Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä koen kaiken niin voimakkaasti ja tunteet on mulla tosi intensiivisiä mut samalla oon tosi haavoittuvainen ja turvaa kaipaava. En tiedä, kai mulla on hiukan AS-piirteitäkin, mut on vaikea lukea ihmisiä, varsinkin sinua. Ehkä se tekee kaiken hankalaksi, kun on itsellä niin voimakkaat tunteet sua kohtaan ja siksi vaikeuksia kestää niitä, kun niitä ei pääse näyttämään tai purkamaan mitenkään. Oon liian täynnä tunnetta koko ajan ja se vyöryy yli valtoimenaan välillä. Sit mä vaan mietin koko ajan, että olisi helpompaa, jos en ylianalysoisi ja tuntisi näin voimakkaasti, ja voisin vaan höpötellä sun kanssa niitä näitä. Mahtaisiko sellainen ihminen kuitenkin olla enemmän sun mieleen?
Alaston Suomi -piirteitä? Se on ihan ok.
 
Mä koen kaiken niin voimakkaasti ja tunteet on mulla tosi intensiivisiä mut samalla oon tosi haavoittuvainen ja turvaa kaipaava. En tiedä, kai mulla on hiukan AS-piirteitäkin, mut on vaikea lukea ihmisiä, varsinkin sinua. Ehkä se tekee kaiken hankalaksi, kun on itsellä niin voimakkaat tunteet sua kohtaan ja siksi vaikeuksia kestää niitä, kun niitä ei pääse näyttämään tai purkamaan mitenkään. Oon liian täynnä tunnetta koko ajan ja se vyöryy yli valtoimenaan välillä. Sit mä vaan mietin koko ajan, että olisi helpompaa, jos en ylianalysoisi ja tuntisi näin voimakkaasti, ja voisin vaan höpötellä sun kanssa niitä näitä. Mahtaisiko sellainen ihminen kuitenkin olla enemmän sun mieleen?
Oot oikeanlainen just sellasena kuin oot❤️
 

Yhteistyössä