Jo-hanna mä just tulin tänne ruikuttamaan sitä, että meidän poika ei vaan yöllä meinaa nukkua, tai siis kun herää niin en meinaa saada nukkumaan, vaan yleensä menee se tunti :headwall: on ihan hereillä, ensin itkee, pakko ottaa syliin, sit kun rauhottuu aloitan sen omaan sänkyyn rempomisen, viime yönä en tunnin jälkeen enää jaksanut vaan otin syliin ja nukutin siihen. Onko kellään mitään vinkkejä tai kokemusta moisesta, vai auttakko tähänkin vaan aika ja toistot? Että vähitellen poika osais nukahtaa takaisin itsekseen ilman ihmeellistä tunnin valvontasettiä?? Maitoa ei yöllä tarvii, tai siis varmaan sillä saisin heti nukkumaan, mut kun päätin et syötöt on loppu öisin, niin ne sit kans on. Mut ei itke tissin/pullon perään, muuten vaan on hereillä ja ei nukahda. Viime yönä pieni toivo oli et nyt simahtaa, kun räpläs taas rättiä, mut sit jotenkin ei saanut unta. Vaikka mä tulin ite aina tänne olkkariin istumaan ja menin sit vasta takas jos alkoi itkeä kovin, mutta...kyllä sinne vaan takas sai sitten mennä, uudestaan ja uudestaan. Kateellisenä lueskelen miten muilla unikoulu tepsii....mutta meillä on menty jo viikko näin. Ja äiti on väsy...tosin onhan se maito saatu sieltä yöltä pois, mutta silti, tuntuu, että sais osata jo nukahtaa nopeemmin :kieh:
Vuotisko se kyseli aamuheräämisiä?? No ikävä kyllä meillä herätään klo 5-6 :kieh: :kieh: sais nukkua pidempään, mutta ei toivoakaan...ja sitten poika on aamulla aika väsy, oon yrittänyt kahdeksaan-puoli yhdeksään valvottaa, mut siinä on hommaa. Joku muu kirjoitti samaa olikosko ollut zeena. Ja sit sama juttu kuin vuotaraaputtimella, et ihan sama miten pitkään valvotan illalla herraa, niin aamut alkaa kuitenkin "ajoissa" et parempi kun poika käy nukkuu viim.19.30 niin tulee hälle pidemmät yöunet. Ja sit aamupäivällä vetääkin 2-3h unta, joten äiti saa vähän huilia...kuten nytkin, pitäis nukkua niin täällä vaan pyörin palstalla..hih....
Hysteerinen ja poika tasan 7kk :heart: :heart: :heart: