Tervetuloa
Mensku ja Nessu :flower:
Ja
Ellamaarian poissaoloa olen itsekin ihmetellyt, aattelin vain, ettà ehkà on silloin mun oman nettitaukoni aikana ilmoittanut lomalle làjdòstà tai jotain, mutta ei sitten vissiin? :/
Jahas, taas katos ààkkòset miehen koneelta.... Niin mun oma tietska oli sitten mennyttà, ei ois kuulemma saanu panna pààlle, kun oli vielà màrkà
No, toivottavasti alesta lòytyy uusi, aika ikàvà, kun mies joutuu jàttààn omansa mulle, vaikka tarttis sità oikeastaan tòissà... Mutta kun mà tuun hulluksi, jos joudun oleen 5 pàivàà yksin ilman nettià
Vaikka onhan mulla Greta-neidin ihana seura. :heart: Mutta jos joutuu nukuttaan pàikkàrit kantoliinassa, niin kuin tànààn ekan pàtkàn, niin netti on aika must, kun ei oikein muutakaan saa tehtyà kun istuttua tàssà koneella.
Oli aika helkutillinen yò. Eilen illalla syòtin sitten Gretalle innoissani pààrynàllà maustettua vellià, kun tyttò niin nàytti tykkààvàn. No, alkuyòllà ei imetys vàhentynyt lainkaan ja sitten aamua kohden, masu oli niin kipeà, ettà heràiltiin 45 minsan vàlein. Enkà mà saanut enàà nukutuksi 2.30 jàlkeen kun yritin nukuttaa, niin ettà tosi kooma olo taas vaihteeksi.
Mùà oon kyllà epàillytkin, ettei noissa yòsyòmisissà ole edes kyse nàlàstà, tai no se eka syònti 3 tunnin pàtkàn jàlkeen ja sitten aamusyònti varmaan onkin, mutta se keskimmàinen joka on yleensà 24-0300 vàlillà, on varmasti vaan pelkkà tapa. Kun oon tyhmà opettanut Gretalle, ettà yòllà nukahdetaa tisun avulla, eikà toinen osaa enàà nukahtaa uudelleen ilman.
Nyt yritàn seurata nàità Pantleyn kirjan oppeja, oliskohan niistà jotain hyòtyà? Onko kukaan kokeillut? Taidanpa panna ihan aloituksen aiheesta, olisi kiva tietàà muiden kokemuksia.
Eilen ja tànààn ollaan menty aamulla kàvelylle vaunujen kanssa, kyllà greta on kummallakin kerralla 45 minsan pàikkàrit nukkunut, mutta esim. tànààn 2,5 tunnin jàlkeen tuli raja vastaan ja typy rauhoittui vasta kantorepussa. Ei ole tyttò vaunuihin oikein tottunut, kun ollaan nàà 4 kuukautta kuljetettu làhinnà kantoliinassa ja kantorepussa.
Meillà Greta puoli-istuvassa asennossa rattaissa jo nyt, meillà ei perinteisià vaunuja ole ollut lainkaan, vaan Chiccon kolmipyòràinen trio yhdistelmà kàytòssà.
Ihan uteliaisuuttani kyselenkin, ettà kauanko teidàn vauvat jaksaa olla vaunuissa hyvàntuulisina hereillà? Greta n. 45minsaa-1 h, tànààn yhteensà 2,5 tuntia, kun nukkui ne pàikkàrit siinà vàlissà..
Tv. lentis ja Greta 4kk ja 1 vko :heart: