ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

  • Viestiketjun aloittaja "keventäjä"
  • Ensimmäinen viesti
"Lily"
[QUOTE="Lily";25002381]...en rekisteroidy tänne, kerron vaan... Olin n 93 kg ja pituutta 165 kesällä. Nyt 80 kg. Ihastuin, se vei mukana, joo olen naimisissa oleva perheenäiti, "ei mitään tapahtunut" mutta koko syksyn on ollut mieleni ihan muualla kuin syömisessä (tai nukkumisessa..) Ihanaa... kumpa tää fiilis veisi mut vaikka 65 kiloon saakka :-=[/QUOTE]

Ai niin.. se mies ihastui myös minuun.. vaikka olin kuitenkin aika ylipainoinen... ja hän on minua 10 vuotta nuorempikin...
 
"Lily"
[QUOTE="Lily";25002410]Ai niin.. se mies ihastui myös minuun.. vaikka olin kuitenkin aika ylipainoinen... ja hän on minua 10 vuotta nuorempikin...[/QUOTE]

Tarkoitukseni siis kannustaa, kaikkia ja kaikkea, heittäytyä elämään! Se vie ja on ihanaa parhaimmillaan!
 
  • Tykkää
Reactions: läskiperse
"Sopimattoman lihava"
Tää ainakin voi syyttää kertyneistä kiloista itseään. Laiska liikkumaan ja kova napostelemaan yhdistelmä ei vaan toimi.

Yritän kuitenkin liikkua edes suht säännöllisesti, pääosin kävellen ja satunnaisesti zumbaten.

Itselläkään tämä ei suinkaan ole ensimmäinen kerta, kun meinaan ottaa niskasta kiinni, mutta jos edes muutama kilo tippuisi. Kaikki on kotiinpäin. Huolestuttaa, kun suvussa on taipumusta sydäntauteihin sekä 2. tyypin diabetekseen. Luulisi, että oma terveys olisi se paras motivaattori, puhumattakaan siitä millaista esimerkkiä haluaa lapsille näyttää.

En kehtaa edes olla valokuvissa ja välillä todella harmittaa, kun lapsistani ei löydy yhtäkään kuvaa yhdessä äidin kanssa.
 
Onhan siinä kettumainen sävy ja tottahan se on, että olisi helpompaa ja kivempaa kannustaa kuin mollata. Mutta kun omaan sellaisen näkemyksen tästä asiasta, että koko laihdutusideologia on tuhoon tuomittua. Pitäisi aidosti muuttaa se elämä jollain tavalla, ilman että mennään tämmösillä dieetti-epäonnistuminen-dieetti-epäonnistuminen. Ja jos joku sitten onnistuukin, niin hyvin usein ne tulee takas.

No varmaan väärä ketju, tsemppiä kaikille. Onhan laihdutusyrityskin parempi kuin ei mitään.

Ja itse painan nykyään 56 kg (168 cm), mutta olen ollut yli 20 kiloa painavampi aikoinani. Nykyään paino pysyy tällaisen (55-58) lähes itsestään.
Kiitos tsempityksestä nyt kuulostaa jo paremmalta :)
 


--------------------------------------------------------------------------------







Tyttönen 95 kg , tavoite 65 kg
nuppuli78 112kg, tavoite alle 90 kg
läskiperse 102 kg, tavoite kaikki mitä lähtee on plussaa
mamma68 102kg, tavoite 62 kg
Karppi testissä 97 kg, tavoite n 67 kg
keventyvä 102 kg, tavoite 62 kg
mupeli 93kg, tavoite 60 kg, paino nyt 83 kg
nikitön 108kg , tavoite 70 kg, paino nyt 92 kg
Poignant 127 kg, tavoite 80kg,paino nyt 116 kg
Nöfmuu 92 kg, tavoite 65 kg
Pläski 99,9 kg, tavoite 85 kg
Bullarotta 117 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 98,6
hipsu1 90 kg, tavoite 75 kg
Halipupu 125 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 116,5 kg
pupeltaja 94 kg, tavoite
sannilainen 110 kg, tavoite 70 kg, paino nyt 107 kg
Sopimattoman lihava 87 kg, tavoite 64 kg
tarve-olisi 110 kg, tavoite ?
tankki 120 kg, tavoite ?, paino nyt 112 kg
Jentsu 95 kg, tavoite alle 60 kg, paino nyt 70 kg
pöö 171 kg, tavoite 99 kg, paino nyt 140 kg
Criminal Mind 113 kg, tavoite 78 kg
IINES 106 kg, tavoite 90 kg
Barbamama 138 kg, tavoite 70 kg
 

