ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

  • Viestiketjun aloittaja "keventäjä"
  • Ensimmäinen viesti
"Halipupu"
Huomasin että palstalla on rekkautunut käyttäjä samalla nikillä,joten ajattelin vähän muokata omaani,eli olen jatkossa Halipuputtaja:D
Mulla alkoi kuukautiset myöhässä,alkoi vasta tiistaina kun piti alkaa jo viikonloppuna,stressiä varmaan kun meil ollut ihan hirvee hulabaloo viikon ajan.Turvotus on hurja ja vaaka ei ole värähtänytkään sitten viikonlopun,no toivottavasti ensiviikolla näkis jo tuloksia.
 
vieras jo keventynyt
Hitsi, vuoden päästä teillä on kuulkaa mahtava tunne, kun sovitatte tämäntalvisia takkejanne ja ihmettelette, kuinka ne on kuin teltta yllä :D nimim. hetki sitten sen tunteen kokenut

Edelleen tsemppiä kaikille keventäjille! :flower:
 
Halipuputtaja Vaihdoin nimesi :)
läskiperse Meinasin enemmän noita toisia ketkä ei punnituksessa ollut mukana. Mutta meillä jokaisella omat menomme ja ei aina kerkeä. Toivottavasti kaikki on kuitenkin vielä mukana :)
vieras jo keventynyt Kiva kun sä käyt meitä tsemppaamassa :)
 
Aina niin rankka viikonloppu alkmassa laihduttamisen kannalta (ainkain minulle on).Muuten rakastan viikonloppuja yli kaiken. Saamme olla koko perhe yhdessä, eikä kenenkään tarvitse lähteä mihinkään jos ei halua.
Tänään on uintipäivä :D En muista koska vedessä olisin viimeeksi käynyt muuta kuin suihkun allla, osaankohan uidakkaan enään.

Eipä tässä sen kummempia kuin Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille ja edelleen mieli korkealla ja terveellistä kevyttä sapuskaa suuhun :D
 
rohai kiitos sinulle myös kannustamisesta :)
Aloitankin sitten heti tyhmillä kysymyksilläni
Kysyisinkin ihan ensiksi,että kun olen laittanut kiloklubiin ylös kaikki syömäni ja kaikki neljä pallukkaa ( energia, kuitu, herkut ja kasvikset) pitäisi saada vihreäksi. Miten kummassasen teen? Kertaakaan en ole onnistunut. Aina on rasvanosuus hieman liikaa tai liian vähän. Mikä olisi sellainen hyvä nyrkkisääntö rasvojen suhteen. Mitä minun ketakaikkiaan pitäisi syödä :D Ja tuo liikunta juttu. itselläni tuo pieni vauva ja tosiaan liikunta jäänyt vaunukävelyihin. Miten tehostaisin sitä,että saisi kaloreita kulumaan paremmin ( en kuitenkaan hala juosta )
 
Viimeksi muokattu:
Maanantaiaamua ja hyvää sellaista kaikille :)

Kuinkas se viikonloppu sujui. Itsellä oli toisinaan hankalaa, mut piti olla vaan tiukkana ja onnistuin. Olen oikeasti ylpeä itsestäni.
Tänään on taas uintipäivä eli ei ihan niin kamalaa ollut se eka kerta.
 
Siinähän se meni syödessä :( hampparia ja lihistä. No, meinasin taas rääkätä itteäni nutriletilla joten tsemppi korkeelle :)
Hyvä, kun muistutit! Ostin vissiin 2kk sitten paketin nutrilettiä (musta se on hyvää!) enkä ole muistanut niitä vielä syödä.

Mun painoni ei järin suuresti ole laskenut, mutta vähänkin on parempi, kun ei lainkaan :)

Listaan tähän vaikkapa lauantain apinon, jos tarkoitus on muuttaa lukemaa kerran viikossa? :)

Chef 72,7 kg
 
Jea mun paino on nyt sen 115kg :) Mutta taas junnaa, junnaa, ärsyttää.
Jouluki tuolta tulee ja mun tavote on siihen mennessä se 110kg, eli apua, nyt tarvin kyl kauheen stempin päälle ja kovat aseet käyttöön.
Sullakin tiukka tavoite :)

