helmikuusta asti jännäilleet =)

Lellu ja miinaliina :hug:

napsuneiti kunnon puhurii ja tätille porttikielto hyvin piiiiitkäksi aikaa :whistle: =) :heart:

Mulla tisut välistä aika arat..alaselkää ei onneks polttele nyt nii kauheesti..masua vähä sillon tällön. Valkkarii tulee aika paljon..Joka vessareissulla tarkastelen, tuleeks jotai muutaki :ashamed: ..Ku monella tuntunut olevan välivuotoo ja olluki sit kiinnitymisvuotoo..toivossa on hyvä elää =) .

Täällä taas vanhempi neiti kipee..raukka, ku säälittää..se on kuukauden välein kipeenä. Tutkimukset meneillään, onko genettinen immuunivaje, ku infekstiossa vähän välii :( . Ollaanki sit sisällä oltu..kaivoin vaatehuoneesta tyttöjen kesävaatteet ja inventoin niide pienet vaatteet. Juu, vähä aikasta hellehatuille, mut ompahan seki tehty sit B) .

 
Tippuneille pahoittelut :hug: Ja Napsuneiti noi sun oireet kyllä kuulostaa aika lupaavilta :heart: Pidän peukut täällä pystyssä plussauksen puolesta.

Tänään mulla ilmeisesti ovis. Koko viikonlopun jomotteli iiiihan pikkusen oikeelta puolelta ja nyt tänään tuli sit ihan tosi kova kipuilu ja limat lisääntyi huomattavasti! Osaisko kukaan sanoa, et onko mahdollista että sunnuntai-illan siittiöt tuolla olisi vielä valmiudessa hedelmöittämään jos nyt tänään se ovis oli? Eli kp 12, 13 ja 14 pupuiltiin ja tänään on kp 16. Luulis että ees muutama nutipää siellä olis sinnitellyt tähän päivään asti? Joo mää yritän hirveesti taas herätellä toiveita, et jos ja jos :kieh: Nännitkin muuten tuli eilen kipeäksi..

Hirrmuisasti plussaonnea meille kaikille toivottelen!!
 
mmiilia: eiköhän ne pikku veijarit siellä turvassa ole, varsinkin jos sulla oli "hyvät limat" silloin sunnuntaina niin varmaan on siellä kytiksessä :)

ON: vois sanoo että on 100% varma että hanat aukee sit muutaman päivän päästä. höhnä. dpo10 nyt ja menkkaoireita löytyny jo pari päivää...

 
Naps
mmiilia kiitoksia peukutuksesta =)

Mutta koitan nyt vaan pitää pään kylmänä, ennenkin niitä on oireita tuntunut ja kuitenkin on menkat alkaneet. Ja aika vähän aikaahan tässä toisaalta ollaan vasta yritetty, kun tää on nyt yk6. Mutta silti se on ollut iso pettymys x 6.

Ja jo sitä alkaa epäilemään sitäkin, että olikohan ne kuitenkaan ihan vahvat viivat siinä ovistestissä. Et mitäs jos tää kierto tästä vaan venyy. Pupuiluakin on tullut tässä kierrossa harrastettua "kaikista vähiten", kun oviksen aikoihin vaan kaks kertaa. Kp 13 ja kp15. Oli tuo mies sen verran kipeenä että jäi ne puuhat melko vähälle tässä kierrossa. Mut taas toisaalta, aika hyvät päiväthän noi oli kun kp14 oli jo tikussa melkeinpä tasavahvat ja kp15 ihan tasavahvat viivat.

Noh, kuten oon monasti jo sanontukin, ni se ei auta muuta kun odotella vaan. Enköhän mä jorinat lopeta tältä erää tähän ja lähde käymään suihkussa.
:wave:
 
ärsyttävät menkat... miten sitä ei muistanutkaan kuinka ärsyttävät nää voi olla. Mä tosiaan kävin tänään siellä haastattelussa ja siellä selvis, että itseasiassa niitä mahdollisuuksia saada vakityö tai ainkin pidempi aikainen sijaisuus on todella hyvä (eli niitä paikkoja on todellisuudessa tulossa kaksi muutakin joita ei laiteta erikseen hakuun vaan tuo haastattelu pätee myös niihin. Se vain, että nyt joudutaan miettimään tätä vauvakuume asiaa... tai sitä joudutaanko tuota yritystä siirtämään vielä hieman. Millään en haluais, mutta tuo mahdollisuus vakityöhön kyllä houkuttelee. Ehtiihän sitä sitten senkin jälkeen yrittämään kun paikan on saanut. No huomenna selviää vissiin tuo yksi toimi ja lupasivat soitella kun valinta on tehty. Siihen en usko pääseväni, mutta nuo seuraavat 3 paikkaa onkin sitten jo toinen asia. Jotenkin jäi niin hyvä luotto siihen, että tästä vois poikia jotain. Ehkä oli jokin tarkoituskin näillä mun menkoilla... joskus tuntuu, että kohtaloon on hyvä uskoa... :whistle: . No joo menee taas ylikierroksille kun niin jännittää.... Kiristää pantaa. Mun täytyy ottaa kyllä yksi olut. Ehkä se auttaa tähän yleiseen v.itutukseen joka siis johtuu noista menkoista. Poika niin nätisti tuolla tuhajaa, jotta eiköhän sitä nyt yhen uskalla. Katotaan kun avaan korkin niin saman tien herää... näin yleensä. Voi että mulla on puhe ripuli, mutta kun ei ketään kuulemassa. :p No vaikka meillä siirtyiskin tuo yrittäminenkin niin en aio teitä jättää vaan yhtälailla käyn täällä teidän kuulumisia kertoilemassa. Mitään ei olla siis vielä päätetty, mutta periaatteessa mun pitäis jo tänään aloittaa pillerit (niitä olis kolmen kuun paketti odottamassa... ollut jo syyskuusta, mutta en ikinä niitä aloittanut.) Mä ajattelin nyt kuitenkin miettiä huomiseen kun pitää vähän kysyä aikataulua milloin nuo seuraavat toimet pisteään täytäntöön. Mä oli niin paniikissa siellä haastattelussa, etten ymmärtänyt siellä vaikka selittivätkin sen varmaan. Yksi alka ainakin muistaaseni kesällä... No katotaan. Palailen huomenna asiaan. :wave: IHAN OIKEASTI MUA JÄNNITTÄÄ, SAMALLA &/%#"/¤ ja kuitenkin olen ihan mielettömän innostunut. :headwall: Ja pooissss.... :wave:
 
Lellu1. Mä tiedän ton tunteen, kävin läpi vähän samanlaista tossa viime syksynä. Meilläkin oli täällä vakkaripaikka auki ja olin sitä hakenut ja samalla oli jo tämä yritys päällä. Noh, en paikkaa saanut sillon, yritys jatkui..

Ja nyt tuli ennen joulua jälleen pari paikkaa auki, hain ja sain =) Nyt on sitten vakkaripaikka alla ja vaavi-haaveet on koko ajan kulkeneet siinä sivussa. Vielä kun onnistaisi tämänkin haaveen kanssa =)
Toivottavasti nuo sinun kuviot järjestyy parhainpäin!!!!

Oma napa: Tänään on tosiaan kp29/30-34 (oviksen mukaan 28-29), ota tuosta nyt sitten selvää. Eli menkat ei ole vielä alkaneet, mutta... lämpö oli tänään "vaan" 36,7 aamulla kun vielä eilen se oli 37. Hmph. Voikohan tuosta taas alkaa päättelemään ja valmistautumaan pettymykseen... Tisuliinit on edelleen hurjan kipeet, mut mitään värimuutoksia tms. niissä ei kyllä ole.

Ja se on erilaista muihin kiertoihin verrattuna että su nukahdin sohvalle 22 aikaan, ma oli pakko mennä sänkyyn 22 aikaan ja eilenkin nukahdin sohvalle. Alkoi uni painamaan silmiä jo 21 aikaan ihan järkyttävästi. Hmph =) . Ehkä ei noista pidä tehdä liian suuria päätelmiä..

Masua vähän juilii sen tuntuisesti kun ne menkat sieltä olis alkamassa, mutta mitään ei vielä ole tullut =) Yleensä se mullakin alkaa pienellä tuhrulla päivää, kahta ennen. Myös se kamala kiukkupäivä ennen mennkoja on vielä toistaiseksi jäänyt tulematta. Jännitys jatkuu siis =)

mitenkäs muiden keskiviikko on lähtenyt käyntiin?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Keskiviikko 21.03.2007

Kälättäjä.........kp2/29 ....................yk1?.....?.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.....?.Toiveissa
lellu1...............kp2/?...................yk2......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp3/33-36...............yk2.........2.Toiveissa
Katjuska-81....kp 3/26-29.............yk3.......1. toiveissa
rinkinki............kp17/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp17/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp19/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp23/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp25/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp26/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp26/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp27/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp29/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp30/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp32/30-35.............yk10.....2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82


Hyvää keskiviikkoa! Toivottavasti meni päivitykset oikein.
Eeva rouva korjasin tuon kp:n, olinki aivan varma että ei voinu kaikki aivan putkeen mennä ku silmät ristissä päivittelin listaa :D ....<br><br>
 
Moikka,

mulla on tänään vasta kp 26 vaikka listassa 27! :wave:

Mä oon varma, että menkat alkaa pian. Nukuin nimittäin jo viime yönä ihan älyttömän sikeästi ja menkkoja ennen ja niiden aikana nukun sellaista tosi raskasta unta. Muutenkin on sellainen pöhö-olo, että kyllä ne siellä kolkuttelee. Ei meitä ainakaan voi syyttää, ettei oltaisi yritetty! Mä aloitin eilen laihiksen kun oon niin läski, että nyt riitti taas kerran. Osti isot säkit hedelmiä ja kaikki herkut ja rasvaiset jutut meni pannaan. :\| :x
 
Viimeyönä kun käänsin kylkeä ja samalla venyttelin, tuntui alavatsalla oikeallapuolen äkillinen vihlaisu, niin että ihan säikähdin ja menin kippuraan. Mitähän tuo tarkottaa? Niin ja voi että oli tänä aamuna vaikea herätä. Tuntu just niinku EevaRouvallakin että ois ollu hirveän syvässä unessa eikä sieltä ollu helppo herätä.. :D nousin monta kertaa sängystä ja taas kellahdin sinne takas ku tuntu että sitä unihiekkaa oli silmissä ihan liikaa.. en ole ennen pannut merkille tällaista kuukautisten alkamis merkkinä.. no.. sekin selviää piakkoin.parin päivän päästä.
nyt peukut pystyyn bd bd ja plussa puhureita ihan meille jokaiselle puhaltelen ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
ON: Täällä ollaan kans ihan poikki :p Pöhöttyny fiilis ja menkka-olotuksia... yhyy. Katoin äskön tota listaa että "mullahan on jo kp26!" en meinannu uskoo silmiä ja kävin kattoon FF:stä et pitääkö tää paikkaansa, mutta joo-o. Kyllä se aika rientää. Ovis oli tässä kierrossa päivää myöhemmin, joten taitaa kierto olla pidempi kun viimeks. Mahaa kolottaa.. :kieh:
 
Pulleepimu: eli kiertopäivät esim. kp 20/28 eli nyt on menossa 20 päivä kuukautisten alusta, ja kierto kestää yleensä 28 päivää. ja yk on yritys kerrat, esim yk2, on toinen kierto yritystä ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja sitten vielä lopuksi kuinka monetta lasta yritetään :) . Vai tarkoititkos tuota? Tervetuloa porukkaan!<br><br>
 
Heippa!
Pulleepimu: Mulla on nyt kp17/27-32. 17 on tänhetkinen kiertopäivä ja 27-32 on mun kierron pituus. Yk on yrityskierto, eli mulla on menossa toinen yrityskierto, yk2.
Toivottavasti selvensi! =) Ja tervetuloa mukaan. :flower:
ON: Ei mitään erikoista. Ovis on ollu ja menny ja nää ärsyttävimmät kaks viikkoa edessä... :headwall:
 
Moikka

Eevarouva: Mulla on kans pöhö-läski olo ja pitäs laihduttaa :kieh: . No en mä ole edes ylipainoinen( bmi 22), mutta kun olin tossa reilu kuukaus sitte aika timmissä kunnossa ja sit repsahdin herkkuihin ja sairastelujen takii jäi liikkumiset vähille..Ni tossahan noi jenkkakahvat taas roikkuu ja mahassa uimarengas..Aika kriittinen on, ku tulee vähänki lisää, alkaa ketuttaa. Ois nii kiva olla iha littana maha, alkas vauvakumpuki näkyy nopeemmin, jos sitä joskus tärppäis =) .
Juu ja tää sisällä olo ei kauheesti auta asiaan.. tytöt sairaana ja mäkin tuli flunssaan, ni täällpä ollaan neljän seinän sisällä :headwall: :( .

Muute ei juuri uutta, lämmöt pysyny samana, tosin flunssakin voi vaikuttaa...mutta kohollahan ne on ollu jo useemman päivän. Valkkarii tulee ja alamsussa jännä tunne, kun käy pitkälleen makaamaan. Mielessä pyörii synnytysjutut ja elämä uuden vauvan kaa..kuvittelen kaikkee, ja ne tuntuu niin todelta..ja ajatella, reilun viikon päästä tietää, tuleeko se toteutumaan. No juu, vois palata maan pinnalle taas.
Nii, ja oon taas ollu vähä äkänen ja väsynyt..ja noi tissit kyl kipeytyy koko ajan lisää..tunne on sama, kun imettäessä. Mä kun olin ihan lehmä ja maitoo suihkus, ni nää tuntuu samoilta, ku se maito nousee ja pakkaantuu ja sit on pakko päästä tyhjentää ne. Synnyttäneet tietää tunteen..Onks teil sellasii ne oletetut raskausoireet? Tosin mä en haluu olettaa mitää enne ku kaks viivaa tikussa..ajattelinki, että lopetan lämpöjen mittailun ja kaiken ylimääräsen höösyksen asian suhtee..sittenhän tuon näkkee, tulleeko menkat vai ei.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 08:13 nanna81 kirjoitti:
Keskiviikko 21.03.2007


pulleepimu.......kp?/?....................yk?.....?.Toiveissa
lellu1...............kp2/?...................yk2......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp3/33-36...............yk2.........2.Toiveissa
Katjuska-81....kp 3/26-29.............yk3.......1. toiveissa
rinkinki............kp17/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp17/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp19/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp23/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp25/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp26/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp26/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp27/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp29/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp30/28-34.............yk2.......2.toiveissa
Kälättäjä.........kp2/29....................yk2.....1.toiveissa
sanelma..........kp32/30-35.............yk10.....2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82



Päivitin omalta osaltani... täti kurvas eilen paikalle joten eikös se nyt ole sitten kp2/29 jos oikein olen ymmärtänyt...

ja eikun uutta yritystä putkeen...
:whistle:
 
nelHM: sama täällä :wave: mullaki on tullu syksystä kiitettävästi lisäkiloja. Ainaki sen 4kg. :( Niin. Ja mullakin on bmi 22, eli en ole yli painonen, mutta vyötärölle on ilmestyny pikkuhiljaa hiipien nätti rengas :D
Joten olen tosissaan miettiny että nyt alan kattoon vähän tarkemmin mitä suuhuni pistän ja kuinka paljon. Liikuntaakin ajattelin lisätä.

=) <br><br>
 
Keskiviikko 21.03.2007


pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp2/29..................yk2......1.toiveissa
lellu1...............kp2/?....................yk2.......2.toiveissa
Miinaliina.........kp3/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 3/26-29.............yk3.......1.toiveissa
rinkinki............kp17/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp17/27-32............yk3.......1.toiveissa
innokas............kp?/28..................yk?.......5.toiveissa
nelHM..............kp19/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp23/32-37........... yk4.......1.toiveissa
Nelly...............kp25/30-32............yk2.......2.toiveissa
papana03........kp26/27-28............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp26/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp27/28-29............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti........kp29/30-34............yk6........1.toiveissa
Dania..............kp30/28-34............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp32/30-35............yk10......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82



laitoin sinut kälättäjä oikeeseen kohtaan listassa.
 
Joopista joo, mulle siis jäi melkein 5 kiloa pojasta ja silkkaa läskiä tuohon mahan seutuville. 20kg tuli raskausaikana, onneksi ei kaikki jäänyt :kieh: Nyt on BMI lähemmäs 25 tai niillä main, tarkoitus olisi nyt saada VÄHINTÄÄN noi 5kg pois. Timmissä kunnossa olin vielä pari vuotta sitten mutta pikkuhiljaa kertynyt läskiä ennen raskautta ja sen aikana ja jälkeen. Voi aikoja ihania vuonna 1999/2000 kun BMI oli 18 ja painoa melkein 20kg vähemmän kuin nyt! Oltiin silloin kaverin kanssa superhyperlaihiksella :ashamed: ja kilot vain tippui vähän liiankin alas.
 
Heippa,

Mitäs mä aamulla sanoin, paras alkaa valmistautumaan menkkojen tuloon. Nyt tulee jo vaaleanpunaista tuhrua. PRKL. Eiköhän ne hanat sit huomenna aukea.

Ei ollut tässä kierrossa apua ilmeisesti greippimehusta, vyöhyketerapiasta, ovistikuista tai niistä pillereistä joita sieltä vyöhyketerapeutilta sain.

Ja ilmeisesti tämä väsy, tissien kipeys (joka jatkuu edelleen), itkuisuus ja kaikki muutkin "oireet" olivat vain tavallisia PMS-oireita. Noh, ajattelin kuitenkin vielä illalla tehdä huvikseni testin kun tuolla kaapissa on niitä verkkoapteekin halpoja testejä.

Anteeksi nyt vain tämä hieman "alakuloinen" meili, mutta kun ottaa niin päästä. Noh, ehkä sitten tässä seuraavassa kierrossa, jos nyt plussan saisin niin tod. näk saisin sen sitten häälahjaksi. Meillä kun on sitten piinaviikolla justiinsa häät.

Mä tuun kyllä illalla kertomaan jos ihme onkin tapahtunut ja testi näyttääkin jostainsyystä kahta viivaa. Mutta epäilempäs.

:'( :'( :'( :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: :heart: :wave:
 
No voi höh Napsuneiti! :hug: Mutta älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Pelihän on menetetty vasta sitten kun menkat kunnolla alkaa! Toivottavasti ei! :)

Omaa napaa sen verran, että tällä hetkellä ei muita oireita oo kuin kipeet rinnat. Enteilee joko menkkojen alkamista tai raskautta :D Toivon tuota jälkimmäistä tietenkin B) Tarkoitus olis testailla aikaisintaan maanantaina, mutta katotaan nyt maltanko odottaa sinne asti. Mulla olis pari testiä kaapissa odottamassa ja voi olla että viikonloppuna tulee jo kokeiltua :whistle:

Mutta nyt plussia kehiin naiset! :heart:
 

Niinhän tuo on että peli on menetetty vasta sitten kun hanat aukeaa kunnolla, mutta melko pahalta näyttää.
Nyt meen viemään toi koiran lenkille ja sit huvikseni teen sen testin, vaikka vannoin etten tee ennen perjantaita. Mutta josko se tässä tapauksessa nyt sallitaan kuitenkin. Saanhan sitten varmistuksen siihen, että en mä vaan tällä kertaakaan raskaana ole, ja että ensi kierrossa täysi arsenaali käyttöön :kieh: :kieh: :kieh:
 
innokas
Iltaa tyttöset!

Mut saa laittaa pudonneisiin eilen alko tuleen tuhruvuotoa ja jatkuu tänään, vasta huomenillalla pitäs alkaa, mutta eipä tainnut saada odotella sinne asti. Jotenkin on pettynyt olotila, ku ei ollu mitään menkkaoireita tissit vaan oli sellaiset kuin ois maito nousemassa, mitä mulla ei ennen menkkoja koskaan ole ollut. No kaden viikon päästä uusi yritys kehiin, mutta v. tuttaa vaan niin.... Ehdin jo haaveilla vauvahaaveita ja jos ens kierrossa tärppäis niin la menis aivan loppuvuoteen, mikä ei taas oo kiva, mutta toivottavasti tärppää silloin.

Plusssatuulia teille kaikille!!!!
 

Yhteistyössä