Pitipä vielä ennen imurointia palata vielä
limoista viesteilemään :kieh: Kaippa se on uskottava, että ehkä nuo pikkareihin ilmestyneet limat on sitä tulppaa, sillä äsken vessassa käydessä suojassa oli taasen limaa. Käväisi kyllä mielessä, että olisko mulla joku tulehdus, mutta mitään muita oireita ei ole... Jos tuo lima todellakin on tulppaa, niin great, sillä edistystä tapahtuu! B)
Koko raskausajan olen ollut sitä mieltä että
vauva on poika, mutta nyt pari viikkoa olenkin ollut taas sitä mieltä, että satavarmasti se on tyttö. Tietty olen päätellyt kaikennäköistä noista huuhaa-ennustuksista :ashamed: Linea negra ylettyy reilusti navan yläpuolelle, mutta yläpuolella on puolikaaren muotoinen. Maha on täysin edessä, mutta olenkin suht pitkä, joten mahalla on kuulema tilaa muotoutua, minne suuntaan haluaa. Painoarvio on kuitenkin suht pieni, 3200 kg viikolla 37, joten tuosta ajatukseni on vain varmistunut, että tyttö on tulossa. Voi, kun mies toivoo niin poikaa... Rakenneultrasta se poika-ajatus varmaan lähti, kun siellä näkyi jotain haarovälissä. Kuva oli kuitenkin suoraan pyllystä päin katsottuna, joten se haarovälissä viipottanut uloke saattoi hyvinkin olla napanuora. Aina ennen tuota ultraa olin varma, että tyttö tulee, kun mies toivoi poikaa niin kovasti. Nyt ajatukset ovat siis palautuneet alkuperäisille urilleen... Kun näkisi jonkun unen, että kumpi tulee, niin mun pieni pää menisi vielä enemmän sekaisin
Mutta nyt siivoamaan, jos muutaman huoneen ehtisi käymään läpi ennen Potteria.