Huhti-Hiput 2008

  • Viestiketjun aloittaja marjonetti
  • Ensimmäinen viesti
Hei ja voi onnetonta, kun taas surullisia uutisia tullut :( Halauksia, Niksuliini, ja voimia kauheasti :hug:

Pinaatti, mä myös Hyvinkäällä asustelen. :wave: Olen täällä jo viitisen vuotta elellyt ja tykännyt. Luulinpa muuten mäkin, että Riihimäeltä tullaan "meille", mutta ilmeisesti ei sitten. Hyvinkään sairaala oli kyllä kiva mielestäni, ei tosin ole kokemusta muista. :)

Nyt nukkumaan, kun poikakin nukkuu,
t. Kalenteri ja nappula 10 + 4
 
taitaa olla menoa täällä nyt :'( :'(

tänään töissä verta tullut, maha tosi arka ja koskee (ei ihan hirveästi). oireet jotenkin hävinneet.
ja mieli on maassa.
huomenna ultra yksityisellä, pelottaa tuomio jo nyt.. :ashamed: mä olen niin loppu tähän pelkäämiseen ja toivomiseen että. :'(
*palaa huomenna toivottavasti pienen läpättävän aarteen kanssa*

matkustaja rv 7+3 :heart:

anteeksi, en jaksa kommentoida muuta nyt.. :ashamed: :ashamed:
 
jotenkin surettaa miehen takia ihan kamalasti.
eilen illalla puhui vauvalle niin kauniisti ja sanoi vielä ääneen että toivoo niin että kaikki menisi nyt hyvin.
ei ole koskaan oikeastaan niin sanonut.
ja jos tää on nyt tässä niin mitä ihmettä olen tehnyt sen saadakseni, eikö viime kertainen jo riittäänyt??? |O
onnksi mies lähti poikien kanssa ulos, mä vaan itken täällä niin että vesivahinko taitaa tulla. :'(
tää ei voi olla tässä. mutta maha on niin arka että huh huh.. :ashamed:
 
... Pidän todella peukkuja siulle, ja toivon, että kaikki kääntyy parhain päin :hug: Onneksi huominen tulee kuitenkin yllättävän pian, ja saisit positiivisia uutisia, nämä raskausajan vuodot ja mahakivut kun eivät likikään aina onneksi tarkoita keskenmenoa :hug:

Pidetään lippu korkealla, jookoste :hug:

Dooris
 
Voi Pulttibois ... oikein paljon voimia ja haleja sinulle :hug: koita kestää huomiseen... epätietoisuus aina pahinta. Nää on jotenkin tyhjän tuntuisia sanoja. Toivon sydemestäni, että pienellä olisi kaikki hyvin, kyllähän sitä veristä vuotoa voi tulla, vaikka kaikki oliskin ok.
 
Voi että oli taas useampia ikäviä uutisia :'( Iso :hug: ja voimia kaikille hippunsa menettäneille.

Mä en taaskaan ole ehtinyt päivittää listaa. Jos jollakin menee hermot niin saa kopsata listan ja päivittää. Lupaan kyllä päivitkset tehdä myöhemmin, mut just nyt meillä on aika kova tahti tuon talon kanssa menossa. Ollaan oltu joka ilta ja viikonloppu maalaamassa ja kittaamassa, et päästäis mahdollisimman pian uuteen. Ens kuun alkupuolella pitäis olla valmista, joten sit helpottaa ja alkaa olla taas vapaita iltojakin =)

Mulla oli eilen nlalääkäri ja sydänäänet kuulu oikein pontevasti, joten hyvin menee. Pahoinvointia on vielä vähän, mut enemmänkin sellasta oksuherkkyyttä, et aika helposta meinaa tulla yökkö. Tuttua esikoisen ajoilta... Muutaman viikon päästä olis sit se ulta.

Jep mut nyt painun nukkumaan, et jaksaa taas huomisen. Kyllä ei tuo rakentaminen ole mitään herkkua tässä vaiheessa, mut toisaalta mitä enemmän tekee, sitä nopeemmin tulee valmista!

Mussu ja muikkunen 11+1
 
se on sitten klo 11 aikaan ultra.. :heart:
ilmoitin jo töihin etten iltaan mene.
olo jäykän vetelä ja maha arka.
en vaan kykene nostelemaan asukkaista ja suihkuttamaan tänään+ muuta juoksua kun hissikin talossa rikki..
ehkä hyvä näin kun ei ultra uutisistakaan mitään vielä tiedä. :ashamed:

miten mä olenkaan saanut olla onnekas 2 pojan odotuksesta, ei pelkoa oikeastaan koko odotusaikana ollut. en osannut pelätä mitään. 2 tervettä pientä aarretta olen saanut-- :heart: :heart:
ja nyt tämä matkustaja sitten temppuilee meidän kanssa, toivottavasti olisi sitkeä ja pitäisi pintansa loppuun saakka. :ashamed: :heart:
 
Pulttikselle peukkuja! :hug:

Tänne tuli pahoinvointi takaisin, eilen iltapäivällä alkoi ja nyt aamulla jo olo oli taas...... Aika hassua, mä kun olen teillekkin jo täällä tuuletellut että pahin on ohi.

