ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

  • Viestiketjun aloittaja "keventäjä"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;25077282:
Ei per....,mikä nyt mättää. Mä painan viime punnituksesta 400g enemmän ja 200g enemmän ku lähtö.
Jos olisin herkutellu ja syönyt niin olisi ok ,mut ku olen ollut tosi tiukkana niin tässä tulos. Oikeesti ketuttaa, tuntuu ku kaks vkoa olisi menny ihan hukkaan ja onkin menny :( Auttaisikohan itkupotkuraivarit tähän mielentilaan nyt.
Kyllä, itkupotkuraivarit helpottaa. Koettu on.

Jos ei ole elimistössä mitään häikkää, niin silloin sä olet todennäköisesti sitten kuitenkin syönyt liikaa kaloreita.

Miten pieni vauva sulla on...onko hormoonitoiminta jo ok?

Vaihtoehtoisesti, jos olet aloittanut liikunnan 2 viikon sisällä, se saattaa vähän nostaa painoa...ei pysyvästi, mutta alkuun.
 
chef Mä olen ottanut tavaksi,että en juurikaan kuuden jälkeen söisi mitään, ehkä jonkun hedelmän tai tomaatin tms. kevyen. Laitan kiloklubiin kaiken ylös mitä syön ja kalorimäärä vaihtelee 1000-1200 välillä. ennen ei ole koskaan käynyt näin ,että olisi tullut painoa takaisin päin vaan aina yleensä ensimmäisten vkojen aikana on lähtenyt runsaammin. Ei voi käsittää, mut jatkettava kaiketi silti on itsensä kidutusta vaikkei laihdukkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;25077329:
chef Mä olen ottanut tavaksi,että en juurikaan kuuden jälkeen söisi mitään, ehkä jonkun hedelmän tai tomaatin tms. kevyen. Laitan kiloklubiin kaiken ylös mitä syön ja kalorimäärä vaihtelee 1000-1200 välillä. ennen ei ole koskaan käynyt näin ,että olisi tullut painoa takaisin päin vaan aina yleensä ensimmäisten vkojen aikana on lähtenyt runsaammin. Ei voi käsittää, mut jatkettava kaiketi silti on itsensä kidutusta vaikkei laihdukkaan.
Mulla on treenit aina ilta-aikaan, joten kotiin tultaessa on pakko syödä, tai kuolen nälkään :D Ja lähden treeneihin kuitenkin jo klo 16, eli en sillä pärjää aamuun saakka. Mutta jotenkin voisin järkeistää sitä iltasyömistä...ettei se olisi miljoonaa leipää jne.

Ei ole kyllä sulla liikaa kaloreita, vaan todella vähän, kun ottaa huomioon lähtöpainosi. Kyllä noilla kaloreilla painon tulisi pudota.

Mä en osaa sanoa nyt muuta, kuin että mitä kovemmin se vaaka potkii sua, niin potki sä vaakaa sitäkin kovemmin. Jos sä nyt annat periksi, et tule misään nimessä laihdtumaan. Mutta jos sä nyt potkit vastaan ja PÄÄTÄT että sä laihdut, niin sähän sitten tosiaan laihdut :) Ennemmin tai myöhemmin, mutta laihdut kuitenkin. Ei se elimistö noilla kalorein voi loputtomiin painoa nostaa, vaan kyllä se lähtee laskuun.

Mä laidhsun aina alkuun nopeasti, mutta sitten tulee stoppi, kun pudotusta on noin 10 kg. Ja se stoppi kestää KAUAN. Paino vain jojoilee ja jojoilee, eikä lähde laskuun millään. Ja sitten alkaa motivaatiokin hiipumaan. Nyt se on onneksi löytynyt. Tässä listaa mun viikkopunnituksista...ei kovin järeitä miinuksia pitkiin aikoihin.

