HUHTIKUUN MASUJEN PINO

huomenta täältä..

jos tännekkin hiukan kuulumisia sitten kirjoittelisi..


kävin eilen siis vikalle neukkalääkärillä.. siellä sitten sattu ja tapahtu taas..

viikkoja oli 36+6
kohdunsuu pehmeä, kiinni
kanavaa jäljellä 2cm
varmaan aika normi tilanne siis..

pissi puhdas
paino +78 grammaa.. (jes jes jes :D )
hemoglobiini 130 (eli hyvä? normaalisti mulla 160)
tarjonta rt ja syke 133
liikkeet+
sf mitta 33
verenpaine sitten olikin 5kertaa kohollaan ja lähetti mut sitten äpolille vaihteeksi. siellä olin tunnin taas käyrillä jotka olivat hyvät. hiukan hiljainen kaveri vain.
sitten lääkäri ultras ja katsoi napanuoravirtaukset jotka olivat kuulemma hyvät. painoarvioksi saatiin 2,8 kg ja laskettuna aikana olis noin 3,5kg.

eli voin huokaista helpotuksesta ainakin sen koon perusteella. =) ihan siis kai normi painoinen tulossa. mutta siis tällä hetkellä kaikki hyvin ja sanoivat että ottaa neuvolaan heti yhteyttä jos tuntuu hiukankin päänsärkyä tms. mikä voisi viitata raskausmyrkytykseen.

hassua että puolessavälissä raskautta tää meni ihan yläkäyrien tuntumassa ja nyt sitten saavuttanut sen kultaisen keskitien. noi verenpaineet hiukan mietityttää mutta sitten jos tulee jotain niin neuvolaan tai suoraan sitte sinne äpolille

siinähän noi kuulumiset sitten olikin ainakin päällisinpuolin...

nukuttua tulee tosi huonosti mutta ei kai auta muu kuin kärvistellä. ehkä sitä sitten saa paremmin nukuttua kun saa ton masun pois ja vauva nukkuu hyvin.. siis toivossa hyvä elää sanoi lapamato..

vispilälle onnea matkaan!! :flower: =)

jalava ja smurffi 37 tasan. jes jes :D
 
Heippa!
Tulin tuolta maaliskuisista tänne pinoon kurkkimaan.Täällä onkin hiljasta!
Mulla ultran mukaan LA oli tiistaina ja menkkojen mukaan olis sitten huomenna.Taitaapi tämä vaavi silti viihtyä masussa tonne huhtikuun puolelle!(eipä sinne enää pitkä matka ole)
Mielellään sitä ottais jo sen käärön syliin,alkaa olo olla aikas ahdas jo.Liitos ja lonkkaluut natisee viimesiään,niin on välillä aika hankala pysyä ton 3vee pojan viikarin perässä.Muuten on vointi ollut kyllä hyvä!
Meen tästä nyt odotteleen kunnon supistuksia!Eilis päivästä asti supistellu kipeesti ja sama jatkuu...kun nyt tajuisivat yltyä kunnolla niin pääsis sinne synnärille joskus!

Wilhelmiina 39+6 (40+3)
 
Onnea Viblsp! :flower:
Siellä ne pienokaiset tuhisee äidin kanalossa jo :heart:
Toivottavasti kaikki on mennu hyvin.

Ja Mutzia tässä samalla huhuilen, joko siellä on vauveli kaikussa???

Täällä ei vielä merkkejä mistään :( Odottelua vaan..

rouva80 ja "sisko" 37+6
 
kaksoset mullakin
kyllä vispilällä on kaksoset ihan omassa kainalossa.. tuolla toisella foorumilla kirjoituksia oon lueskellu.. niin ei ole adoptioon antamassa..

Onnea vaan kovasti Vispilä!!! :flower:
 
harmaa kukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 10:32 kaksoset mullakin kirjoitti:
kyllä vispilällä on kaksoset ihan omassa kainalossa.. tuolla toisella foorumilla kirjoituksia oon lueskellu.. niin ei ole adoptioon antamassa..

