helmikuusta asti jännäilleet =)

Teinhän mä sen testin juu, ja kuten arvata saattoi negaa näytti. Mut ei ole kyllä vielä tuhrukaan voimistunut ja menkkakivutkin katosi johonkin. Nyt vaivaa vaan vähän etova olo =(

Katsotaan siis huomenna uudelleen. Mut melko varma olen että meidänkin haaveet siirtyy sinne huhtikuun loppuun. Jos miehelle saisikin huomenlahjaksi kaksi viivaa tikkuun :heart:

Kohta alkaa Taivaan Tulet, meen sen kattomaan tonne murun kainaloon. Alkaa vaan jo uni painamaan silmää, jos kuitenkin sen jaksaisi loppuun saakka katsoa.

Huomiseen ja plussatuulia kaikille =)

Napsuneiti ja Innokas: älkää han vielä luovuttako. Toivotaan että tuhruilu loppuu. Mulla on vuotanut kyllä ihan kiitettävästi. Yöks :x . Mä olen ollut koko päivän muutenkin hermo pinnassa ja odotellut puhelua sieltä työmaalta, muta ei ole kuulunut mitään. EI ollut kuullut kyllä toinenkaan haastateltava joten odottelen vielä huomenna jonkin aikaa. Sitten jos ei kuulu niin soitan jo itse. Tiedän, että sitä paikkaa tuskin olen saanut joka nyt siis oli ajankohtainen (olisivat varmaan jo soittaneet), mutta niihin muihin on toiveet korkealla ja aion kysellä milloin niistä tehdään valinnat. Se ratkaisee tään meidän kuumeilu homman. Kuumetta on, mutta jos mä tiedän, että tänä vuonna voi käydä säkä vakityön suhteen niin kyllä me jaksetaan hetki odotella. mutta pitkään ei siirretä. korkeintaan muutama kuukaus ja sitten jatketaan harjoituksia ja toivotaan, että toinenkin lapsi saataisiin...ja kolmas ja....:p. Ja ei siis olla vielä päätetty mitä tehdään. Vielä on aikaa miettiä näiden menkkojen ajan. Onneksi meillä on tuo Luukas pikkuinen joka on niin ihana pieni vauva.

Lellu

napsuneiti ja innokas, juu ei vielä saa luopua toivosta..jospa se tuhruttelee muuten vaan, eikä menkat alakkaan =) , peukutan vielä kuiteski teitä.

Oma olotila: Kohdunnapukkaa tossa ronklasin ja takana on ja kova. Koko päivän tullu sellasta limasempaa valkkarii :eek: ...ja ku tonne sorkin, ni siellä oliki valkkarii vaikka lusikalla kaivaa..oikeesti, kauheet läjät jäi someen, vois kaivella tovin, että "tyhjenis" :D ..Outoa kyllä :/ .
Mahassa välillä outo tunne, tuolla alhaalla siis..ei menkkamaista kuiteskaan. Oviksesta ois huomen 6pv ja pe 7pv..hmm..Se kiinnityminen siis pitäis tapahtua, jos on tapahtuakseen.

Ja voihan ...kele!!! Pienempiki muru on tulossa kipeeks ja pitää perua TAAS sen kitarisaleikkaus ja korvien putkitus, ois perjantaina..Eivät tee mitää jos pykäläkin lämpöö tai räkänen jne. Tää on jo kolmas kerta ku pitää perua, hitto :kieh: :kieh: ! Mä oon kyl kans aika tukkonen, mut ei onneks kuumetta, sit vasta naatti oisinki.

Mut tarttee kommunikoida varmaa ton isännän kanssa kans, ku kauhee häslinki ilta ollu, ei ole ehtiny. Illanjatkoja =) =)

innokas
Huomenta!

Olen ihan hukassa!!!

Tiputtelu jatkuu aiha vaan ja lämmöt oli nousseet 37 ja oviksen jälkeen on olleet 36.8 joka aamu. Mullahan on neljä aikaisempaa lasta eikä koskaan ole ollut tällaista. No odotellaan iltaan asti josko ne hanat päivän aikana aukeais. Ilmoittelen illalla miten kävi. Pitäkää peukkuja. Mulla on menkat aina heittäneet vain tunnin ja heti tullut täysillä. Voihan se olla, että kolmikymppisenä hormonit ei enää toimi kuin nuorempana. :heart:

Torstai 22.03.2007

napsuneiti........kp1/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp3/29..................yk2......1.toiveissa
lellu1...............kp3/?....................yk2.......2.toiveissa
Miinaliina.........kp4/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 4/26-29.............yk3.......1.toiveissa
sanelma..........kp14/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp18/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp18/27-32............yk3.......1.toiveissa
innokas............kp?/28..................yk?.......5.toiveissa
nelHM..............kp20/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp24/32-37........... yk4.......1.toiveissa
Nelly...............kp26/30-32............yk2.......2.toiveissa
papana03........kp27/27-28............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp27/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp28/28-29............yk3.......3.toiveissa
Dania..............kp31/28-34............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82

Napsuneiti :hug: <br><br>

hei pitkästä aikaa.. kiirettä pitäää. nytkään en kerkeä kertoilemaan muuta, ku että täällä ollaan tiputtu jo aikoja sitten ja uus kp on 14/ jotai. viime kierto ei ollut ku 18pv, sitä edellinen 29 ja sitä edellinen 53. eli kierron pituudesta ei oo tietoa...

ilmottelen itestä lisää heti ku kiireiltä kerkeän.

onnea plussanneille ja plussa puhureita jännääjille ja iiiso :hug: tippuneille

Huomenta kaikille,

Niin se sitten kävi että tänään on kp1. Niin ne sieltä aamun aikana näytti alkavan. Mieli ei kuitenkaan ole IHAN niin maassa kun vielä eilen ajattelin sen olevan. Nyt tiedän että ainakin hääpuku mahtuu päälle, ainakin sen puolesta ettei ole vauvamasua tai tisuturvotusta =) heh.

Ei se auta kun alkaa valmistautumaan tähän uuteen yritykseen. Jos osaisikin olla stressaamatta.. Olisikohan se hyvä idea jättää ne ovulaatiotikut pois tässä kierrossa vai jatkaa niillä...?

Mieskin niin jo toivoo sitä tärppiä kun hällä on kuitenkin ikää vielä se 5v enemmän kun mulla. No jospa se nyt sitten tästä kierrosta tärppäisi.

Toivottavasti vielä moni plussaa tästä ketjusta lähiaikoina =)

Ja se piti vielä sanomani että tämä kiertohan oli sitten vaan 29 päivää, joten voisikohan tuohon listaan päivittää mun kohdalle 1/29-32. Niin harvoin se on yli sen 32 mennyt =)

Vyöhyketerapian tarkoituksenahan oli myöskin tasata kierron pituutta, ja saada se normalisoitumaan. Joten siinä ainakin on onnistuttu, mulla ei varmaan ikinä ookkaan kierto ollut 29 päivää

Kiitos ja kivaa päivää kaikille! :wave: :wave: :wave: :heart:

Voi ei, ei kai tässä kierrossa taas käy samallailla ku viime kierrossa että melkein kaikki tippuu. :'(
Sanelma, sullahan on jo kait ovispäivät käsillä, onnea yritykseen! =)
Napsuneiti ehkäpä saat sit häälahjaksi sen plussan toivotaan näin ;)

Täällä ei mitään uutta. tisut edelleen arat ja välillä mahaa vihloo.
Hauskaa torstaipäivää kaikille! :heart:

Huomenta!

Me tultiin tultiin siihen tulokseen, että me odotetaan nyt jonkin aikaa noiden työjuttujen selkiämistä. Ilmoitin tänä aamuna tuonne työmaalle, että olen mahdollisesti jo kesäkuulla jos pidemmän työn saaminen sitä vaatii. No alunperin mun piti mennä töihin vasta elo-syyskuulla, mutta koska miehellä on kesäloma ja tuolla työmaalla on kesäsulku 4viikkoa (jään joko hoitovapaalle tai työttömäksi siksi aikaa, töihin en aio mennä) juhannuksen jälkeen niin luultavasti Luukas mennee kuitenkin vasta elokuun alussa hoitoon. Eli heti kun selviää mikä mun tulevaisuus noiden töiden suhteen on niin vauvakuumeilu jatkuu sitten.

Mä kuitenkin käyn lukemassa teidän juttuja joka päivä jos suinkin ehdin ja elän hengessä mukana. Saattaahan olla, että olen nopeastikin teidän kanssa taas varsinaisesti jännäämässä. :D Kyllä oliskin helppoa jos oli jo vakityö valmiina niin ei tarttis niin murehtia tuon työllistymisen suhteen ja vois tehä (ai niin ei niitä tehä vaan ne saadaan..silti) vaikka enemmänkin heti peräjälkeen noita lapsia.

Lellu

Napsuneiti meillähän kävi niin esikoisen kanssa, että sai alkunsa siinä kierrossa kun oli meidän häät! :heart: En kerenny aatteleen vauvajuttuja ollenkaan, niin kas kummaa, raskaaksi tulin. Laskettuaika oli tasan 9kk päästä hääpäivästä. :whistle: Mä suosittelen, että jätät ovistikut yms. pois ja keskityt vaan häihin.
Toivon, että ovis oli sillon viikonloppuna, koska pariin päivään ei olla hommailtu. Neiti tekee vissiin poskihampaita, niin itkeskelee pitkin iltaa sängyssään.

Rinkinki. Kiitos =) Joo, alkaa ne häät vähän ressaamaankin pikkuhiljaa, meillä kun on vähän "erilaiset häät". Kirkossa vihitään ja syömään mennään sisarusten, vanhempien ja isovanhempien kanssa. Mut sit varsinaiset "juhlat" on meillä kotona, samalla sit tuparit kavereille. On siinä vaan aika homma järkkäillä juhlat kotona 50 hengelle. Hui.

Mä kans luulen vähän että tää kierto vois olla se "ei yritetä lainkaan" kierto. Tosin mun tuurilla siinä käy sitten niin että kierto venyy ja menkat on just häiden aikaan. Jos kierto on ton 29pvää ni, niiden pitäis alkaa kyllä jo 20.4.

Tai sit teen niin että käyn siellä vyöhyketerapiassa ja se toivottavasti ainakin pitää kierron kurissa, mut jätän ne tikut ja "yrittämällä yrittämisen". Kyllä voikin olla hankalaa =)

Jos nyt häälahjaksi saisi kaksi viivaa siihen tikkuun niin la olis sitten n. 27.12 mikä onkin mun rakkaan mummin syntymäpäivä =) Mieluitenhan sitä tietty sen vauvan saisi vuoden 2008 puolella jos noin lähellä vuodenvaihdetta on jo laskettu aika.

Noh, ehkä vähän turhan pitkälle mietittyä ja ennakoitua. Katsotaan mitä tuleman pitää. Nyt näillä näkymin on piinaviikko sitten tuo 16.

Töiden pariin...
:wave:

Innokkaalle tsemppipuhuriiiii :whistle: :heart:

Mulla ei oloissa kyl yhtään mitään :eek: :( . Siis tollasta kirkasta valkovuotoo (limasta vissii), sitä tulee, mut eipä juuri muuta. Lämmötkin oli aamulla vaan 36.5, eli laskenu puolella asteella!!!!!! Juu, lupasin olla mittaamatta, mut tais tulla tapa siitä :ashamed: . Eipä juuri jomottele mihinkään, ja onneks ei tonne alaselkäänkään.
Jotenki mä en ees mieti yhtään, et oonkohan raskaana vai en..ainoastaan täällä ku kirjottelen, mut muuten ei ees käy mielessä, mikä on kylläkin ihan hyvä, ni ei stressaa.

Toivotaan nyt niitä plussia meille kaikille..harmittavan moni tippuu taas :'( .

Ja napsuneiti, ei stressiä ja häitä vaan nyt duunailet..voi olla paras keni raskaanatua =) .

Jep, täytyy koittaa olla ressaamatta. Tänään voisin kyllä kaivata vähän sylissä pitämistä ja päästä paijaamista =) On jotenkin vähän "Ihaa-olo". Vatsaakin särkee niin , vaikka panadolia on tullut jonkunverran jo popsittua.

Olo on jokseenkin sellanen että tekis mieli kaivaa kuppa, ryömiä sinne ja nousta taas vaikka.. ööö.. viikonloppuna jos on niin kauniit ilmat B) .
Tisutkin on vielä melko kipeet, se yhdistettynä tuohon jatkuvaan menkkasärkyyn ei kyl oo kiva yhdistelmä.

Nyt loppu ruikutus, katse kohti häitä ja uutta kiertoa :$ :kieh: :kieh:

lellu,, niin hyvähän se on että jos pystyt niin järjen kanssa pelaat. kyllä tuo vaki työ takaa monet rauhalliset yöt.. tsemppiä siis siihen!!!! ja itsekin täällä oottelen että päästäs yrittää..

eli lippu korkeella.. ja älä jätä meitä!!! :heart: =)

Kiitos miinaliina:! :) En minä teitä jätä. Juu kyllä se on järkevämpää niin, että hetken maltamme mielemme ja odottelemme ainakin sen aikaa, että selviää tuo työtilanne. Kyllä sitten on mukava jäädä joskus äitiyslomalle kun on työ odottamassa ja uskaltaa olla pidempäänkin poissa pelkäämättä että joku uusi vie mun mhdollisuudet edetä jne. Hoitoalalla vakipaikan saaminn on lottovoitto kun pääsee pätkistä eroon. No eteläsuomessa olis varmaan työtä pidempäänkin, mutta tää ep ei ihan vielä elä niin kovassa hoitaja pulassa. Toivotaan nyt että mahdollisimman pian selviää saako sitä paikkaa vaiko eikö. Jos ei vakipaikkaa niin edes se vuorotteluvapaa. Kertyis lomiakin jne.

Taidan mennä tästä katsomaan idolsin loppuun. jotenkin on taso huonompi kuin aikaisemmin. En tykkää.

