***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

Nopeeta ilmoitan vaan että hengissä ollaan.
Ollaan siis edelleen poikien kanssa Pohjanmaalla ja ku tää meidän muutama viikko sit konttaamaan oppinut hoksas viikonloppuna miten noustaan tukia vasten seisomaan (ottaa jo kävelyaskeleitakin ku pitelee käsistä kiinni!!) ja meneen itse istumaan ilman tukea niin saa olla koko ajan perässä etenkin ku mummalla ja paapalla ei ole niin vauvaturvallista ku kotona. Huoh.
Mut en mä silti mitää konttauskypärää ajatellut, esikoisella tää kolhuvaihe kesti ehkä kuukauden, sit oppi. Toivotaan että tämä kans.

Anu ja Arttu 7kk ja muutaman päivän päälle
 
Anu-78
Lumisateista päivää täältä Joensuusta! :)

Eli täällä on koko tän päivän satanut lunta ja käytiin Sakun kanssa ulkoilemassa ja sehän oli ihmeissään lumesta :) tässäpä muutama kuvakin siitä :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3112977.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3112993.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3113007.jpg

Ja sit tänään ei oo Sakulle oikein ruoka maistunut, varmaan nyt johtuu noista hampaista kun tekee niitä. Toinen hammas siel pikkusen pilkottaa mut en oo päässyt ylös kattomaan tänään et oisko sinnekkin tulossa.

Anu ja Saku päikkäreillä
 
Tännekin saatiin tänään lunta. Esikoinen oli ulkona ihan innoissaan, huudon kanssa tultiin taas sisälle. Nyt ihanan rauhallista. Esikoinen päikkäreillä ja mies halusi pienemmän mukaan kauppana. Itsekin voisi levätä, mutta jostain syystä olen taas koneella.
 
Meillä ollaan oksennustaudissa. Mikään ei pysy pienellä sisällä ja päivä on menny lähinnä torkkuen. Jaksaa kuitenkin hereillä ollessaan olla hymyilevä ja hyväntuulinen. Kumma tapaus.

Kaihoisasti tännekin toivoisin lunta, nähtyäni Anu-78n lumikuvat Sakusta. Nyt en muista pitikö jotain muuta kommentoida. Toivottavasti teidän hippuset on terveinä!

KMaria ja oksu-Murmeli 7kk+
 
Moi! Pikaisesti kuulumisia...

Olitte rytmeistä keskustelleet. Valitettavasti en tiedä meidän neidin rytmiä kovinkaan tarkkaan, mutta herää klo 7-8:30 maissa ja nukkumaan käy 19:30-20:30 tienoilla päivästä riippuen (esim uintipäivänä venyy aina lähemmäs ysiä ). Välissä nukkuu 2-3 päikkärit, ekat ap, toiset ip ja kolmannet (jos nukkuu) niin kuuden maissa. Syö ja juo sitten noissa väleissä :) En mä tiedä tuleeko sitä aina annettua viittä ateriaa, ei meillä olla niin tarkkoja. Maitoa yritän antaa niin paljon ku juo, mutta ei kyllä juo sitä 6dl mitä suositellaan. Imetän vielä aamuin illoin, mutta pullo kelpaa kyllä äidiltäkin. Jouluun mennessä viimeistään lopetan kokonaan, jos en jo aikaisemmin.

Hitsi tässä vähän flunssaa pukkaa päälle ja huomenna olis firman pikkujoulut. Prkl nyt ei saa tulla kipeäksi kun kerrankin on kunnon bileet tiedossa!

Tuli muuten hoitorahapäätös Kelalta parissa päivässä sen jälkeen ku olin täyttäny sen netissä. Uskomatonta nopeutta. Reilut 500 sieltä tulee (perusosa + Helsinki-lisä ) .

Mutta nyt pitää taas jatkaa työjuttuja...plääääääh!

MB jolla vielä 7 viikkoa ja 1 päivä töitä (ja niistäkin 5 pyhäpäiviä :) )
 
Heippa taasen täältäkin;-)

Ihanaa, että väliin aurinko paistaa ja kiitos lumen, on muutoinkin valoistaa =)

MB;
Miunkin on pitänyt tehdä tuo hakemus, mutten ole vielä saanut aikaiseksi, olen vähän käsi näiden hakemusten kanssa. Jos hakee pelkkää perusosaa, täytyykö silloin hommata jonkinlainen selvitys noista lomarahoista (kaavakkeen kohta 8), osaatko tai osaako joku muu neuvoa tyhmää, ja miten ne siihen edes kuuluvat, jos lapsi on kaiken aikaa kotona hoidossa kuitenkin?

Käytiin aamulla ostamassa Väinölle pulkka ja testattiinkin sitä heti; ukko tykkäsi, kun näki maisemia paremmin kuin vaunuista. Koirakin harjoitteli vetämistä :LOL:



Ihanaa päivää kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Heippa!

Ihana kuva tuo Dooriksen laittama.

Meillä mies tuumas et hää kehittää jonkinlaiset veto jutut,et koira voi vetää poikaa pulkassa. Siinä voi kyl käydä hullusti jos ton meidän koiran perään värkkää jonkun "reen" :LOL:

Täällä Mikkelissä on kans lunta ja lisää sataa kokoajan.

Rytmeistä ollu täällä puhetta. Meillä mennään nyt näin. Herää n.8-8.30 ottaa maitoa sit aamupuuro n.9-9.30. Ekoille päikkäreille menee n.10.30-11.00 ja nukkuu parisen tuntia. Sit liharuoka ja jälkkäriks hedeläsosetta tai jogurttia. Sit toisille päikkäreille menee n.14.30. Nekin sellaset pari tuntia. Sit toinen liha/kasvis ruoka ja jälkkäriä jos maistuu. Kolmansille päikkäreille menee n.17.30-18.00. Nukkuu n.1-1,5h. Ja ilta puuro n.19.30-20.00. Yöunille menee n.20-21.00. Ja maitoa ottaa melkein aina ku menee nukkumaan.

Mulla on vissiinkin silmätulehdus :kieh: soitin lääkäriin ku toinen silmä on nyt pari päivää rähminyt kovasti ja pistelly. Ni sanovat,et on silmätulehdusta liikkeellä. Kotihoidolla pitäs mennä ohi jos on virus perästä mut jos bakteeri perästä ni sit lääkäriin ni antaavat antibiootti tipat. Mut nyt on ollu tän päivän hyvänä. Koputtaa puuta kop kop.

Sit mulla ei oo menkkoja kuulunu :/ et missä lie. Ovat kohta kaks viikkoa myöhässä. Tein viime perjantaina testin ja näytti negaa :/ Pillerit jätin pois lokakuussa,ku eivät käyneet mulle. Ei sen puoleen saisvat koko menkat olla vaikka huitsin nevadassa :LOL:

:hug: KMarialle Paranemisia.

Ihanat kuvat oli myös Anu-78 laittamat.

Mut mukavaa lumista päivää kaikille :wave:

baby dream ja Topi 7kk. päikkäreillä
 
Jos hakee pelkkää kodinhoidontukea niin ei tarvitse tehdä tuloista selvitystä. Selvityst vaaditaan jos hakee hoitolisää.
Meille tuli kelasta lisäselvityspyyntö ja ihmettelin miksi kun oli kyse tarkistuksesta. Eihän meille tule nyt mitään sellaista rahaa johon miehen tulot vaikuttaa, kun vanhempain rahaan ei vaikuta. Onneksi soitin kelaan, olisi ollut turha selvitys. Kannattaa olla kyllä tarkkana.

Meillä odottaa kellarissa esikoisen vanha vauvapulkka. Ei ole päässyt pahemmin kulumaan kun viime talvi oli vähä luminen. Ei kyllä vielä tule käyttöä, kun poitsu nukkuu yleensä ulkona.
 
Dooris, tee hakemus netissä Kelan sivuilla niin ei tarvitse täytellä niitä lomakkeita. Se on todella kätevää ja paljon selkeämpää. Kuten Sanmar sanoikin, mitään tuloja ei tarvitse ilmoitella, jos hakee vain perusosaa kuten minä tein.
 
Mies kosi mua eilen ja mentiin sitten kihloihin! Ihanaa! :heart:

Poika ryömii vauhdilla ja nousee kokoajan konttausasentoon muttei kontaten liiku. Nostaa myös usein pepun ja seisoo käsien ja jalkojen varassa! Ei oo kuitenkaan tukea vasten noussut vielä. Kainaloista jos pitää niin seisoo kyllä hyvin.

Kotihoidontukipäätös tuli meillekkin vajaassa viikossa!
Tuossa pari kuvaa päivänsäteestä:





Tilsu ja Poju 7kk 2vko
 
Moi!

En oo pitkään aikaan kirjoitellut, lukemassa kyllä käynyt silloin tällöin.
Meille kuuluu ihan hyvää. Pinja ryömii mahdotonta vauhtia ja vähän väliä nousee konttausasentoon mut ei vielä konttaa (ei varmaan mene montaa päivää) Istuu ja seisoo tukea vasten, mutta ei mene noihin asentoihin siis vielä itse. Äitin pitää vähän vielä auttaa :)
Mies on parantunut leikkauksesta tosi hyvin ja palaa maanantaina taas töihin. Johan se viikkoa vaille 4kk olikin s. lomalla ja sitä ennen 4viikkoo kesälomalla. Elikkäs meidän arki muuttuu totaalisesti.

Mut oli mulla ihan kysymyskin? Kuin te näin aikaisin olette hakeneet jo noita hoitorahoja?? Vai olenko mä jotenkin myöhässä? Kuin paljon ennen hoitovapaan alkua sitä pitäis oikein hakee?

Tässä vielä kuva tältä päivältä.. on se ensilumi sit hauska juttu =)



Joanna ja Pinja 7,5kk
 
Huomenta täältäkin jälleen =)

Sanmar ja MB;
Kiitos avusta, taidan tosiaan tehdä sen suoraan kelan sivuilla, näytti vähän yksinkertaistetummalta versiolta :whistle:

Tilsu; aivan ihana hymy teidän pojalla, komean näköinen nuori mies =) Ja onneksi olkoon kihloihin menon johdosta :flower: =)
Joanna; ihana lumikuva teilläkin =)

Käytiin justiin koira lenkittämässä. Aivan ihanaa, että on pakkasta, helpottaa elämää melkoisesti :LOL:

Mutta josko menisi katsomaan jotain aamupalan näköistä, sitten täytyykin leipoa, koko viikonlopun lappamassa vieraita B) On tämä vanheneminen kamalaa, ketään en ole kutsunut, ja moni silti ilmoitellut tulevansa kakkua mässäilemään :LOL:

Mutta ihanaa päivää kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Anu-78
Huomenta!

Täällä tullut lunta ihan reippaasti :) keskiviikkona ja eilen satoi koko päivän ja nytkin siellä sataa :) kivaa =) Saku ainakin tykkäs kun sille ostettiin toi vauvapulkka ja hyvin viihtyi :) ja tässäpä taas kuva siitä kun ulkoiltiin :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3123122.jpg

Saku nyt siis jo konttaa :) ja nyt on ruvennut enempi konttaamaan mitä pari päivää sitten mutta ryömimälläkin vielä mennään :) ja kaksi hammasta on suussa ja sillä sitten toi ruoka puoli on vähän kiikun kaakun, mutta syö kuitenkin kun saa sen otteen siihen syömiseen :)

Täällä ootetaan innolla joulukuun neljättä päivää =) veronpalautuksethan ne sillon tulee =) ja pääsee urakalla niitä tuhlaamaan joululahjoihin :p :snotty: muutamia ollaan jo ostettu ja tilattu mut vielä puuttuu omille lapsille sekä kummilapsille...

Mut nyt puuroa syömään :)

Lumista päivää kaikille :wave: ( jos nyt kaikilla edes lunta on... )

Anu ja Saku
 
ihania kuvia kaikilla :heart:

mua ottaa päähän ihan kympillä :headwall: itellä on kuumetta, Miskalla maha ruikulilla - ja mulla ois huomenna iltamenoa muiden mammojen kanssa |O mä en kestä jos en pääsekään, sitä on niin kovasti odotettu :kieh:

ja joulu taitaa mennä ihan hevonketuiksi, mun äiti otti nokkiinsa kun molemmat tyttäret lähtee toisille isovanhemmille jouluksi. asiasta on sovittu kyllä jo vuosi sitten ja mun mielestä on vaan reilua olla välillä joulu toisessakin mummilassa. että mua tympii :headwall:

ai niin, Miska kävelee tukea vasten. käveleekö kellään muulla? onko meno ihan holtitonta?
 
Aleksilla oli tässä välissä korvatulehdus ja nyt lähen vielä tarkistuttaan korvat uudelleen. Epäilyttää.

Ja joulusta. ARGH. Täällä kans menee hermo noiden "kuka menee ja minne menee ja kuka saa olla siellä ja täällä"-juttujen kanssa. Meillä kun on tilanne että miehen vanhemmat eronneet eikä pysty olemaan samassa tilassa yhtään. Sit molemmat vaatii aina joulua viettämään. Sit kun mäkin haluaisin joskus olla mun sukulaisten luona....Ei se vaan onnistu.
Viime jouluna tehtiin päätös että me ollaan kotona ja tänne voi sit tulla ne jotka haluaa. Eihän se käynyt kun ihmiset ei voi olla samassa huoneessakaan. Ja meidän tehtäväksi jää sitten järjestää niin että kaikki on tyytyväisiä ja kaikilla on kivaa. Eipä meillä ittellä sitten väliä :headwall:
Vitsi alko heti savu nousta päästä kun aloin edes ajattelemaan asiaa.
 
Zeena :hug: kuulostaapa ikävältä. me ollaan tähän asti oltu kaikki joulut täällä Tampereella joko mun siskon luona tai sitten mun vanhemmilla. ja nyt mennään mummilaan Lappeenrantaan. mutta mun äiti otti tosissaan nokkiinsa eikä halua kuullakaan mitään joulusta, vaikka yritin selittää että olisi kiva jos yhdessä pidettäisiin pikkujoulut. mulla on kuitenkin kaikille lahjat, tontut voisi tuoda ne, syötäisiin jouluruokia, koristeltaisiin ja oltaisiin yhdessä. mutta ei, se ei tule nyt kuuloonkaan kun me hänet hylätään tänne täysin.
mulle tuli eilen asiasta niin paha mieli että piti itkut tirauttaa :| sovin siskon kanssa että annan heidän lahjansa etukäteen hälle, saa pukki tuoda ne sitten aattona. ja meidän lapsille tontut kai tuo ennen mummilaan lähtöä paketit (ei lapsille olekaan kuin yksi paketti pojalle ja kaksi isosiskolle) kuusen alle. isomman paketin tontut tuo siis tänne, pienemmän (Helinä-DVD tytölle) otan mukaan mummilaan. junassa kun en viitti eestaas raahata isoja kantamuksia.
 
Voihan joulu sanon minäkin. :headwall: Jos olis iso talo niin pitäisin ite joulun ja kutsuisin kylään kaikki mut nyt meillä on niinku muillakin tuntuu olevan tää et kumman vanhemmilla syödään, kummalla pukitellaan vai pukitellaanko miehen siskolla poikien serkkujen kanssa. Eli periaattees kolmeen paikkaan pitäis aattona jakaantua. Voi ku sais olla rauhassa. Se vielä puuttui et olis eronneita isovanhempia riitoineen. Sympatiani täältä... Tässä perusporukassakin riittää setvimistä..

Tilsulle sylikaupalla onnea!!

V.raaputtimelle ja sakille paranemisia. Toivottavasti Miskalla ei iske kunnon ripuli, vetää pienen niin nopeaa pahaan kuntoon. Meillä Arttu kans nousee seisomaan ja ottaa käsistä pidettäessä askeliakin, mut ei se enää (kop kop) kaahi. Tai no, tänään oli eka päivä ku ei oo sattunut vahinkoja.
Pahimmat vahingot tapahtunut lähinnä jos on tuki lähtenyt alta eli tyyliin noussut seisomaan esikoisen isoa autoa vasten ja se on lähtenyt rullaamaan alta tai sit niinku yksi ilta oli käynyt et Arttu oli ylpeänä seissyt ja pidellyt ratista kaksin käsin kiinni niin eiköhän esikoinen mustasukkaisena autostaan tule ja ota toisen kädet irti ratista ja auton pois. Sehän reppana kaatuu suoraa takaraivolleen.

Mä oon muuten unohtanut mainostaa, mullahan oli olevinaan kesällä kauhea kiire ostaa Artulle se isompi istuin autossa viihtymisen takia niin ei me sitä ainakaa vielä olla kaivattu ku sekä nyt että viimeksi Pohjanmaalla ollessa pystyttiin ajamaan pysähtymättä koko matka ku A nukkui vaan, matkaa on ilman pysähdyksiä semmonen 2,5h. Ihan ihme kaveri. Esikoinen aina vaan itki autossa ennen ku sai sen kasvot menosuuntaan olevan isojen istuimen vajaan vuoden iässä.. Mut joo, eiköhän me silti se isompi istuin osteta tässä pian, jos vaikka niistä verojen palautuksista kävis hakemassa.

Niin ja se piti kans mainita että peloistani huolimatta pojat nukkui mummalla&paapalla kuin kotona, molemmilla omat matkasängyt samassa huoneessa eikä mitää ongelmia ollut nukkua. Laitoin yksi päivä ne jopa samaan aikaan (samaan huoneeseen) sisäpäikkäreille ja sekin meni loistavasti vaikka sitä en ole koskaan ennen testannutkaan.. Sisäpäikkäreillä nukkuivat 2h niin et pienempi heräs eka ja isompi siihen.
On kyllä ollut niin oikea ratkaisu meillä tämä poikien samaan huoneeseen siirto... :heart:

Anu ja Arttu 7kk ja 1 viikko

ps. joku jutteli siitä kotihoidontuki-hakemuksesta niin ei hätää kyllä se tulee kaikille automaattisesti ajallaan, ei mullekaan ole vielä tullut mut kyl se joulukuussa tulee - ja no, tietty Kela voi mokatakin, eli jos ei joulukuussa tule niin sit soitto...
 
Anu-78
Joulusta ollut kovasti puhetta täällä. Me ollaan ihan oman perheen kesken joulu ja kotona siis. Meille ei tule ketään eikä me mennä minnekkään, näin ollut jo 4 vuotta. Joulun pyhinä sitten käydään sukuloimassa ja mummoloissa. Et ei ole onneks ollut eripuraa joulun vieton suhteen kun sen viettää kotona oman perheen kesken :) ja toki haudoilla käydään kanssa....

Saku ei meillä vielä kävele tuen kanssa tai nouse edes seisomaan. Mutta ei varmaan mene pitkään kun alkaa istumaan kun on se asento jo aikas likellä :)

Miten muutes, onko kukaan ajatellut vauvalleen laittaa jo sitä vauvatyynyä? Siis se tosi litteä tyyny? Minä oon miettinyt että jos laittas sen sinne sängyn reunalla että ei siis nuku siinä, silleen että saa sen kans siellä telkuta koska meillä poitsu tykkää hirveesti temmeltää isojen tyynyjenkin kanssa tuolla lattialla tai sängyssä :) ja eihän se poika edes paikoilaan yöllä pysy että en usko että oiskaan edes sen tyynyn päällä :p nimittäin on semmonen liikkuja öisin et ei vois uskoo :D

Paranemisia ja jaksamisia sairastuville :hug: :flower:

Täällä onneks ei ole ollut pojalla kun se yksi ja ainoa flunssa jolloin ei edes kuumetta ollut ollenkaan, ja toivotaan et ei nyt tuliskaan *koputtaa puuta*

Niin ja ne kotihoidontukilaput kyllä kela muistaa sitten laittaa että ne tulee sit aikanaan, mut jos ei kuulu ni kannattaa ottaa yhteyttä kelaan..

Mutta, tässäpä taas tällä kertaa oli mun kirjoitukset....palaillaan taas :wave:

Anu&Saku
 
nyt taitaa jätkän maha olla edes vähän parempi kun ruokakin maistuu. poika muuten tänään nousi ekaa kertaa ite istumaan :D ollut niin kova kiire päästä eteenpäin että tuo taito on meinannut unohtua opetella.

jaha, taidankin hakea taaperokärrit varastosta :whistle:
 
Mustakin olis kiva jos/kun vois olla jouluna ihan omalla porukalla, siis aattona. Sit pyhinä ehtis vierailla. Jotenkin se vaan ei onnistu tai tunnu oikeelle kun miehen vanhemmat asuu ihan vieressä. Sano siinä sit et me ollaan oman perheen kesken...tai en mä ainakaan voi sanoo vaikka haluaisinkin. Ihan kivoja ne miehen vanhemmat on, ei siinä mitään. Mut jotenkin vaan tuntuu ettei jaksa.

Ja taas oli äidin vaistot kunnossa. Eli keskiviikkona loppu kuuri korvatulehdukseen ja edelleen siellä oli märkää. Niinpä sit tänään on meidän pienen molemmat korvat puhkastu. Jospa se tästä. Ja toivon mukaan ei tuu korvakierrettä :$
 
Paljon onnea Tilsulle!

