Ihana masu sulla! Omaa masua jo ikävä!Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 20:03 Blue Rush kirjoitti:Onnea kaikille vauvan saaneille!! :flower: :heart:
itsellä vielä muutama päivä
profiilissa uutta kuvaa
:wave: rapu. mulla viime yönä oli menkkakipuja ja aamulla tulikin semmosta ruskeeta vuotoa, josko tästä sit pääsis? mut nyt ei tunnu missään ja ei enää mitään valukaan.. mut jännää on.Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 08:23 Rapu82 kirjoitti:Huomenta kaikille. Onnea Lemission. =)
Tänään näyttäisi tulevan hieno päivä, ainakin aurinko paistaa jo aamusta.
Tänä aamuna vatsaa jomottaa, niin kun olis menkkakipuja, toivottavasti olis hyvä merkki. Mun kohdalla on huono juttu se, et kun esikoinen on syntynyt rv 37 + 4, niin ootan jo malttamattomana kakkosenkin syntyvän, vaikka vauva voi antaa odottaa itseään vielä vaikka kuinka monta viikkoa.
T: Rapu82+ Nasu rv 38
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 09:24 triine kirjoitti:\:wave: rapu. mulla viime yönä oli menkkakipuja ja aamulla tulikin semmosta ruskeeta vuotoa, josko tästä sit pääsis? mut nyt ei tunnu missään ja ei enää mitään valukaan.. mut jännää on.Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 08:23 Rapu82 kirjoitti:Huomenta kaikille. Onnea Lemission. =)
Tänään näyttäisi tulevan hieno päivä, ainakin aurinko paistaa jo aamusta.
Tänä aamuna vatsaa jomottaa, niin kun olis menkkakipuja, toivottavasti olis hyvä merkki. Mun kohdalla on huono juttu se, et kun esikoinen on syntynyt rv 37 + 4, niin ootan jo malttamattomana kakkosenkin syntyvän, vaikka vauva voi antaa odottaa itseään vielä vaikka kuinka monta viikkoa.
T: Rapu82+ Nasu rv 38
Mulla edelleen vatsa kipeä, muttei mitään vuotoja kyllä. Etenkin kumartelu tekee kipeetä.
ja onnea kaikille synnyttäneille!
triine 38+3