Mä haaveilin, että 17.12 olisin painanut 68 kg, mutta ei se enää onnistu sitten niin millään. Hölläsin tavoitetta ja nyt se on 69.99 kg 31.12.2011 :) Ehtii sitä sitten kai vähän hitaampaankin tahtiin :)

Sullekin hurjasti tsemppiä kilojen karistukseen. Ja ne mitä ehdit pudottaa ennen joulua, pidä ne poissa myös joulun ajan :)

Ja onnea pudotuksesta :)
 
Halipuputtaja
Alkuperäinen kirjoittaja keventyvä;25070761:
Maanantaiaamua ja hyvää sellaista kaikille :)

Kuinkas se viikonloppu sujui. Itsellä oli toisinaan hankalaa, mut piti olla vaan tiukkana ja onnistuin. Olen oikeasti ylpeä itsestäni.
Tänään on taas uintipäivä eli ei ihan niin kamalaa ollut se eka kerta.
Sujuihan tuo...syödessä....
Anoppilassa oltiin viikonloppu ja tuli syötyä muussia ja nakkikastiketta,vaalea leipää,pullaa,mokkapaloja,suklaata,viiniäkin meni useampi lasillinen,isoja määriä en syönyt mutta ei kamalan vähähiilihydraattista.
Vatsa jumitti koko viikonlopun,kotona on helppo olla skarpisti mutta kyläillessä menee vähän seinille koko homma,tarttis varmaan raahata omat eväät mutta uskon että anoppi vetäis herneet nenään....Mutta kalorit pysy kuitenkin kuosissa ja huomenna vaakalla nähdään totuus,menkka turvotus sentään on jo ohi.
 
Tätä hirvittää huomine punnitus. Tavote enskuun lopussa olla alle 90kg. ! Eli jotai 4kiloa ois pudotettavaa.. Oon kyllä syöny koko viikonlopun tosi vähän. n. 2krt päivässä ja kummallaki kerralla max 20g hiilareita.. Tosin se ei ehkä ollu ihan oma valinta, kun oltii mökkeilee ja siel ei ollu mitää syötävää -.- mut silti :D Huomena ois jumppaa ja torstaina kans. Ehkä perjantailleki otan jonku jumpan ja sunnuntaiaamulle kans. jospa se siitä.. Tosin kokoajan tekee mieli syyä. Pitäs varmaa juua vähä enempi vettä!
Tän hetken himotus - juustokakku! En vaan osaa sitä tehä.. tai semmosta mimmosta siitä haluun.. -.- Mä en myöskää selvästikään tajua, kuinka tommoset herkut lihottaa, koska vaikka mä laihdutan, niin en mä välttele herkkuja.. Jotenki tuntuu nii hölmöltä ajatus, että jos se saakelin kakkupala on joku puolikkaan kämmenen kokone, ni miten siitä voi tulla 3kiloa painoa lisää :O en vaa käsitä :D:D:D:D

Onks riisikakut laihisruokaa?
 
Halipuputtaja
Dodii,pudotusta tälle viikolle -1kg eli 118kg näytti vaaka.
Josko se jumitus nyt olis historiaa,mulla oli se tavoite loppu vuoteen 110kg,saas nähdä toteutuuko.
En usko koska viikkoja 6 ja tavoitteesen 8kg,mutta näillä mennään:)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Halipuputtaja
Tätä hirvittää huomine punnitus. Tavote enskuun lopussa olla alle 90kg. ! Eli jotai 4kiloa ois pudotettavaa.. Oon kyllä syöny koko viikonlopun tosi vähän. n. 2krt päivässä ja kummallaki kerralla max 20g hiilareita.. Tosin se ei ehkä ollu ihan oma valinta, kun oltii mökkeilee ja siel ei ollu mitää syötävää -.- mut silti :D Huomena ois jumppaa ja torstaina kans. Ehkä perjantailleki otan jonku jumpan ja sunnuntaiaamulle kans. jospa se siitä.. Tosin kokoajan tekee mieli syyä. Pitäs varmaa juua vähä enempi vettä!
Tän hetken himotus - juustokakku! En vaan osaa sitä tehä.. tai semmosta mimmosta siitä haluun.. -.- Mä en myöskää selvästikään tajua, kuinka tommoset herkut lihottaa, koska vaikka mä laihdutan, niin en mä välttele herkkuja.. Jotenki tuntuu nii hölmöltä ajatus, että jos se saakelin kakkupala on joku puolikkaan kämmenen kokone, ni miten siitä voi tulla 3kiloa painoa lisää :O en vaa käsitä :D:D:D:D

Onks riisikakut laihisruokaa?
Vähän samat ihmetykset,joskus tuntuu että painoa tulee jo kun ajattelee niitä herkkuja:D
Kyllä mä itselleni olen sillon tällön jotain kivaa luvannutkin,viikonloppuisin yleensä,ei voi kilon viikkopudotus tulla takaisin parista rivistä suklaata:)
 
Tyttönen 95 kg , tavoite 65 kg
nuppuli78 112kg, tavoite alle 90 kg
läskiperse 102 kg, tavoite kaikki mitä lähtee on plussaa,paino nyt 100.5kg
mamma68 102kg, tavoite 62 kg
Kohta pienempi 92 kg, tavoite 65 kg,paino nyt 91,4 kg
Karppi testissä 97 kg, tavoite n 67 kg
keventyvä 102 kg, tavoite 62 kg, paino nut 102.2 kg
mupeli 93kg, tavoite 60 kg, paino nyt 83 kg
nikitön 108kg , tavoite 70 kg, paino nyt 92 kg
Poignant 127 kg, tavoite 80kg,paino nyt 115 kg
Nöfmuu 92 kg, tavoite 65 kg
Pläski 99,9 kg, tavoite 85 kg,paino nyt 98,9 kg
Bullarotta 117 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 98,6
hipsu1 90 kg, tavoite 75 kg,paino nyt 88,3 kg
Halipuputtaja 125 kg, tavoite 80 kg, paino nyt 118 kg
pupeltaja 94 kg, tavoite 60 kg, paino nyt 91,7 kg
sannilainen 110 kg, tavoite 70 kg, paino nyt 107 kg
Sopimattoman lihava 87 kg, tavoite 64 kg, paino nyt 86,7 kg
tarve-olisi 110 kg, tavoite ?
tankki 120 kg, tavoite ?, paino nyt 112 kg
Jentsu 95 kg, tavoite alle 60 kg, paino nyt 68,3 kg
pöö 171 kg, tavoite 99 kg, paino nyt 138 kg
Criminal Mind 113 kg, tavoite 78 kg
IINES 106 kg, tavoite 90 kg
Barbamama 138 kg, tavoite 70 kg
Bullanorsu 117,5 kg, tavoite 75kg
Amoriina 93 kg, tavoite 65 kg
chef 85 kg, tavoite 62 kg, paino nyt 72,7 kg
Kuti...ti 115 kg, tavoite alle 90 kg
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Ei per....,mikä nyt mättää. Mä painan viime punnituksesta 400g enemmän ja 200g enemmän ku lähtö.
Jos olisin herkutellu ja syönyt niin olisi ok ,mut ku olen ollut tosi tiukkana niin tässä tulos. Oikeesti ketuttaa, tuntuu ku kaks vkoa olisi menny ihan hukkaan ja onkin menny :( Auttaisikohan itkupotkuraivarit tähän mielentilaan nyt.
 
Mulla on ongelmana illat. Ah sitä mässyämishimon määrää...se on ihan valtava!

Edellisiltana märssysin 2 (kokonaista) sämpylää ja jogurttia, eikä tarvinnut sitten aamulla ihmetellä, miksi vaakalukema näytti vain 100g miinusta. Eilen pinnistelin ja ponnistelin ja jätin illan märssyämättä ja vaakaan humahti miinusta 400g. Olokin on jotenkin aamulla parempi, kun ei ole illalla ahdannut napaa täyteen, mutta kun se on niin vaikeeta...

Herkut tuottaa mulle ajoittain ihan suunnatonta ongelmaa. Jos otan yhden karkin, alkaa 3 päivää kestävä himo, jota on yleensä mahdoton vastustaa. Nyt olen ikäänkuin vahingossa ollut herkuttelematta, joten nyt taas on helppoa. Kunhan en sorru edes siihen yhteen karkkiin.

Jos on kiireinen päivä, en juurikaan mieti syömistä...mutta tylsinä päivinä, mielessä on ruoka, RUOKA, RUOKA!

Tämä päivä on kiiireinen, tänään aion pitää ylimääräiset syöpöttelyt pois mielestä. Ja huomenna aion olla 13 kg kevyempi, kuin mitä olin ennen urakan alkua :)
 

Yhteistyössä