Ihanan helpottava lukea kuin muillakin kodinhoito jää ja tunnette huonoa omaatuntoa lasten puolesta. Mä olen kans ollut vähän heikko leikittäjä pojalle. Meillä on kattottu nyt ylipaljon frööbelin palikoita videolta ku äiti ei ole jaksanut muutakaan tekemistä keksiä. Mulla on siitä niin huono omatunto, etenki ku joka tuutista kuulee kuinka väärin on istuttaa lapsi videoita katsomaan. Mut minkäs teet?

No, eipä muuta sit tällä erää..

Anu ja rv (täytyy luntata) 9+4

niin joo ja meilläpäin np-ultra vasta viikolla 13 Mulla ultrapäivänä viikkoja 13+2. Aika myöhään. Vois tietty koittaa soittaa terkalle et jos sitä vois aikaistaa viikolla.
 
Pulttis, onnea päivän ultraan! :hug:

Mä oon kans täällä ratketa, kun illalla tuli vähän ruskehtavaa sellaisen kiinteämmän liman joukossa ja aavistus vaaleanpunaista joukossa - ja ihan vähän aamullakin. Ei siis paljon mutta kuitenkin hermostuttaa, pitää soittaa jonnekin. Oli mulla tuota esikoisestakin, mutta en muista sitä kiinteämpää limaa, jollaista tullut jo pari päivää pieniä määriä (jonka ajattelin sitten olevan kuitenkin normaalia). Pelkään, että joku tulehdus, joka voi olla vaarallinen, ellei pahempaakin :/ Esikoisesta mulla oli ruskehtavaa rv 9 + 6, nyt mennään rv 10 + 5, eli niillä main mennään. Inhottavaa tällainen!

No palataan. Oloja kaikille! :)
 
Pulttis Peukut pystyssä täällä. Toivottavasti kaikki on kunnossa! Meinasi itku tulla kun noita sun viestejä lueskelin. Täälläkin melkoisen epätoivoinen olo kun mulla kans tuo tuhruilu jatkuu.Tänään onneksi vapaapäivä, niin saan rauhassa kotona lepäillä. Jospa me kaikki tästä vielä loppuun asti selvittäis. Tuntuu, että noita huonoja uutisia on tähän pinoon saatu jo aivan luvattoman paljon! :'(

Puella 8+1(toivottavasti)
 
Suuret pahoittelut, Niksuliini :(
Pulttis, toivottavasti kaikki on kunnossa!! :flower:
Kuukatrille onnittelut hienoista uutisista =)

Meillä oli juuri ensimmäinen neuvola, lähinnähän siellä kyseltiin perustietoja minusta ja tulevasta isästä. Ensimmäinen lääkärikäynti päätettiin jättää väliin, koska viime viikon ultrakäynnillä tuli jo tehtyä perustarkastus samalla. Nyt sitten odotellaan kutsua np-ultraan.

Synnytysklinikkakin tuli sitten valittua heti, Naistenklinikalle mennään.

Viljaliina 7+6
 
Enää tunnin verran siihen Pulttiksen ultraan. b :) d

Ja se kuuluisa oma napa: soitin polille, jossa kehotettiin olemaan rauhallisin mielin tässä tilanteessa ja elämään normaalisti. Kyllähän tuon arvasinkin, mutta ei voi huolestukselleen mitään, kun täälläkin pinkassa on ollut ikäviä juttuja. Ja tietysti jännää, että mitä jos tuo tuhru alkaa taas ja runsastuu, ja miksi se on sellaisen liman joukossa jne. :| No meitsi ottaa kuitenkin tän päivän aika huilaten, illalla vähän menoa mutta se on sen ajan murhe.

Hyviä uutisia odotellen Kalenteri
 
Niksuliinille voimia ja Pulttikselle peukkuja!
Kuukatrille onnea tuplista :)

Yököttävä olo vaan jatkuu ja tuntuu jopa pahentuneen. Noita tyttöjä odottaessa en oksentanut, mutta nyt on sekin koettu. Oksettaa jos maha on tyhjä ja oksettaa kun syö jotakin :(
Päätä särkee päivittäin ja väsymys on valtavaa.
En tiedä miten ihmeessä jaksan olla töissä ja hymyillä asiakkaille, kun olo on tällainen.. Mut pakkohan se on..
Kaikki pahat hajut saa yökkimään.


Ainiin, tuosta np-ultrasta vielä.. Meillä Lohjalla se on rv 11-13.


Faerie ja toukka (rv 10+0)
 
Kalenteri mulla ku tuli sitä ruskeaa tuhrua tossa pari viikkoa sitten niin se tuli kans liman kanssa.. Kai se limakalvoilta tulee ku kerta limaakin mukana, eli ei pitäis olla vauvalla mitää hätää! Tuleeko sulla sitä ihan vaan pyyhkiessä vai vuotaako kokoajan? Jos pyyhkiessä vaan niin sillon ainakaan ei pitäis olla hätää...
(Positiivisia ajatuksia sinnepäin :) )
 
Kiitos Anuuu, mulla joo myös tulee vain pyyhkiessä... Nyt ällölimajuttuja, varoitus. Tuossa oliko sunnuntaina tuli ekan kerran sellaista ei ruskehtavaa vaan kellertävää limaa, joka selvästi kiinteämpää kuin se väritön tavara, jota muuten tulee. Eilisiltana sitten havaitsin samaisen kiinteän liman värin muuttuneen ruskehtavankirjavaksi, ihan aavistus vaaleanpunertavaakin. Vieläkin on lima ruskehtanut useimmiten silloin kun sitä pyyhkiessä tulee (ja voitte arvata, että tulee pyyhittyä!). Siis tänään tullut kahdesti ruskehtavaa. Olipas tarkka kuvaus. :$
 
Kalenteri ihan samalta noi sun limat kuulostaa ku mullakin. eikä niitä nyt ole pariin viikkoon näkynyt. onneksi.
:LOL: nää menee aina jossain vaiheessa nämä jutut tolle lima/pissa/kakka-tasolle! mut on se hyvä et on paikka missä niistä edes kehtaa puhua. Ei tulis mieleen muille alkaa selostaa. Muistan esikoista odottaessa ne loppuajan limajutut ku tuntu ettei mistää muusta ees puhuttu ku eritteistä... :LOL: no joo, mut se siitä.
 
Anuuu, hyvä kun sullakaan ei sitten noista sen kummempaa tullut. Huojentaa. On sekin kun esikoisesta oli vähän tuhrua jonain päivänä ja päätin, että tämän toisen kanssa en sitten kauheasti huolestu, jos jotain on, mutta niinpä niin sitten taas. :) Joo mutta kyllähän nää jutut vähän limaisia välillä tuppaa olemaan - tosin voin kyllä jutella näistä myös niiden kaverien kanssa, jotka mut täältä tunnistaa, mutta silti... :LOL: Mahtavat tuntea myötähäpeää :LOL:
 
ensiksi, te olette rakkaita- oikeasti. :ashamed: :heart:
miten ihmeessä pärjäisin ilman TEIDÄN tukea. :hug:

sitten hyviin ja huonoihin uutisiin.
tärkein kai että yksi elävä sikiö löytyi ultrassa :heart:

menimme siis miehen kanssa yksityiselle ultraan. tänään rv 7+4 menossa ja lääkäri oli tuntematon naishenkilö.
kyseli onko ensimmäinen johon vastasin että 2 lasta löytyy ja edellinen meni kesken rv 13. kyseli enemmän lapsista ja milloin syntyneet.
sanoi että tehdään ekaksi sisätutkimus ja sitten katsotaan kohtuun.

lääkäri aloitti tutkimuksen, paineli vatsa ja sanoi: onko täällä kaksi tulossa? minä ja mies katsomme toisiimme kauhuissaan ja totean: että ei kai sentään.
lääkäri hymyilee ja vastaa että kohtu on tosi iso viikkoihin nähden.
siinä alkaa tuskan ja onnen hiki pelon seassa valua.
lääkäri työntää (koomista) sen "puikon" alapäähän ja ultra alkakoon.
lääkäri kirjoittaa näin:

kohdussa yksi sikiöpussi, jossa ruskuaispussi ja yksi elävä sikiö, jonka crl -mitta on 14mm vastaten h 7+5.
sikiöpussin vieressä ja alapuolella on sikiöpussin kokoinen hematooma (on siis verenpurkaus).
tilanne on hyvä kontrolloida 2 viikon kuluttua.
lisäsi vielä äitiyskorttiin että kohtu vastaa viikkoja 9-10 :eek:

eli vauva voi hyvin, hematooman kanssa nyt varuillaan. ja 2 viikkoa sairaslomaa pamahti heti päälle, sitten ultraan ja jatko katsotaan sitten.
lysti maksoi kivat 125 euroa ja 2 viikon päästä sama.
mutta elämä on B)

hurja fiilis vaikka mahaa koskee ja kävelen kuin viimeisilläni olisin.. :ashamed:
eli kyydissä matkustaja on ja voi hyvin ainakin nyt- se tärkein!!!! :heart:


luen kohta teidän muiden kuulumisia, ekaksi on mentävä maate. :/

kaikille yhteisesti iso :hug: :heart:
 
PulttiBois, TODELLA IHANAA, että tuli hyviä uutisia :hug: :hug: Olen niin tosi onnellinen teidän puolestanne! Kyllä tuo summa kirpaisee, mutta se ei tunnu missään siinä vaiheessa, että saa mielenrauhan ja vielä hyviä uutisiakin samaan rahaan!! Koita nyt lepäillä ja voida hyvin, sie, vaavi ja miksei mieskin;-)

Dooris
 

Yhteistyössä