Isyystesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsen äidistä se kertoo sen, että isä pitää äitiä helppona.

Mutta etenkin isästä kertoo sen, että "niin makaa, kuin petaa". Itse äitinä ajattelisin heti, että : "Ukkohan juoksee vieraissa. Miten en aiemmin tajunnut? Kiitos my god, tätä vinkistä, sillä tieto on valtaa" , mutta sanoisin hänelle rauhallisesti "Joo, jos haluat, niin teetä ja hoida testit. Minä itse en tätä tietoa mitenkään "erikseen" tarvitse"

Kyse ei ole nyt ollenkaan siitä naisen seksistä, vaan siitä, että jos mies pitää ne housunsa jalassa, on sillä se 100% varmuus.

Ja ne tyypit, jotka tällaista ajaa, ei ansaitse lapsiakaan.

Onko palstanaisten äo yleisemminkin alle 50?

Jos mies epäilisi, että hänen vaimonsa synnyttämä lapsi saattaa olla toisen miehen alulle panema - miten tämä olisi estynyt sillä, että hän on pitänyt omat housunsa tiukasti jalassa?

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Onko palstanaisten äo yleisemminkin alle 50?

Jos mies epäilisi, että hänen vaimonsa synnyttämä lapsi saattaa olla toisen miehen alulle panema - miten tämä olisi estynyt sillä, että hän on pitänyt omat housunsa tiukasti jalassa?

No just siksi. Mies paljastaa tällä itsensä: hänellähän se tapa on juosta vieraissa ja kohottaa egoaan, ja pienessä mielessään ajattelee, vasta nyt, että ehkä lapsen äitikin on juossut samalla tavoin samalla aikaa kuin hänkin, tai oikeasti samalla hetkellä mies on jopa varmasti pannut kahdesti, no ainakin useammin silloin ja sinä päivänä kuin naapurin Pentti. :D

No just siksi. Mies paljastaa tällä itsensä: hänellähän se tapa on juosta vieraissa ja kohottaa egoaan, ja pienessä mielessään ajattelee, vasta nyt, että ehkä lapsen äitikin on juossut samalla tavoin samalla aikaa kuin hänkin, tai oikeasti samalla hetkellä mies on jopa varmasti pannut kahdesti, no ainakin useammin silloin ja sinä päivänä kuin naapurin Pentti. :D

Sama logiikka varmaan pätee kaikkiin naisiin, jotka epäilevät miehensä käyneen vieraissa :sneaky:

Yhteistyössä