ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

  • Viestiketjun aloittaja "keventäjä"
  • Ensimmäinen viesti
keventäjät
Kiva kun karppi mielessä tuli mukaan :) Olisiko sinun mielestä miten kiva edetä täällä. Voisiko ottaa kerran viikossa vaikka sellaisen päivän milloin imoittelee aina uuden painonsa?

Lisää porukkaa kaivataan. varmasti niitä pulleita tytttöjä täältä löytyy. Niin laitoinpa epähuomiossa Isojen tyttöjen tuohon otsikkoon. Tervetuloa miehet myös mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keventäjät;24989078:
Kiva kun karppi mielessä tuli mukaan :) Olisiko sinun mielestä miten kiva edetä täällä. Voisiko ottaa kerran viikossa vaikka sellaisen päivän milloin imoittelee aina uuden painonsa?

Lisää porukkaa kaivataan. varmasti niitä pulleita tytttöjä täältä löytyy. Niin laitoinpa epähuomiossa Isojen tyttöjen tuohon otsikkoon. Tervetuloa miehet myös mukaan.
joo kerran viikossa kuullostaa hyvältä:)
 
"nuppuli"
mä oon mukana kans :) pituutta 170cm ja painoa semmonen 112kg,nyt jos koskaan pitää tehdä jotain!tupakanpolton lopetin vajaa 2 v sitten ja siitä napsahti toi 12 kg...tavoite mulla alle 90 kg :)
 
"Tyttönen"
Täällä lähtöpaino 90 kg, tavoite 65 kg. Laihiksen aloitin tänään. :D Aloitinkin tuolla juuri ketjun tämän päivän syömisistäni ja sinne kommentteja odottelen. :)
 
8.11.2011 aloitetussa ketjussa mukana

Tyttönen 95 kg , tavoite 65 kg
nuppuli78 112kg, tavoite alle 90 kg
läskiperse 102 kg, tavoite kaikki mitä lähtee on plussaa
mamma68 102kg, tavoite 62 kg
Karppi testissä 97 kg, tavoite n 67 kg
keventyvä 102 kg, tavoite 62 kg


Korjailkaa listaa jos on jotain väärin
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;24989225:
8.11.2011 aloitetussa ketjussa mukana

Tyttönen 95 kg , tavoite 65 kg
nuppuli78 112kg, tavoite alle 90 kg
läskiperse 102 kg, tavoite kaikki mitä lähtee on plussaa
mamma68 102kg, tavoite 62 kg
Karppi testissä 97 kg, tavoite n 67 kg
keventyvä 102 kg, tavoite 62 kg
pupeltaja 94 kg, tavoite ?
Kohta pienempi 92 kg, tavoite 65 kg



Korjailkaa listaa jos on jotain väärin
Tervetuloa pupeltaja ja Kohta pienempi :D
Sovitaanko niin,että jos en huomaa päivittää lisää tulijoita niin laittakaa itse itsenne listaan, lainatkaa tai kopsatkaa ja lisätkää itsenne mukaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja läskiperse;24989300:
joo tiistai sopii mulle:) Mä en aseta mitään tavoitetta itselleni, annan mennä sen omalla painollaan jos on mennäkseen :) Karpannut oon jo pidempää mutta mulla se ei näköjään auta :(
Mä kokeilin kans, mut ei se ollu hyvä jotenajattelin kokeilla näillä normikonsteilla. Tuo on kyllä ihan hyvä ajatusmaailma. Sitten ku on sopiva niin sitten himmailla.
 

Yhteistyössä