***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

Meillä on matkasängyssä patja lisänä. Meillä on emman matkasänky ja siinä aika ohut patja. Mutta sitten taas toisessa mummolassa on sellainen matkasänky jossa on vähän parempi patja itsessään kuin meidän sängyssä.

Meillä poika on aika kuumakalle. Jos on yöllä liian kuuma niin nukkumisesta ei tule mitään. Esikoinen oli samanlainen.
 
Anu-78
Huomenta!
Nyt sitten yön aikana Sakulla tullut ensimmäinen hammas läpi :heart: eikä oo pahemmin edes kiukutellut ja kuumettakaan ei oo nostattanut:) siellä se vaan pieni alku töröttää suussa :heart: että lisää odotellessa...

Meille ei poika hirveesti hikoile, jalkapohjat on kyllä semmoset että ne hikoaa jonkun verran mutta ei paljon. Ja yöllä on päällä Sakulla joko kokopotkari tai sit lyhythihainen body, sukat ja housut ja toi äp-peitto ja eihän se peitto tuu pojan päällä pysymään ollenkaan että, yöllä en sitten tiedä et onko kylmä tai kuuma mut ei ainakaan oo herännyt siihen:) eikä aamulla kun herää ni näytä siltä että ois kylmä tai kuuma:)

Mutta tämmöstä, ja päivän jatkeet täältä sateisesta Joensuusta! :flower:

Anu ja Saku + eka hammas :D
 
Mä ole täällä ihan hätää kärsimässä. Annilla taas heti herätessä 39.4 kuumetta ja tosi kärttynen. Ihan on toisella veto pois. Meillä kun ei edes tuo suppo laske sitä kuumetta kunnolla...onneks tänään pääsee antamaan nestemäistä kuumelääkettä, minkä kuulemma pitäis olla tehokkaampaa, kun reseptillinen on.
Annin käytin eilen terkkarissa ja siellä katsoi korvat ja sanoi että kyllä nää menettelee!?? Mitä se tarkoittaa? Sit sanoi että kun tyttö on virkeä niin ei mitään hätää, joo oli tyttö sen hetken virkeä kun oltiin siellä, sanoin kyllä että ei se kotona ole tällänen. Kai se kylmäilma ku vaunuilla mentiin, helpotti hetkeks..
Mä nyt luotan että on vauvarokkoa...huomenna kyllä täytyy soitella uudestaan terkkariin jos ei yhtään oo helpottanu, ku ei sitä kuumetta saa kunnolla laskemaan. Ja ihan on voimaton tyttö. Huomenna jos jatkuu, niin olis sit jo 4. kuume päivä.
Hippo + Anni 5½kk
 
Hippoliina mikään ei ole niin kamalaa kuin huoli omasta lapsesta. :'( :hug: Koettakaa jaksaa. Ja kannattaa kyllä viedä lapsi uudelleen sairaalaan vaikka jo tänään iltapäivällä jos on vielä huonovointinen. Pidät nyt vain nesteytyksestä tosi hyvää huolta? Juoko hyvin maitoa? Meille sanottiin silloin kun Tytöllä oli kuume ja ruikkutauti että saa antaa laimennettua tuoremehua että saa menemään nestettä. Voi että, toivotaan nyt tosissaan että pikkuinen pian paranee :hug:
 
Hippoliinalle ja pienelle potilaalle :hug: . Se on niin kamala tunne, kun oma lapsi on kipee. Huomasin nyt korvatulehduksen aikana.

Mut piti tulla ihan hehkuttamaan, kun meillä nukuttiin puoli seiskaan. Mä olen niin virkee. Kummallista miten ylimääräinen tunti saa ihmisessä ihmeitä aikaan.

Tänään pitäs käydä töissä. On miehen kanssa laskeskeltu ja pyritään siihen, että Onni saisi olla elokuulle asti kotona. Miehellä töitä nyt huhtikuun loppuun ja mä anon nyt sinne asti sitä hoitovapaata. Sit katotaan, että kumpi jää kotiin. Tiukkaa tulee, mut ihana ajatus,että Onni saa olla vielä kotona. Käyttekö muuten tuolla "mitäs nyt" -osiossa? Itellä tulee lueskeltua ja tuntuu pahalta kuinka äitejä syyllistetään siitä, että menee töihin ennen kuin lapsi on 3v. Siis toki mustakin olisi ihanteellinen ratkaisu olla sinne asti kotona, mutta ei me nyt ihan asuntoo olla valmiita myymään sen takia. Ja ite olen ollut hoidossa alle vuosikkaasta ja en ole tämän traumatisoituneempi :kieh: Eiköhän meistä jokainen pyri siihen omaa perhettä tyydyttävään ratkaisuun.

Mut tämä tästä. Mukavaa päivää kaikille hipuille

Laylahn ja :heart: pommiin nukkunut Onni 6 ja puoli kk (taas unilla)
 
Hippoliinan Annille pikaista paranemista :hug:

Mulle tulee aina mieleen tuosta jos on kova kuume ja voimaton eikä syö ja juo vähän kun mun toisiks nuorimmalla oli joskus reilun vuoden ikäisenä noi oireet ja käytin lääkärissä (kuume oli loout jo pari päivää)tulehdusarvot oli jotain 50 luokkaa mut mitään tulehdusta ei muistaakseni missään. Käskettiin antaa kuumelääkettä ja juotavaa ja seurata ja tulla uudelleen jos ei helpota.En nyt muista mentiinkö seuraavana vai sitä seuraavana uudelleen kun edelleen kova kuume ja eikä jaksanu olla kun ehkä 20 min hereillä sen että vähän jöi jotai ja nukahti. Tulehdusarvot pilvissä yli 200 mut keuhkoista ei kuulunu mitään ja korvat ok! Saatiin kuitenkin heti lähete ja määräys lähteä oysiin ja niin tehtiin. Sielläkään ei lääkäri kuullut keuhkoista mitään erikoista mut keuhkokuvista selvisi syy..pienellä oli keuhkokuume ja tippaan heti ja osastolle. kaks tai kolme yötä oltiin osastolla ja kotiin päästiin kun tulehdusarvot alkoi laskemaan.Kotiin päästessä oli jotain120 kun korkeimmillaan ne oli 250 ja vähä päälle :| Mut minä oon aina ollut varpeillaan kun on muksut ollu kipeenä ja kovin piankin vienyt heitä lääkäriin.
En halua pelotella sinua Hippoliina tai ketään muutakaan mut tuli mieleen tämä meidän tarina!

Aippa3 ja poju 6kk4pvä
 
Hippoliinalle ja pikkuneidille jaksamishalit täältäkin, toivottavasti olo alkaa helpottamaan :hug:

Tein sitten äsken kuinkahan pitkästä aikaa lämmintä kaakaota itselleni... Juorusin siskon kanssa puhelimessa ja laitoin Väinölle maitoa samalla mikroon lämpiämään... Onneksi siinä pullon mikrosta ottaessani hokasin, että... Lämmitin pullollisen tavallista rasvatonta maitoa :LOL: No, ei muuta kuin maidot mukiin, uusi pullo mikroon ja uusi lämmitys, ja itse join sitten tuon ekan satsin kaakaon muodossa :LOL:

Väinö meni päikkäreille, josko itse menisi hetkeksi kanssa siivoilemaan nurkkia =)

Mukavaa päivää kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Hippoliinalle :hug:

Dooris meillä saman merkkinen matkis Artulla ku teillä (samaisesta vauvapopista ostettu), niitä tosin oli kahta eri mallia ja meidän on se missä saa koko pohjan nostettua. Toisessa mallissa oli nostettavissa pienempi osa petiä. Artulle mulla on ollut petauspatja pehmikkeenä, mutta Roopen matkasängyssä (Emma merkkinen) jossa on samanlainen ohut patja nii mumma kävi teettämässä mittojen mukaan lisäpatjan ja kun Arttu vähän kasvaa niin kyllä me sillekin laitetaan lisäpatja. Mut siis paremman puutteessa kelpaa vaikka aikuisten peitto lisäpatjaksi, taittaa vaan kaksi-kolmikerroin.

