HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Nostan hiukan ennen kuin ollaan taas tuolla toisella sivulla :whistle:

ja lasketun ajan saavuttamisen kunniaksi kirjoittelen :) Perjantaina taas neuvola, toivottavasti olisi edes viimeinen käynti, vois vaikka synnyttää tänään tai huomenna, mut perjantain 13. päivä vois jättää suosiolla väliin ja taas sit olis lauantai hyvä päivä synnytellä :) (niin kuin sitä itse voisi päättää :whistle: )

Lisko rv 40+0 :heart:
 
ONNEA PALJON SYNTYMÄHÄJYLLE!!! :flower: :)

Meillä tyttönen on ottanut nyt sellaisen rytmin että yöllä valvotaan ja päivällä nukutaan! :D Mut ihanan kiltti on kun töllistelee vaan hereillä ollessaan, yölläkään ei itkeskele vaan tutkii kaikkea mitä näkyy. :D No eiköhän tuo rytmi siitä muutu pikkuhiljaa. Eilen käytiin eka kertaa ulkona. Inhottava tuo tuuli kyllä mutta onnex se vissiin on laantumassa vklopuksi!
 
Onnea kaikille vauvautuneille!! :flower:

mä alan olemaan täällä aika vihreenä... :whistle: no tänään kuitenkin poksu viikot.. joten nyt 39 tasan. eli kai se tässä joskus syntyy?? :D

tervetuloa vielä uusillekkin mukaan! tuolla kerhon puolella on paljon vilkkaampaa keskustelua.. eli miron äidille kun laittaa yytä niin sitä kautta sitten vain sinne mukaan!! =)

jalava ja smurffi 39
 
Syntymähäjylle onnittelut vielä tällekin puolelle :) :flower:

Ja neuvolassa käyty:

Paino: - 525g/ viikko (yht. 12,9kg)
Turvotus: +
Verenpaine: ok
Pissa: ok
Hemppa: 121
Sf: 34 (eli kasvanut viikossa sentin, meinas, et vauva on kasvanut siellä nyt sit pituuttaa, tuleekohan pitkäkin oli kyllä eri mittaaja kun viimeksi-> sijainen)
Syke: 140

Ja sanoi, et niin hyvin on kuopissaan, et jos sattuu lapsivesien menolla synnytys käynnistymään, niin ihan voi kävellä ei tarvii makuu asennossa mennä.

Seuraava aika ens ke eli 41+0 (toivottavasti jää käymättä ) Sit antaa ajan ä.polille.

Lisko rv 40+2
 
naranga harmaana
Niinhän näyttäis tän nelosenkin kanssa käyvän, että viikolla mennään ainakin yli.
La oli siis 8.4. ja nyt menossa rv 40+5.
Seuraava neuvolakäynti on ens keskiviikkona, mutta tuskin tarttee käyttää (toivottavasti ei)..?
Jotenkin olin taas asennoitunut tähän odotteluun, joten ei suurensuuresti häiritse nämä ylimääräiset odottelupäivät.
 
Taysissa on nyt käyty. vauvan kokoarvio 3,3 kg eli kilon vähemmän kun esikoinen syntyessä. Sisätutkimuksessa selvisi, että kohdun kaulaa on vielä jäljellä, mutta kohdunsuu on sormelle auki.Olin siellä sykekäyrässä ja supistuksia tuli 5 min välein ja useamman tunnin ajan sen jälkeen, kun vastaanotolta lähettiin, mutta loppuivat sitten , kun kotiin päästiin. Toivoin jo, että olisin päässyt synnytämään. Eli minä olen ainakin vielä täällä. Seuraava neuvola 19.4.
Onnea uusille synnyttäneille.

T: Rapu82 +Nasu rv 37+6
 
huomenta myös tälle puolelle!

täällä suhteellisen hyvä yö takana. mutta jotenkin #&%?$!* jo näin aamusta asti. toivottavasti ei tuu kelleen päivän mittaan tiuskittuu ainakaan kovin pahasti. ja mitään "pätevää" syytä ei löydy #&%?$!*.. :whistle:

mutta hyvää viikonloppua kaikille!!

jalava ja smurffi 39+1
 
Huomenta kaikille. Onnea Lemission. =)
Tänään näyttäisi tulevan hieno päivä, ainakin aurinko paistaa jo aamusta.
Tänä aamuna vatsaa jomottaa, niin kun olis menkkakipuja, toivottavasti olis hyvä merkki. Mun kohdalla on huono juttu se, et kun esikoinen on syntynyt rv 37 + 4, niin ootan jo malttamattomana kakkosenkin syntyvän, vaikka vauva voi antaa odottaa itseään vielä vaikka kuinka monta viikkoa.

T: Rapu82+ Nasu rv 38
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 08:23 Rapu82 kirjoitti:
Huomenta kaikille. Onnea Lemission. =)
Tänään näyttäisi tulevan hieno päivä, ainakin aurinko paistaa jo aamusta.
Tänä aamuna vatsaa jomottaa, niin kun olis menkkakipuja, toivottavasti olis hyvä merkki. Mun kohdalla on huono juttu se, et kun esikoinen on syntynyt rv 37 + 4, niin ootan jo malttamattomana kakkosenkin syntyvän, vaikka vauva voi antaa odottaa itseään vielä vaikka kuinka monta viikkoa.

T: Rapu82+ Nasu rv 38
:wave: rapu. mulla viime yönä oli menkkakipuja ja aamulla tulikin semmosta ruskeeta vuotoa, josko tästä sit pääsis? mut nyt ei tunnu missään ja ei enää mitään valukaan.. mut jännää on.

ja onnea kaikille synnyttäneille!

triine 38+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 09:24 triine kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 08:23 Rapu82 kirjoitti:
Huomenta kaikille. Onnea Lemission. =)
Tänään näyttäisi tulevan hieno päivä, ainakin aurinko paistaa jo aamusta.
Tänä aamuna vatsaa jomottaa, niin kun olis menkkakipuja, toivottavasti olis hyvä merkki. Mun kohdalla on huono juttu se, et kun esikoinen on syntynyt rv 37 + 4, niin ootan jo malttamattomana kakkosenkin syntyvän, vaikka vauva voi antaa odottaa itseään vielä vaikka kuinka monta viikkoa.

T: Rapu82+ Nasu rv 38
:wave: rapu. mulla viime yönä oli menkkakipuja ja aamulla tulikin semmosta ruskeeta vuotoa, josko tästä sit pääsis? mut nyt ei tunnu missään ja ei enää mitään valukaan.. mut jännää on.

Mulla edelleen vatsa kipeä, muttei mitään vuotoja kyllä. Etenkin kumartelu tekee kipeetä.

ja onnea kaikille synnyttäneille!

triine 38+3
 
Serofiina
La aika oli 9.4 ja nyt sit rv 40+5 eikä mitään merkkejä synnytyksestä. Hermot kireellä ja suutun joka asiasta. En jaksais enää yhtään tätä tukalaa oloa. Tästä neljännestä raskaudesta näyttääkin sitten tulevan ennätys pitkä vaikka lääkäri sanoi että todennäköisesti syntyy etuajassa! No odotetaan ja kärvistellään... \|O
 

Yhteistyössä