helmikuusta asti jännäilleet =)

Nyt olis oletetusta oviksesta dpo13 ja ihan taas vähän pyyhittäessä tul äskeisellä vessa reissulla haalean beigeä vuotoa. Seassa ehkä häivähdys vaaleanpunaista. Saapa nähä oliko se keskiviikkonen tuhru sittenkin vain tyyntä myskyn edellä. No nyt ainakin näyttää siltä, että mulla on vain periaatteessa yhet menkat jääneet välissä ja jännäilen samoihin aikoihin kuin tekin nyt jo toisella kierrolla. No vielä en menetä toivoa, koska mitään vuotoa ei ole kuitenkaan alkanut. Aconeitakin menin sitten eilen tilaamaan ja näyttäis olemaan turhaa. Kakka sanon minä jos nyt alkaa ja ehti jo vähän hihkaistakin... Elämä on! :/ \|O :) Onneksi lämmöt ei ole ainakaan vielä laskeneet, mutta saa nähdä onko huomenna.
 
Niin ja tänä aamulla taas oli kunnon repäisykivut oikealla puolella tuolla nivusen lähellä. Niin jo siitäkin melkein innostuin, että olsiko tää sitä itteään. Tais vain täti olla availemassa ovea. \|O :p
 
pi pa re
Joo, eilen oli kp 26 vasta, mutta laskeskelin että jos ovis oli tossa 6-8.3 niin dpo päivät olisi jo riittävän pitkällä ja se olisi voinut jo näkyä =) Ja käytössäkään ei ollut se Aconin 10 vaan Aconin 25, liuskatesti. Joten voihan se olla tosiaan ettei se vielä näkyisi =) Siihen koitan nyt luottaa.. heh

ei auta kun odotella, jos sitä sinne perjantaille saakka selviäisi, niin voisi testata uudelleen =) Sitä kun vaan on niin kärsimätön...
 
Mitehän ton meidän Lellun käy? =) .. Mulla ei oo ikinä ollu mitää välivuotoja tai tollasii..toivottavasti ois vauvajuttuja eikä tätsykkää ne!!!
Ja kiva ku täl viikol pääsee jännää muitakin, saa vähä jännitystä elämään.

Tietääks joku mite pian sen kohdunnapukan pitää sulkeutuu oviksen jälkeen? Ku mulla se viel aika alhaalla ja vähä auki..yleensä kyl kiinni nii kauan ku menkat alkaa..tai viime kierron perusteella ainaki, ku tutkin asiaa sillo..tosin en kyl tutkinu oviksen jälkeen just..
No pitäs sen oviksen olla takana kuiteskin, nii oli kipuilua ja limasuutta kp12-14..ja ehkä aikasemminkin..tiiä sit millo se kriittisin aika ollu?? Aamulämmöt jo toista päivää 37.1C, eli ihan sama ku viime kierrossa.
Tänää on vähä alaselkää ja alamasua juilinu menkkamaisesti :/ ..aika jännää..ei vissii iha viel pitäs..yleensä vasta pari pv enne menkkoja..mut mut..seuraavaks jännäilen täs parin päivän sisään, tapahtuuks mitää..ois se kiinnitymishetki, jos ois tärpänny..On kyllä tuskaa oottaa vielä pari viikkoo melkee ja jännäillä..aaaaaargh! \|O
 
Juu kiva kun on muillakin jännät paikat tällä viikolla. Äskeisellä vessa reissulla ei tullut yhtään vuotoa joten en tiiä mitä oikein sekoilee tuo värkki. Voihan tuo, että on lopettanut imetyksen tehd hormoneissa heittoja ja tuhruttaakin. Nyt oli vain 5 päivän tauko. Plääh... kyllä tuntuu aika pitkältä. No ehkä huomenna on jo hanat auki jos nyt menkkoja enteilee. :\|
 
Heipsan.
ON: kp24 dpo9 Lämmöt jo laski (tai noh, ne alkaa mulla heittelehtiin siinä neljä päivää ennen menkkoja) samoin tänään menkkaolo-kolotus alkoi tuntumaan, että HÖH! No mutta muuten hyvä olo, mikä on piäasia!

Nyt naiset PLUSSIA!!
 
Heippis!

Lellulla on aika jänskät paikat, puhaltelen paljon plussatuulia sinne suuntaan :whistle: :whistle: Toivottavasti noi sun oireilut ja välivuoto tarkottaisi sitä itteään eikä mitään tyhmää tätiä!

Omasta navasta sen verran, että tänään tosiaan kp15. Pupuiltiin koko viikonloppu tosi ahkeraan, ja tosiaan nyt koko viikkoon ei päästä mitään tekemään (mies siellä armeijassa). Oviksesta ei tietoakaan, joten en tiedä mitä odottaa tältä kierrolta. Yritän ottaa rennosti enkä ainakaan ala sit loppukierrosta kehittelemään minkäänlaisia oireita! (hah, niin varmaan..) Muutenkin meillä mennään nyt aikalailla TJOT:illa kun se miekkonen siellä intissä. Niin sitten loppukesästä aloitetaan ihan kunnon yritys :p Että jos nyt ei ennen sitä tärppäile, niin odotan ainakin kovasti sitä aikaa kun voidaan vaikka joka päivä pistää puputtaen. Heh..

PlussaOnnea hirveesti kaikille!

Lisäilen vaan, että mulla taitaa jännäily mennä vkon 14 alkupuolelle.. Tuntuupa taas olevan pitkä aika sinne. PLÄÄH!<br><br>
 
Täällä (vään syvemmältä)pyyhkiessä tulee välillä vuotoa välillä ei. No kokeilin tuota kohdun suuta niin se on karannut niin tuonne ylös ja taakse, että en meinannut sitä löytää ollenkaan. Ei tajua. Viimeksi kun alkoi menkat se oli todella alhaalla, mutta toisaalta kerkiäähän se vielä huomiseksi sieltä laskea. Voi #&%?$!* #&%?$!* kun menee jännäksi. Verta ei tule, mutta mä olen jo vasrma, että tuo ruskea tuhru ei tiedä mitään muuta kuin menkkoja.

Voi kele sanon minä. \|O
 
Hei taas!

Täällä oli tuosta ovislimoista puhetta joskus ja mä muistin silloin, että joskus olen kuullut, että se "kananmunan valkuaislima" olis sitä kaikkein hedelmällisintä ja löysinhän mä sen paikan. Lainaan sen tuolta pesun sivuilta suoraan.

Kohdunkaulan limaa (Cervical Fluid) voi tutkia WC-käynnin yhteydessä joko sormin tai tutkimalla vessapaperiin jäänyttä limaa. FF antaa liman koostumukselle 5 vaihtoehtoa: kuiva (ei limaa ollenkaan ja emättimen alaosa tuntuu kuivalta), tarttuva (liimamainen, katkeaa venytettäessä), kermainen (käsirasvamainen/maitomainen/kermainen/majoneesin kaltainen, venyy mutta katkeaa helposti), vetinen (kirkasta, voi olla venyvää) ja valkuaismainen (kuin kananmunan valkuainen, venyvää), näistä viimeksimainittu on hedelmällisin. Saman päivän aikana voi olla useammanlaista limaa, merkitse aina hedelmällisin.

Elikkäs tuollainen :wave:
 
Pi pa re
Sullahan on kierto iha loppusuoralla, joten miks ei vois kolotella!!! Toivottavasti ois se toukka siel joka kolottaa eikä täti!

Mulla on kyl iha outoo menoo taas :/ . Alaselkää ja iha tohon alas eteen polttelee..ei jomota. Tänää alko..oiskohan se ovis kuiteski ollu aikasemmin..hmm..oon kirjotellu tarkoin ylös kaiken, kp9 on alkanu ovistuntemukset jo..niitä kyl kesti ihmeen monta päivää..vaikee sanoo millo oli se oikee hetki. Mietin vaan että JOS ois tärpänny, ni millo niitä kiinnitymistuntemuksia tulis sitten?? iisisti vaan..mutta kyllä sitä kuuntelee kehoaan aika tarkkaan..ekaa kertaa eläissään oikee yrittää lasta saada alulleen ja mä oon oppinu iha hurjasti täällä naisen kehosta ja kaikesta raskautumiseen liittyvästä, ni kai se tulee siitä sit. Ja sit oott te ihanat naiset..eihän noi mihet oikeesti voi tajuta näitä limajuttuja ym öklöjä..ei mun ukkoo ainakaan kiinnosta, ei ees haluu kuulla niistä..ja mä ku oisin yks päivä esitelly mun ovislimoja, mut ei kelvannu:headwall: :LOL:
 