Meillä ei ole tuota ongelmaa että kenen luona ollaan jouluna, kun toinen on yleensä töissä. Minä olin viime vuonna ja mies on nyt. Lapsien kannalta olisi parempi että toinen edes joulun kotona niin ei tartte hoitoon mennä.
 
Tilsulle Paljon Onnea :flower:

Jaksuja kaikille jouluongelmien kanssa painiskelijoille. Meillä molempien vanhemmat asuvat samalla kylällä, matkaa meiltä kotoa semmoinen 40km, joten saadaan nuo molemmat ympättyä ja tulla sit vaikka kotia yöksi. Yleensä ollaan tehty niin, että syöty toisessa paikassa ja sit ajettu illaksi toiseen paikkaan ja joko jääty yöksi tai sit ajettu kotiin. Viime joulun olin tosin töissä, joten sai mies fiilistellä ihan täällä kotosalla. Nyt varmaan tehdään niin, että mennään aattona mun vanhemmille ja sit joulupäivänä ajellaan anoppilaan, ei jaksa Onnin kanssa sinkoilla paikasta toiseen. Jotenkin tuntuu, että mun vanhemmat odottaa nyt joulua niin kamalasti, kun Onni on ainoo lapsenlapsi. Anopilla ja apella asuu yksi poika kotona, joten eivät joka tapauksessa joudu olemaan ihan kaksin ja lapsenlapsia käymässä muutenkin. Mulla on kyllä ihana anoppi siinä, ettei ikinä syyllistä tämmöisistä asioista, vaan antaa kiltisti vuoron sille toisellekin mummille :heart: . Joten tuskinpa tästäkään joulusta kovin suurta draamaa saadaan aikaiseksi.

Illan jatkoja :wave:
 
Onnea Tilsu! :flower:

Joulusta: Me menemme Pohjanmaalle mieheni äidin luo, on jo vanha ja asuu yksin ja kaipaa meitä selvästi enemmän kuin minun sukulaiseni. Paluumatkalla vietetään yksi yö isäni luona ja tavataan hänen sukuaan. Äitiäni näemme niin paljon ihan arkisin, että saa tyytyä siihen (ja tyytyykin mukisematta). Eli onneksi ei tarvitse tapella tästä asiasta. Eri asia sitten, miten 7 tunnin ajomatkat taas sujuvat... toivottavasti uusi turvaistuin auttaa, sen saa onnekisi hyvin nukkuma-asentoonkin.

vuotaraaputin toivottavasti paranette molemmat ja pääset ulos huomenna! Muillekin sairastaville paranemisia.

Täällä kiinteiden syöminen etenee vaihtelevalla menestyksellä... poika haluaisi mieluiten elää maidolla. Jotain kuitenkin menee alas joka päivä, joten eiköhän se siitä lähde. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa broileri ensimmäisenä liharuokana, jännä nähdä mitä poju siitä tuumaa.

Nukkuminen aiheuttaa myös päänvaivaa - harkitsemme pojun siirtämistä sivuvaunusta ihan erilliseen pinnasänkyyn, samaan huoneeseen kylläkin. Taidan olla vähän hassu, kun tuokin saa minut melkein kyynelehtimään ja suremaan sitä, miten iso poika meillä jo on ;) Jotain pitäisi kuitenkin keksiä heräilyjen vähentämiseksi, luulen että poika herää minun kääntyilyyni ja maidontuoksuuni kun olen liian lähellä.

Nyt tv:n ääreen nauttimaan perjantai-illasta, mukavaa viikonloppua kaikille!

Viljaliina ja (nukkuva) poju 6kk ja jotain
 
Iltaa!

Ekana onnea Tilsulle hirmuisesti :flower:

Joulusta ollut puhetta. No meillä menee sillein,et miehen vanhemmat,veli ja sisko poikansa kanssa tulee meille aattona syömään. Mun äiti ei tule eikä me mennä sinne koska hän laittoi silloin huuhtikuussa meihin välit poikki :( Ei olla se jälkeen oltu missään tekemisissä eikä hän ole nähnyt Topiakaan ku sinä päivänä ku poika synty.

Mut nyt kattoo bb:tä. Itestään olen ku mies on tän viikon yövuorossa |O

baby dream ja Topi 7kk. (nukkumassa)
 

Yhteistyössä