aippa3 missä te asutte, jos nyt jo lunta
Täällä vaan sataa tuota veden hittoa, ja on pimeetä, plaah. Meille tuli polttopuu kuormakin pihalle, mut mätänevät varmasti siihen paikkaan, kun eihän me ikinä ehditä niitä sahata, ja tehdä katosta. Meillä miehellä kans älyttömän pitkät päivät ihan kuin
Dooriksen miehelläkin. Välillä on vähän yksinäinen olo, mutta toisaalta, tää oli tiedossa jo ennen kuin alettiin lasta tehdä. Voi kun mulla olis paremmat tulot, niin mies vois olla pari kuukautta kotona ja mä töissä :'( Tai siis on kai mulla ihan keskiverto tulot, mut miehellä kuitenkin isommat, et aika hiljasta ois lainanmaksu, jos mä menisin töihin ja mies jäis hoitovapaalle
Mä en oikeen tiedä missä mennään ton
unikoulun kanssa, poika selvästi pystyy olla syömättä, se ei oo ongelma, mut se hiton aamuherääminen ja sit siihen kakka päälle, niin eiköhän olla jo todella pirteitä. Eli meillä herätty jo kolmena aamuna viideltä. Sit poika jaksaa sinne noin kuuteen-seitsemään olla hereillä, kunnes simahtaa ja ottaa sitten puolesta tunnista puoleentoista tuntiin unet.... hitto kun sais tuon nukkumaan vaikka kuuteen asti, niin olis paljon parempi kuin se että herätään kuten tänäänkin 4.45, mut minkäs sitä kakalle voi, tulee jos on tullakseen
Yöllä saan kyllä nukutettua ihan hyvin takaisin ilman syöttäjä. Ja illalla käydään siis nukkumaan klo 19-20 välillä, yleensä 19.30. Mut ei ole ollut mitään eroa aamuheräämiseen vaikka valvottais herraa pidempäänkin, päin vastoin, sehän vaan lyhentää yöunia, kun herää kuitenkin sit viideltä.....äh mä oon ihan solmussa, mut en ota silti stressiä, näillä mennään ja odotetaan ihmettä tapahtuvaksi
Hippoliinalle :hug:
Vuotaraaputin hurja tuo hissi juttu!! Kyseli muistaakseni liikkumisesta (laiska minä kun en jaksa rullata sivua ylöspäin...) meillä liikutaan ihan hirmuisesti jo, ryömimisen ja konttaamisen välimuodolla, ainakin yksi ystävämme näin sanoi pojan nähtyää. Eli vetää kyllä käsillä, toinen käsi jännästi kyynärpäätä myöten maassa ja tuossa edessä, toinen sivulla, ja peppu/keskivartalo nousee ja jalatkin vähän menee pepun alle, mutta ei tuota kuitenkaan konttaamiseksi voi sanoa. Vauhti on aika hurjaa, perässä saa oikeasti mennä ja katsoa mitä kaikkea poika keksii, kaikki kielletty on kivaa tietenkin
Anu-78 onnittelut hampaasta :heart: meillä ei vielä niitäkään näy ja jätkä on maanantaina jo 7kk...apua, mihin tää aika menee, ihan hurjaa. Kääks, en pysty tajuamaan...viikot vaan hurahtelee ohi...
Hysteerinen ja kohta 7kk poitsu