Kiitos onnitteluista! Onnea tarvitaan.
Edellisellä sivulla kysyttiinkin meidän hoitohistoriaa..ja sehän on tosi kirjava: clomeja, inssejä ja IVF/ICSI-hoitoja, ja tämähän oli nyt se viimeinen IVF. Tuossa nyt siis ne viralliset hoidot, lisäksi siis kaikenlaiset poppaskonstit, asiantuntijat ja luontaishoidot. Me olemme erittäin onnekkaita, että ensimmäisestä IVF:stä syntyi tällä hetkellä uhmaikä-vaiheessa oleva poika ja nyt tästä viimeisestä alkoi raskaus, jonka suhteen olimmekin jo luovuttaneet. Luomusti ei 8 vuoden aikana tapahtunut mitään. Outoa sinänsä, että pahin lapsettomuuskriisi iski vasta lapsen syntymän jälkeen, en osaa sitä selittää mitenkään mutta näin kävi.
Nyt jälkikäteen kun selailin epikriisejä huomasin, että kun ollaan saatu paljon soluja, ne ovat olleet huonoja/raakoja ja kun vähän, alkiot olleet 1-2 luokkaa. Olin itsekin tosi pettynyt kun kuulin tässäkin hoidossa 4:stä solusta, joista kolme hedelmöittyi mutta laatu se ratkaisee. Edellisessä hoidossa (jossa paras määrä) saatiin 16 solua, joista 5 hedelmöittyi, 2 jakaantui mutta kosahtivat alkuunsa. Eli laatu korvaa määrän?
Nuo jenkkiohjeet, joita kirjoittelin mielenkiinnosta aiemmin, ovat todellakin ihan höpöjä. Rikoin lähes jokaista ohjetta, erityisesti sokerin suhteen.
Kyllä se varmaan on niin kuten meille sanotaan, että ei voida vaikuttaa siihen, alkaako raskaus vai ei, kaikki riippuu siitä solusta ja limakalvon vastaanottavaisuudesta.
Minulla alkoi työt kun hoidot alkoivat ja oli tosi raskasta ja kiireistä, ja kun nuo hikoilut ym.perusoireet alkoivat eikä menkkajuilintoja ollut, olin ihan varma että pieleen meni. Ei sitä kyllä voi koskaan tietää. Vieläkään ei ole mitään oireita, nännit ehkä vähän kipeät.
Mutta mikä olikaan hcg tulos? Melkein 500! Eli saattaa olla kaksoset tulollaan kun vertaa esikoiseen (joka otettiin vasta päivä myöhemmin) jolloin hcg jotain 200... Eli reilusti tuplaantunut. Tammikuun alkuviikolla on ultra missä nähdään..onhan se mahdollista että molemmat alkiot ovat kiinnittyneet (mahdollisuushan oli vain 4%). Välillä on tosi pelonsekaiset fiilikset, välillä paremmat..Katsotaan kuinka käy.
Voimia teille kaikille hoidoissa jaksamiseen ja toivon sydämeni pohjasta paljon onnistumisia! Luomuraskautuminenkin on aina mahdollista!
Ps. Minulla olisi Clearbluen dig. ovistestejä (yhdessä pak. 7 testiä) kaksi avaamatonta pakettia sekä kolme viikkonäytöllistä raskaustestiä. Voisin niitä myydä jos joku olisi kiinnostunut... Viestiä voi laittaa vaikka sivuston kautta.
Harmi kun avaamaton Gonal-F:kin jää nyt kaappiin ihan turhaan :/
Pps. Tuosta teeman ohjelmasta vielä, siinä pitää antaa mennä korvien ohi asiaa, mutta ydinasia on juuri se ajatusten ohjaaminen sinne tavoitteen toteutumisen suuntaan. Ei siis JOS-ajatuksia vaan KUN!