Isyyden varmistamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinodottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinodottaja

Vieras
Alkaa olla ajankohtainen aihe,eli miten tuo isyystestin tekeminen käytännössä menee?Otetaanko näytteet sairaalassa heti lapsen synnyttyä vai mennäänkö lastenvalvojan luo sitten kun isyyden tunnustaminen on edessä ja vaaditaan siellä isyystestiä?Paljonko isyystesti maksaa?
Kiitos jos joku viitsii vastata asiallisesti!

Kun vauva on syntynyt, varaat lastenvalvojalta ajan tai odotat että saat kotiin kutsun&valmiiksi annetun ajan. Siellä teitä jututetaan ja tarvittaessa ehdotetaan isyystestiä. tai jos itse haluat sitä, silloin on oikea aika ottaa asia puheeksi. Tässä vaiheessa testi ei maksa mitään, mutta jos asia myöhemmin vaivaa, testi maksaa monta sataa euroa per nenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Kun vauva on syntynyt, varaat lastenvalvojalta ajan tai odotat että saat kotiin kutsun&valmiiksi annetun ajan. Siellä teitä jututetaan ja tarvittaessa ehdotetaan isyystestiä. tai jos itse haluat sitä, silloin on oikea aika ottaa asia puheeksi. Tässä vaiheessa testi ei maksa mitään, mutta jos asia myöhemmin vaivaa, testi maksaa monta sataa euroa per nenä.

Mutta ei sillä siis mitään kiirettä ole. Meillä isyys testattiin vasta kun lapsi oli 12v eikä maksanut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja varma:
Se on aina positiivista kun on jo epäilys mahdollisesta isästä, tarvitsee vain "varmistaa" isyys.

Juu ei mulla ole mitään epäilystä mistään,lapsen isä luonnollisesti haluaa varmistuksen asialle koska emme ole yhdessä.

Yhteistyössä