Tipetsu iso :hug:
neuvolasta mä soitin mulle eilen ajan ja sain sen 9.9.. laski vaan että tosi vähän viikkkoja (tiedän 3+4) , mutta ei tässä voi kun uskoa vauvan tuloon eilen sain marketin halpiksellakin plussan, ja toiseen digiin saman raskaana 1-2 viikkoa.. (en vähällä usko :ashamed: )
oon tässä parina päivänä nyt kokenu oloni "merisairaaks", on ihan uus oire mulle raskaana ollessa, ei oo ollu kahdessa edellisessä.. (ettei ois tulossa äitille pikku tyttö? siis mulla kaks poikaa)
tosin ei sillä väliä kumpi tulee, kuhan vaan terve..
no mä oon kans ollu "hajupoliisina" viime viikonlopusta alkaen (siis jo ennen plussaa), elikkä kierrän asunnossa ja yhtäkkiä haistan jos naapuri käryttää monen kerroksen päässä munakasta...
ja me päätettiin et pienelle sisäpiirille kerrotaan vaavi uutiset (eli siis mummit, ja muutama luotettava kaveri).. ne on nyt tietosia asiasta ja kaikki onnitellu ihan hirveesti (ja anoppi sano et se oli nähny unta et joku läheinen on raskaana..), sit on kyl tullu kavereilt kommentteja et sitähän te oottekin jo haaveillu..
sit tietenkin pelottaa km-riski hirveesti, vaikka en ole yhtään sellasta saanu.. (tosin sit taas mun äiti on saanu useita) mut yritän vaan pitää mielen positiivisena, ja uskoa omaan kehooni..
sitte neuvola täti oli sitä mieltä että ku oon näin aikasin plussannu, ni voi olla et laskettua hiotaan ekassa ultrassa.. mua ittee jännittää myös eka ultra siks, että meillä äidin puolella on kahdet parit epäidenttisiä kaksosia; ja mun siis kolmas raskaus: elikkä jännittelen kuinka monta kaveria siellä sitten onkaan, etenkin ku oireet on ollu niin voimakkaita, jo näin alussa..
ja en tiiä teist muista, mut mulla jo hivenen on alkanu vaavi masu näkymään...
en tiiä miten se on mahdollista, varmaan siitä ku oon aina ollu keholtani-mallia-erittäin hoikka..
mieskin sano viime viikonloppuna et sä oot lihonu, nyt myöhemmin mietittynä; kas kummaa..
kylläpäs mä jaarittelen.. :ashamed: nyt vaan ootellaan, ja toivotaan et tulis nopeesti täyteen ensin se 6 viikkoa (siis km, tulee yleisimmin ennen sitä) ja sit se maaginen 12 viikkoa, et ollaan varmasti selvillä vesillä..