..meillä kans Arttu on tosi kuumaverinen. Hikoaa helposti ja siitä jo lääkäriltä kysyin muttei kuulemma syytä huoleen. On vaan hyvä pintaverenkierto. Tosin meillä A ei kyllä yöllä ole kuumissaan, mut päivällä ku liikkuu ja on sylissä nii ei parane olla liikaa vaatetta päällä.

ää nyt pitää taas mennä

Anu
 
No ni, kakkavaippa vaihdettu. Katoin Dooris uudelleen ton sun linki ja oli se näköjään sittenki tismalleen sama (en ensin tajunnut rullata sivua alemmas niin et kuva näkyisi) ja meillä on toi oranssina. On ollu kyllä hyvä, mitä nyt puolen vuoden aikana sitä on tullut käytettyä.. Se pohjan nosto ja hoitopöytä on kyllä luksusta! Kiva että voi reissussakin vaihtaa vaippaa selkä suorassa. Ja sit ku on aika laskea pohja alas niin otetaan ja vaihdetaan sänkyjä poikien kesken, saa isoveli ton missä on ryömintäluukku. Ja sen hoitotason saa siihen emman sänkyynkin kiinni.

....meillä mies lähti työreissuun ja palaa lauantaina vasta neljän paikkeilla. Olis täs sit 3 päivää ja 2 yötä tylsää yksinhuoltajan arkea jaksettavana. Kyllä hatunnosto heille ketä joutuu ilman miestä jaksamaan! Mulla on miehestä kyllä niin paljon apua ettei tosikaan. Vaikka siis toki mä ilman sitä pärjään mut on se arki kiva jakaa toisen kanssa.
 
me asutaan aika vanhassa talossa ja hissi on toooosi pieni. sellainen neljän hengen hissi, johon just ja just mahtu vaunut aisa ylös nostettuna ja aikuinen sitten litistyneenä seinän ja vaunujen väliin.

äsken naapuri soitteli ovikelloa ja kysyi ukolta puhelinta lainaan - hällä kun oli jäänyt vauva vaunuissa sinne hissiin jumiin! mies sai onneksi sen oven auki, eli hissi EI lähtenyt seilaamaan edes takaisin vaan ne väliovet jumiutui ilmeisesti. ne tekee sitä vaunujen kanssa tosi helposti. Pekka sitten näytti miten ne vaunut saa just ja just aseteltua sinne hissiin että mahtuu itsekin mukaan.

mä olen nukkunut monta yötä parin tunnin yöunilla ja olin just ottamassa päikkyjä Miskan kanssa. ehdin ehkä kaksi minuuttia nukkua ja säikähdin tuota niin hitosti että itkuhan siinä tuli. onneks tajusin sentään etten mene naapurin eteen vollottamaan, taisi olla tuoreella äidillä ittelläänkin paha paikka.
 
Anuuu kiitos vielä taannoisesta riisipaperinostopaikkavinkistäsi, en olisi hokannut kyllä vauvapoppiin muutoin mennäkään, nyt löysin tosiaan samalla tuon sängynkin =) Otin kanssa oranssin, minusta kun se oli nätein. Vauvapopissa näytti muutoinkin olevan kaikkea kivaa, onneksi tulin kuitenkin järkiini ja poistuin nuo tarvittavat tavarat löydettyäni :LOL:

Kai sitä täytyy lähteä koiraa viemään ja samalla käydä ruokakaupassakin, jääkaapissa on kyllä ruokaa, mutta.. herkut ovat loppu :LOL:

Dooris ja Väinö
 
Täällä taas sataa. Käytiin aamupäivästä avoimessa ja iltapäivällä esikoisen päiväunien jälkeen minun työpaikalla ja kaupungilla. Minä olen palaamassa toukokuussa töihin. Kyllähän sitä tuntuu välillä että syyllistetään kun palaa töihin ennen kuin lapsi 3-vuotta, mutta lainat on maksettava ja ruokaakin saatava pöytään. Ei se vuokrallakaan tulisi sen halvemmaksi, nyt vain menee sama summa oman asunnon lyhentämiseen.

Meillä pienempi poika nousi äsken tv-tasoa vasten seisomaan ja sammutti digiboxin kesken lastenohjelmien. Esikoinen on ollut kaikesta että MINUN, MINUN. Ei ole ennen hokenut ja ominut, mutta joskus kai senkin piti alkaa.
 
mitenkä paljon teillä muuten lapset liikkuu? meillä kun Miska kontaa hurjaa vauhtia ja tänään on noussut seisomaan sitteriä, vaunujen renkaita, tv-tasoa jne vasten. ja siitä täräyttää tietenkin naamalleen alas, suorilta jaloilta :headwall:
 
Hurja tuo hissijuttu, vuotaraaputin - olisipa ollut melko kurjaa, jos vauva olisi jäänyt hissiin jumiin odottamaan korjausmiehiä! Meillä ei vielä liikuta kuin oman akselin ympäri mahallaan, mutta poikahan onkin vasta niin nuori...

Hippoliinalle ja tytölle jaksamista :hug:
Anu-78 onnittelut ekasta hampaasta =)

Palelemisesta ja peitoista on ollut vähän puhetta - olenkohan vähän pöljä, kun en uskalla antaa pojalle sitä äp:n peittoa? Pelkään, että vetää sen naamalleen eikä tajua ottaa pois ja tukehtuu :| Nukkuu nyt sellaisen harvan neulotun villapeiton kanssa, sitä ainakin tykkää kovin pitää naamansa päällä. Ei onneksi tunnu kovin palelevan, että jospa tuolla neulepeitolla pärjättäisiin toistaiseksi.

Poika nukkuu jo tyytyväisenä yöunia, ihanaa kun alkaa olla (yösyöttöjä lukuunottamatta) jo aika hyvä rytmi - ainakin toistaiseksi!
 
Huomenta, sataa sit vettä taas ku viimeistä päivää.. Piti kaupunkiin tänään mutta mutta. Taitaa v.raaputtimen ja muksujen tapaaminen siirtyä. Ei järkeä lähtee tonne kastumaan....


V.raaputin
meillä Arttu ei konttaa eikä ryömi mutta liikkuu jopa 2m hitaasti semmosella hassulla kontta-asennosta heittäytymis tavalla. Hassu. Nyt oon huomannut että se jalkoja jo liikuttaa eritahtiin mutta kädet ei vielä oo tajunnut miten kontataan. Varmaan pian alkaa liikkumaan, on niin tukevan kontta-asento (ainaki kk:n jo siinä heilunut) ja karhunkäyntiasennossakin pysyy jo pitkiä pitkiä aikoja huojumatta.

Viljaliina kyllä sä mun mielestä olet vähän pöljä! :D Tai ylivarovainen.. Eihän siihen äp-peittoon voi sen kummemmin tukehtua ku muuhunkaan peitteeseen, eihän se muovista ole tehty (ei siihen tuhkehdu vaikka vetäis naamalle, eihän?). Mutta ihan oman olon mukaan teet, jos sua pelottaa antaa peitto niin älä anna. Olis kamala pelätä ku laittaa lasta nukkumaan.. Mutta kyllä meillä molemmilla lapsilla on ollut juuri se äp-peitto syntymästä saakka.

