HUHTIKUUN MASUJEN PINO

"Vispilälle" täältäkin tuplaonnittelut :flower: :heart:

Täällä ollaan edelleen - tänään olis nimittäin menkoista laskettuna SE päivä, mutta ultran mukaista laskettua saa odottaa vielä maanantaihin :\|
vaikka eipähän nuo lasketut päivät noille syntymättömille pikkusille mitään merkkaa...

Vointeja kaikille :wave:

t. hippu ja pikkunen 39+1
 
Tuplaonnea Vispilälle :flower: :heart: :hug:

Niin Mutzi on "hukassa" ja Ädääkin kaipailen... Vai onko multa menny jotain ohi...

Oma olo on liiankin hyvä, taidan liittyä siman ja munkkien nauttijoitten seuraan =) !

Äitimami & Piiperö 37+2
 
Heipsis ja onnea kaikille jakautuneille, Vispilälle tuplaonnittelut :heart:

Palstailut on minullakin jääneet vähiin, lukemassa olen kyllä käynnyt tällä puolella. Valitettavan hiljaiseksi on mennyt vaan tämä julkinen puoli enkä ole saannut vielä kerhoon liityttyä.

Mutta siis meille syntyi pieni prinsessa 29.3 rv 39+6 eli yllätyksenä hieman etuajassa :heart:
Pituutta oli 54cm ja painoa hurjat 4240g. Synnytys oli aika karmiva, ei siis ihan normaalilla tavalla onnistunut, mutta kaikki onneksi jo takana ja tytsi nukkumassa sängyssään. =)

Jaksuja kaikille odottelijoille. Kyllä ne vaavit sieltä tulevat kun ovat valmiita!

Nupsuliina ja Eppuliina 5vrk
 
Täällä ollaan taas!!! :) :wave:

Meille syntyi pieni tyttö 27.3 rv:lla 35+5. :heart: Paino oli 2kg520g. Tänään päästiin kotiin. Sektioon päädyttiin kun virtaukset oli niin huonontuneet mut onneks nyt kaikki hyvin! :)

Profiilissa ylpeä isoveli pikkusisko sylissä. :) :heart: <br><br>
 
Heipä hei kaikki huhtikuiset!

En paljon kerennyt kirjoittelemaan tänne, kun loppuraskaus meni tolkuttomien liitoskipujen kourissa sängynpohjalla. Lopputulos oli kuitenkin se, että 15.3, rv 36+4 syntyi poika, 2570g ja 47 cm. Oli tuolloin 15. päivä ultraan aika ja aamulla tuntui kipua edellisessä sektiohaavassa. Päädyttiin kaiken tohinan keskellä kiireelliseen sektioon ja kaikki meni kohtalaisen hyvin. Poika oli yhden päivän keskoskaapissa ja 2 päivää syötiin nenämahaletkun turvin. Tasan viikko oltiin sairaalassa.
 
nostoa ettei ihan tipu tuonne pohjalle.. =)

täällä kerrankin kohtuu yö takana ja paljon parempi mieli kuin eilen. onneksi. tänään ei oo oikein mitään suunnitelmissa mutta sitten huomenna kun mieskin vapaalla niin aloitetaan kevätsiivous.

josko siitä toi pikkuinen saisi hiukan puhtia ja päättäisi syntyä. paitsi luulen että tolla meijän smurffilla on vain valikoiva kuulo että ei ees haluakkaan kuunnella mitä meillä olis toiveina.

no onhan sen hyvä vielä kasvaa masussa mutta tää olo ei oo enää niin hehkee jne.. ja tahtoo omat ns. normaalit vattamakkarat takas.. :LOL: kauheeta miten niitä voikin olla ikävä.. :kieh: :kieh: :whistle:

mutta palataan taas myöhemmin. liittykäähän vielä kerhoon ketkä ei oo liittynyt. siellä on paaaljoooon paaaaljooon vilkkaampaa.. =)

jalava ja smurffi 37+6
 
unelma harmaana
onneksi olkoon kaikille nyyttinsä jo saaneille :flower: :flower: :flower: En olekaan pitkään aikaan käyny täällä sivustoilla, itse olen nyt viikoilla 36+4 ja olo on ihan hyvä, eilen pyöräiltiin, laitoin lapset peräkärryyn ja menoksi=)varmistin vielä tiistainen neuvolasta, että onhan ihan sallittua tuo pyöräily. tässä samanaikaisesti työ ja opiskelukiireiltä rempataan taloa, eli kiirettä on piisannu. Hyviä jatkoja kaikille =)
 
:wave:
Hieman nostelen aikani kuluks ja muitten iloks :)

Mulla on kyllä tainnut loppua mun siivousinto ja muutenkin jaksaminen on aikas heikkoa nykyisin.Mitään ei oikeen jaksaisi tehä ja mikään ei oikeen kiinnosta ja sit ärsyttää ku ei mitään tekemistä ja makaan vaan koton :headwall:

Toukka myllää mahas hyvin,ei taida haluta vielä ulos.. Tulis nyt vaan näitte pyhien aikaan :heart:

Supistuksia kaikille tarvitseville :)

Niina ja Toukka 39+3 ( ja päivät vaan kuluu..)
 
Nostoa ja neuvola kuulumiset tältä päivältä :)

Paino: +1,5kg/ viikko (hups, no turvotusta on, laittoi yhden plussan vaikka nilkat on PAKSUT ja just ennen kuin menin neuvolaan, kävin rossossa kaverin kans syömässä suolaisen pihvin *seli seli* ) yht. 13,5kg

Verenpaine: samaa luokkaa kuin koko raskauden, hyvä

Pissa: ok

Sf: 33 (sama ollu jo 2 viikkoo)

Syke: 130 levossa ja kun oikein innostui, niin nousi välillä 160

Rt:ssa ja kiinni on ja pysyy

2 viikkoa sit otettiin se verinäyte (kun edellisessä synnytyksessä oli se veren siirto) sekin oli ok. Eli kaikki hyvin niin minulla kuin pikkuisellakin, seuraava aika ens perjantaina eli 13. päivä :eek:

Lisko rv 39+1 :heart:
 

Yhteistyössä