terve! jospas nyt kerkeäis ees hiukan enemmän kirjottelemaan. =)
hui!! näyttää ihan kauhealta tuo mun yk teidän muiden yk määrien rinnalla. :'(
\|O mut ei voi mitään ei..
oon koittanut käyä lueskelemassa teijän muiden kirjotuksia, mutta pakko myöntää, että vähälle on jäänyt.
kukas se olikaan naimisiin menossa.. :ashamed: :ashamed:
eihän sitä tiiä, vaikka se juuri häiden alla se tärppi tulis. meijän esikoinen sai alkunsa 2 vuoden yrittämisen jälkeen juuri hääyönä. =) oliko muuten iihana häälahja.. toivottavasti teillekkin käy näin. =)
meillä on kuume hiukan taas laskenut. eli tulee jos on tullakseen. toisaaltaan saattas olla ihan hyvä,jos ei tulis taas ihan heti tärppiä, ku on töitä, mut ei me kyl hanttiinkaan laiteta sille plussalle.
mulla on ollut töitä niin paljon, ettei oo kerennyt koneelle istahtamaan. eilenkin tein semmosen 9½ tunnin työ päivän.. eli ihan kivasti. mut hyvä, että on töitä. harmittaa vaan niin vietevästi, ettei kerkeä poitsun kans touhuamaan juuri ollenkaan.
mut jospas se työpäivät hiukan lyhenis tästä ja onhan niitä onneksi vapaa päiviäkin olemassa. =)
ai niin. mulla pitäs soitella neuvolaankin ja kysellä verikokeitten tuloksia.. kävin 2 viikkoa sitten verikokeissa.. mut epäilen, että ne ei kerro koko totuutta, ku taisin käyä liian myöhään niissä. ku niissä piti käyä loppukierrosta, tai no kävinhän mä loppukierrosta, mut vissiin liian myöhään, ku menkat alko heti seuraavana päivänä, vaikka niitten ois pitänyt alkaa vasta 2 viikon päästä.
mulla muuten lähtee järki nuitten mun kiertojen kans. vois koittaa vakiintua kierto johonkin.. viime kierrossakin aattelin, että nehän ois tärppi ajat käsillä, mutta pah. menkat alko.. eli koita siinä sit oikeaan aikaan olla vällyjen välissä
mutta joo. ei vissiin tän kummosempia oo nyt mielessä. pitää alkaa tekemään jotai järkevää näin vapaapäivänä. ulkona ois ihan huippu ilma, muttei pääse ees ulos, ku jätkä nukkuu päikkäreitä sisällä. \|O mut pitää käyä illalla ulkona..
plussa tuulia jännääjille ja iso :hug: :hug: :flower: tippuneille