Sunnuntaiaamuja!
Tervetuloa uusille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille jo ultrassa käyneille!
Omaan ultraan on vielä aikaa 2 vk, se on 7.12. aamupäivästä. Kelaneuvola mulle varattiin joulun jälkeiselle viikolle. Jouluviikolla kun tulee täyteen se rv 22.
Pitäisi tosin kuopuksen 5v neuvolakin varata johonkin kohtaan joulukuuta.. Se unohtu varata viimeksi kun neuvolassa kävin.
Mulla ei oo selvää toivetta tytöstä eikä pojasta. Tyttö olisi vaihtelua ja mukava varmasti (todennäköisesti myös paljon rauhallisempi tapaus), poika taas paljon tutumpi juttu kahden pojan äitinä ja kahden veljen isosiskona. Kaveripiirin lapsista 80% on poikia ja se 20% niitä tyttöjä
Meidän pojat toivoo kovasti pikkuveljeä. Tyttövaihtoehdon ovat sulkeneet pois mielestään
Mulla on tod.näk. myös synnytystapa-arvio sairaalalla lähellä synnytystä, koska tuo esikoinen syntyi sektiolla. Itse oon alkanut miettimään noita mun alapään suonikohjuja, että voisivatko tulla osaltaan esteeksi alatiesynnytykselle.. Ne kun ovat jo tässä vaiheessa paljon isommat ja kipeämmät kuin kummastakaan edellisestä ja puoliväliinkin on vielä aikaa 2vk. Kuopuksen synnytyksessä puhkesivat ja menetin sen normi max.500ml sijaan 900ml verta sen takia. Lääkäri oli synnytyksessä mukana loppuvaiheessa ja hän sitten paikkasikin mut. Tuskin kumminkaan ainoana syynä niiden takia sektioon päätyisivät. Leikkaus on kumminkin aina leikkaus. Neuvolalääkäriltä yritin tiedustella näkeekö se sillä neuvolan huonolla ultralla laskeutuuko istukka kuinka alas. Yritti tiirailla, mutta ei osannut varmaksi sanoa kuinka pitkälle istukan reuna yltää alas. Istukka on siis takaseinässä, mutta vielä epäselvää kuinka alhaalla.. Esikoisen aikaan oli marginaalinen etinen istukka, joka ei noussut riittävästi, mutta alatiesynnytystä halusivat silti sairaalalla yrittää. No kaikki ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan ja päädyin sinne hätäsektioon.. Joten sitä riskiä en enää ota, jos tässä tilanne olisi/jäisi samaksi.
Nuo häpyhuulten suonikohjut on tosi rasittava ja kipeä vaiva
Onneksi vaivaavat vain raskausaikana, muulloin niitä ei ole.
Otettiin muutama päivä sitten sisälle varastosta meidän jo pitkään käyttämättömänä olleet Oran v.2010 mallin yhdistelmävaunut. Piti katsoa missä kunnossa ovat vai tarvitseeko ostaa uudet joulunjälkeisistä aleista. Olivat kuitenkin tosi hyvässä kunnossa ja kaikkien päällisten pesujen jälkeen melkein kuin uudet
No sitten kannettiin myös varastosta pinnis sisälle ja pestiin/pyyhittiin se. On tuolla meidän makkarissa nyt sitten odottamassa sen ruhtinalliset 5kk mitä tässä on vielä jäljellä ennen vauvan tuloa
Se on vaan sinänsä hyvä, kun saan sinne sängyn sisään tässä välillä sitten laitettua äitiyspakkauksen, vaunujen kovan kopan ja turvakaukalon odottamaan tulijaansa. Muuten tuota tilaa ei kamalasti olisikaan. Vaunun ratasosa saa odottaa meidän taloyhtiön lämpimässä pyörä-/vaunuvarastossa.
Nousi näitten tavaroiden sisääntuomisten jälkeen sitten uniinkin nämä vauva-asiat. Viimeisin uni viime yöltä oli, että olin käynyt rakenneultrassa, mutta en muistanut olleenkaan mitä siellä ultrassa oli sanottu. Muistin, että olin ultrassa käynyt, mutta mitään muistikuvaa siellä olosta ja puheista ei jäänyt
Tämä sukupuoliveikkaus asiakin oli jäänyt täysin unholaan sen jälkeen.
vaimo ja vaavi huomenna rv 18+0