***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***



Tässä Huhtihipuille uusi pino syksyn kunniaksi!
Myös uudet huhtihiput ovat tervetulleita, laittakaa viestiä jos haluatte "listalle".

19.3
anri82 ja poika (38+3) 3290g ja 51cm 4.lapsi

23.3
Adalmiina77 ja Akseli (37+2) 3335g ja 49cm

24.3
mavi ja poika(37+5), 3740g ja 49 cm

26.3
Delfiini ja poika (39+1) 3890 g ja 50 cm

27.3
Heili Karjalasta ja Irvin Olavi (38+0) 3780g ja 49cm 3.lapsi


30.3
mussu81 ja Vertti Johannes (40+0) 3120g ja 49cm 2.lapsi

3.4
Hysteerinen ja poika (39+3) 3690g ja 53cm, 1.lapsi
veera80 ja Pihla (39+3) 3330g ja 47.5 cm
Joanna ja tyttö (39+6) 3650g ja 50cm
Minerva81 ja Emma Miranda (39+4) 3304kg ja 50cm 2.lapsi,

4.4
vilijonka08 ja Kasandra (37) 2786g ja 48cm

5.4
Faerie ja Veeti (39+6) 5110g ja 54cm 3. lapsi

6.4.
Känkkäränkkä ja Miska Sinuhe (38+6) 3720g ja 51cm 2.lapsi

7.4
Tilsu ja poika (39+3) 3755g ja 50cm
Marika75 ja poika (???) 3836g ja 50,5cm
Haikara ja poika (???)

8.4
Tuima ja tyttö (38+3) 3000g ja 50cm
bambi-80 tyttö ,(38+2), 3945g ja 52cm 3.lapsi
rakastava äiti ja poika (40+6) 3910g 52cm

9.4
Lilja-76 ja poika (41+0) 3660g ja 51cm
Huvikummun vääpeli ja Vilma Rebekka (40+6)3500g ja 48cm 2.lapsi
juu ja tyttö (37+6) 2970g ja 45 cm 2.lapsi.
Sanmar ja poika (41+0) 2680g ja 49cm 2.lapsi
vinku-iita ja tyttö(38+4) 2420g ja 45cm


10.4
Liinos ja tyttö (39) 3300g ja 50cm
anviisu ja poika (???)3790g ja 51cm

11.4
Piitsi ja Vilma (41+6) 4488g 53cm

12.4
anuuu ja poika (40+0) 3605g ja 50cm 2.lapsi
Mariaana ja Jimi Jesperi (39+3) 2830g ja 47cm
angel08 ja Nella Saretta (41+6) 4010g ja 52cm
Hjördis ja poika (41+1) ??? ja ???
Tanja72 + tyttö (40+1) 3530g ja 51cm 7. lapsi
Zeena ja poika (40+6) 4080 g ja 53 cm 2.lapsi

13.4
Dooris-71 ja poika (41+1) 3535g ja 52cm 1. lapsi
Kmaria ja tyttö (41+2) 3065g ja 48cm
Katariina-81 ja tyttö (???) 3295g ja 49cm
helmeri ja Helmeri (???) 3510g ja 50cm

14.4
Kalenteri ja Aaron Eelis (41+3) 4110g ja 53 cm 2.lapsi
pian6 ja poika (39+1) 3760g ja 52cm

16.4
MasterBlaster ja tyttö (40+4) 3080g ja 49cm
PulttiBois ja tyttö (38+4) 3665g ja 52cm 3.lapsi
Laylah ja poika (38+6) 3980g ja 52cm

17.4
Tantuu ja tyttö (39+6) 3320g ja 51cm

18.4
Baby dream ja Topi (39+2) 4040g ja 52cm 3.lapsi
Anu-78 ja Saku (38+5) 2925g ja 47.5cm 3.lapsi

25.4
Sofku ja Iida Sofia (40+2) 4120 g ja 52 cm
HJL ja Lauri Markus (38+0)


26.4
aippa3 ja poika (41+6) 4380g ja 56,5cm 4. lapsi

27.4
RouvaPannunen ja poika (41+4) 4330g ja 54cm
KAnna ja Ilona (42+1) 3225g ja 50cm

30.4
taika-79 ja poika (41+2) 4310g ja55cm
juuri ja tyttö (40+2) 3465g ja 52cm
Essi ja poika (41+2) 52cm ja 4000g
Lyy ja Jonne Jaakko Tapani (41+0) 4070g ja 53 cm

5.5
puella ja poika (41+6) 3720g ja 52 cm.

7.5
elzibelzi ja Nooa Eemil Viljami (42+1) 3520g ja 50cm

8.5
Hippoliina ja Anni Matilda (41+5) 3675g ja 51cm 2. lapsi

9.5
safariina ja tyttö (41+2) 3950g ja 53cm

11.5
Viljaliina ja poika (42+3) 3912g ja 52cm




Ja täältä löytyvät edelliset ketjut:

1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1035935
2. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1086726
 
Tässä siis uusi pino Huhtihipuille! Toiveita/moitteita allekirjoittaneelle, käyn päivittäin lukemassa vaikken aina kirjoitakkaan! Nyt nukkumaan, jos vaikka korvapotilaatki sais nukuttua paremmin. :)

RouvaPannunen ja Poika 4kk
 
Kiitos RouvaPannunen uudesta pinosta :flower:

Kyllä osaa pieni poika nukkua sikeesti, lauantai-iltana tultiin kaverin häistä ja Eero nukahti sit autoon(tottakai) niin jatko uniaan vaikka riisuin ja vaihdoin vaipan ja puin yökkärin... Heräs sit taas muutaman tunnin päästä syömään :)

Essi ja Eero 4 kk
 
Anu-78
Huomenta kaikille!

Rouvapannuselle kiitos uudesta pinosta! :)

Onko kellään ollut ongelmaa soseitten kanssa? Eli meillä Saku söi tossa hyvin soseet kunnes sit alkoi työntämään niitä ulos suustaan ja itkemäänkin. Pidin sitten pari päivää paussia ja sitten maistuikin soseet hyvin:) mut nyt taas sama homma, mut luulen et tän kertainen johtuu tuosta nuhasta, että ei oikein noi soseet maistu sille, eihän se itellekkään kauheessa flunssassa ruoka maistu...Noh, toivotaan et menis nopeesti toi flunssa ohi ja päästäs sit taas kunnolla syömään noita soseita:)

Anu ja edelleen flunssainen Saku
 
Huomenta hippujen äidit!

Ensiksi iso kiitos RouvaP:lle uudesta pinosta! :flower:

Me ollaan pojan kanssa täällä flunssan kourissa, niin en ole viime päivinä jaksanut kirjoitella. Lukemassa olen kyllä käynyt. Poika nukkui toissa yön todella huonosti, roikkui rinnalla koko yön. Viime yöksi nostin sängynpäätä ja laitoin sipulia lautaselle viereen. Tuloksena poika nukkui 22.30-7.00 ja löytyi aamulla sängyn jalkopäästä poikittain :eek: :eek: :D .
Ja poika ei siis todellakaan ole aikoihin muutenkaan nukkunut noin pitkiä yöunia. No saipahan tämä mamma pitkästä aikaa kunnon yöunet, ihanaa =) .

Ai niin jaksuja piti lähettää sairastupiin ja yökeikkujien äideille :hug: . Noihin ihottuma-, allergia- ja puklailujuttuihin en kyllä osaa sanoa mitään, kun meidän lapsilla ei ainakaan toistaiseksi sellaisia ole ollut. Ainakaan suuremmissa määrin.

Mimmuli meillä korvat ei vielä ole löytyneet.

Hysteerinen kyseli useempi sivu sitten, onko muita joilla ei ole vauvan kanssa harrastuksia. No täältä löytyy :wave: . Johonkin äiti-vauva -kahvitteluryhmään vois ehkä mennä, jos tohon puistoon sellainen tulee, mut muskariin, vauvauintiin tms. ei olla menossa. Keskimmäisen kans oltiin aikanaan muskarissa, mut muuten ei olla vastaavissa käyty.

Viljaliina muistaakseni puhui huonoista päikkäreistä. Meillä samaa eli pienissä pätkissä nukutaan melkein aina. Nyt kun ollaan muutaman kerran oltu futiskentän laidalla vesisaateessa, niin silloin on uni poitsulle maistunut useamman tunnin ajan. Mut muuten pikkupätkillä mennään.

Ei taas muistu mieleen, mitä muuta piti kommentoida, joten palataan!

Lilja + poju (reilun viikon päästä 5kk) :heart:
 
RouvaP kiitos uudesta pinosta!

Meillä viime yö oli taas ihan samanmoinen. Puklua pukkaa suuhun koko ajan, pitkällään ei voi olla ollenkaan. Koko ajan sitten nieleskelee ja kakoo kun meinaa henkeen mennä. Ja nenäkin menee tukkoon, nousee sinnekin. Turvakaukalossakin yritin nukuttaa, mutta ei sekään onnistunut. Tissiäkin pitäisi koko ajan saada, vissiin maito vähän helpottaa. No huomenna on neuvola pitää siellä sitten kysyä. Enköhän minä vielä yhden yön jaksa valvoa. Eilinen päivä meni paremmin, tietty saa olla enemmän pystyasennossa, kun on lähes koko ajan jonkun sylissä. Tai jos yöksi yrittäis tyynyistä ja peitoista rakentaa jonkinlaisen pesän, missä vois turvallisesti nukkua istualtaan vaavi sylissä. Pitää miettiä.

Tsempit muillekin potilaiden vanhemmille!

Puella ja oksu-Otso
 
Huomenta täältäkin jälleen;-)

Rouva Pannuselle kaunis kiitos uudesta pinosta :flower:

Kamalasti räkätautia tuntuu olevan liikkeellä :( Jaksamista kaikille, jotka sen kourissa valvovat, niin isoille kuin vaavihippusillekin :hug: Tuo on ihan yliveto tuo pinnasänky, jossa saa pohjan kaltevaan asentoon, hommasin sen juurikin noita tulevia flunssia silmällä pitäen, ja muutoinkin on kivempi, että vaavin pääpuoli on vähän ylempänä.. Edellisessä sängyssä nukkuessa vauva kun punkesi päänsä aina päätyyn ja ähisi siinä sitten puoli yötä, ettei oikein kumpikaan meistä saanut nukuttua, sitä ei ole enää tapahtunut sängyn vaihdon jälkeen =)

Aivan ihania kuvia edellisessä ketjussa, Känkkäränkän jälkikasvukin on näemmä käyttänyt jo uusia potkareitaan ;) Meilläkin ollut jo pari kertaa päällä, melko isoa kokoa tuntuvat olevat 74;ksi, mutta hyvä niin, ei jää heti pieneksi :LOL:

Mutta nyt aamupalalle, tunnin lenkki tuli jo paineltua koiran kanssa ja Väinökin meni jo ekoille päikkäreilleen =)

Dooris ja Väinö
 
Huomenta kaikille!

Ja kiitokset RouvaP:lle uudesta pinosta!

Täällä ollaan kärvistelty flunssan kourissa kohta viikkoa. Pikkumiehen nenä valuu edelleen, mutta yskä rupeaa jo helpottamaan. Ollaankin vietetty aikaa vessassa höyryhengitellen ja oltu kotosalla keskiviikosta lähtien. Rupeaa nää seinät näyttää jo aika tutuilta... No, josko se tuosta helpottais ja päästäis tällä viikolla uloskin!

Meillä on ruvettu syömään perunaa ja hyvin uppoaa mieheen. Maiskuttelee innoissaan kun saa lusikan suuhun =) Yöuniin tuo on vaikuttanut sinällään positiivisesti, että eka pätkä on jo n.4-5 tunnin pituinen, mutta sen jälkeen heräillään taas puolentoista- parin tunnin välein. Kaippa tää joskus helpottaa... melkoisen väsynyt tässä meinaa olla. Tuttia ei pikkumies syö, vetäsee herneet nenään jos sitä koitan yöllä antaa.

Mies simahti leikkimatolle, taidanpa itekin kaatua sohvalle hetkeksi vielä...

Aurinkoista viikkoa!

paddington & suursyömäri 4 kk
 
Kiitos uudesta pinosta.
Pannunen mun perään 8.5. saa laittaa nimen Anni Matilda.

Mä e oo nyt juuri ehtinyt käydä lukemassa, enkä kirjoittelemassa. Meillä on vessassa tosiaan veden käyttökielto, vaan pönttöä saa käyttää. Ja suoraan sanottuna tää on ihan peestä. Nyt on viikko menty näin ja pyykkiä täytyis nyt kyllä jo pikkuhiljaa päästä pesemään. Vanhemmatkin asuu eri paikkakunnalla, niin ei ihan niin vaan sinne viitsi lähteä pesemään pyykkiä.

