön jälkeen!! ei normaalisti oo sellasta kyllä ollut.... ja viime yönä nukuin noin 11h, eikä mitenkään huippupirteä olo nytkään... mahtaakohan tää nyt olla jotain syysväsymystä, mitä ei kyllä ikinä ennen oo ollu ilmassa vai raudan puutetta... (tai jos toiveet uskaltais nostaa korviin, niin raskausoire...? ) nyt jo epäilyttää niin paljon, että taidan vähän koittaa laskea, missä vaiheesssa kiertoa olen menossa...

kp ehkä 27/26-35
 
Kirjoittelenpas pikaseen jotain... Sirususanna toivotaa, että olisi kiinnittymisestä! Mulla oli yhdessä kierrossa n.viikko oviksesta vuotoa ja ikinä ennen ei oo ollu, no menkat kyllä alkoi ihan normaalisti silti:(Toivotaan, että sulla olisi kiinnittymisestä:)Vaniljainenmä pidän peukkuja sulle, sais jo alkaa se plussa tulemaan!! Ja kaikille muillekin samaa:)

Kp 8/27 ja yk13 en oo nyt edes oikein laskeskellu ja ovistakaan ei aio testailla, ollaan sillon reissussa. Mutta onneks mulla on aina ollu myös ihan ovis oireet niin kyllä sen varmaan huomaa, mutta saa nähä pääseekö hyödyntämään.. Jotenkin nyt rennommin otetaan tässä, kun yhessä vaiheessa oli kauheeta yrittämistä ja pettymistä ja huomas sen vaikuttavan myös parisuhteeseen ikävästi:(Nyt kun viime kierto ja tää ollaan otettu rennosti, eikä paljoa olla edes puhuttu yrittämisestä niin ollaan kyllä tultu taas läheisemmiksi ja muutenkin paljon parempi ilmapiiri;)
 
Sirususanna: Toivottavasti et oloasi luvattomaksi tuon mun purkautumisen takia tunne. Se ei suinkaan ollut tarkoitus. Kaikilla lasta haluavalla on mielestäni oikeus siihen ja toivon, että tuo toive kaikilla täyttyisikin. (olettaen, että tuosta lapsesta ja itsestään pystyy huolehtimaan, mutta se on sitten luku erikseen) Aina vain sitten, kun kuulee näistä jatkuvista ei toivotuista raskauksista, jotka saavat alkunsa kuin itsestään, tulee se katkera olo, että miksi joillakin onnistuu ja toisilla taas ei... Ymmärrät varmasti. Mutta aivan yhtä paljon toivon, että myös teille tuo toivottu ja varmasti rakastettu kolmas pienokainen pian suotaisiin. Toivotaan, että nuo oireilut olisivat sitä itteään :)

Lily-Jane hienoa, että kokeista tuli hyvät tulokset. Ei ole helppo paikka odotella tuota papaa, jos siellä on aiemmin häikkää ollut. Yksi positiivinen askel eteenpäin.
Haaveilija82lle:hug: ja piinapäivillä oleville isot peukut! Milloinkas Tinnttu aikoo testailla?!

ON: Täällä vietetään näitä huolettomia välipäiviä. Viikonloppuna tuli nollattua olotilaa ystävien kera, vaikken nyt ihan nollat taulussa ollutkaan :D Tänään oli sinällään se jännitävä päivä, että miehen simpat laitettiin siis pikarahtina helssinkiin menemään ja kuulema oli koko satsin saanut purkkiin talteen, joten toivotaan, että sieltä tulisi hyvä tulos. Tiedän, että toi on miehelle kova paikka, pelkää tietty tulosta, koska miehisyydestähän siinä on tavallaan kysymys hänen mielestään. Luulisi, ettei tuota tulosta ihan älyttömän kauaa tarvis odotella, kun heti tänään kuitenkin ovat sen tutkineet. Sitten lähtee meidän paperit eteenpäin, millähän aikataululla sieltä sitten jotain kuuluu? Luomuyrittelyjä jatketaan toki, nyt on ehkä jotenkin vapautunut olo niihinkin, kun tietää, että asiat lähtee etenemään ja apua on tulossa jossain vaiheessa.

Kp 7/26-27(24-28), yk 14
 
sirususanna, vaniljainen ja macy gray plussatuulia teille+++:whistle:

heinäneito mulle gyne sano tänään että kun mies vie sen simppanäytteen tutkittavaksi ni tuloksissa menee kuulemma 2-4 viikkoa. En tiedä jos Helsingissä on ripeämpää mutta näin täällä Turun seudulla kuulemma...

ON: tänään siis gynellä käyty, ja kuten arvasin ni verikokeillehan se mut ekana passitti. Ja ens kierrosta sit kuulemma ultraillaan ja katotaan että onko ne munanjohtimet auki. No, se tässä on hienoa et nyt on jotenkin sellanen kumman rento olo, ehkä se "stressaaminen" nyt sitte hiukkasen helpottaa kun tietää että konkreettisesti alkaa jotain tapahtua=) Kokeille menen kyllä vasta loppukierrosta, kattoo kuulemma siitä sen että onko ovis varmasti tapahtunu, siis mm.sen. Eli tässä sitten vaan väliaikana hulluna peitot pöllyämään:p:D

kp 6/25-31
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon ihan pihalla nyt, että mitä hemmettiä mun kropassani tapahtuu! :headwall: Menkat on tänään kaksi päivää myöhässä, jos vertaa kahteen viime kiertoon. Mutta tosiaan vaan kahteen viimeiseen, sitä ennen on ollut tämmöisiä pidempiä kiertoja, mutta en ole niillä kerroilla testannut ovista, joten on mahdollista, että oviskin on ollut myöhässä.
Mulla on aina, ihan jokaikisessä kierrossa menkat alkaneet sillä lailla humpsahtamalla, eli kun ne alkaa niin hanat aukeaa kerralla, ilman mitään tuhnuja. Nyt tänään on tullut kaksi kertaa ihan minimaalisesta rusehtavaa tuhrua vessapaperiin, mutta ei mitään pönttöön, eikä siteeseen. Ensimmäisen kerran sitä tuli aamupäivällä ja olinkin ihan varma, että perästä lotisee mutta ei. Kävin useampaan kertaan vessassa sen jälkeen, eikä mitään. Myöhemmin illalla sama homma, joskin vielä vähemmän kuin ekalla kerralla ja nyt taas sen jälkeen ei mitään.
En elättele toiveita raskaudesta, vaan pelkään, että mun jo ennestään olemattomat menkat sen kuin niukkenee!! :headwall: Ei auta kuin odottaa, en ole testiä edes ostanut ja aion vielä ainakin pari päivää odottaa ennen kuin testaan, jos ei tätiä ala kunnolla kuulumaan! Uskaltaisikohan sitä paneskelemalla vähän tutkia, että mitä sieltä tulee :D

Voi NELLI!! Aivan ihanaa kun käyt meitä moikkaamassa :hug: Kunpa tämä munkin blääh olo kertoisikin siitä paremmasta..Mutta jestas kun sä olet jo pitkällä :O Kylläpäs tämä aika rientää!! Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin :heart: Pieni poika..Voih! :) Oikein ihanaa matkaa muru! :)

Macy Gray Testasitko? *jännittäääääää* :heart:

Imoen Ihanaa, että saittekin oviksen hyödynnettyä ;)

Sirususanna IIIIIK! Mullekin tuli heti kiinnittymisvuoto mieleen! Monesko dpo sulla on menossa?

Haaveilija Voi ei :(( Ihanaa, että pahin masennus on ohitettu :heart: Voimia uuteen kiertoon! :hug:

No Blood Älähän tyttönen nyt vielä masennu :hug:! Ei näy siulla tätiä vielä, joten toivoa on!! :)

Manuliina Hyvä, että asiat alkavat rullaamaan eteenpäin :hug:

tinnttu raskausoire, raskausoire, raskausoire!! :) Sitä se väsymys ainakin on :whistle:

Hämmentynyt ja tuskallinen Vaniljainen, dpo 15
 
Vaniljainen > Testasin, negan. Olen näkevinäni siinä hailakan viivasen, mutta sellaisen olin näkevinäni myös käyttämättömässä testissä. Silmissäni on se viiva! :LOL: Huomenna meinaan kyllä testailla uudestaan ja ehkäpä kahdesta aamun ekasta pissasta. :whistle: Ihan vaan, kun olen kuullut joillakin sen toisen pisun olevan vahvempaa. ;)

Kummia tapahtuu täälläkin. Olen monta kertaa käynyt vessassa tarkistamassa alkoiko vuoto, mutta hyvin vähäistä tuhrua lukuun ottamatta ei mitään. Vähän aikaa sitten tuntui taas valahtelevan ja tästä koneelta sitten kiirehdin vessaan todetakseni jälleen kerran, että täti se ei ainakaan ole. Yhtään ei pissattanut, mutta pitihän sitä vähän pinnistellä ettei turhaksi reissuksi jäänyt. Juilinnat tulevat edelleen aaltoina ja ovat välillä häiritsevän voimakkaita. Ei kuitenkaan kipulääkettä vaativia. Tänään on jo viides Terolutiton päivä, joten olin testattuani ihan varma tädin saapumisesta.

Mulla on joku nielutulehdus (huomenna ehkä selviää) ja kuume noussut illan mittaan jo 38 asteeseen. Iho on hellä, päässä tuntuu pöhköltä ja vähän särkeekin. En oikein jaksa perehtyä kommentointiin tälläkään kertaa. Taitaa tulla yhtä raskas viikko kuin viime viikosta. :(

Plussaonnea ja pupuiluiloa sekä tarrasukkia, jokaiselle tarpeen mukaan! =)

Ai niin. Korjaan unohduksen.
kp30/19-47(32-34), dpo17? yk11 ja terolut-yk1
 
Viimeksi muokattu:
Tänne kurvas täti yöllä paikalle, onneks tein eilen sen testin niin ei tarvii nyt olla itkuparku. Torstaina alkaa ensimmäinen clomi kierto. Vielä kuukausi sitten odotin sitä todella innoissani, mutta nyt en haluaisi edes aloittaa. Lapsen kyllä yhä ja edelleen haluan, mutta sitten kun clomit on syöty niin toivo on viety. Enkä usko, että ne mitenkään meitä voivat auttaa koska olemme selittämättömiä. Paljon positiivista clomeista kuullut, mutta tottakai jos on joku vika mikä korjata. Tuntuu joskus muutenkin niin ärsyttävältä kun mitää vikaa ei löydy vaikka tiedän sellaisen olevan.
 
NoBlood > :hug:

Testasin uudestaan ja negaa näytti. Vuoto on selvästi alkamassa, sillä paperiin tuli hieman punaista ja alavatsalla juilii enteilevästi. Alkaisi nyt sitten kunnolla, että pääsisin tädistä eroon viikonloppuun mennessä. Alkaa tämä odottaminenkin turhauttaa. Jotain outoa tässä tilanteessa silti on, sillä teestä tulee huono olo ja äsken piti käydä yökkäilemässä. :x Voitte kuvitella miltä se tuntuu, kun kurkku on kipeä. :headwall: Toivottavasti saan labratulokset ja lääkekuurin pian.

Olo on kuumeinen eli ilmeisesti nousussa. Otin särkylääkkeen tuohon kurkkikipuun ja sehän laskee myös kuumetta. Taitaa mennä vielä aikaa ennen kuin vaikuttaa. Täytyy yrittää syödä jotain, jos tuo yökkäyttävä olokin sitten pois menisi. Mukavaa päivää kaikille ja pysykäähän terveinä!
 
MG
onko toi sun dpo oikein? koska sillonhan sulla olis jo myöhäs menkat ;)
ja se tuhru VOIS olla myös kiinnittymisvuotoo (mullahan oli kans)

samaa voi myös olla VANILIJAISELLA

mä täällä nostan liikaa toiveita :ashamed:
toivoisin NIIN teillekki sitä plussaa :heart:
 
MG
onko toi sun dpo oikein? koska sillonhan sulla olis jo myöhäs menkat ;)
ja se tuhru VOIS olla myös kiinnittymisvuotoo (mullahan oli kans)
On se ihan oikein. Mulla on keskimääräistä pitempi luteaalivaihe, mutta ajattelin sen jäävän Terolutien takia pari päivää lyhyemmäksi. Silloin kun olen Primoluteilla menkkoja siirtänyt, on vuoto alkanut viimeistään neljäntenä lääkkeettömänä päivänä. Ovis ei ole voinut olla myöhemmin (eli tuhruilu johtua kiinnittymisestä), koska ovisoireet loppui jo ennen Terolut-kuurin aloitusta eikä niitä tullut uudestaan. Runsaampi vuotokin alkoi viimein, joten plussaamistoiveet menivät sen myötä lopullisesti. Päästäänpä ainakin viikonloppuna aloittelemaan uutta yritystä. :whistle:

Hämmentävän paljon on tänään itkettänyt. Kai sekin on sitten vain jotain hormonien aikaan saamaa. Yleensä en menkkojen alkaessa itkeskele muuta kuin pettymystäni, mutta nyt ei siitä ole kyse. Olin niin valmistautunut tämän kierron osalta siihen, ettei tällä kertaa onnistu. Ovisbongauskaan kun ei ollut ollenkaan varma ja pääasiana oli saada kierto normaalin pituiseksi.

NoBlood > :hug:

kp1/19-47(30-34), yk12 ja terolut-yk2
 
Viimeksi muokattu:
Kukkuluuruu, täältä taustalta huudellaan!

Oli pakko tulla tsempittämään kaikkia!

Hirmuisesti haleja kaikille, jotka joutuivat uudelle yrityskierrolle! :heart:

Vaniljainen TESTAAAAA!!!!! Edes mun takia, mä oon niin täpinöissäni ja jännittelen täällä, että mahaan sattuu!! voikunoisplussa, voikunoisplussa, voikunoisplussa, voikunoisplussa, voikunoisplussa!!!!!


Syysterveisin

raphaella
 
Manuliina: Miten kummassa niissä simppatesteissä voi mennä niin pitkään?! Eihän ne uimaritkaan selviä niin pitkään hengissä, vai pakastetaanko tms. niitä siinä välissä jotenkin? Voi ei... minä niin ajattelin, että se on sitten nopea homma, kun on lasti saatu perille. :headwall: No siis eihän se sun vika tietenkään ole, en mä sillä, mutta aika mahottoman pitkä aika toi mun mielestä on. No toisaalta siinä prolaktiinissaki meni se kaks viikkoa, että kait se on taas vaan odotettava...

Vaniljainen Plussia, plussia, plussia (puhaltaa sinne hän) :LOL: Niiin jännitän täällä sun puolesta.

Macy Gray ja No blood saavat suurta sympatiaa täältä osakseen.

Ihanaa Raphaella, että käyt täällä tsemppaamassa. Toivotaan sillä olevan tehoa.

Tosiaan siis voikin olla, että noita simppanäytteen tuloksia saadaankin sitten odotella useampi viikko...:headwall: Mä en ehkä kestä enää enempää odottelua. Tahtois jo saada asioita eteenpäin... No jos jotain positiivistakin, niin viime päivinä meidän taloudessa on harrastettu aivan mahtavaa petipuuhastelua :D Kumpa sitä intoa riittäis viikonlopun ja alkuviiko oviksillekin.
 
heinäneito > Ei prolaktiinikokeessa mene kauaa. Itse kävin antamassa labranäytteet perjantaina aamulla ja maanantaina iltapäivällä sain tulokset. Jokin muu asia siis viivyttää kuin kokeen tekemisen kestoaika.
 

Yhteistyössä