Glow, ihania uutisia :flower: Tv. avoimesti kade
Selluliitistä vielä, että kyllä siis Gretalla on makkaroiden lisäksi pepussa ja reisissä ihkaoikeaa selluliittiä, kiinnitin huomiota jo ihan ekoina viikkoina. Äitiinsä tullut
Viime yönä oli sitten aika kokeilla taas pinnistä, kun edellisenä tuli se 5 tunnin pätkä, kun nukuin olkkarissa enkä kiusannut siinä vieressä maidon "tuoksulla"
No, eka pätkä olikin melkein 6 tuntia =) Tähän voisi melkein tottua...
Lisäksi isukki sai Gretan syömään aamulla melkein puoli purkkia päärynää ja illallakin pari lusikallista velliä, oiskohan nekin vaikuttaneet? Mulla olikin sitten kauhean kovat rinnat yöllä/aamulla, kun en oo tällaiseen menoon tottunut. Oli pakko pumpata aamulla desi pois toisesta kiusaamasta, harmi vaan, että meni ihan hukkaan, kun olin vaan pessyt pumpun enkä desinfioinut.
Nukuttaminen on ollut nyt meillä parina iltana aivan ihanaa. Oon tosi tyytyväinen, että päätettiinkin jäädä kotiin, niin oon ihan rauhassa opettanut tytölle tuota iltarutiinia, ja ainakin eilen illalla Greta oli suorastaan mielissään nukkumaan menosta. Kun imetin (nyt pinniksen vieressä olevassa nojatuolissa) vipaa kertaa ennen sänkyyn laittoa, niin Greta hymyili mulle aina hörpsyjen välissä samalla, kun lausuin ääneen tuutulauluja. Mulla on niin kauhea lauluääni (takana traumaattinen lapsuus musiikkiluokalla puoliammattilaissopraanojen joukossa
), että tosiaan lausun niitä siinä imettäessä. Muutenkin imettäessä Greta on ruvennut harrastamaan omatekoista "vauvatusta", eli ottaa mun sormesta kiinni ja kuljettaa sitä ympäriinsä, ehkä se tosiaan on vauvojen tapa kommunikoida.
Lisäksi olen huomannut, että nukkumaanmenon kannalta noi alkuillan päikkärit ovat ihan must. Meillähän oli tässä pitkään vaan 2 päikkärit päivässä, kun en saanut nukahtaan enää ennen nukkumaan menoa, ja nukkumaan menikin sitten 19 maissa, tosin huutaen, kun oli silloin ollut jo hereillä 3-4 tuntia. Nyt sitten oon parina iltana pannut kantoliinaan 17 maissa ja saanut nukkumaan, eilen oli pakko herättää 19, ettei liian pitkäksi menisi. Eli sitten 2 tunnin jälkeen menikin ihan hyvillä mielin nukkumaan.
Tv. Lentis ja Greta 4,5kk :heart: