Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;24991543:
Millaista liikuntaa te harrastatte vai onko vielä haaveissa? Itsellä rajoittunut tuohon kävelyyn vaunuja tuupaten, mutta uiminen olisi kiva kun vaan kehtaisi halliin mennä
Yksi asia tuli mieleen kans,et olisi kiva kuulla miten te syötte tai mitä,sais itselle vinkkejä ja varmasti monipuolisuuttakin. Mulla meinaa jämähtää helposti samoihin ruokiin mihin sit kyllästyn.
Tarve olisi munkin tämmöiseen ryhmään liittyä, painoa 110, pituutta 170 cm.
Liikun säännöllisesti ja yleiskunto on varmaankin suhteellisen hyvä, mutta syömispuoleen en ole jaksanut kiinnittää huomiota, ja mulla on mieletön makean himo.
Mutta kun kirjoitit tuosta, ettet kehtaa mennä uimahalliin, niin ei kun sekaan vaan. Itse uin kolme kertaa viikossa - ja uin kovaa, minut näkee usein niiden nopeiden uimareiden radalla, kun kuntouimareiden seassa usein vain turhaudun. Olen käynyt uimatekniikkakurssin ja tosiaan sitten uiminen sujuu. Uin kahdesti viikossa tunnin ajan ja siinä ehdin uida miltei 2 kilometriä, kerran viikossa on sitten vain puolen tunnin mittainen pulaus, viimeksi sen ajan vesijuoksin.
Minä en välitä siitä, mitä muut mun ulkonäöstäni ajattelee, olen siellä parantamassa kuntoani. Ja kyllä siellä muitakin iso kokoisia ihmisä on.