Onnea vaan kovasti Vispilä!!! :flower:
Missä hän kirjoittaa kuulumisiaan?
Niin ja tietysti onnea täältäkin, voi kun mekin saatais pian nyytti kainaloon.
:heart:
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 12:47 harmaa kukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 10:32 kaksoset mullakin kirjoitti:
kyllä vispilällä on kaksoset ihan omassa kainalossa.. tuolla toisella foorumilla kirjoituksia oon lueskellu.. niin ei ole adoptioon antamassa..

Onnea vaan kovasti Vispilä!!! :flower:
Missä hän kirjoittaa kuulumisiaan?
Niin ja tietysti onnea täältäkin, voi kun mekin saatais pian nyytti kainaloon.
:heart:
Kirjoittelee sellaisella palstalla kun monikko-onnea, pitää rekisteröityä että pääsee hänen kirjoituksia lukemaan mutta kaikille kiinnostuneille, siellä hän kertoo vauvoista ja miettiin niiden imetystä yms, kyllä hän aikoo lapsensa pitää, ONNEA ja VOIMIA VISPILÄLLE :D
 
Moikka! Sain nyt sen kokoarvio ajankin, se on 12.4 ja silloin on rv 37+5. Esikoinen syntyi rv 37+4. Maanantaina on seuraava neuvola, useampana kertana on vaivannut kohonnut verenpaine ja painoa on tullut aika reippaasti. Voisko joku päivittää tännekin listalle jo synnyttäneet? kiitos!!
t: Rapu82 ja Nasu 36+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 16:29 Rapu82 kirjoitti:
Moikka! Sain nyt sen kokoarvio ajankin, se on 12.4 ja silloin on rv 37+5. Esikoinen syntyi rv 37+4. Maanantaina on seuraava neuvola, useampana kertana on vaivannut kohonnut verenpaine ja painoa on tullut aika reippaasti. Voisko joku päivittää tännekin listalle jo synnyttäneet? kiitos!!
t: Rapu82 ja Nasu 36+1
Laitoin ekalle sivulle laskettujenaikojen perään syntyneet huhtikuiset :wave:
 
huomenta täältä..

ilmottautuu hän vielä yhtenä koossa.. =) vaikka tosin olo alkaa tosiaan olla kaikkea muuta kuin "hehkuva" :headwall: :headwall: :headwall:

nyt on saatu ainakin talven jäljiltä piha siistiksi ja nyt ens viikonloppuna tarkoitus tehdä sitten kunnon kevät siivous jos se sitten vaikka "vahingossa" saisi lähdön aikaiseksi.. :D jos ei muuta niin ainakin kiiltävät paikat hetkeksi..

olo on kuitenkin suhteellisen hyvä. olenkin ihmetellyt että keskiraskauden oireet on oikeastaan hävinnyt jonnekkin. ei särje selkää (ainakaan vielä) ja ei supistele oikeastaan enää ollenkkaan ja niiden takia jouduinkin jäämään sairaslomalle silloin. niin jotenkin tuntuu vain hullunkuriselta että nyt noi oireet on lähtenyt pois..

mie taidan pitää enää yksin tätä pinoa "pystyssä" :whistle: no jos joku vaikka eksyy tähänkin jotain kirjoitteleen.. mutta tulkaa ihmeessä tuonne kerhoonkin kuka ei oo vielä liittynyt..

