***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

Ihanaa Lily, oikein paljon Onnea!!! :flower: Koeta olla murehtimatta turhaan, vaikka tuo on kyllä helpommin sanottu kuin tehty. Kesävauva :heart:

Jospa nyt alkaisi plussia ropista tähänkin pinoon, vihdoinkin!
 
Lily-Jane No niin! Kukas se sanoikaan ettei ole mitään toivoa?!:LOL: Oikein kovasti onnea teille!:heart:

heinäneito Juu ekat labrat tulossa. Viikon päästä keskiviikkona pitäs mennä ni josko niistä sitten kuulis viimestään seuraavana maanantaina, toivottavasti...
 
Viimeksi muokattu:
Lily-Jane Ihanaa!!!! Elät nyt unelmaasi, nauti siitä ja tästä hetkestä! Mukavasti antaa toivoa itsellein kun sinä pitkään yrittäneenä plussaatkin!
Siru-susanna Jännät päivät käsillä siellä, jospa nyt saataisiin tuo plussa-pino kunnolla auki!!!
Tinker Tiedän kyllä nuo ajatukset, itsella 4 kaveria raskautunut vuoden sisälä ja vaikka vilpittömästi toivoo ystävilleen kaikkea hyvää, niin ei jaksa niitä vauvajuttuja kuunnella kovin kauan, omat tunteet on niin pinnassa tän asian suhteen.
Vaniljainen huhuu? Onhan kaikki hyvin :hug:
Heinäneito on ollu ahkerana siellä, hyvähyvä! Peukkuja sinne!
Tinttu :hug:
Iloksi Aikas rankan kuuloista tuo teidän yritys, ei voi muuta toivoa kuin että jaksatte toivoa, ja löytää elämäänne niitä ilonaiheita, sillä raskastahan tuo on.
Tunturihilla Tervetuloa. mullakin on donnan sylkiovistesti, mut ei se mulla toiminu tai en osannu käyttää. Nyt tikuttelen ja hyvin olen oviksen saanu bongattua. Mullakin kierto vähän epäsäännöllinen, niin aloitan tikuttaisen aina kananmunalimojen jälkeen, ettei mene kauheasti niitä tikuja kuussa.
Manuliina onnea harjoituksiin!

Itsellä täällä kp 11, eli ovis to-su akselilla odotettavissa. Eli touhukasta viikonloppua pukkaa! Ajattelin pihtailla sinne torstaille asti ja antaa miehen kerryttää varastoja, sitten hyökkään ton miehen kimppuun oikein kunnolla :LOL: Aika hyvin olen alkukierron pystynyt nämä asiat unohtamaan ja aika kulunut tosi nopeaan.

kp 11/27-31 yk 10
 
Ihan pinoon kuulumattomana piti tulla toivottamaan Lily-Janelle sylin täydeltä onnea =) :flower:

En tiedä muistatko mutta kuumeiltiin toisessa pinossa yhtä aikaa, olin aloittanut yrittämisen muutama kuukausi ennen sua. Siirryin sitten onnellisesti odottajiin mutta aina välillä on täytynyt käydä lueskelemassa tätä puolta, tuttuja nimiä täällä vieläkin ja olen toivonut että plussaisit, varmasti olet sen ansainnut pitkän odottelun jälkeen =) Toivotan onnellista odotusta, tässä vaiheessa toki vielä epävarmat fiilikset mutta päivä päivältähän riskit pienenee, iloitse nyt plussasta täysillä!

Sokeripala (rv 34+3 ja päivät matelee tässäkin vaiheessa, siksi asun palstalla...)
 
Lily-Jane Onnea!!!! kun kuulee plussautumista pidempään yrittäneen kohdalla, niin tuntuu että toivoa on ja pitää vaan jatkaa!! Ihana uutinen :heart:

Omista fiiliksistä sen verran että ajattelin alkaa ottaa aamulämpöjä nyt ihan aktiivisesti, niin on tuo oviksen selvittäminen helpompaa ehkä. Ja se tikutus kunhan ne kananmunalimat joskus tunnistaa, niin ei tosiaan testikaupalla tartte kuluttaa nitä.. Toispuoleisesta alavatsakivusta yleensä oviksen tunnistan, noiden limojen seuranta ja tunnistus on ollut ajoittain tosi helppoa ja selvää ja toisinaan taas ei... :headwall:
 
Ihan pakko oli tulla tänne pikaseen kommentoimaan, kun tollanen jymy uutinen täällä näkyi!
Lily-Jane aivan mahtavan hieno uutinen. Kyllä kannatti pitää toiveita yllä!!! En tiedä itkisinkö vai nauraisinko? :D Joskus se plussa voi siis pärähtää raskaustestiinkin. Isot halit ja muiskautukset täältä suunnalta!! :heart:
 
Onnea Lily-Jane ihania uutisia! Oikein kovasti onnea sinulle raskauteen! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauva ehtii maailmaan asti :)
Kysyit meidän lapsettomuuden syistä ja oikeastaan suurin syy taitaa olla minun ovuloimattomuus. Lisäksi miehellä on alentunut siittiötiheys, joten molemmilla on vaivaa, joka hankaloittaa. Etenkin raskautumisen tekee vaikeaksi tuo ovuloimattomuus...


tunturihilla
tervetuloa :) Ja tsemppiä pco:n kanssa. Omalla kohdallani nuo tuntemukset on ihan tuttuja.

heinäneito
tämä hoitoihin lähteminen on siitä raskasta, että se kummasti nostaa toiveita se toimenpiteissä käynti. Meille on tehty kaksi inseminaatiota, jotka kumpikin ovat epäonnistuneet. Molemmilla kerroilla toiveet olivat ihan katossa ja pettymys vaikea niellä.
Tulevaa IVF:ää odotan sekavin tuntein, kun pelkään toivoa, koska se toiveiden romuttuminen on vain niin raskasta.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että apua kannattaa käydä hakemassa. Ei sitä tiedä kuinka pitkään joutuu odottamaan, että asiat etenevät. Meillä odotus on ollut mielestäni todella pitkä moniin muihin verrattuna, jotka ovat päässeet hetikohta vuoden yrityksen jälkeen hoitoihin. Mutta tietysti kaikki olemme erilaisia tapahtumia.

MG sinulle tsemppiä ovistestailuun. Se on kyllä toisaalta mukavaa puuhaa... niinkuin testailu yleensä ;) Toivottavasti testit toimivat sinulla ja niistä tulee sitten tulosta! :)

haaveilija 82 kiitos sympatiasta :) Ja tärppionnea ovikselle ! :)
 
Hei kaikki ihanat ja KIITOS onnitteluista!!! Olo on edelleen epäuskoinen, vaikka testejä on kyllä kulutettu hyvää tahtia :D

Manuliina Joo mä tiedän, mutta kun oikeasti oireet ei eronnut pms:stä yhtään! Paitsi eilen kyl oli vatsa aika kipeä. Mut kertaakaan ei oo ollut kuvotusta sen yhden illan jälkeen! Katotaan mitä aika tuo..

Sokeripala Kyllä muistan sinut! Voi kun olet pitkällä jo! :heart: Kaikkea hyvää loppuodotukseen!!

tunturihilla ja Haaveilija 82 En olisi itsekään ikinä uskonut, että vuoden jälkeen tärppäis. On tää hullua sattumankauppaa. Tässä kierrossa harrastettiin jopa vähemmän seksiä oviksen aikana.. Ehkä se kama oli sitten vahvempaa :D

Tässä sitten vielä aamun varmistus: Aijaa.com - 6908893.jpg
Ekaa kertaa käytin aijaata, että toivottavasti toimii.

Kiitos vielä kerran rakkaat murut kaikesta tuesta, tää on ollut paras pino ikinä! Ehkä uskaltaisin käydä kurkkimassa tota odotus-puolta, vaikka pelottaa että se toisi huonoa onnea tai jotain. Höpö höpö, nyt mä nautin vaikka olisikin lyhyt ilo :D

Paljon paljon paljon plussatuulia kaikille, tulkaa pian perässä jooko!!! :heart: Mulla on jo nyt ikävä teitä!
 
tulin pitkästä aikaa moikkaamaan niin mitä täällä onkaan tapahtunut :O Lily on plussannu!!! Tän takia mä aina käyn kurkkii,et sä tai vaniljainen oisitte plussannu :hug: Voi hitsin hitsi miten päin mä nyt oisin?! Ei voi olla totta... Mä syön nyt sun kunniaks paketin toffifeeta. Joo, sen mä teen ku en muutakaan keksi! Aika menee kyllä nopeasti,älä siitä huoli. Mäki ihan äsken plussasin 3+4 ja nyt on 12+5. Oioioi! ONNEA!!! Onnea myös sun miehelle!
 
Iloksi Voin hyvin kyllä ymmärtää, mistä puhut tuon toiveiden heräämisen suhteen. Olen itsekin ajatellut, että sitten, jos ei tulosta hoitojenkaan kanssa tule niin pudotaan vielä korkeammalta ja kovaa, mutta jotenkin vaan on täytynyt hyväksyä pikkuhiljaa se, ettei näin luomunakaan mitään ole tapahtunut. Kiitos kuitenkin varovaisista varoitteluista ja toivotaan, että tuo IVF teillä toimii. Nythän ne joku aika sitten uutisissa kertoi, että oli löydetty uusi tehokkaampi tapa valita sellaiset alkiot istutettavaksi, jotka todennäköisimmin myös kiinnittyvät. Eli siis kehitystä tapahtuu koko ajan. Itsellä vähän myös sellainen toive, että kun tämä suurin stressivaihe on alkanut mennä ohi tähän YRITTÄMISEEN niin jotain voisi tapahtua ihan luomunakin... :)

Lily-Jane on saanut maailman parhaimmat sanat testiin näkyviin. Voi, kun minäkin pian :) Nyt tosiaan nautiskelet olostasi ja käyt välillä täällä kertomassa kuulumisia. Johan olet varmaan tutkaillut, milloin on laskettu aika?

Haaveilija82 pääsee nyt vuorostaan tositoimiin :LOL: ja sotasuunnitelmat on jo hyvin laadittu. Keräile nyt vielä hetki voimia tuohon viikonlopun rumbaan :D

No täällä on vihdoin myös jotain kerrottavaa. Eli simppatestien tulokset tulivat ja niissä ei mitään kauhean suurta ja huolestuttavaa ollut (kai?) Määrä ja liikkuvuus olivat hyviä, mutta oikean muotoisia ei ollut aivan tarvittavaa määrää, eli 11% oikeanmuotoisia oli ja lisäksi viskositeetti oli sakeahko. Täytyisi tässä vielä soitella omalle gynelle, että hän vielä kommentoisi tuloksia, mutta pyydän soittoaikaa varmaan vasta perjantaina tai huomenna, kun olisi paremmat mahdollisuudet irrottautua sitten puhelimeenkin. Ei oikein viitsi kaikkien kuullen töissä näistä asioista kuitenkaan jutella. Oletteko muut muuten kuinka paljon esim. töissä näistä asioista kertoneet? Mietiskelin itse, että jos täytyy hoidoissa alkaa enemmänkin ravailemaan niin pitääkö alkaa sitten jollekin jotain enemmänkin kertomaan, mistä on kyse... ei ihan kaikille jaksaisi kuitenkaan asioistaan kertoa...
No kuitenkin siis kaikki tarvittavat tulokset lähetettä varten ovat tulleet ja nyt sitten alkaa odotus sairaalan yhteenotolle.
Ovis meni, aika lailla luulen sen olleen eilen. Su ja ma hyödynnettiin hommaa, eilen ei ehditty muilta kiireiltä. Täytyy kyllä myöntää, että olen kait vähän höynähtänyt, kun päätin sitten kokeilla tuota kuukuppia maanantaina, pitääkseni simpat sisällä vähän pitempään.:LOL::rolleyes: Ajattelin, ettei siitä nyt haittaakaan voi olla.

höynähtänyt heinäneito
kp 16/26-27 (24-28), dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
heinäneito Tottakai heti paukkasin nettilaskureiden pariin ja 26.6.2011 olisi laskettuaika. Eli melkein juhannusbeibe :) Hei noista simppatuloksista, niin mikä teillä oli kokonaisvolyymi? Koska meidän miehellä oli normaalimuotoisia vaan 13 %, mutta koska kokonaismäärä oli niin suuri (90 milj./ml) niin sillä ei kuulemma ole merkitystä! Tosin en tiedä onko se nyt ollut syy että meillä kesti. Viskositeetistä en osaa sanoa mitään, se oli sit varmaan meillä ok. Hyvä sotasuunnitelma, ja toivottavasti piinapäivät menisi nopeasti!! Ja ehdottomasti, kaikki kikat käyttöön!

NeliApina Toffifeetä mun kunniaksi! Jee! Kiitos muru!! 'Löydä riemut Toffifee' vai mitä ne laulaa siinä mainoksessa.. Joo mä näinkin tossa ekoilla päikkäreillä jo heti unen et aloin vuotaa verta, jes, tätäkö tää on, täyttä hysteriaa :D

Plussapuhurit ++++++++
 
Onnea Lily-Jane! :flower:

Oon tässä jo jonkun aikaa seurannu teidän kirjotuksia, ja nyt ajattelin tunkea mukaan :D
Meillä tilanne se että kolmatta lapsukaista tässä kovasti toivottaisiin. Nyt olis kp 8/n.27 ja yk 8 meneillään. Ekaa lasta tehtiin vähän yli vuosi, toinen tärppäs jo yk2 ja nyt tää kolmas antaa odotuttaa itseään sit myös. Viime kierrossa kokeilin ekaa kertaa ovistikkuja ja plussa tikkuun tulikin kp 15. Muutama tikku jäi vielä, josko ne tässä kierrossa käyttäis. Mulla suht selkeet ovisoireet on ja säännöllinen kierto, niin en sit tiedä onko noille tikuille tarvettakaan... Mut tokihan ne käytetään pois kun ostettu on. :D

Greippimehua oon muutamassa kierrossa juonu ja käytössä myös raskausmonivitamiini+ vielä lisä d-vitamiini. Jos ei ala tärppiä kuulumaan, pitäs varmaan sitä vehnänalkioöljyä(?) ainakin kokeilla, eikä kalaöljystäkään varmasti ainakaan haittaa olis! =)

Eilen sain kuulla että yks tuttava pariskunta odottaa ekaa lastaan, aivan ihana uutinen kun tietää heidän taustansa. Ovat siis hyvin pitkään lasta toivoneet ja jonkinlaisen hoidon tuloksena tuo sitten taitaa olla. =) En oo kehdannu tarkemmin kysellä, kun eivät itse ole sanoneet enempää.
Tuossa reilu kk sitten sain kuulla että yks kaverikin odottaa lasta. Vasta keväällä teki kolmannen(?) aborttinsa ja ilmeisesti heti sen perään oli raskautunut uudelleen, eri miehelle. Kyllä sillon otti koville mulla! :| Jotenkin niin väärälle tuntui, vaikka toki olen iloinen kaverin puolesta jos hän tätä nyt sit haluaa.. Mutta, mutta...you know... : /

Sellasia tarinoita. Paljon plussaus onnea kaikille! Kesävauva olis aivan ihana!! =)

Ninnuski kp 8/27, yk 8
 
aamulämpöjen mittaus ja muutenkin kaikki "täsmätoimenpiteet" jää nyt tekemättä ainakin jonkun aikaa, anopilla todettiin keuhkosyöpä ja ärhäkkä sellanen. ei me tauolle laiteta yritystä (normaalielämässä kiinni pitää kuitenki olla eikä nyt perua kaikkea itelle tärkeää) mut kun mies itkee silmät päästään tällä hetkellä, niin olis typerää siinä sivussa kuumeilla kovin näyttävästi.
 
heinäneito kyselit tuosta työpaikalla hoidoista kertomisesta.. Ja siis minähän en ole kertonut. Olen sanonut vain epämääräisistä tutkimuksista yms. Tähän mennessä sairaslomaa ei ole tullut mistään vaan pelkkiä käyntejä. Mahdollisuuksien mukaan olen käynyt esim. ruokatunnilla ultrassa, mutta koska meillä on matkaa tuonne lapsettomuuspolille lähes 100 km, niin se vaikuttaa sitten koko päivään, kun sinne pitää lähteä. Lapsettomuushoidoistahan ei työnantajan tarvitse palkkaa maksaa, joten olen ollut sen verran vilpillinen enkä näistä ole kertonut. Jäisi pian muuten saikkurahat saamatta. En tiedä miten sitten IVF:n sairasloman kanssa, kun se on muutaman päivän.

Muutenkaan en ole juuri hoidoista puhunut kuin läheisimmille ihmisille.

Ja aasin siltana tästä vähän asian viereen.. täällähän on tuo Lapsettomuus-palsta, jossa aina välillä käyn kurkistelemassa. Jostain syystä kuitenkaan en ole sinne kotiutunut. Mielummin olen ollut täällä "normaalivauvakuumeilijoiden" osastolla. Jotenkin se Lapsettomuus jo sanana on sellainen, että minua ahdistaa se. Vaikkei tosiasia tästä mihinkään muutu, niin silti jotenkin on mukavampi olla täällä vauvakuumeilemassa vaikka tietysti useammin täältä tuntuu porukkaa lähtevän tuonne odottajien puolelle jolloin se oma jääminen aina vain toivomaan ja odottamaan korostuu.

Hieno juttuhan se on oikeasti ja ihanaa, kun ihmiset raskautuu. Siksi ehkä kivempi on tällä puolella olla, kun se toivo pysyy paremmin pinnalla. Toisaalta sitten taas... kun toivoo paljon eikä toiveet toteudu, niin pettyykin paljon...
hmmm. Hankalaa.
Mutta näillä eväillä on mentävä.

Meni nyt vähän ohi aiheen, mutta... kuitenkin.

Mukavaa päivää kaikille!
 
LILYRAKAS!!!! AIVAN HULVATTOMAN PALJON ONNEA!!! IIK, WAU, JA HUI!! TÄÄ ON IHAN MAHTAVA UUTINEN!! Mulla meni täällä heti ensimmäisenä kylmät väreet koko kropassa ja sit tuli itku! Olen niin älyttömän onnellinen sun puolesta!! Annoit mullekin tuhat kiloa toivoa :hug:
Kirjoitathan mulle muru välillä, että mitä kuuluu, tulee ikävä sua! Ihan oikeasti :heart:

Anteeksi kaikille, kun en ole käynyt täällä, täti tuli sitten viime viikolla lopulta ihan kunnolla ja iski semmoinen masennus ja vitutus, etten yksinkertaisesti jaksanut käydä koneella.
Perjantaina lähdettiin tyttöjen kanssa sinne Riikaan ja tultiin sieltä eilen, oli aivan ihana reissu! Vauvajututkin unohtuivat ihan kunnolla siinä rymyämisessä :)
Nyt me sitten parhaamme mukaan yritetään pitää taukoa, tuntuu kyllä kamalalta kun ei saa edes yrittää :(
Tulen kirjoittamaan vielä illalla paremmalla ajalla, nyt täytyy lähteä töihin! Halit kaikille!! :hug:
 
Lily-Jane Oikein paljon onnea:heart:

Itsekin olen ollut hiukan maassa kun en tieda mihin suuntaan tama kaikki on menossa ja nyt on pelko iskenyt kunnolla paalle, etta jos nyt onkin tarpannyt niin menetan sen kuitenkin ja jos en menetakaan niin kuinka pahoja vaurioita pikkuiselle tulee kun pienesta aukosta on "vakisin" lapi tullut. Siis minulle ei ole viela suostuttu tekemaan purkua vaan munasolu tulee klipsin aukosta lapi.
Eilen illalla vasta kunnolla aukesi padot keskenmenon jalkeen ja huusin ja porasin taalla yksin tata epaoikeudenmukaisuutta. Nyt olen saanut ajan yksityiselle gynegologille ja toivomme sen auttavan, kun tata suositellut laakarikin ihmetteli miksi minulle ei purkua tehty keskenmenon jalkeen vaan annetaan olla nain ja miksi laakarit ottaa tallaisen riskin etta tulen raskaaksi ja en pakosti saakaan keskenmenoa vaan raskaus jatkuu ja mahdollisesti munasolu on vaurioitunut ja tekee jotain omiaan sitten:(
Anteeksi purkaus ja omanapaisuus.

Kaikille teille paljon toivoa ja voimia omiin tilanteisiinne:hug:
 
Vaniljainen, no höh, tosi ikävä kuulla. :hug:

Täällä menkkajomotus alkanut, odotan menkkoja viikonlopulle. Se hyvä puoli tässä on, että tulevat ihan ajallaan ovikseen nähden. Muuta hyvää siinä ei sitten olekaan. : /

Kp 29/26-32, dpo 10
 
Viimeksi muokattu:
mamakone Onpas inhottava tilanne, ettei ne pura sitä! Paljon haleja :hug:

Imoen Toivottavasti ei menkat tuu! :)

tunturihilla Oon tosi pahoillani, ymmärrän, että on erittäin rankka paikka miehelle. Voi miksi pitää tapahtua tällasia ikäviä asioita :hug:

Vaniljainen KIITOS MURU!!!! Mullekin tulee ihan oikeasti ikävä sua :heart: Kävin tossa odotuspuolella, ja en tunne ketään ja tuli orpo olo, kun oon tottunut juttelemaan teidän kaikkien "tuttujen" kanssa :) Tottakai vaihdetaan kuulumisia, vaikka sitten yv:llä ja tuun sitten tänne laittamaan, että miten tää raskaus sujuu. Mä toivon oikeasti että tää valais paljon toivoa ja uskoa, itsekin olin sen ihan menettänyt, eikä tää vieläkään kaaliin mahdu. Kyllä se tauko pian menee, uskon kyllä, että ahdistaa... Mutta ehkä se hermoloma tekeekin hyvää, ja plussaat vahingossa ;) Ihana kuulla että teidän tyttöjen reissu meni hyvin, ja pääsit rentoutumaan! Mä kävin vähän viihteellä just ennen plussaa enkä edes ajatellut koko asiaa.. Oli vielä sunnuntaina darra ja nyt tulikin iso muutos elämään. Oliko Riika kiva paikka? En oo ikinä ollut.

Paljon haleja kaikille :wave:
 
Lily-Jane Oi ihanaa, kesäkuun vauva! Mä suunnittelin aikoinani, että kesäkuussa tahtoisin vauvani synnyttää. Se oli niitä aikoja kun ajattelin asian menevän tuosta vain.
Testissä oli siittiöiden kokonaismäärä 203,0 milj. (kun yli 40milj. tulisi olla) ja tiheys 58milj. /ml (raja yli 20milj./ml) eli aika hyvillä määrillä täälläkin mennään. Sillä vähän itsekin laskeskeltiin, että tuosta määrästä se 11% on kuitenkin aika hyvin, jos vertaa siihen, että siittiöitä olisi muuten aika vähän tai juuri rajoilla. Tänään myös oman gynen kanssa jutellessa sanoi, että nuo prosenttirajatkin vaihtelevat vähän eri labrojen kesken. Täältä oli ennen otettu näytteet jossain toisessa labrassa ja siellä oli prosentuaalinen raja ollut 10% eli sen yli kuitenkin joka tapauksessa päästiin. Eli aika lailla hyvillä mielin täällä noiden suhteen ollaan. :)

Tervetuloa mukaan Ninnuski. Mulla on vähän sama juttu, että noita ovistikkuja olen aika monessa kierrossa käyttänyt ja jokaisessa olen sitten ovisplussan saanut aikalailla kp14, joten tässä kierrossa en sitten jaksanut niiden kanssa pelailla sen enempää. Onhan se aina välillä kiva tarkistaa, että sinne edes jonkinlainen plussa saadaan, kun ei noihin raskaustesteihin niitä kuulu... :)

Kiitos Iloksi kommentista tuohon työpaikalla kertomiseen. Itse vielä mietiskelen, että mitä tekisin sitten, kun se ajankohtaiseksi tulee. Mietin, että olisiko lähimmille työkavereille hyvä kertoa sitten, jos jotain hormonihoitoa enemmänkin joudun käyttämään niin eivät sitten ihmettele, jos on vähän äkkipikaisempaa tai erikoisempaa käytöstä. Mullakin on vaan yksi oman tiimin henkilöistä aikalailla työpaikan pahimpia juoruajia, hän kun tietää niin pian tietävät sitten muutkin, joten... mietitään vielä.
Mä olen myös käyny kurkkimassa tota lapsettomuus palstaa, mutta vähän samat fiilikset jäi, että täällä on kuitenkin jotenkin positiivisempi fiilis. Tosin noi ihan perus kuumeilusivut on tavallaan masentavia, kun sinne tulee uusia ja pian lähtevät plussineen pois ja itse vain on ja pysyy. Siksi tämä on jotenkin niin oma paikka. Pitempään yrittänyt, muttei suinkaan vielä lapseton.

Vaniljainen :hug: Tuota vähän pelkäsinkin, kun pitempi tauko täällä oleiluun tuli. No, ehkä tuo tauko tulee tosiaan hyvään paikkaan, niin saa vähän neturaloitua oloa ja ainaista odottelua. Älä kuitenkaan kokonaan täältä katoa, ethän?!

Mamakone Aika erikoiselta toiminnalta tosiaan kyllä kuulostaa siellä. Toivotaan, että asiat selkenevät parhain päin.