Anu ja edelleen hienosti heräämättä nukkuva Arttu 6,5kk
 
Huomenta täältäkin;-)

Pöljä olen minäkin; suunnittelin huomiselle kauppakierrosta, piti käydä ostamassa pihaan valopylväitä yms. mutta... eihän kaupat olekaan huomenna auki :| Paska homma! Noita pylväitä kun ei oikein saa raahattua, jos Väinö on mukana, ja piha on aivan sikapimeä aamuisin, maalla kun asutaan, niin täällä ei paljon katuvaloistakaan apua ole :| Väinö kun menee huomenna tosiaan hoitoon, olisin saanut rauhassa kierrellä, mutta.. se siitä sitten :( Meillä kun mies on alvariinsa töissä, lähtee aamuisin ennen kuutta ja tulee yleensä kotiin kuuden jälkeen, usein vasta lähempänä seitsemää, eli hänen kanssaankaan en kanssaankaan en hevillä kaupoille pääse :/ No, täytyy kehitellä jotain jossain välissä :whistle:

Meilläkin Väinö kyllä vetää mielellään tuon peiton päänsä päälle, muttei ole tullut enää edes mieleen, että voisi tukehtua :hug:

Liikkumisesta;
Meillä herra ei liiku varsinaisesti (ilman "mopoaan") minnekään, kääntyilee ja pyörii ympyrää lattialla kyllä, ja taakse päin väliin liikkuu "vahingossa", kun kurkottelee käsiensä varaan ja luisuu siitä taakse päin. En jaksa olla kovin huolissani, liikkuu sitten kun liikkuu ;)

Mutta nyt suihkuun, herra simahti jälleen hetkeksi, tänään herättiinkin vasta 05.30 :LOL:

Dooris ja Väinö
 
Meillä nukuttiin huonosti. Anni valvotti yöllä...ja lopulta siltä sai kakatkin siivota. Nella heräs aamulla aikasin itkien.
Annin kuume laski eilen aamun jälkeen, eikä sen jälkeen ole noussu, tosin suppoja laitoin eilen silti.
En tiedä mikä aiheutti 3 päivän korkean kuumeen, kun ei nyt mitään näppyjäkään oo tullu, että vauvarokkoa olis... Vähän häiritsee kun ei tiedä, mutta pääasia että tyttö vaikuttaa nyt terveeltä. Mä tosin oon nyt sit tulossa kipeeks, kurkku kipeä, ja muutenkin ikävä olo.
Hippo + Nella 1v10kk + Anni 5½kk
 
Anu-78
Huomenta vaan kaikille!

Liikkumisesta ollut keskustelua täällä. Meillä Saku ryömii pitkin asuntoa:) tulee vastaan ku olohuoneseen meet keittiöstä:) Konttausasennossa on ollut poitsu aika monet kerrat että ku hoksais vaan että miten sitä siibä mentäis ni ei varmaan mee pitkään ku alkaa sit konttaamaan:).

Nyt tuntuu tosi selvästi Sakulla toi hammas tuolla suussa:) että lisää odotellessa;)

Joo, mä kans muistin et kaupat ei oo huomenna auki ku mun äiti siitä mainitsi että lauantai on pyhäpäivä. Eilen jo käytiinkin kaupassa isommat ostokset tekemässä mut tänään pitää vielä käydä jotain pientä ostamas...Niin ja tulipa eilen ostettua ekat joululahjatkin:)

Ja täällä kans vettä sataa :| satais ennemmin lunta ku tota vettä :p

Kyllä meillä pojalla on ollut toi äp:n peitto käytössä paitsi kesällä oli ohuempi peitto, eikä toi poika oo siihen tukehtunut:) eihän sille edes pysy se peitto aina päällä ku pyörii sängyssään sen minkä kerkee;), et pitää oikein laittaa se monta kertaa sen päällä alkuillasta, mut yöllä en sit laita, enkä kyl heräiskään :whistle:

Mukavaa päivää hippuloille! :flower:

Anu&Saku
 
Onpa tosiaan keli ulkona! Huh. Oli kiva raahautua töihin...
Mäkin olin menossa lauantaina shoppailee, mut onneks sunnuntaina on kaupat auki. Tosi hyvä, kun mä oon aina mieluummin käyny kaupoilla sunnuntaina ku lauantaina.

Äh, hirveesti duunia tälle päivälle, ei ehdi roikkuu netissä.

MB 2 viikkoa jo ollu töissä, 10 viikkoa jäljellä
 
Meillä on valkea maa :wave: Aivan ihanan näköistä :saint: Ja koko ajan pyryttää lisää :xmas: Toivottavasti pysyis jonkun aikaa!

Aippa3 ja poju 6kk ja 5pvä (ekaa kertaa unilla lumisateessa)

Katto muuten poikakin ihmeissään ikkunasta kun lunta satoi :)
 
aippa3 missä te asutte, jos nyt jo lunta :eek: :eek: Täällä vaan sataa tuota veden hittoa, ja on pimeetä, plaah. Meille tuli polttopuu kuormakin pihalle, mut mätänevät varmasti siihen paikkaan, kun eihän me ikinä ehditä niitä sahata, ja tehdä katosta. Meillä miehellä kans älyttömän pitkät päivät ihan kuin Dooriksen miehelläkin. Välillä on vähän yksinäinen olo, mutta toisaalta, tää oli tiedossa jo ennen kuin alettiin lasta tehdä. Voi kun mulla olis paremmat tulot, niin mies vois olla pari kuukautta kotona ja mä töissä :'( Tai siis on kai mulla ihan keskiverto tulot, mut miehellä kuitenkin isommat, et aika hiljasta ois lainanmaksu, jos mä menisin töihin ja mies jäis hoitovapaalle :D

Mä en oikeen tiedä missä mennään ton unikoulun kanssa, poika selvästi pystyy olla syömättä, se ei oo ongelma, mut se hiton aamuherääminen ja sit siihen kakka päälle, niin eiköhän olla jo todella pirteitä. Eli meillä herätty jo kolmena aamuna viideltä. Sit poika jaksaa sinne noin kuuteen-seitsemään olla hereillä, kunnes simahtaa ja ottaa sitten puolesta tunnista puoleentoista tuntiin unet.... hitto kun sais tuon nukkumaan vaikka kuuteen asti, niin olis paljon parempi kuin se että herätään kuten tänäänkin 4.45, mut minkäs sitä kakalle voi, tulee jos on tullakseen :LOL: Yöllä saan kyllä nukutettua ihan hyvin takaisin ilman syöttäjä. Ja illalla käydään siis nukkumaan klo 19-20 välillä, yleensä 19.30. Mut ei ole ollut mitään eroa aamuheräämiseen vaikka valvottais herraa pidempäänkin, päin vastoin, sehän vaan lyhentää yöunia, kun herää kuitenkin sit viideltä.....äh mä oon ihan solmussa, mut en ota silti stressiä, näillä mennään ja odotetaan ihmettä tapahtuvaksi :D

Hippoliinalle :hug:

Vuotaraaputin hurja tuo hissi juttu!! Kyseli muistaakseni liikkumisesta (laiska minä kun en jaksa rullata sivua ylöspäin...) meillä liikutaan ihan hirmuisesti jo, ryömimisen ja konttaamisen välimuodolla, ainakin yksi ystävämme näin sanoi pojan nähtyää. Eli vetää kyllä käsillä, toinen käsi jännästi kyynärpäätä myöten maassa ja tuossa edessä, toinen sivulla, ja peppu/keskivartalo nousee ja jalatkin vähän menee pepun alle, mutta ei tuota kuitenkaan konttaamiseksi voi sanoa. Vauhti on aika hurjaa, perässä saa oikeasti mennä ja katsoa mitä kaikkea poika keksii, kaikki kielletty on kivaa tietenkin :LOL:

Anu-78 onnittelut hampaasta :heart: meillä ei vielä niitäkään näy ja jätkä on maanantaina jo 7kk...apua, mihin tää aika menee, ihan hurjaa. Kääks, en pysty tajuamaan...viikot vaan hurahtelee ohi...

