Ciram mahtava juttu! Hienoa, että saitte noinkin hyvin pakkaseen! Toivottavasti niitä pakkasukkoja ei kuitenkaan tarvitse heti olla siirtämässä
Eli onnea matkaan ja mukavia piinapäiviä
Lila13 kyllä nyt varmaan saa jo onnitella
Kiitos siis
Ja kyllä, meidän hoito jo peruttiin, mutta koska olin oma-aloitteisesti aloittanut piikit ihan vääränä päivänä niin päättivät, että jatketaan hoitoa. JH sanoi "meni syteen tai saveen, mutta jatketaan jos haluat".
En voinut ajatellakaan, että vielä jäätäisiin odottelemaan sillä mitta oli täynnä jo hoitoja, joten jatkettiin. Alusta saakka kyllä erikoinen hoitokierros tämä.
Ja tosiaan, viimeinen hoito. Olimme päättäneet, ettei hoitoja enää ainakaan toistaiseksi jatketa. Seuraavaksi olisi pitänyt siirtyä yksityiselle.
Eli ei kannata tosiaan luopua toivosta.
Meillä meni 6 vuotta ja 1 kuukausi, että se plussa saatiin testiin. Nyt ei voi kuin toivoa, että kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Törmäsin tässä taannoin ajatukseen, joka kuvasi ainakin minun tuntojani lapsettomuuden osalta erittäin hyvin:
"It´s hard to wait around for something you know might never happen; but it´s even harder to give up when you think it´s everything you want"
Vuosien surutyön tuloksena aloin olla valmis antamaan periksi, luopumaan unelmastani ja suuntaamaan uuteen elämään. Elämä vain sitten tuli ja sotki suunnitelmat.
En valita ja todellakin toivon, ettei minun tästä enää tarvitse luopua. :heart:
April81 Minusta on tuntunut viimevuosina, ettei ihmiset nykyään enää tee mitään muuta kuin lapsia. Jokapaikassa vauvoja ja ekasta kierrosta raskaaksi tulleita tulevia äitejä. Minä olen vuorattu ja kyllästetty vihalla ja katkeruudella, josta toivon joskus pääseväni eroon. Se vuosien varrella kertynyt suru ilmaantuu monta kertaa katkeruutena niitä kohtaan jotka saavat lapsia (ja aivan sama onko takana minkälainen historia).
Surutyö ottaa aikansa, mutta uskon, että se olo kuitenkin joskus hellittää. Sinä sentään pystyt itkemään. Minä en vuosiin ole kunnolla itkenyt vaan padonnut kaiken vaan sisälle.
En tiedä lohduttaako tämä, mutta tuolta hoidot jatkuu 12-pinkasta plussasi juuri iinamiina, jolla takana jo 11 siirtoa (tämä viimeisin oli 12. siirto) ja siirrettyjä alkioita 15. Nyt viimeisestä alkiosta tärppäsi.
Se voi ottaa aikaa, mutta epätoivoisessakin tilanteessa saattaa onnistua.
Toivottavasti teillä ei kuitenkaan menisi ihan niin pitkälle vaan seuraavasta passista tulisi sitten tärppi!
Kaikkea hyvää teille ja toivottavasti ne plussat löytyvät pian teidänkin testeihin
Mukavaa ja rentouttavaa kesää kaikesta huolimatta!
Ja piinailijalle tosiaan onnea matkaan!!