No niin...meillä vieraili tänää täti ja jo näin hyvissä ajoin...siis tänää mulla olis se kiertopäivä 26!
No kauheesti en kyllä uskonu edes että olis tärpänny ku jäi ne pupuilut aika vähälle tässä kuussa:(
Ens kierrossa sitten otan takas kaiken mitä tässä kierrossa jäi tekemättä:)

Mutta rakkaat siskot...mä jännään teijän puolesta 100 %. toivon todella että mahollisimman moni sais plussan nyt tästä kierrosta :heart:

Nyt nukkumaan...Tsemppiä kaikille!!!

 
Tiistai 20.03.2007


lellu1...............kp1/?...................yk2......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp2/33-36...............yk2.........2.Toiveissa
Katjuska-81....kp 2/26-29.............yk3.......1. toiveissa
rinkinki............kp16/27-32..............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp16/27-32.............yk3.......1.toiveissa
innokas...........kp?/28.................yk?......5.toiveissa
nelHM..............kp18/28................yk1......3. toiveissa
nanna81..........kp22/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp24/30-32............yk 2.....2toiveissa
papana03........kp25/27-28.............yk2.....2.toiveissa
EevaRouva......kp25/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp26/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp28/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp29/28-34.............yk2.......2.toiveissa
Kälättäjä.........kp30/?....................yk1?.....?.toiveissa
sanelma..........kp31/30-35.............yk10.....2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82


:hug: katjuskalle ja lellulle.<br><br>
 
No niin ne hanat sitten aukes aamuisella vessareissulla. Oli ne ovis tuntemukset ainakin oikeat, joten eikun uutta odottelemaan. Mä veikkaan että tästä kierrosta tulee vähän lyhyempi koska en enää imetä ollenkaan. Viimekierron alkupuolen imetin vielä ja meni reilu 3vkoa sen lopetuksesta näihin menkkoihin. Nyt mä menen valmistutumaan haastatteluun. :)

Lellu kp1/?
 
Katjuska ja Lellu :hug: Uudella innolla uuteen kiertoon! :)
Huomaa kyllä, et mulla on ovis aika. Tai vissiin oli jo viikonloppuna. Kauheesti haluttaa... :ashamed: ;) Sunnuntai jäi välistä, mutta ainaki perjantaina, lauantaina ja eilen maanantaina tuli hommailtua. :D Että pitäs riittää!
Lauantai iltana kuoli miehen pappa, niin ei oikeen sunnuntaina löytyny fiiliksiä... :'(
Plussa tuulia taas puhaltelen jännääjille! :whistle:
 
Huomentapäivää,

pikkumies on päikkäreillä ja mä tietty koneella...

Oon aika varma, ettei tässäKÄÄN kierrossa ole tärpännyt, ihan on sellainen tyhjä olo ja sellainen, että pian alkaa menkat. Mittailin eilen huvikseni aamupäivällä lämmön ja se oli 36.5 ja tänään 36.1. Mutta en mä noista oikein mitään ymmärrä, mulla on normilämpö kai jotain 36.4-36.5. Muistan esikoisesta, että oli kyllä ihan kuumeinen olo juuri ennen plussausta, otin jopa töistä saikkua kun kuumetta oli 37.2 tms. ja ihan veto pois.

No, katsellaan, sanoi lääkäri ja toivottelen kaikille muille jännääjille onnea! :D
 
Huomenia vain,

Jännitys tiivistyy... Tänään on kp 28 ja oviksen mukaan pitäis menkkojen alkaa sitten tänään tai huomenna. Jännää...