Nella meillä on kipee. Flussassa taas, tuntuu että vasta oli. Mies lähti viime yönä yhdeltä töihin, tiedä koska palaa, varmaan ennen puolta päivää. Nella alkoi itkemään yhdeltä. Se itki ja itki, oli sylissä ja oli vieressä, mutta ei rauhottunu. Laitoin dvd:n päälle, mutta itki ja itki, Annikin heräs itkemään, mutta nukahti kuitenkin onneks ilman että piti lohduttaa.
Nellalle sit lopulta laitoin supon ja sit pistin sänkyyn katsomaan dvd:tä. Kyllä se sinne sit lopulta rauhoittui. Mutta vaikeaa oli. Anni taas päätti kuudelta aamulla, että nyt pitäis herätä, enää ei nukuta, mutta sain mä sit senkin seittemältä vielä nukkumaan, niin sai vielä hetken ite nukkua, kunnes Nella kahdeksalta heräs. Mä vielä pääsin eilen miehelle sanomasta kuinka huonosti nukuin edellisen yön. Noh, toivottavasti ens yö sit paremmin. Meillä ei tytöt nuku yhtäaikaa päikkäreitä, niin ei ite pääse päikkäreille.

Hippo + Nella 1v8kk & Anni kohta 4kk
 
kiitos pinosta ja anteeksi ku taaskaan en kirjoita.
mulla oli jo kirjoitettuna pitkät pätkät ja kommentoinki monelle viime pinosta ja kerroin Artun viimeisimpiä kuulumisia ja taitoja yms..
sit tuli esikoinen ja painoi hiirestä sitä edelliselle sivulle nappia ja kaikki teksti katos. :headwall:

meille on kans flunssa tullu.. onneksi ei vielä Artulla. (kop kop)

saa hunajaa käyttää vaikka imettäis.

sanmar meillä esikoisella lehahti naama punaiseksi Meiran Ketsupista, normisti meillä on Heintsia ja niiden ero on lisäaineet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hippo Onko teillä taloyhtiössä pesukonetta? Ainakin jossain niissä taloista on!! Meidän pesukonetta saat kyllä tulla lainaamaan jos haluut =)

Ai niin.. kiitos uudesta pinosta rouva pannunen :hug:
Ei ainakaan ole tiedossa, että olis taloyhtiössä koneita. Mä ajattelin huomenna soittaa ja kysellä kauan tuo vesikatkos kestää. Tänään tosiaan tuli viikko täyteen. Jos kestää edelleen, niin sit voin tulla kyllä pesemään pyykkiä. Tuppaa tytöiltä loppumaan kohta vaatteet.
 
Nopeat huomenet!

Mahtavaa! Kiitokset uudesta pinosta RouvaPannunen!

Oliko hunaja kiellettyä raskausaikana??? Mä en ainakaan sellaista muista (siis söin hunajaa) ja ei ainakaan nyt ole kiellettyä.

Hippo, kylppärirempat yms. on todella veemäisiä. Meillä vessa-, kylppäri- ja osittainen keittiöremppa 2v. sitten ja oltiin melkein kk ilman yhtäkään lavuaaria, johon vois kaataa vettä, suihkua ja vessanpönttöä. Mahtava oli meininki...

Aurinkoista päivää kaikille! Nyt täytyy Sentti syöttää

Kmaria ja Senttityttö 4,5kk
 
Morjens!

Kiitos Rouva Pannuselle pinosta. :flower: Mä olen vaan niin huono näiden tietokonejuttujen kanssa, että en ois osannut pinoa tehdä. (itse asiassa yritin kyllä, mutta en onnistunut niisä väreissä enkä kuvissa.) :LOL: :LOL:

Meillä on onneksi menty pari yötä vaan muutamalla syötöllä. Muuten on ollut lähemmäs kymmenen syöttöä yössä, mikä alkaa olla jo ihan hurja määrä. Tuttia Nooa ei silti yöllä suostu suuhun laittamaan...
No, toivottavasti jatkuisi nyt näillä vähemmillä syötöillä.

Ollaan taidettu n. viikko maistella bataattia, joten voisin tässä joku päivä tehdä porkkanamössöjä pakkaseen, ja kokeilla josko se meidän herralle kelpaisi. Ei ainakaan vielä ole nimittäin suostunut oikein mitään syömään. Pari lusikallista menee ainoastaan edelleen.

