helmikuusta asti jännäilleet =)

Mä tein äsken testin ja negaa näytti! :( Tänään olisi siis menkat pitäneet alkaa, mutta eipä näy eikä kuulu eikä edes tunnu miltään. Eipä kyllä tunnu raskaudeltakaan ja arvasinkin, että nega sieltä paukahtaa ja mieskin käski odotella muutamia päiviä, mutta einpä malttanut. Tosin en tehnyt aamupissasta kun mies oli silloin vielä kotona ;) Ja toisekseen esikoisesta sain plussan vasta 5 päivän testihelvetin jälkeen :kieh:

Onnea kaikille plussanneille! Ja toivotaan nyt lisää niitä plussia! :D
 
No niin, vihdoin pääsin koneen ääreen! Haaleat plussat testattu pe- ja la-aamuina!! Silloinhan oli vasta kp:t 27 ja 28, mutta mullahan oli ovis tässä kierrossa tavallista aikaisemmin. Hain äsken apteekista vielä yhden testin, josko sieltä se vahva viivakin tulisi, niin uskoisi itsekin :)

Niin ja onnea papana ja innokas! :flower:
 
Onnea Nelly :heart: :heart:

Laitan kans kaikki oireet

Kp15: Ovulaatiopäivä (plussa tikussa)
Jomotusta, nippailua, poskien kuumotusta (uus juttu) ja yöllä noro virustauti alkoi YÖK

kp16-18: Tuntui ihme juilintaa vasemmassa munasarjassa (sieltä myös ovulaatio) ja ihan kuin olisin voinut tuntea, että solu liikkuu pitkin johdinta. Silti ajattelin etten voi raskautua kun se noroviruskin oli..
Poskien kuumostusta.

kp19-23: Ei mitään oireita. (paitsi poskien kuumotusta)

24-27: Menkkakipuja (lämmöt tässä välissä alhaalla, eli näköjään alkio kiinnittyi kohtuun ja tuntui menkkakivuilta) ja posket tulessa Laughing

kp28: Ei oireita (paitsi poskien kuumotusta)

kp29: Tein testin mammaksin herkällä, joka näytti haaleaa viivaa.
kp29: Tein toisen saman testin ja viiva vahvistunut.

kp30-31: Rinnat alkaneet aristaa ja posket edelleen helottaa. niin ja meinasi unohtua, nivusiin koskee ja ala-vatsaassa tuntuu kummalta.

Yhteenveto: Se mistä olisin voinut raskauden tunnistaa jo ennen testausta olisi ollut tuo poskien kuumotus ja yli onnellinen olotila. Hetken jo luulin että nyt tiputaan kun oli nuo menkkakivut, mutta toisin kävi.
Nyt tietenkin toivon parasta, että kaikki sujuu hyvin ja että tarrasukat olisi pienellä matkassa. Paljonhan voi vielä tapahtua...
 
:hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower:
ONNEA oikein oikein oikein paljon plussanneille!!!
eiköhän me muutkin tulla joskus perässä, toivottavasti pian..

tänne ei mitään uutta. no eilen aivan kauhea hututus. isännän kans nahisteltiin ja hmm.. mitäs muuta.
tänään onneksi parempi mieli. =)
sain tänään soitettua neuvolaankin. kaikki testit olivat olleet ok. siis kilpirauhas, progesteroni yms.. aiko laittaa laput gynelle menemään. eli nyt vaan ootellaan että sinne päästäs joskus..

mut nyt ei tän enempää. nyt tää muori lähtee pihalle poijan kans. =)
 
Kiitos oikein paljon teille kaikille onnitteluista! Ootte ihania :heart:

Niin, oireita... Mulla kans kuumottaa poskia ihan kauheesti. Sitten rinnat on kipeät (kipeytyi viikko oviksen jälkeen). Ja ne on muutenkin tuntunu jotenkin painavammilta, vaikkei nää ajokoiran korvat tästä mihinkään kasvanu ookkaan :LOL:
Viime viikolla mulla oli vähän väliä sellasia vihlaisuja tuolla alavatsalla aina kun vaikka aivasti tai nousi nopeasti ylös.
Ja silloin lauantaina kun tein sen toisen testin, mulla oli koko päivän sellasta menkkajomotusta mahassa ja olin ihan varma, että nytkö ne sitte kumminkin alkaa. Mutta ei onneksi!
Etovaa oloa on myöskin jo vähän esiintyny :p
Täytyy kyllä sanoa, että vähemmän raskausoireita mulla on nyt, kun esim. viime kierrossa, kun en ollu raskaana :)

:whistle: Plussatuulia puhaltelen teille muillekin! :heart:
 
Hei kaikille!

Onnea Papana03, Nelly, ja Innokas :flower: :D . Pi Pa Re... sinäkös sen hailun viivan sait. Toivottavasti vahvistuisi siitä. :)

Täällä ihan ketuttaa nyt tää tilanne. haluaisin niin kans vain jännätä teidän kanssa, mutta pakko kai sitä on vain tyytyä kohtaloonsa. No kauaa en aio odotella. Jos ei ala kuulumaan tuosta työjutusta mitään niin sitten saa olla. Sen verran sain tänään soittoa ylihoitajalta, että enskuun aikana pitäis jotain varmentua. No silloin selviää tuo milloin meikä yleensäkään aloittaa työt tuon äitiysloman jälkeen ja kuinka pitkää juttua olis tarjolla. Jos on joku pätkä niin sitten tää mamma heittää noilla pillereillä vesilintua. (Aloitin siis minipillerit jotka sain jo lokakuussa jälkitarkastuksessa.) Korkeintaan tuon kolme pakettia syön ja sitten kyllä saa olla. Mä en haluais hirveän isoa ikäeroa lapsille. Nyt jos söis pari pakettia vain niin sitten tulis sellainen reilu 1½vuotta jos heti tärppäis. VOi kökkö... niin kuumeiluttaa. :whistle: :p Tuntuu siltä, että taitaa loppua pillereiden syönti hyvin lyhyeen. :kieh:

No nyt tuo Poitsu nuolee lattiaa jatkuvasti, joten täytyy mennä. Katsellaan!!!!

Tsemppiä piinailijoille!

Lellu
 
Heipä hei kaikille!

Ensimmäiseks täytyy onnitella isosti kaikkia plussanneita :flower: ....Wau, mahtava juttu!
Jännä fiilis ku tulee niin hyvälle tuulelle kun käy lukemassa näitä kirjotuksii ja on niin onnellinen kaikkien muiden puolesta, vaik ei ite plussaa oo saanu vielä mutta perässä tullaa....

Mulla alko tänää talviloma. Tää päivä meni vaan ihan piloille ku mulla alko eilen päätä särkemään ja ajattelin sitten että no menee varmaan yön aikana ohi mut aamulla kun heräsin ni edelleen särki. Otin sitte särkylääkettä mut ei oikein auttanu. Kärvistelin sit iltaa asti sängyssä enkä tajunnu että se oli migreeni päänsärkyy no sit puol 5 maissa tajusin vasta ottaa migreenilääkkeen ja nyt ihana olo ku ei säre enää mihinkään.
Huomen aamulla alotan sit eteisen maalaamisen, ku olin sen buukannu tähän lomalle. Loppuviikosta sitten lähen laivalle siskon kanssa...pääsee vähän pois näistä normaaleista ympyröistä:)

Tsemppiä muillekkin vielä joilla toivoa jälellä tässä kierrossa ja meinaa testailla...peukut on pystyssä ja iso puhuri teille!!!!

nyt nukkumaan
 
Tiistai 27.03.2007

napsuneiti........kp6/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp8/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp9/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 9/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp10/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp19/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp23/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp23/27-32............yk3.......1.toiveissa
nelHM..............kp25/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp29/32-37........... yk4.......1.toiveissa
EevaRouva......kp32/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp33/28-29............yk3.......3.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly


Mukana hengessä :) :
lellu1
<br><br>
 
onnea kaikille plussanneille!!!onpas nyt tullut paljon plussia!!!ihanaa!!!! nyt vaan jarrusukkia kaikille!!!!! :heart: :flower:

lellu..tiedän tunteen siitä kun haluais jo yrittää täysillä, mutta kun ei oikein voi....huoh... mulla on kyllä jotenki sellanen olo että jospa sitä koittas jotenki varovasti??? jos yleensä bongaan ovista tässä kierrossa..
en tiedä pitäskö ensin kyllä käydä gynellä tarkistuttamassa tuon alakerran tilanteen.. kun kax viikkoa kun ei oo lähellekään sitä 4-6 viikkoa... hmm....himskatti...
 
heti ekaksi... JEEEEE!!! mä sain gynelle ajan. :D nyt vaan pitää jännätä, että sattuuko se olemaan vapaa päivä vaan pitääkö ruveta ruinaamaan työkaverilta vapaapäivän vaihtoa.. oon siss semmosessa työssä, että hankala järjestää kesken työpäivää aikaa lekurille... aika on tosin vasta kuukauden päästä, mut kuitenkin. mä olin eilen jo aivan varma, että en saa ees koko aikaa tai sit vasta joskus kesän jälkeen.. vähästä tulee kuumeilija onnelliseksi.. ;)
mulla on muuten muutamana päivänä pistellyt mahaan, siis ala mahaan. vähän niinku neulalla joku tökkiä tai pikemminkin niin ku itikka pistäis. mitä lie sitten on. tissejä on kans kutittanut hiukan... totta ne enteilee että menkat alkaa ens viikolla tai seuraavalla tai sitä seuraavalla tai....
ärsyttää, ku ei oo tietoakaan millon menkkojen pitäs alkaa.. viimekierrossa ne alko juuri näillä päivillä. mut tulee sit ku tulee. inhottava vaan, että ei tiiä sit millon testailla jos kierto venyy. mut katotaan sitten ku päästään sinne asti.
juups. kohta pitänee lähteä jumppaamaan. mukava päästä vähän irtautumaan arjesta ja saa hiukan omaa aikaa.. saan ehkä olla kokonaista 2 tuntia iihan yksin, tai siis toisten hikisten akkojen kans.
huomenna ja tosrtaina on vapaa päivä. vois lähteä jätkän kans pulkkamäkeen ihan ajan kans.. ku vaan sais nuotion tehtyä ni vois makkaraakin paistaa, mut ei taija onnistua kaupungin maille.. ;)
ku vaan ois yhtä komeat ilmat huomenna ja yli huomennakin, kuin on ollut nyt muutaman päivän..

mut aurikoisia päiviä kaikille!!! :D B)
 
Moi vaan. Ihanaa kun näin moni on jo plussannu! =) :heart:
Täällä, ei vaan menkkoja näy. nyt alkaa ihan tosissaan jänskättään. Tilasin eilen netistä raskaustestin. Elikkä huomenna testaan illalla.niin ja oireita ei kyllä erikoisemmin ole. vähän tisut kipeät aj silloin tällöin masua vihlasee.
 
Innokas
Iltaa naiset!

Mukava katsella plussapinoa joka vaan kasvaa. Onnea kaikille ja tsemppiä muille :heart: :heart: :heart:

Mulle soitettiin eilen unelmieni työpaikasta, tarjottiin suorastaa kultatarjottimella. Ensin ois vuos ja sitten pitäs jatkua. Nytkin vakkaripaikka, mutta ei unelmatyö. Sain neuvoteltua kaks viikkoa harkinta-aikaa ja tilasin yksityiselle ultran, että tietää onko kaikki hyvin.
Harmittas hirveesti, jos olis tuulimuna tms. ja olisin kieltäytynyt töistä. Oisivat ilmoittaneet pari viikkoa aikaisemmin, niin ois raskautta siirretty vuodella, kun kuitenkin kyse on noin 3tonnin palkasta, niin oishan ne äippärahat olleet toista kuin tämä minimipvraha. Mutta ei kai mikään raha korvaa ihania lapsukaisia. :saint:

Mulla ei oo muita r.oireita kuin kipeät rinnat aikaisemmin olen oksentanut aivan kunnolla, mutta maha on kuin neljännellä viidennellä kuulla, äiti jo katseli siihen malliin, että taitaa olla taas pieniin päin... Mua pelottaa, että jos on kaksoset. Miehen suvussa paljon kaksosia ja mun puolella muutamia ja yhden kerran ensim. ultrassa näky, että toinen oli kuollut 9vk. No hermoheikko se vaan hermoilee...
 
nuusa, H82, innokas, papana03, Nelly
ONNITTELUT JA RUTISTUKSET KAIKILLE!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Täällä mulla on alkanu nyt tuntumaan..mutta pelkään näitä vaan menkkoja edeltävät juilinnaks :( . Alaselkää jomottelee välillä, onneks ei jatkuvalla syötöllä, ja alavatsaa välillä vihlasee&jomottaa. Tissit on räjähdysvaarassa. Ja posket on punaset näköjään 24h :/ . Lämmöistä ei hajua, ku en oo mittaillu. Se napukka nyt on iha kova ja kiinni, nii ku kuulemma raskauden aikana on..ja enne menkkoja..aukee siis menkkoihin. Mahassa kyl kiertää..täällä on sellanen yleinen räjähdysvaara meikäläisen takii :whistle: :ashamed: ..Tytötki varmaa pyörty äske, ku nukahtivat nii helposti.
Että alkaahan tuo mahdollinen raskautuminen pikkuhiljaa pyöriä mielessä..ku muute päässy ilman noita piinatuskia näin pitkälle. Kestäs ainaki tonne sunnuntaille testailun suhteen..tuskin :D . Mutta nää voi kyllä olla iha puhtaasti menkkajomotuksia!
 
