Taidanpa minäkin jo varovaisesti sinne puolelle siirtyä. Mikäli mukaan mahtuu... :wave:
Eli eilen tein apteekintestillä haamun ja digitestillä raskaana 1-2. Tänä aamuna tein uuden testin ja oli se jo selkeä plussa, ei tarvinnut tihrustella.
Nyt vaan jotenkin vähän pelko mukana, kun näin helposti tärppäsi..
Olen 23v. meillä on jo ihanat pienet tytöt 03/08 ja 05/09. Tämän peinokaisen laskettuaika olisi noiden laskureiden mukaan sitten 12.4. Ja synnytyssairaalana olisi PKKS.
En vielä olen edes kunnolla tajunnut, että raskaana ollaan. Mutta sitten kun se välillä iskee tajuntaan, niin itku ihan pääsee, eikä ole mitään pientä kyynelehtimistä!
Oireita on finnit, kipeät rinnat ja ajoittainen huimaus. Makeaa ei tee mieli yhtään, joka on todella outoa minulle... Kunnon pahaa oloa ei ole onneksi vielä ilmaantunut, ja salaa toivonkin, että jos ei tulisikaan, jos sitten vaikka vaihteeksi pojua odoteltaisiin..
On noilta tytöiltä nimittäin ollut ihan kunnon pahoinvointi... Neuvolaan en ole vielä soitellut.
Mutta jospa tämän maailman ihanimman asian pikkuhiljaa kohta tajuasi, ja uskoisi todeksi! :heart: Jemmassa on vielä kaksi testiä, joten eiköhän nekin tässä lähiaikoina pidä pois käyttää...
Ihanaa alkuodotusta kaikille, ja jaksamisia niille jotka näillä helteillä joutuvat kamppailemaan pahanolon kanssa!! :hug:
-netta ja (tekonimeä vielä toistaiseksi vailla oleva vaavi
) 4+1 -