Mun piti tänään soittaa hammaslääkärin päivystykseen kun pitäis kiireesti poistattaa viisauden hamman, painaa poskeen ja on tosi kipee. Ei suu edes aukea kunnolla, mut ei voi tänään sit kuitenkaan soittaa, kun en mä mihinkään hammaslääkäriin ehdi. Mies töissä ja kun tulee niin sit varmaan saa juosta taas ympäri kyliä.
Meillä siis olisi asunto, johon muuttaisimme, mutta nyt yritetään metsästää siihen kuukauden vuokraa, kun 2kk vuokravakuus...pitäis toinen vielä keksiä. Oikea unelma asunto, mä ihastuin sisältä heti, tuli oikein joku luksus asunto mieleen...olis niiiiin ihanaa saada se.
Meidän piti eilen mennä ensimmäisen kerran kunnolla pulkan kanssa ulkoilemaan, mutta eihän sinne myrskyyn voinu mennä.. Tänäänkään tuskin ehtii.
Meillä Anni ei vieläkään ryömi, tai nouse kontilleen tai istu kunnolla, ei sitä ensimmäistä hammasta edes vielä ole. :/
Kyllä se lattialla muuten liikkuu, pyörien lähinnä. Nella kun nous ylös jo 7kk ikäsenä ja tässä vaiheessa oli jo hammas, jollei kaks...
Anni ei suostu syömään kun hedelmäsosetta, jos kunnon ruokaa antaa, niin alkaa kakomaan, on niin pahaa.. Eli hedelmäsoseilla ja korvikkeella mennään.
Hippo+ Nella 11kk ja Anni 6½kk