Ei mut ei se nainen niitä lapsia joudu elättään.Eihän nainenkaan tiedä, kuinka monta lasta miehellä on pyörimässä pitkin maita ja mantuja jo valmiiksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mut ei se nainen niitä lapsia joudu elättään.Eihän nainenkaan tiedä, kuinka monta lasta miehellä on pyörimässä pitkin maita ja mantuja jo valmiiksi.
Se voi pitää housut jalassa.Ei mut ei se nainen niitä lapsia joudu elättään.
Miten tää nyt oikeastaan liitty enää mihinkään?Se voi pitää housut jalassa.
Kyllä mun lapsi tietää kuka hänen isänsä on. Se on se mies jonka nimi lukee papereissa.Sehän on lapsen etu ja oikeus tietää kuka hänen isänsä oikein on, mutta tämän tiedon horot haluavat lapselta pimittää.
Miksi siitä täytyy tehdä niin kamala peikko? Jos mies on epävarma niin miksi asia täytyy vääntää joksikin horoperse jutuksi? Helpompi ois kun tekee sen testin ja mies pääsee epävarmuudestaan pois ja kaikki on hyvin. Mikään ei katoa eikä hajoa, eikä lapsi kärsi vaan päinvastoin.Kyllä mun lapsi tietää kuka hänen isänsä on. Se on se mies jonka nimi lukee papereissa.
Kaikki naiset EI ole pettäviä horoperseitä, mutta tätä ei idiootit tajua.
Liisa: Me saadaan lapsi!Miksi siitä täytyy tehdä niin kamala peikko? Jos mies on epävarma niin miksi asia täytyy vääntää joksikin horoperse jutuksi? Helpompi ois kun tekee sen testin ja mies pääsee epävarmuudestaan pois ja kaikki on hyvin. Mikään ei katoa eikä hajoa, eikä lapsi kärsi vaan päinvastoin.
Harvinaisen kypsä - ja oikea - mielipide.Miksi siitä täytyy tehdä niin kamala peikko? Jos mies on epävarma niin miksi asia täytyy vääntää joksikin horoperse jutuksi? Helpompi ois kun tekee sen testin ja mies pääsee epävarmuudestaan pois ja kaikki on hyvin. Mikään ei katoa eikä hajoa, eikä lapsi kärsi vaan päinvastoin.
Jotakuinkin niin. Mä en silti näe mitään suuttumisen aihetta.Liisa: Me saadaan lapsi!
Pertti: Aha, aha, kiva juttu. Hei koskas sen isyystestin saakaan tehdä?
Liisa: ?
Pertti: Siis ei mitään henkilökohtasta tietenkään, ihan vaan, et mä en ole epävarma. Se on kato kiinni musta, ei susta.
Sanos tänä iltana miehelles, että se on pettänyt sua ja sitten kato reaktio. Eikä mitään kysymystä, että oletko pettänyt, vaan väite ja sit vaadit todisteet päälle.Jotakuinkin niin. Mä en silti näe mitään suuttumisen aihetta.
Miks mun pitäis tehdä niin? Ja milläs testillä sen voi todistaa? Jos sellaisen testin keksit niin voin vannoa että susta tulee miljonääri, nimittäin mustasukkaisia ja epäileväisiä miehiä JA naisia löytyy aika helvetisti joten markkinat olisi taatut.Sanos tänä iltana miehelles, että se on pettänyt sua ja sitten kato reaktio. Eikä mitään kysymystä, että oletko pettänyt, vaan väite ja sit vaadit todisteet päälle.
Kuka on väittänyt kaikkien naisten pettävän?Kyllä mun lapsi tietää kuka hänen isänsä on. Se on se mies jonka nimi lukee papereissa.
Kaikki naiset EI ole pettäviä horoperseitä, mutta tätä ei idiootit tajua.
Näkisit, että onko suuttumisen aihetta.Miks mun pitäis tehdä niin? Ja milläs testillä sen voi todistaa? Jos sellaisen testin keksit niin voin vannoa että susta tulee miljonääri, nimittäin mustasukkaisia ja epäileväisiä miehiä JA naisia löytyy aika helvetisti joten markkinat olisi taatut.
Kyllä ne sen ymmärtää, pari mammanpoikaa vaan on ihan peloissaan, kun ei uskalla kysyä vaimoltaan, niin haluaa sit, et kaikille tehdään, saa itse varmuuden.Mikä siinä on nii vaikeaa ymmärtää että isyystestin käyttäminen normaalissa parisuhteessa, jossa ei tapailla toisia on aivan sama kuin epäillä/syyttää pettämisestä.
Mutta ei nää idiootit ookkaan normaaleissa parisuhteissa - kaikki epäilijät voi mennä nykin ihan vapaasti lastenvalvojalle reippaasti testejä kysymään. Tai tilata netistä. Ei siihen tarvi muita ihmisiä sotkea.
Eri asia, toinen asia koskettaa myös lasta, ja saattaa vaikuttaa lapsen ja isän suhteeseen.Näkisit, että onko suuttumisen aihetta.
Tässä asiassa tosiaan eri tyyppisillä ihmisillä erot ovat lienee tavallista suurempia. Toisille koko asia on niin etäinen ja itselle ja omassa parisuhteessa mahdottomuus, että koko asia vaikuttaa naurettavalta hysteeriseltä vouhotukselta.Mikä siinä on nii vaikeaa ymmärtää että isyystestin käyttäminen normaalissa parisuhteessa, jossa ei tapailla toisia on aivan sama kuin epäillä/syyttää pettämisestä.
Mutta ei nää idiootit ookkaan normaaleissa parisuhteissa - kaikki epäilijät voi mennä nykin ihan vapaasti lastenvalvojalle reippaasti testejä kysymään. Tai tilata netistä. Ei siihen tarvi muita ihmisiä sotkea.
Riippuu tietysti siitä, miten nopeasti lapsi saa alkunsa. Jos jonkun parin viikon suhteen pohjalta alkaa raskaus, on ihan ymmärrettävää, että testi halutaan.Sanos tänä iltana miehelles, että se on pettänyt sua ja sitten kato reaktio. Eikä mitään kysymystä, että oletko pettänyt, vaan väite ja sit vaadit todisteet päälle.
Justiinsa niin, siksi niiden ei pidäkkään antaa lisääntyä.Eri asia, toinen asia koskettaa myös lasta, ja saattaa vaikuttaa lapsen ja isän suhteeseen.
Ja sä estät tollasten miesten lisääntymisen panettamalla itsesi paksuksi toisella miehellä.Kyllä ne sen ymmärtää, pari mammanpoikaa vaan on ihan peloissaan, kun ei uskalla kysyä vaimoltaan, niin haluaa sit, et kaikille tehdään, saa itse varmuuden.
Tai ei jaksa maksaa sitä ite, niin haluaa yhteiskunnan maksettavaksi.
Mut oikeasti tollasten miesten ei pitäis antaa lisääntyä.
Joo, tämä sama aloitus on täällä kuukauden välein, hiukan muunneltuna.
Paria pakkomielletyyppää lukuunottamatta aihe ei enää jaksa enää kiinnostaa ketään, koska siitä on jänkätty jo kaikki tarvittava.
No niinpä, ihan järkyttävää
Etkös sinäkin epäillyt sitä vaimoasi horoperseeksi (en nyt sitten tiedä, paljaistuiko sellaiseksi vai ei), mutta vakava asiahan tämä on.
Kyllä nyt vähintään Hannu Karpo pitäisi saada paikalle jakamaan kaikille näille sadoille horoperseitä kohdanneille miehille poropaistit, että olisi edes jotain omaa kainalossa.
Samaa kyllä olen epäillyt...
Ja joo joo siittiömies, tiedetään että väität, ettet koskaan täällä kirjoittele harmaana. Mutta vaikea kuvitella, että joku muu jaksaisi tätä samaa teemaa, näillä samoilla (sinunkin käyttämillä argumenteilla) jatkuvasti täällä jänkätä.
Mutta voihan se toki olla, että siittiöjamppa on saanut jonkun oppipoika-seuraajan, joka näitä tehtailee.
Taas tää. Ketä kyrsii noin paljon se, ettei ole varaa tehdä omaa isyystestiä?
Ja edelleen, jos ei usko olevansa mahdollisen lapsen isä, niin sitten herra on hyvä ja pitää housut jalassa.
Jos jostain syystä päätyisin yhteen sellaisen tunnevammaisen tyypin kanssa, niin kyllä. Mutta olisin yhdessä sen tyypin kanssa, koska mua uhattais siinä vaiheessa aseella.Ja sä estät tollasten miesten lisääntymisen panettamalla itsesi paksuksi toisella miehellä.
Kyse ei ole nyt ollenkaan siitä naisen seksistä, vaan siitä, että jos mies pitää ne housunsa jalassa, on sillä se 100% varmuus.Niin, se naisen logiikka? Kuinka herran housujen jalassa pitäminen estää hänen vaimoaan tiputtamasta omiaan väärässä paikassa?