Imoen Jospa juilinnat oliskin jotain muuta, kuin menkoista johtuvaa?:whistle:

Tänään juttelin oman gynen kanssa ja hän vielä noista simppatuloksista sanoi sen verran, ettei tosiaan mitään suurta huolta asian suhteen ole. Nuo prosenttiluvut eri labrojen välillä kuulemma vaihtelevat ja edellisen heidän käyttämänsä labran mukaan yli 10% normaalimuotoisia siittiöitä oli normaalitulos ja miehellä oli siis 11% normaalimuotoisia. Omasta prolaktiiniarvosta hän vielä sanoi, että oli ollut normaali, kun sitä en ollut tiennyt. Nyt on sitten jo lähete laitettu eteenpäin ja tämän vuoden puolella pitäisi meillekin ensimmäinen varsinainen käynti tulla PHKS:n.

Itsellä olen taas jotain epämääräistä juilintaa tuntenut jo eilen ja tänään. Tuntuu, että nykyään joka toinen kierto on aktiivisempi jollain lailla näiden tuntemusten suhteen. Nämä nyt ei voi kuitenkaan vielä raskaudestakaan varmaan johtua, joten tiedä häntä, kuinka sekopäiseksi sitä taas tässä kierrossa itsensä saa näiden oireiden kanssa:LOL:

kp 17/26-27 (24-28) dpo 2
 
Pikaista päivitystä.. Lillylle onnea! :) Meille tuli tänään postissa lähete jo julkiselle lapsettomuushoitotutkimuksiin ja ihmeen nopeaa tuli eka aika, jo ensi kuun puolessa välissä.. Mietityttää vaan mikä tuo tutkimus on, nimeltään fertiliteettipkl simulaatio:DEi sano mitään! Verikokeista ei vieläkään ole puhetta.. Nyt viikonloppuna tulee viikkon ovulaatiosta, en ole nyt testaillu ovista edes ja muutenkaan ei olla mietitty koko asiaa joten en ihmeempiä odottele nyt.. Plussa tuulia kaikille!!
 
Voi, että Lily-Jane :hug: Oli niin ihanaa saada siirtää sut tonne plussanneisiin, ihan menee kylmät väreet edelleen!! :heart: Todellakin jatketaan yksärien kirjoittamista, susta tuli mulle tosi läheinen kuumeilija, kun ketjusta toiseen ollaan yhdessä siirrytty :hug: Toivottavasti pääsen pian sun perässä plussanneisiin!!

Ja nyt naiset, nyt avaatte plussaputken!! :)

Kaikille uusille oikein kovasti tervetuloa mukaan, toivottavasti huomasin kaikki, että pääsitte listoille ;)

Mulla pukkaa vähän kiirettä, kun on muutto viikon päästä, eikä olla juuri mitään pakattu, joten menen nyt ennen töitä tyhjentämään kaappeja..Jatkan ehdottomasti täällä oleskelua, vaikka tauolla ollaankin :hug: Haleja ihanat!!
Ja ainiin, oikein tippa tuli linssiin kun luin miten monet täällä ovat huhuilleet mun perään! :hug: Olette maailman parhaita tukijoita!!! Tietäkää se! :)
 
tinker_ Milloin lääkäri laittoi teille lähetteen sinne julkiselle menemään? Mietiskelin vain, kun meillä lähti tällä viikolla lähete, että millähän aikataululla sieltä sitten alkaa jotain kuulua? Onhan noissa tietysti varmasti eroja eri paikkakuntien välilläkin, että kuinka nopeasti pääsee... Oletko jo saanut selville, mitä tuo omituisen kuuloinen tutkimus sitten on? Meiltähän on ne labrat jo otettu, että itse sitten odottelen seuraavaksi varmaan sitä aukiolotutkimusta... luulisin ainakin sen olevan seuraavana vuorossa.

vaniljaiselle tsemppiä muuttoon, se on kyllä rankka urakka. Miten ihmeessä sitä kamaa kertyykin niin paljon?! Mukavaa, että sua kuitenkin täälläkin välillä vielä näkee :)

Omassa navassa ei oikeastaan sen kummempia. Jotain outoja nippailuja tms. on tuntunut heti oviksesta saakka, mutta eiköhän se näin aikaisessa vaiheessa johdu sitten jostain keltarauhasesta tai jostain... punaviinin oon nyt jokatapauksessa ottanut kokeiluun tässä kierrossa. Se ei oo mitenkään mun lempparia, joten se yks lasillinen päivässä on kyllä ihan tarpeeksi. Valkkarin kanssa olis toinen juttu :p

kp 19/26-27 (24-28) dpo 4
 

Yhteistyössä