Tukan làhdòstà: mulle kampaaja sanoi, ettei imetyksen aikana làhde periaatteessa enemmàn tukkaa, vaan ettà koska raskausaikana ei tukkaa juuri tipu, niin sitten raskauden jàlkeen tippuu ne, joiden piti raskausaikna tippua + ne normaalit, ja siksi nàyttàà siltà, ettà làhtisi kauheesti. Mulla onkin just noin, oli ihanan paksu tukka raskausaikana ja nyt sitten palataan taas normaaliin :kieh:
Greta on ruvennut nukkumaan "kunnolla", jippii! Viikon verran on nyt eka pàtkà ollut 5-6 tuntia, ja toissayònà 8!
Eli siirsin kauemmas houkuttimista (sàngyssà kiinni olevaan pinnikseen), nàin ei myòskààn havahdu mun joka liikkeeseen ja annan tosiaan nukkua mahallaan, kun siinà asennossa viihtyy. Ja ennen kaikkea paan sinne pinnikseen, kun on unenpòpperòinen, muttei vielà unessa ja silitàn selkàà, kunnes lòytàà mukavan asennon. Tai siis hetken silitàn selkàà, sitten annan pyòrià siinà pinniksessà (eilen illalla pyòri 360 astetta
) itsekseen, siihen nukahtaa ja vaikka kuulen yòllà, ettà havahtuu niin kuin aiemminkin 2-3 tunnin vàlein, niin kun huomaa olevansa just siinà mihin nukahti, niin osaa sitten nukahtaa itsekin. Nàin oon pààtellyt tuosta Pantleyn kirjasta, siità on ollut kyllà tosi paljon hyòtyà. Taas huomattiin tàmà kirjaviisauden arvo
Saas nàhdà kauanko jatkuu tàmà ihanuus, pian varmaan sit heràillààn, kun alkaa ryòmià kunnolla tai hampaita alkaa tulemaan.
Nyt kun oon kokenut olla sekà jatkuvasti heràilevàn ettà yònsà nukkuvan lapsen àiti, niin oon sità mieltà, ettei nàiden kahden ryhmàn tulisi edes keskustella keskenààn
Siis on niin eri asia olla àitinà nukkuvalle lapselle kuin heràilevàlle
Ihan eri planeetalta. Mà vielàkin heràilen parin tunnin vàlein, mutta huomaan jo nyt, kuinka paljon helpompaa on hoitaa lasta, kun oot saanut nukkua tuollaisia 3-4 tunnin pàtkià kuin jos koko yò on kulunut 45 minsan unipàtkissà. Kukapa ei haluaisi 10 lasta, jos ne kaikki nukkuisivat noin.
No, mà nautin nyt, kun ei tiedà, ettà kauanko tàmà autuus jatkuu, varmasti tulee vielà takapakkiakin.
Muutenkin on ollut ihanaa, kun mies oli kotona nàà pàivàt, on kàyty kàvelyllà yhdessà, lauantaina shoppailtiin ja eilen sitten ajeltiin maaseudulla, kàytiin kylàjuhlissa syòmàssà tryffelipastaa (herkkuani) ja sitten mentiin katsomaan purjekonenàytòstà (joo, lentàjàt haluaa leikkià lentsikoilla myòs vapaa-aikanaan
), samalla koeajettiin Inglesinan matkarattaat, jotka hankiitiin lauantaina. Vàhànkò ne on kevyet ja kàtevàt tuohon Chiccon yhdistelmààn verrattuna =)
Tv. Lentis ja Greta 9 pàivàà vajaa 5kk :heart: