tänne kuuluu ihan hyvää. kohtu tuntuu ihan hirveä isolta selällään ja hajut tuntuvat tosi voimakkaalta-
uutuudeksi on tullut hampaiden pesu ja oksennus
:x
eli en saa pestyä hampaita ilman oksua.
ruoka maistuu, liiankin hyvin. painoa varmaan tullut hirveästi, mutta minkäs teet.
no, voihan sille tehdä paljonkin mutta en jaksa. yritän vaan päästä eteenpäin päivissä, toivoa parasta ja nauttia tästä joka saatta meidän viimeinen olla.
närästää myös aivan kauheasti ja kahvi ei uppoa ollenkaan.
siinäpä ne tärkeimmät tällä hetkellä.
huomenna mennään pankkiin uudestaan ja toivotaan että ollaan pian jonkun ihanan rivitalon uusia omistajia
ens keskiviikkona taas ultra joten sitä tässä odotellaan kovasti. olisi niin iso halu kertoa pojille että vauva tulossa mutten uskalla. tiedän että esikoinen varsinkin odottaa uutista kovastikin.
oltiin eilen 2 tunnin kävelyllä koko perhe, käytiin sorsia ruokkimassa ja vaikka mitä. tuntuipa ihanalta kävellä pitkätä aikaa kunnolla kun ei sattunut ja muutenkin luottavainen olo omaan tilaan tällä hetkellä.
tänään pitäisi uusi maraton käydä vetämässä
mutta mukavaa tiistaita kaikille vaan ja voikaahan paksusti. :hug:
mä lähden kohta naapuriin pulla kahville
joten se siitä "laihiksesta"
*muoks*
niin ja joku kyseli onko pelkoja seuraavasta synnytyksestä. mulla ainut pelko on missä ja milloin lapsivesi tulee..
esikoisesta tuli melkein kk aikaisemmin, onneksi kotona. ja kuopuksesta kanssa kotona..
synnytystä taidan odottaa innollakin. mulla molemmat käynnistetty, ekaa kaksi päivää joten herkkua se ei ollut mutta kaikki mennyt hyvin silti. ei pahoja repeemiä ja synnytys/ponnistus suht nopea.
joten hyvällä mielellä menen uudestaan.
ainoastaan haluaisin tietää/nähdä minkä kokoinen on epiduraali piikki, kuullut että sillä voisi vaikka hevosta piikittää joten.. ehkä mä en haluakaan nähdä
jos jollain tietoa niin kertokaa vaan *vislaa*
ja onnea kaikille ultrassa käyneille. ihana lukea kuulumisia.