En mäkään ole kuullut, että hunaja olisi ollut kiellettyä raskausaikana. (Taisin minäkin sitä syödä)... Sen ainoastaan tiedän, ettei tosiaan alle 1-vuotiaalle saa antaa. :/

Mä olen alkanut neulomaan. Sain jo yhdet villasukat tehtyä, ja nyt aloitin tekemään lapasia. :D Jos jaksan, niin voisin vaikka kavereille joululahjaksi tehdä sukat. Ei tarttis sitten niin paljon pähkäillä ja stressata niistä joululahjoista.

Nooalle ei ole vielä iskenyt mikään tauti (kop kop). Toivottavasti selvittäis pitkälle ilman flunssaa tai muuta vastaavaa.
Jaksamista kaikille sairasteleville!!! :flower: :hug:

-elzibelzi ja Nooa 1vk vajaa 4kk
 
Ihan pikaisesti vaan, voisivatko kaikki halukkaat tarkistaa omat tietonsa listalta ja laittaa viestiä jos jotain pitää muuttaa/lisätä! Laittelen tietoja uusiksi illalla kun mies on antamassa atk-tukea! Kiitos kaikille kiitoksista! :)

RouvaP ja Poika 4kk
 
no joo pojat päikkäreillä joten jos kokeilis kirjoitella uusiksi mitä aamulla katos..

Siitä Artusta ensin.. Mä jouduin pakkaamaan 68 ja 70 senttiset bodyt pois :'( mun vauva on jo niin iso. (Housut koossa 68/70 on hyviä vielä ) Ostin uusia 74 senttisiä yläosia ja osa oli niistäkin jo valmiiksi ahtaita (mm pippi-merkkinen oli niin "pieni" että kaula-aukko venyy tyhmästi). Taitaa olla harvinaisen pitkäselkäinen kaveri. Meillä on jopa nameit-merkkisiä 80 senttisiä jo käytössä ja niissa on ihan hyvä koko muuten mut hihaa pitää vähän kääntää.. Mut siis leveys ja selän pituus on sopiva vaikka koko onki 80. ....mut toisaalta ainaki esikoisella tuo koko 74 meni kaikkein pisimpään ku kasvu alkaa liikkumisen myötä tasaantumaan.. Saattaa siis mennä meilläki nämä vaatteet vielä helmikuullakin päälle.

...ja lisää Artun kuulumisia. Se kierii paikasta toiseen, ottaa lelut sujuvasti käteen ja vie innolla suuhun. Korvat on myös löytynyt ja sormia puree innolla. Oonki miettinyt et jos sillä tulee hampaita ja siksi ei se lusikkakaan oikein houkuttele? Oon "suolaiset"soseet pistänyt suosiolla tauolle ku hedelmäsoseet menee paremmin alas niin annan sit niitä. Persikkaa meni viikonloppuna melkein purkki päivässä, mut eilen ku oli jotain banaani-hedelmäjuttua niin se ei sit taas mennytkään. En sit tiedä mistä se on kiinni että syökö se vai eikö. Välillä menee hyvin ja välillä on päiviä ettei suu aukea kertaakaan. Edelleen kakka on ihan maitokakkaa, hedelmäsoseet ku on suurimmaksi osaksi vettä niin eihän ne sillee mahaa täytä.. saati että kakka muuttuis kiinteäksi.

"ääitiii, mulle peittoa" kuuluu pojan huoneesta.. pitää mennä vähä peitteleen ja silitteleen flunssapotilaan päätä

Anu ja Arttu 4,5kk +isoveli n. 2,5v.
 
Kiitoksia pinosta RouvaPannunen!

anuuu: Meillä on juuri meiran ketsuppia. Pitääkin olla antamatta sitä ja katsoa auttaako se.

Meillä esikoisella (2v) käytössä 86 koon vaatteet joten meidän pojat taitaa olla aika pieni kokoisia.

Mutta nyt katsomaan esikoisen syöntiä.
 
kiitos uudesta pinosta :flower:

pikaista paranemista anuuun poppoolle :hug:
Miska kanssa oppi justiinsa kääntymään selältä mahalleen, tietenkin vaikeimman kautta. kovasti myös räpeltää kaikkea käsillään, tykkää paukutella pöytää jne.
täysimetyksellä vielä mennään, kiinteitä aletaan harkita varmaan tuossa kuukauden päästä.

mies lähtee tänään töihin (piti 2 viikkoa isyyslomaa) ja mulla on ihan kädetön olo :LOL: ihan kuin en olisi ikinä ollut kolmistaan lapsien kanssa :whistle:
 
voi känkkis mulla kans kädetön olo vaikka mies onki ollut jo elokuun 4:stä päivästä töissä.. mut ku se oli 6viikkoa himassa apuna ja nyt alkaa taas reissuhommatki nii miten mä selviän ku se menee huomenna Ouluun!?! 2-3 yötä yksin noitten kanssa ja jos tässä nyt iskee tauti vielä pahemmin päälle niin pian mun tuurilla ollaan kaikki kuumeessa.... :/ No, jos paha tauti iskee niin mun äiti on luvannut peruuttaa asiakkaansa ja ottaa junan kohti Tamperetta. onneksi ei ole ikinä vielä tarvinnut kutsua hätiin. ja itseasiassa kyllä niillä asioilla on tapana järjestyä ja kummasti sitä selviää vaikka päällään seisten pari päivää.. pääasia että kaapissa on ruokaa ettei noitten kans tarvi (jos kunnolla ollaan kipeitä ) mihinkää kauppaan yrittää ilman autoa kolmisteen.

 
Joanna: Kyllä sen ihottuman pitäisi alkaa häipymään aika pian kun sen kauran lopetat. Ja jos ei ala hävitä niin sitten ei ollut siitä kaurasta. Kannattaa sitten tosiaan vielä kokeilla uudelleen sitä kauraa, että voi olla 100%varma että siitä tulee ihottumaa. Kuitenkin se on yksi tärkeä ravintoaine eikä turhaan kannata välttää.
Ja jos näyttää sille että viljojen kanssa on ongelmia niin olisin varovainen myös maidon kanssa. Muistelen että teillä tais olla korvike jo käytössä....? Ja että oli ainakin joskus sitä vihreän kakan ongelmaa? Vaikka eihän se aina niin oo että jos ei viljat sovi niin ei sovi maitokaan, mutta valitettavan usein kuitenkin.

Meillä alkaa flunssa pikkuhiljaa taittumaan. Sitkeässä taudissa olikin molemmat lapset.

Meille ei muuten kuulu mitään uutta, ruoka maistuu ja suu aukeaa hienosti. kiinteitä menisi varmaan useamminkin kuin se 2 kertaa päivässä, mutta odotellaan nyt vielä siihen 5 kk:n ikään.
Menin sitten punnitsemaan Aleksin kotona eikä olisi pitänyt. Meillä kun on tuo vaaka lainassa neuvolasta esikoisen takia. Aleksin paino oli noussut 2 viikossa vaan 150g! Mulle iski heti kamala paniikki, riittää kun on yhdellä paino-ongelmia. Soittelin heti neuvolaan että apua apua, mitä mä teen.... :eek:
Ei kuulemma nyt tarvitse tehdä mitään. Vaikka paino olisi noussut vähemmän, jää käyrä kuulemma vielä hienosti plussan puolelle. Ja jos näyttää että nousee huonosti niin sitten tosiaan alotellaan niitä viljoja. Parin viikon päästä nähdään tilanne. Enkä taida enää punnita kotona...Kiusaus vaan on suuri kun se vaaka on tossa "aina valmiina".

Aleksi on kerran pitäny kiinni varpaistaan mutta enpä tiedä ymmärsikö ollenkaan että ne kuuluu sille :LOL:
Ja mitä luin esikoisen vauvakirjaa niin sekin oli löytäny varpaansa joskus 6-7 kk:n iässä.

Me alotetaan muskarissa ja siinä onkin harrastusta meille riittämiin. Lisäks käydään avoimessa päiväkodissa.

Nyt päiväkahville :wave:
 
Anu-78
Meillä Sakulla on kans korvat ja varpaat löytyneet joku aika sitten:) ja noi varpaat on kyl ehotin hitti täällä nyt=) aina niissä kiinni ja ei meinaa millään laskea irti jos vaippaa vaihtaa :D hassun näköistä touhua :)
 

Yhteistyössä