Hysteerinen ja kohta 7kk poitsu
 
Heippa!

Täälläkin ilmestyi tiistaina ensimmäiset hampaat. Molemmat alahampaat tuli yhtä aikaa. Nyt kun nuo hampaat on puhjenneet, niin ehkä hieman vähemmän on ollut ilta itkua, mutta ei huomattavaa eroa pojan käyttäytymisessä ole ollut.

Liikkumisesta ollut puhetta; Meillä Nooa kääntyy selältä vatsalleet ja pyörii napansa ympäri. Vatsalla ollessaan nostaa myös komeasti itsensä suorille käsille, ja välillä peppukin nousee melko palon. Ei täällä kuitenkaan siis vielä kontata eikä ryömitä.

Me lähdetään tänään turvaistuinostoksille. Ollaan nyt päädytty siihen, että heikon rahatilanteen vuoksi ostetaan joko Britaxin 2 way elite, tai Brion Zento. Molemmat saa asennettua sekä selkä, että kasvot menosuuntaan. Eipä ole hirmuisen mairittelevia testitulokset olleet vissiin noilla istuimilla, mutta parempi, että ylipäätään on istuin... :)
Otan mielelläni teiltä kommentteja/kokemuksia kyseisistä istuimista... Ehkä olen hieman kallistunut tuohon Britaxiin... No... katotaan, että mahtuuko kumpikaan edes meidän autoon, kun on tuo "tilaihme" VW golf... :headwall: :ashamed:

Kiesus kun tulee vettä kaatamalla!!

Nyt Nooa heräs... moro vaan kaikille. :wave: :wave:

elzibelzi ja ylpeäkahdenhampaanomistaja Nooa 5 ½ kk
 
Heippa taasen;-)

Hysteerinen; Meillä vähän sama tuon nukkumisen kanssa.. Tosin kellojen käännön jälkeen harra on parina päivänä simahtanut yöunille jo tuossa 18.30 maissa, ja siitä lossottaa menemään tuohon viiden korville aamulla. Sitten herää, saattaa hetken kalkatella nallensa kanssa, ja sitten jo huuteleekin, että nyt pois sängystä... Tulee vähän pitkiä päiviä, kun itse ei ihan tuolloin viitsi vielä nukkumaan mennä, yleensä tosin menen kyllä itsekin viimeistään yhdeksän korvilla. No, toisaalta kiva, että sitten aamulla on yleensä hetki omaa aikaa, kun meilläkin Väinö simahtaa sitten puoli yhdeksän korvilla jo ekoille päikkäreilleen =)

Ja vielä hysteeriselle:
Sama vaiva väliin myös täällä. Miehellekin olen väliin naureskellut, että olen saanut ikään kuin tutustua tuohon yksinhuoltajan arkeen, kun hän on niin vähän kotosalla ;-) Mielellään olisi taatusti enempi pojan kanssa, mutta yksityisyrittäjä on, niin ei auta itku markkinoilla.

Elzibelzi; turvaistuimista kyselit. Miekin katselin noita mainitsemiasi molempia. Noista itse ottaisin kyllä tuon Britaxin, tuo Brion Zento (vaikka onkin ehkä hienompi;-) ainakin minusta vaikutti kamalan pieneltä eli siis kapealta ja ahtaalta, tai no.. Meidän herra nyt onkin melko iso vauva :whistle:

Kävin äsken kanssa varaamassa kirpparipöytää; meillä on ihan järkyttävä kasa pieneksi jääneitä vauvanvaatteita (ja on kyllä omianikin, mutta elän vielä toivossa, että niihin vielä joskus mahdun... ;-), jos pääsisi edes osasta eroon..

Mutta nuori herra kaipailee seuraa

Dooris ja Väinö, 6,5kk (äkkiä on aika mennyt!)

 

Yhteistyössä