April81 minulla ei ole säännöllistä kiertoa, mutta laskin sen menkkojen alkamispäivän siitä, miten aiemmissa hoidoissa (joissa ei ole siirtoon päästy) on vuodot alkaneet.
Sama sääntö pätee niitä kiertoja, kun olen ovuloinut.
Normaalisti en ovuloi ja kierrot ovat noin 60-90päivää.
Jos ovuloin, niin ovulaation jälkeen dpo 11-12 alkaa vuoto AINA ja ihan joka kerta.
Eli aiemmissa hoidoissa kun siirtoon ei päästy punktio oli maanantaina ja vuoto alkoi aina seuraavan viikon perjantaina.
Nyt punktio oli tiistaina, joten vuodon olisi pitänyt alkaa seuraavan viikon lauantaina (eli nyt menneenä lauantaina).
Kiertopäivien puolesta ei pitäisi olla vielä mitään hätää, sillä minulla on menossa kp 25. Lyhyimmillään kierto on tämän 6v aikana ollut 32 päivää. Siitäkin on aikaa ainakin 3 vuotta.
Mitään muuta säännönmukaisuutta minulla ei kierroissa ole kuin se luteaalivaiheen pituus. Jos ovulaatio tapahtuu, niin vuoto alkaa dpo 11-12 (eli luteaallivaihe jää 10-11 pv mittaiseksi).
Minulle sanoivat, että perjantaina pitää soittaa sitten itse se tulos. Eli minun tietojen mukaan vasta seuraavana päivänä selviää. Tietysti sitä voisi heti aamusta mennä labraan ja koittaa onneensa jo torstain soittotunnilla.
Eihän sitä tiedä jos vaikka olisi jo selvinnyt.
Sinä olet kyllä käsittämättömän hienosti pysynyt testaamatta. Minä olen tosiaan testannut joka päivä ja pariin otteeseen.
Sunnuntai-aamuna heräsin kovaan kramppiin ja siitä lähtien on viillellyt ja kramppailllut alavatsalla. Lisäksi kokoajan on olo, että menkat alkaa.
On tää aika piinaavaa, vaikka toisaalta vähän olo helpotti, kun viivat alkoivat vahvistumaan.
Nyt vaan pelätään, että jatkuuko raskaus vai ei.
Toivottavasti sinulle on tulossa hyviä uutisia testistä jos vaan maltat odottaa sinne veritestiin asti! Mieletöntä itsekuria
Nuo oireet kuulostaa jo hyviltä, rintojen arkuus ja pinkeys! Voi että! Olisi hienoa päästä yhdessä tuonne odottajien puolelle! Jotenkin täytyy nyt yrittää tsemppailla tämä loppuaika
Nyt on menossa rv 3+5