heippa... täällä ollaan kauheassa flunsassa...huoh.. finrexiniä juon ja koitan motivoitua hoitamaan taas hoitolapsia... katsotaan alkaako kunnolla särkee että vienkö heidät päiväkotiin...
mua tosissaan vähän mietityttää että kannattaako meidän vielä tässä kuussa yrittää tuota vaavia, kun ei saatas olla yhdynnässä vielä 3 viikkoon ja ovis on kait jo viikon sisällä.. :$
kyllä me ukonkaa juteltii tosiaan että jos vain pukkaisi nesteet varovasti sisään... eli ei mitään jyystämistä ollenkaan..onnistuuko tuo, tuskin... ja toisaalta en haluaisi saattaa lasta alulle ns. väkinäisin keinoin.. mutta mutta... saas nähä kun ovis on lähellä.. aioin kuitenkin testailla ovista, että saan varmuuden edes että onko mulla nykyään sitä edes...ja jos on niin missä vaiheessa.. nyt on ainakin tikkuja tarpeeksi... :LOL:
nooh..plussatuulia kaikille!!!
 
Keskiviikko 28.03.2007

napsuneiti........kp7/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp9/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp10/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 10/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp11/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp20/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp24/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp24/27-32............yk3.......1.toiveissa
nelHM..............kp26/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp30/32-37........... yk4.......1.toiveissa
EevaRouva......kp33/28-30............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re

Mukana hengessä :) :
lellu1


Paljon onnea Pi pa re :heart: :flower: !!!!!

Täällä jännitys tiivistyy... Menkkakivut ja pään särky alko tässä illalla. Saa nähdä että lyheneekö kierto sitte...<br><br>
 
Onnea kauheesti kaikille plussanneille! :heart: Ihanaa!!!
Me ollaan oltu mökillä, joten pikkusen ollu taukoa kirjottelussa.
Ei oo mitään oireita. Odotellaan!
Jaaha, neiti heräs päikkäreiltä, jäi lyhyeks tää kirjotus...
 
Aurinkoista päivää kaikille =)

Mulla on nää tissit kyllä kipeytyneet aika lailla :/ . Nännin seutu ja ympäriltä on todella kosketusarkaa, tällasta ei ole ollut ennen, ei iha samanlaista tää ole nyt, ku ennen menkkoja normaalisti noi tissikivut. Ja puistossa oltii aamu, ni kylmä kävi niihin tosi pahasti. Alaselkä kipee, melkee koko ajan ja alamahaanki juilii. Pieni toivonkipinä heräs..toivottavasti täti ei tule..pysy poissa, hus :kieh: .
Nii ja noi posket punaset aamusta iltaan.

Mites pi pa re?, onks oireita? Tai eevarouva ja nanna81?? Eiks meil kaikil ollu aika loppukierto meneillään..vieläks muita? Laittaakaa olotilojanne tukemaan =) .
 
Täällä ei ole mitään oireita tällä hetkellä! En tiiä sitten onko se hyvä vai huono juttu... Nyt olis ff:n mukaan 12 päivä oviksesta. Eilen jo aattelin että nyt alkaa rinnat kipeytyyn mutta tais johtua maanantain hierotuksesta kivut :).

Aika vaan matelee niin hitaasti!!!!
<br><br>
 
Täällä ei kuulu menkkoja!! Mutta eipä vieläkään ole oireita raskaudestakaan. Välillä oon tuntevinani, että lorahtaa housuun ja käyn tarkistamassa niin ei mitään...

Viikonloppuna testataan uudestaan jos ei menkat ala siihen mennessä. Kaveri odottaa 2. lasta ja kävi kahteen kertaan neuvolan labrassakin verikokeissa kun testit näytti aina negaa (parin viikon ajan) ja labratestikin oli negaa, mutta olipa hyvinkin raskaana ja parin kk:n päästä pääsee synnyttämään jo! =)
 
Jiihaa! Plussa tuli! =) tunne on tosi epätodellinen. Ei tää voi olla tosi, kun ei paljon ollu ees oireita. En kuitenkaan uskalla hehkuttaa vielä liikaa, kun pelko keskenmenosta hiipii mieleen väkisin. kolmen kk takainen keskenmeno liian tuoreena muistissa. Toivottavasti tämä pienoinen pysyy kuitenkin loppuun asti. :heart:
Ja nyt peukut pystyyn teille muille jännääjille. Isot plussapuhurit kaikille!!
 

Yhteistyössä