Mä oon ihan pihalla nyt, että mitä hemmettiä mun kropassani tapahtuu! :headwall: Menkat on tänään kaksi päivää myöhässä, jos vertaa kahteen viime kiertoon. Mutta tosiaan vaan kahteen viimeiseen, sitä ennen on ollut tämmöisiä pidempiä kiertoja, mutta en ole niillä kerroilla testannut ovista, joten on mahdollista, että oviskin on ollut myöhässä.
Mulla on aina, ihan jokaikisessä kierrossa menkat alkaneet sillä lailla humpsahtamalla, eli kun ne alkaa niin hanat aukeaa kerralla, ilman mitään tuhnuja. Nyt tänään on tullut kaksi kertaa ihan minimaalisesta rusehtavaa tuhrua vessapaperiin, mutta ei mitään pönttöön, eikä siteeseen. Ensimmäisen kerran sitä tuli aamupäivällä ja olinkin ihan varma, että perästä lotisee mutta ei. Kävin useampaan kertaan vessassa sen jälkeen, eikä mitään. Myöhemmin illalla sama homma, joskin vielä vähemmän kuin ekalla kerralla ja nyt taas sen jälkeen ei mitään.
En elättele toiveita raskaudesta, vaan pelkään, että mun jo ennestään olemattomat menkat sen kuin niukkenee!! :headwall: Ei auta kuin odottaa, en ole testiä edes ostanut ja aion vielä ainakin pari päivää odottaa ennen kuin testaan, jos ei tätiä ala kunnolla kuulumaan! Uskaltaisikohan sitä paneskelemalla vähän tutkia, että mitä sieltä tulee
Voi NELLI!! Aivan ihanaa kun käyt meitä moikkaamassa :hug: Kunpa tämä munkin blääh olo kertoisikin siitä paremmasta..Mutta jestas kun sä olet jo pitkällä :O Kylläpäs tämä aika rientää!! Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin :heart: Pieni poika..Voih!
Oikein ihanaa matkaa muru!
Macy Gray Testasitko? *jännittäääääää* :heart:
Imoen Ihanaa, että saittekin oviksen hyödynnettyä
Sirususanna IIIIIK! Mullekin tuli heti kiinnittymisvuoto mieleen! Monesko dpo sulla on menossa?
Haaveilija Voi ei
( Ihanaa, että pahin masennus on ohitettu :heart: Voimia uuteen kiertoon! :hug:
No Blood Älähän tyttönen nyt vielä masennu :hug:! Ei näy siulla tätiä vielä, joten toivoa on!!
Manuliina Hyvä, että asiat alkavat rullaamaan eteenpäin :hug:
tinnttu raskausoire, raskausoire, raskausoire!!
Sitä se väsymys ainakin on
Hämmentynyt ja tuskallinen Vaniljainen, dpo 15