V
vierailija
Vieras
En tiedä miksi se on alkanut yhtäkkiä tuntua niin pahalta ettet ole naapurissa, se tuntu jotenkin hyvältä kun ties et oot aika lähellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon jotenkin ihan allapäin tämän(kin) asian takia koko ajanEn tiedä miksi se on alkanut yhtäkkiä tuntua niin pahalta ettet ole naapurissa, se tuntu jotenkin hyvältä kun ties et oot aika lähellä
Alaston Suomi -piirteitä? Se on ihan ok.Mä koen kaiken niin voimakkaasti ja tunteet on mulla tosi intensiivisiä mut samalla oon tosi haavoittuvainen ja turvaa kaipaava. En tiedä, kai mulla on hiukan AS-piirteitäkin, mut on vaikea lukea ihmisiä, varsinkin sinua. Ehkä se tekee kaiken hankalaksi, kun on itsellä niin voimakkaat tunteet sua kohtaan ja siksi vaikeuksia kestää niitä, kun niitä ei pääse näyttämään tai purkamaan mitenkään. Oon liian täynnä tunnetta koko ajan ja se vyöryy yli valtoimenaan välillä. Sit mä vaan mietin koko ajan, että olisi helpompaa, jos en ylianalysoisi ja tuntisi näin voimakkaasti, ja voisin vaan höpötellä sun kanssa niitä näitä. Mahtaisiko sellainen ihminen kuitenkin olla enemmän sun mieleen?
Oot oikeanlainen just sellasena kuin ootMä koen kaiken niin voimakkaasti ja tunteet on mulla tosi intensiivisiä mut samalla oon tosi haavoittuvainen ja turvaa kaipaava. En tiedä, kai mulla on hiukan AS-piirteitäkin, mut on vaikea lukea ihmisiä, varsinkin sinua. Ehkä se tekee kaiken hankalaksi, kun on itsellä niin voimakkaat tunteet sua kohtaan ja siksi vaikeuksia kestää niitä, kun niitä ei pääse näyttämään tai purkamaan mitenkään. Oon liian täynnä tunnetta koko ajan ja se vyöryy yli valtoimenaan välillä. Sit mä vaan mietin koko ajan, että olisi helpompaa, jos en ylianalysoisi ja tuntisi näin voimakkaasti, ja voisin vaan höpötellä sun kanssa niitä näitä. Mahtaisiko sellainen ihminen kuitenkin olla enemmän sun mieleen?
Alaston Suomi -piirteitä? Se on ihan ok.
Oon ollu vaan keskustan tuntumassa ja nyt oon postinroalueella 00*00, keskelle nro joka on mun synttäripäivä miinus 2Mahdoitkohan liikkua näillä main tässä muutamana päivänä, ja keskellä kylää eilen.. en oikein erottanut, mutta tuli tunne.
Saako kysyä minkä ikäinen
olet, tekstin kirjoittaja? E
Voisitko joskus hieman rönsyillä mun luo.
Laita kello käyntiinVoisitko joskus hieman rönsyillä mun luo.
Vähän sama. Luin Teuvo Lomanista ja muistin miten ilkeästi käyttäytyi minua kohtaan ollessaan djnä siellä. Koin olevani niin ruma kuin voi olla. Olin unohtanut kokonaan.ps. voi vtu mitä uutisia. No kai nyt tänkin piti sitten tapahtua.
Kaivautuisin aika nopeasti sun vaatteiden alle, ihokosketus se olla pitää..Oltaispa samassa paikassa. Samalla sohvalla. Näkisin ja tuntisin sinut kuulemisen lisäksi. Se auttais tunteiden osoittamistakin.