Lily-Jane Oi ihanaa, kesäkuun vauva! Mä suunnittelin aikoinani, että kesäkuussa tahtoisin vauvani synnyttää. Se oli niitä aikoja kun ajattelin asian menevän tuosta vain.
Testissä oli siittiöiden kokonaismäärä 203,0 milj. (kun yli 40milj. tulisi olla) ja tiheys 58milj. /ml (raja yli 20milj./ml) eli aika hyvillä määrillä täälläkin mennään. Sillä vähän itsekin laskeskeltiin, että tuosta määrästä se 11% on kuitenkin aika hyvin, jos vertaa siihen, että siittiöitä olisi muuten aika vähän tai juuri rajoilla. Tänään myös oman gynen kanssa jutellessa sanoi, että nuo prosenttirajatkin vaihtelevat vähän eri labrojen kesken. Täältä oli ennen otettu näytteet jossain toisessa labrassa ja siellä oli prosentuaalinen raja ollut 10% eli sen yli kuitenkin joka tapauksessa päästiin. Eli aika lailla hyvillä mielin täällä noiden suhteen ollaan.
Tervetuloa mukaan
Ninnuski. Mulla on vähän sama juttu, että noita ovistikkuja olen aika monessa kierrossa käyttänyt ja jokaisessa olen sitten ovisplussan saanut aikalailla kp14, joten tässä kierrossa en sitten jaksanut niiden kanssa pelailla sen enempää. Onhan se aina välillä kiva tarkistaa, että sinne edes jonkinlainen plussa saadaan, kun ei noihin raskaustesteihin niitä kuulu...
Kiitos
Iloksi kommentista tuohon työpaikalla kertomiseen. Itse vielä mietiskelen, että mitä tekisin sitten, kun se ajankohtaiseksi tulee. Mietin, että olisiko lähimmille työkavereille hyvä kertoa sitten, jos jotain hormonihoitoa enemmänkin joudun käyttämään niin eivät sitten ihmettele, jos on vähän äkkipikaisempaa tai erikoisempaa käytöstä. Mullakin on vaan yksi oman tiimin henkilöistä aikalailla työpaikan pahimpia juoruajia, hän kun tietää niin pian tietävät sitten muutkin, joten... mietitään vielä.
Mä olen myös käyny kurkkimassa tota lapsettomuus palstaa, mutta vähän samat fiilikset jäi, että täällä on kuitenkin jotenkin positiivisempi fiilis. Tosin noi ihan perus kuumeilusivut on tavallaan masentavia, kun sinne tulee uusia ja pian lähtevät plussineen pois ja itse vain on ja pysyy. Siksi tämä on jotenkin niin oma paikka. Pitempään yrittänyt, muttei suinkaan vielä lapseton.
Vaniljainen :hug: Tuota vähän pelkäsinkin, kun pitempi tauko täällä oleiluun tuli. No, ehkä tuo tauko tulee tosiaan hyvään paikkaan, niin saa vähän neturaloitua oloa ja ainaista odottelua. Älä kuitenkaan kokonaan täältä katoa, ethän?!
Mamakone Aika erikoiselta toiminnalta tosiaan kyllä kuulostaa siellä. Toivotaan, että asiat selkenevät parhain päin.
Imoen Jospa juilinnat oliskin jotain muuta, kuin menkoista johtuvaa?
Tänään juttelin oman gynen kanssa ja hän vielä noista simppatuloksista sanoi sen verran, ettei tosiaan mitään suurta huolta asian suhteen ole. Nuo prosenttiluvut eri labrojen välillä kuulemma vaihtelevat ja edellisen heidän käyttämänsä labran mukaan yli 10% normaalimuotoisia siittiöitä oli normaalitulos ja miehellä oli siis 11% normaalimuotoisia. Omasta prolaktiiniarvosta hän vielä sanoi, että oli ollut normaali, kun sitä en ollut tiennyt. Nyt on sitten jo lähete laitettu eteenpäin ja tämän vuoden puolella pitäisi meillekin ensimmäinen varsinainen käynti tulla PHKS:n.
Itsellä olen taas jotain epämääräistä juilintaa tuntenut jo eilen ja tänään. Tuntuu, että nykyään joka toinen kierto on aktiivisempi jollain lailla näiden tuntemusten suhteen. Nämä nyt ei voi kuitenkaan vielä raskaudestakaan varmaan johtua, joten tiedä häntä, kuinka sekopäiseksi sitä taas tässä kierrossa itsensä saa näiden oireiden kanssa
kp 17/26-27 (24-28) dpo 2