Tyttönen 95 kg , tavoite 65 kg
nuppuli78 112kg, tavoite alle 90 kg
läskiperse 102 kg, tavoite kaikki mitä lähtee on plussaa
mamma68 102kg, tavoite 62 kg
Kohta pienempi 92 kg, tavoite 65 kg
Karppi testissä 97 kg, tavoite n 67 kg
keventyvä 102 kg, tavoite 62 kg
mupeli 93kg, tavoite 60 kg, paino nyt 83 kg
nikitön 108kg , tavoite 70 kg, paino nyt 92 kg
Poignant 127 kg, tavoite 80kg,paino nyt 116 kg
Nöfmuu 92 kg, tavoite 65 kg
Pläski 99,9 kg, tavoite 85 kg
Bullarotta 117 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 98,6
hipsu1 90 kg, tavoite 75 kg
Halipupu 125 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 116,5 kg
pupeltaja 94 kg, tavoite
sannilainen 110 kg, tavoite 70 kg, paino nyt 107 kg
Sopimattoman lihava 87 kg, tavoite 64 kg
tarve-olisi 110 kg, tavoite ?
tankki 120 kg, tavoite ?, paino nyt 112 kg
Jentsu 95 kg, tavoite alle 60 kg, paino nyt 70 kg
pöö 171 kg, tavoite 99 kg, paino nyt 140 kg
Criminal Mind 113 kg, tavoite 78 kg
IINES 106 kg, tavoite 90 kg
Barbamama 138 kg, tavoite 70 kg
Bullanorsu 117,5 kg, tavoite 75kg
Amoriina 93 kg, tavoite 65 kg
chef 85 kg, tavoite 62 kg, paino nyt 73 kg


Tervetuloa kaikille uusille. Kyllä tänne mahtuu mukaan :)

En tiedä mihin oli Kohta pienempi kadonnut,mut olet nyt palannut takaisin. Anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Sopimattoman lihava Itsellä on ollut ihan sama juttu,et ei vain osaa pitää itselleen kuria nii,että ei söisi. Katselin jokin aika sitten vanhoja valokuvia missä olin hoikka tai normaivartaloinen. Niistä tuli ajatus,että nyt on tehtävä itselle jotain. Yksi kokovartalo kuva minusta on ja en sitä voi edes kunnolla katsoa, kaikki muut kasvokuvia ( minulla on aika kapoinen naama läskeistä huolimatta).Olen tuudittautunut vain niihin,että en ole niin karmean näköinen, mut olen mä. Ei sille tosia asialle voi mitään muuta kuin keveneminen ja elämänmuutos ruokailun suhteen. Haluan joskus myös valkokuvaan missä näytän siedettävältä. Olen luvannut itselleni etelänmatkan kun olen tavoitteessani. Toivon ja vakaasti uskonsiihen että se vielä minulle suodaan.
 
"Halipupu"
Plääh näytti vaaka aamulla 119kg,lipsunut en ole yhtään ruoan enkä liikunnan suhteen.
Kuukautiset alkavat viikonloppuna joten se selittänee tuon +2,5kg,ensi viikolla sitten toivottavasti roima pudotus nesteineen päivineen:D
 
Halipupu Haluatko,että sun paino laitetaan tuohon listaan aina näin perjantaisin. Eikö sulla ollut se perjantaipunnitus? Myö muut ollaan siinä tiistai punnituksessa.
Ja notkahduksia tulee seon vissi noudattaa millin tarkasti ohjeita tai ei. Se kuuluu asiaa ja joskus tietty junnaa paikallaan ei nousua ei laskua.
 
Viimeksi muokattu:
vieras jo keventynyt
Hei, halusin tulla toivottamaan tsemppiä ja onnea laihtumiseen kaikille teille! :flower:

On nimittäin tuoreessa muistossa nuo hetket, kun vaaka näytti 98 kg tälle 162 sentin varrelle ja tein päätöksen laihduttaa. Siitä on nyt reilu vuosi.

Oma toimiva keinoni oli karppaus. Ketokarppausta pari-kolme kuukautta, joista jo ensimmäisen aikana karisi 10 kg. Sitten alakarpaten vielä 20 kg pois. Jo kesällä saavutin sen -30 kg. Nyt hyväkarppailen ja paino pysyy siinä 68-70 kg lukemissa johon olen tyytyväinen.

Olipa dieettinne mikä tahansa, niin lujalla päättäväisyydellä onnistutte kyllä jokainen! Takapakkia tulee kai jokaiselle jossain vaiheessa, paino jumittaa tai tulee niitä suunnittelemattomia mässypäiviä, mutta kun ei lannistu ja masennu, vaan jatkaa sitten taas "ruodussa" niin sekään ei lopulta ole vakavaa :D

Onnea matkallenne kohti keveämpää oloa :flower:
 
"Halipupu"
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;25005151:
Halipupu Haluatko,että sun paino laitetaan tuohon listaan aina näin perjantaisin. Eikö sulla ollut se perjantaipunnitus? Myö muut ollaan siinä tiistai punnituksessa.
Ja notkahduksia tulee seon vissi noudattaa millin tarkasti ohjeita tai ei. Se kuuluu asiaa ja joskus tietty junnaa paikallaan ei nousua ei laskua.
Voidaan tehdä niin että vaikka mulla se punnitus perjantaisin niin tulen tiistaisin ilmottamaan sen viikon painon.
Joo ja onneksi on helppo löytää se syy noista naistenvaivoista,mä en käsitä kuinka voikin näin turvota:O
Mutta vaihtelu painossa on aika arkea varsinkin näin laihduttaessa.
 
vieras jo keventynyt Kiitos hurjan paljon, onnea ja tsemppiä täällä tarvitaan valtavasti. Onnea sinulle kun olet saanut tiputettua painosi,se on oikeasti minun mielestä hatunnoston arvoinen asia. Ei tämä ole helppo homma vaikka niin moni väittääkin. Kiitos vielä kerran.
 
Mä haluan mukaan!

Paino nyt 73 kg, tavoite 62 kg ja lähtöpaino oli 85 kg.

Todennäköisesti haluan pudottaa vielä senkin jälkeen, kun vaaka näyttää 62 kg, mutta sinne ainakin on pakko päästä. Kaikenkaikkiaan mulla on siis pudotettavaa noin 30 kiloa. Osa on jo lähtenyt, osa on pudottamatta ja se viimeinen osa tulee sitten harkinnan alle, kun on sen aika :)
 
Hei, halusin tulla toivottamaan tsemppiä ja onnea laihtumiseen kaikille teille! :flower:

On nimittäin tuoreessa muistossa nuo hetket, kun vaaka näytti 98 kg tälle 162 sentin varrelle ja tein päätöksen laihduttaa. Siitä on nyt reilu vuosi.


Oma toimiva keinoni oli karppaus. Ketokarppausta pari-kolme kuukautta, joista jo ensimmäisen aikana karisi 10 kg. Sitten alakarpaten vielä 20 kg pois. Jo kesällä saavutin sen -30 kg. Nyt hyväkarppailen ja paino pysyy siinä 68-70 kg lukemissa johon olen tyytyväinen.

Olipa dieettinne mikä tahansa, niin lujalla päättäväisyydellä onnistutte kyllä jokainen! Takapakkia tulee kai jokaiselle jossain vaiheessa, paino jumittaa tai tulee niitä suunnittelemattomia mässypäiviä, mutta kun ei lannistu ja masennu, vaan jatkaa sitten taas "ruodussa" niin sekään ei lopulta ole vakavaa :D

Onnea matkallenne kohti keveämpää oloa :flower:
Mulla vaan tuo karppaus ei tunnu toimivan, vaikka olen jättänyt riisin, pastan perunat kokonaan pois sekä leipää vähentänyt huomattavasti,missäköhän mulla vikaan menee?
 
"Pläski"
Mä olen toiminut valokuvien kanssa niin, etten katsele niitä :D Suostun siis pakon edessä töissä ja siviilissä valokuviin, kun joku keksii että ''hei, missä kamera, tästä saa kivoja kuvia!' ja vaikuttaisi lapselliselta juosta karkuun, niin kuin mieli tekisi... Sitten kun niitä katsellaan myöhemmin yhdessä, teeskentelen näkeväni ne ja nyökyttelen miten hauskoja otoksia onkaan taas saatu :D Viimeksi olen näyttänyt omasta mielestäni ookoolta valokuvissa ehkä 25 kiloa ja kuusi vuotta sitten...

Mulla olisi kysymys teille muille reilusti plussakokoisille :) Seuraatteko mitään lihavien tyyliblogeja ja onko antaa vinkkejä hyvistä? Itse tykkään More to Lovesta, ja englanninkielisistä Jay Miranda ja nicolette mason-blogeista. Musta on kiva nähdä reippaasti ylipainoistenkin pystyvän näyttämään tyylikkäiltä, vaikka itse liikunkin aika kamalan näköisenä teltoissa ja farkuissa. Korkokenkiä en jaksaisi edes pitää, paino rasittaa jalkoja sen verran...
 
Pläski Tuo on kyllä hyvä konsti :D Katson,mut en katso :D Otanpa neuvosta vaarin.
Mä en ole seurannu mitään blogia,joen en osaa neuvoa mikä olisi kivatai hyvä. Olisi kyllä aiheellista kun tuntuu että itse kävelen vain näissä samoissa vaatteissa kunnes kulahtaa ja sitten on raahauduttava kauppaan kokilemaan mikä mahtuisi taasen päälle vai eikö mikään. Ja mikä näyttäisi himankaan siedettävälle. Korkokenkiä minäkään en voi pitää vaikka niin haluaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja läskiperse;25008872:
Mulla vaan tuo karppaus ei tunnu toimivan, vaikka olen jättänyt riisin, pastan perunat kokonaan pois sekä leipää vähentänyt huomattavasti,missäköhän mulla vikaan menee?
Mä kokeilin tuota karppausta kanssa jokin aika sitten. Maha toimi silloin hyvin, mutta muuta hyötyä siitä ei ollutkaan. En varmaan osannut oikein ja siksi siirryin tähän ns normikuuriin. Tämä on minulle helpompaa noudattaa kuin karppaus.
 
Hyvää Isänpäiväaamua :D

Kuikas mimmit olette meinannut tämän päivän mennä? kaikkia houkutuksiahan varmasti on :) Itse meinaan kakkua ottaa kyllä palan, mutta siihen se sitten jääkin. Itseään on nyt vaan niskasta roikotettava :)

p.s. Muistakaa että meitä rakastetaan vaikka isoja olemmekin <3
 
Söin kakkua palan tänään, oon myös juonu kokista ja eilen olin viihteellä... eli +4kiloa tän viikonlopun saldo luultavimmin! Mutni, parin viikon päästä pääsee taas paino laskee. Mun tavat on annoskoko pieni ja täysjyväviljat. Turhia sokereita koitan vältellä, eli en juo mehua tai limua yleensä koskaan ja teehen tungen makeutusainetta. Salilla käyn ohjatuissa jumpissa 3-4krt viikossa. Nyt ehkä enempi ku mies lomautetaan niin pääsen sit varmaan melki jokapäivä salille ja iltasin lenkit koiran kanssa. Tavotteena pudottaa paino johki 60kiloon ihan vaan elämäntapamuutoksella, en usko, että minkäänmoinen pikadieetti sopisi mulle. Eli kohti parempaa elämää ja paino saa karista siinä ohella sitte jos on lähteäkseen. Jos ei niin kyllä se liikunta ja terveellinen ruoka varmasti jotain hyvää saa aikaan, vaikkei paino nii nopee lähtiskään! :> Tiistain punnitusta kauhulla odottaen.. -.-
 
"Laura"
Onko täällä muita jotka laihtunut esim 20 kg ja vielä toiset 20-30 kg pudotettavana? Itse laihduin 25 kg 3 v sitten, painan edelleen 115 kg, pituutta 181 cm. Vaatekoko oli tuolloin 140 kg koko 50, sitten kun laihduin 25 kg niin oli 46. No sitten otin liikunnan mukaan, sain sen 44 liikunnalla, söin ihan normi kotiruokaa, protskua lisäsin. Tossa se paino ny junnaa, mutta kyllä on kroppa muuttunut vaikka edelleen 115 kg painan. Ei kukaan usko tuttavistani että 115 kg painan, lähinnä 90 kg :D Mutta ois kiva saada tuo paino todellakin alas. Edes 100 kg.
 

Yhteistyössä