Eilinen meni kamalassa päänsäryssä, ja vilussa. Illalla mittasin lämmön niin oli 37.2. Ja tänään aamulämpö 37. Hmph. Eli vähän normaalista koholla. Posket tuntuis punottavan koko ajan, ja lämmin on, mutta vilunväreitä menee aina välillä. Tisutkin on edelleen kipeet. Alkaa jo itseäänkin hieman jännäämään että miten tässä käy.

Ketkä kaikki meinaa testata tällä viikolla?

Aurinkoista tiistainjatkoa :)
:heart: :heart: :heart:
 
:hug: katjuska-81 ja lellu1
Napsuneiti: sulla kyllä kuulostaa aikas lupaavalta.. milloin ajattelit testata?
mihin on kadonnu innokas, dania, sanelma ja miinaliina? Teistä ei ole kuulunu mitään vähään aikaan. tulkaahan kertomaan kuulumisia.

Mulla on tisut edelleen arat. oikeastaan ei muita oireita sit olekkaan, mitä nyt välillä alaselkää jomottaa, ja sitäkin vain illasta. hitsi ku alkaa jännittään taas.. pitäs kai yrittää ajatella ihan jotain muuta, mutta kun ei voi mitään ku tää on päällimmäisenä mielessä.
 
Pi Pa Re Sepäs se, kun mä olen maailman malttamattomin luonne, kerran tosiaan jo sain sen negan, sunnuntai-iltana..
Ja kun järjellä ajattelee niin kaikki nämä "oireet" voi olla ihan muutakin kun raskautta.. Jos nyt kumminkin koittaisin kärvistellä siihen perjantaihin saakka sen testin tekemisen kanssa. Ainakin voin yrittää :saint:

Nyt sitä vahtaa itteensä ihan hulluna ja heti jos joku oire "häviää tai vähenee" niin oon ihan varma, että no niin.. tää oli taas tässä. Kun olis hitunen lisää kärsivällisyyttä ja hitunen vähemmän tätä itsensä tarkkailua niin ei asiaa niin paljon ressaisi =) Muttakun ei niin ei :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mulla alkoi eilen menkat!!!!!!! :D

ihanaa!!! tuliopas siihen sitten 8 viikon kierto.... ja mikä pahinta, ku olin siinä loop hoidossa ni me ei saada 6 viikkoon olla yhdynnässä--- eli ootellaan siis vielä seuraavaa kiertoa.. oon niin vihainen... tunnen kyllä itseni että kun ovis aika tulee niin...... tiedetään kauheet tulehdusriskit on olemassa.. mutta jos sitä ihan vaan vähän ja varovasti???

hmm.... kato ihan vaan sen verran että kun ukko ois just tulossa ni varovasti sisään ja pikkubabyn alut sisään=) oonkohan hullu.. :p
mutta kun... no.. te ymmärätte.. vai ymmärrättekö... oon niin ilonen näistä menkoista, mutta nyt sitte tää... jospa saisin mielen maltettua ettei käy sitten köpelösti... nooh..katsotan miten käy..

täällä onki jo plussaneita.. onneaa!!!!!!! :flower: <br><br>
 
Mulla alkoi eilen menkat!!!!!!! :D

ihanaa!!! tuliopas siihen sitten 8 viikon kierto.... ja mikä pahinta, ku olin siinä loop hoidossa ni me ei saada 6 viikkoon olla yhdynnässä--- eli ootellaan siis vielä seuraavaa kiertoa.. oon niin vihainen... tunnen kyllä itseni että kun ovis aika tulee niin...... tiedetään kauheet tulehdusriskit on olemassa.. mutta jos sitä ihan vaan vähän ja varovasti???

hmm.... kato ihan vaan sen verran että kun ukko ois just tulossa ni varovasti sisään ja pikkubabyn alut sisään=) oonkohan hullu.. :p
mutta kun... no.. te ymmärätte.. vai ymmärrättekö... oon niin ilonen näistä menkoista, mutta nyt sitte tää... jospa saisin mielen maltettua ettei käy sitten köpelösti... nooh..katsotan miten käy..

täällä onki jo plussaneita.. onneaa!!!!!!! :flower:
 

Yhteistyössä