85 kg
-
-
79,7 kg
78,4 kg
76,9 kg
76,0 kg
74,8 kg
75,1 kg
74,3 kg
-
75,3 kg
74,2 kg
73,8 kg
74,9 kg
73,4 kg
73,2 kg
72,7 kg
 
Mä yllätyin tosta lukemasta mikä mul oli -2kg300g. koska eilen illalla iski himotus ja ryntäsin carolssiin syömää isocarolina aterian, tosin zerokokiksella. ja sit vielä siihe palanpainikkeeks palasen juustokakkua :D:D:D:D olin iha varma, että nyt tuli ainaki 3kiloa lisää. mut eipä tullu :> vaan en tiiä mitähä vaaka ois näyttäny jos en ois syöny noita eilen illalla :O oisinko ollu vielä kevyempi :D
 
Ja mulla liikuntana siis kolmisen kertaa ohjattuu ryhmäliikuntaa salilla. Bobypumppia ja vatsapakaraa yleensä. sit on lisäks lenkkejä koiran kans ja kävelyy koko perheen kans, minä + kolme lasta, joista kaks rattaissa. siin tulee iha kivasti liikuntaa :D varsinki jos pikkasella on joku ongelma eikä suostu olla kärryis vaa onki kantorepussa o_O mutni, tyytyväine tähä punnituksee kyllä :)
 
Tervehdys kaikille! :) Minä pääsin uusille pienemmille kymmenille, paino nyt 89.6 kg, olen oikein tyytyväinen.
Minulla taktiikkana 1500 kaloria päivässä, aika hyvin olen pysynyt siinä. Joinakin päivinä jää vähän alle, toisina mennyt pikkuisen yli.
Vatsa ottaa hyvin nyt vastaan runsaan kasvisten lisäyksen entiseen verrattuna. Ennen kun söin kasviksia harvakseltaan, ne tekivät kivun vatsaan ja kovan ripulin ja siksi vältin niitä.
Ruokalista on mennyt uusiksi, ennen tätä käytin ruuanlaitossa kermaa ja voita surutta ja söin paljon vaaleaa leipää. Nyt leipänä näkkäri ja Ruis Real.
Olo on ollut energinen ja turha väsymys on tiessään. Jatkan innolla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
:D Kevennykseksi:

1. Jos syöt jotakin, eikä kukaan näe, siinä ei ole kaloreita.
2. Jos juot kevytlimsan ja syöt suklaapatukan, kevytlimsa mitätöi suklaapatukan kalorit.
3. Jos syöt toisen henkilön kanssa, etkä syö enempää kuin hän, kaloreita ei lasketa.
4. Lääkkeeksi syödyn ruoan kaloreita ei milloinkaan lasketa, esimerkkinä kaakao ja juustokakku.
5. Jos lihotat ihmiset ympäriltäsi, näytät itse hoikemmalta.
6. Elokuviin liittyvät ruuat, kuten popcorn ja perunalastut, eivät lihota, koska ne ovat osa elokuvaelämystä, eivätkä ravintoa.
7. Keksin, munkin tms. puolikkaissa ei ole kaloreita. Puolittaminen saa kalorit valumaan ulos.
8. Jos valmistat ruokaa, ei välineistä nuolluissa aineissa ole kaloreita.
9. Samanvärisissä ruoissa on sama määrä kaloreita, esimerkiksi pinaatti ja päärynäjäätelö, herkkusienet ja vaniljajäätelö. HUOMAA: Suklaa on universaali väri ja siksi sopii yhteen minkä tahansa muun värin kanssa.
10. Kylmissä ruoissa ei ole kaloreita, koska kalorit ovat lämmön yksiköitä (esim. pakastetut piiraat, jäätelö, hyvin temperoidut juomat, erityisesti jääpalalliset). Ulko-olosuhteissa alle 15 C-asteen lämpötilassa mikä tahansa nautittava lasketaan kylmäksi, esim. hiillostettu makkara, vohveli kerma-hillolla.
 
  • Tykkää
Reactions: keventyvä ja chef
"Sopimattoman lihava"
Täällä vaaka näytti äsken 86,4 kg, viikossa pudotusta 300g.
Ei täällä juuri juhlita.
Jotenkin toi pimeys masentaa, eikä saa itseään enää työpäivän ja ruuanlaiton jälkeen ulkoilemaan.
Seli seli.. Mutta ei luovuteta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Tyttönen 95 kg , tavoite 65 kg
nuppuli78 112kg, tavoite alle 90 kg
läskiperse 102 kg, tavoite kaikki mitä lähtee on plussaa,paino nyt 99,6kg
mamma68 102kg, tavoite 62 kg
Kohta pienempi 92 kg, tavoite 65 kg,paino nyt 89,6 kg
Karppi testissä 97 kg, tavoite n 67 kg
keventyvä 102 kg, tavoite 62 kg, paino nut 102.2 kg
mupeli 93kg, tavoite 60 kg, paino nyt 83 kg
nikitön 108kg , tavoite 70 kg, paino nyt 92 kg
Poignant 127 kg, tavoite 80kg,paino nyt 115 kg
Nöfmuu 92 kg, tavoite 65 kg
Pläski 99,9 kg, tavoite 85 kg,paino nyt 99,8 kg
Bullarotta 117 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 98,6
hipsu1 90 kg, tavoite 75 kg,paino nyt 88,3 kg
Halipuputtaja 125 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 118 kg
pupeltaja 94 kg, tavoite 60 kg, paino nyt 91,7 kg
sannilainen 110 kg, tavoite 70 kg, paino nyt 107 kg
Sopimattoman lihava 87 kg, tavoite 64 kg, paino nyt 86,4 kg
tarve-olisi 110 kg, tavoite ?
tankki 120 kg, tavoite ?, paino nyt 112 kg
Jentsu 95 kg, tavoite alle 60 kg, paino nyt 67,5 kg
pöö 171 kg, tavoite 99 kg, paino nyt 138 kg
Criminal Mind 113 kg, tavoite 78 kg
IINES 106 kg, tavoite 90 kg
Barbamama 138 kg, tavoite 70 kg
Bullanorsu 117,5 kg, tavoite 75kg
Amoriina 93 kg, tavoite 65 kg
chef 85 kg, tavoite 62 kg, paino nyt 72,7 kg
Kuti...ti 115 kg, tavoite alle 90 kg
 
Viimeksi muokattu:
Eilen harmitti niin vietävästi ku ei ole laihtunut, mutta tänään ei enään. Olo on paljon kevyempi ja se tuo hyvän mielen. Nyt tosiaan huomaa sen kuinka liikaa on syönyt ku oli koko ajan turvonnut olo ja nyt on sellai kiva kevyt olo vaikka tietty painoa onkin. Jokainen kaiketi tietää tai ymm. mitä tarkoitan :)

Ihanaa keskiviikkopäivää kaikille meille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;25085834:
Hienoa chef Myö muut tullaa täällä perässä hitaasti, mutta varmasti tai ainakin sisukkaasti :D
No eipä tämä munkaan pudotusprosessini järin nopeata ole ollut. Se on kestänyt jo 4,5kk...ja toinen samanmoinen lienee vielä edessä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;25085785:
Eilen harmitti niin vietävästi ku ei ole laihtunut, mutta tänään ei enään. Olo on paljon kevyempi ja se tuo hyvän mielen. Nyt tosiaan huomaa sen kuinka liikaa on syönyt ku oli koko ajan turvonnut olo ja nyt on sellai kiva kevyt olo vaikka tietty painoa onkin. Jokainen kaiketi tietää tai ymm. mitä tarkoitan :)

Ihanaa keskiviikkopäivää kaikille meille :D
Mulla lähti paino tippumaan kun aloitin tuon veden lipittämisen :)
 
"Jentsu"
Tiistaina unohtui toi punnitseminen, tänä aamuna vaaka näytti 67,5kg eli hiukan on pudonnut viime viikosta =) Nyt on ollut kyllä todella vaikeeta syömisten tarkkailu, mutta onneks ei ole muutamat herkuttelut kostautunut... Olis toi tavoite jo suht lähellä mutta tuntuu että tää "loppurutistus" on se kaikesta vaikein...
 
93.1 -.- eli tullu pari kiloo? takaspäi. fakshit. Juu olin viikonloppuna juomassa ja söin kebabin :D no ei naurata enää kyl yhtään.. oon alkanu myös laskee kaloreita, et menis vaa se 1500kcal päivässä. viikonloppuna en laskenu ja tässäpä tulos. Eilen taisin pitää viel karkki/herkkupäivänkin.. no ärsyttää silti.
 

Yhteistyössä