Tänä vuonna on vääriä finalisteja loppusuoralla. Mä tykkäsin siitä Miasta... silla jos jollakin oli munaa. :kieh: No mielipiteensä kullakin. Ari on aika väritön vaikka ihan hyvä onkin. Kristianista en oikein tiedä ja nää kaksi tyttöä on aikas nuoria. No mun mielestä on aika hienoa, että saavat toteuttaa unelmaansa noin nuorena. Mulla oli tuossa iässä yksi tärkeä unelma... Olla äiti.
Nii-in. Uskokaa tai älkää. Kaikki kaverit aina jaksoi ihmetellä kuinka mä jaksan innostua pienistä vauvoista ja lapsista. No melkein kymmenen vuotta pääsin vauvakuumeen kanssa vaikka olen naimisissa silloisen poikaystävän kanssa. No hyvää on tehnyt odottelu ja nyt ehtii paremmin nauttia.
Me mennään miehen kanssa lauantaina ekaa kertaa vähän viihteelle tuon pojan syntymän jälkeen. Mulla on luokka kokous ensin päivällä ruokailun merkeissä. Sitten menen miehen ja pojan perässä anoppilaan naapuri kaupunkiin ja katson, että poika nukkuu varmasi ennen kuin lähetään minnekään. Sitten hurautamme miehen veljen kyytillä tänne takaisin ja tuon paikallisen Onnelan vois käydä testaamassa... on ehtinyt olla jo kauan täällä, mutta mä olen tosiaan viimeksi käydä viihteellä joulukuun alussa 2005.
Yöski mennään tuonne anoppilaan. En pysty vielä ajattelemaankaan, että olisin aamulla eri paikassa kuin poika. Niin vähän otan, että pystyn aamulla nousta ajoissa Poikaa halimaan.
:heart: Onneksi Luukas nukkuu jo yönsä hyvin. Noin 6-7 aikaan herää vähän maitoa pullosta juomaan, mutta kyllä se anoppi on kolme poikaa jo syötellyt joten eiköhän se osaa tuon meidänkin pojan hoidella.
Ja olenhan minä aamull paikalla jos menee vaikeaksi.
No juu. Nyt suihkuun
Muoks: No täytyy muuten sanoa, että ihme pudotus oli idolssissa. Tai siis yllätys! No kristian on itsensä saanut pinnalle ja tullaan varmasti tulevaisuudessa näkemään lavoilla. Jos nää nuoret tytöt olis tippunut niin heillä olis enemmän vaikeuksia pysyä pinnalla. No toisaalta nyt meni kyllä kissasta maku... jos ei ole jo aikaisemmin mennyt koska voittaja on aika varma...\|O.