jalava ja smurffi 37+3
 
Kotiin päästiin tänään. Eli kun tuo nyt ei enää mikään salaisuus ole, vaikken sitä Kaksplussalla halunnut selvittääkään enää yhtään julkisesti, niin: tyttö ja poika syntyivät ja mitat: poika 2616g/47cm ja tyttö 2694g/47cm. Tuhisevat makkarissa. :heart:
 
hömppö pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 14:58 Viblsp kirjoitti:
Kotiin päästiin tänään. Eli kun tuo nyt ei enää mikään salaisuus ole, vaikken sitä Kaksplussalla halunnut selvittääkään enää yhtään julkisesti, niin: tyttö ja poika syntyivät ja mitat: poika 2616g/47cm ja tyttö 2694g/47cm. Tuhisevat makkarissa. :heart:
Onneks olkoon koko perheelle!!! :heart: :heart: :heart: Toivotaan nyt sinulle pikasta paranemista toimenpiteestä ja paljon kärsivällisyyttä tuleviin päiviin :hug: Sulla siellä vilinää riittää! Voi että, toivottavasti nämä pienokaiset antavat sun nukkua edes kohtalaisen hyvin niin arki ois huomattavasti helpompaa! Kaikkea hyvää sulle ja miehelles.

t. hömppö rv 37+5
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 14:58 Viblsp kirjoitti:
Kotiin päästiin tänään. Eli kun tuo nyt ei enää mikään salaisuus ole, vaikken sitä Kaksplussalla halunnut selvittääkään enää yhtään julkisesti, niin: tyttö ja poika syntyivät ja mitat: poika 2616g/47cm ja tyttö 2694g/47cm. Tuhisevat makkarissa. :heart:
paljon onnea koko perheelle!! :flower: =)
 
Paljon onnea ja jaksamista vispilälle :flower: :hug:

Harmi kun tämä pino meni niin hiljaiseksi :/

mutta tuleehan ne synnytys uutiset tännekin :D

Heppuli kirjoitti lähtevänsä tänään kun lapsivettä lirahteli ;)

Minä kerkeen juoda simat ja syödä munkit ennekuin tytteli ymmärtää
tulla ulos.

Rv 39+2 Lilo ja Stitch
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 14:58 Viblsp kirjoitti:
Kotiin päästiin tänään. Eli kun tuo nyt ei enää mikään salaisuus ole, vaikken sitä Kaksplussalla halunnut selvittääkään enää yhtään julkisesti, niin: tyttö ja poika syntyivät ja mitat: poika 2616g/47cm ja tyttö 2694g/47cm. Tuhisevat makkarissa. :heart:
Sylintäydeltä haluan toivottaa onnea kaksosista ja kaikkea hyvää koko lapsikatraasi kanssa :saint:
Hienon päätöksen teit :heart: :hug: :heart: <br><br>
 
Mä olen ollut niin laiska tänne kirjottelemaan, mutta oon teidän kuulumisia käynyt lueskelemassa.... :D Onnea kovasti jo jakautuneille mammoille nyytteineen ja perheineen. :flower: =)

Alkais olemaan sellaset fiilikset täällä että synnäri ois paras mahdollinen vaihtoehto ihan mahdollisimman pian, tosi tuskanen ja kamala olo. Pää on tosi alhaalla (tuolla jossain sisar hento valkoisen sanoja lainatakseni) lähtökuopissa, istuminen millään kovalla ei oikeen enää onnistu ja pakottaa tosi kovasti. Mutta mun säkällä tää vielä yliaikaiseksi menee, sitt kyllä loppuu mielenterveys todella. :kieh:

-NN ja asukki 37 tasan-
 
huomenta täältä..

lähtö ainakin lähestyy siis joka päivä.. mutta viime yönä kuvioon astunut menkkajomotus.. =) ehkä edistää asiaa.. mutta minä se kanssa juon simaa sun muuta vielä varmasti ihan tyynenä vappuna.. :kieh: :kieh: vaikka huumorintaju ei tosiaan kestä sinne asti.
tää meinaan PAINAA!! :headwall: (mitähän muuta sitten olikaan odotettavissa??? )

nyt täällä on aikasta viilee ilma, ihana mutta kun jo kerkes tottuu niihin ihaniin lämpöisiin ilmoihin niin toi 4 astetta tuntuu melkein pakkaselta.. onneksi sentään aurinko hiukan pilkistelee tuolta..

tänään on taas neuvola. saas nähdä mitä täti tuumaa siellä.. =)

jalava ja smurffi 37+4
 

Yhteistyössä