Lellu

lellu.. tuo kuulostaa hyvältä!!! nyt tsempitän sua saamaan sen vakipaikan!!! :p

joo itsekin kattelin idolsia, mutta mäkään en tykkää.. mä en fanita ketään.. viimevuonna oli kovempia, tai ainaki mun mielestä parempia..

Tänä vuonna on vääriä finalisteja loppusuoralla. Mä tykkäsin siitä Miasta... silla jos jollakin oli munaa. :kieh: No mielipiteensä kullakin. Ari on aika väritön vaikka ihan hyvä onkin. Kristianista en oikein tiedä ja nää kaksi tyttöä on aikas nuoria. No mun mielestä on aika hienoa, että saavat toteuttaa unelmaansa noin nuorena. Mulla oli tuossa iässä yksi tärkeä unelma... Olla äiti. :D Nii-in. Uskokaa tai älkää. Kaikki kaverit aina jaksoi ihmetellä kuinka mä jaksan innostua pienistä vauvoista ja lapsista. No melkein kymmenen vuotta pääsin vauvakuumeen kanssa vaikka olen naimisissa silloisen poikaystävän kanssa. No hyvää on tehnyt odottelu ja nyt ehtii paremmin nauttia.

Me mennään miehen kanssa lauantaina ekaa kertaa vähän viihteelle tuon pojan syntymän jälkeen. Mulla on luokka kokous ensin päivällä ruokailun merkeissä. Sitten menen miehen ja pojan perässä anoppilaan naapuri kaupunkiin ja katson, että poika nukkuu varmasi ennen kuin lähetään minnekään. Sitten hurautamme miehen veljen kyytillä tänne takaisin ja tuon paikallisen Onnelan vois käydä testaamassa... on ehtinyt olla jo kauan täällä, mutta mä olen tosiaan viimeksi käydä viihteellä joulukuun alussa 2005. :) Yöski mennään tuonne anoppilaan. En pysty vielä ajattelemaankaan, että olisin aamulla eri paikassa kuin poika. Niin vähän otan, että pystyn aamulla nousta ajoissa Poikaa halimaan. :D :heart: Onneksi Luukas nukkuu jo yönsä hyvin. Noin 6-7 aikaan herää vähän maitoa pullosta juomaan, mutta kyllä se anoppi on kolme poikaa jo syötellyt joten eiköhän se osaa tuon meidänkin pojan hoidella. :) Ja olenhan minä aamull paikalla jos menee vaikeaksi.

No juu. Nyt suihkuun

Muoks: No täytyy muuten sanoa, että ihme pudotus oli idolssissa. Tai siis yllätys! No kristian on itsensä saanut pinnalle ja tullaan varmasti tulevaisuudessa näkemään lavoilla. Jos nää nuoret tytöt olis tippunut niin heillä olis enemmän vaikeuksia pysyä pinnalla. No toisaalta nyt meni kyllä kissasta maku... jos ei ole jo aikaisemmin mennyt koska voittaja on aika varma...\|O.

Perjantai 23.03.2007

napsuneiti........kp2/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp4/29..................yk2......1.toiveissa
lellu1...............kp4/?....................yk2.......2.toiveissa
Miinaliina.........kp5/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 5/26-29.............yk3.......1.toiveissa
sanelma..........kp15/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp19/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp19/27-32............yk3.......1.toiveissa
innokas............kp?/28..................yk?.......5.toiveissa
nelHM..............kp21/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp25/32-37........... yk4.......1.toiveissa
Nelly...............kp27/30-32............yk2.......2.toiveissa
papana03........kp28/27-28............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp28/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp29/28-29............yk3.......3.toiveissa
Dania..............kp32/28-34............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82

Hi vaan. pakko pitää tuosta idolsista ku puhuitte mainita että minunki mielestä mia oli ehdottomasti paras. harmi kun se tippu.
Niin juu, ei ole menkkoja kuulunu. ja tänään pitäs alkaa. Välillä on ihan pieniä menkkatuntemuksia, että alkavat varmaan tän päivän aikana. Taidan kuitenkin sortua testaan ennenku alkaa. :\| katotaan nyt maltanko mieleni.

Ari, ari, ari!! Ollut alusta asti mun suosikki, tähän astisten kaikkien Idolsien ehdottomasti lahjakkain laulaja, vaikkakin ehkä vähän ylimielinen ja omaa rataa kulkeva. Tosin sanoin tuolla toisaallakin, että eipä Celine Dionillekaan sopisi Motörhead ;)

joo.. en nähny kuka putos eilen.. oliko se se kristian?? ymmärsinkö oikein?? huh.. en ois uskonu,,, musta se panu oli ihanan kutunen ja symppislaulaja,,, mutta jotenki se kristiina ihastuttaa mutta samalla vihastuttaa...ihan ok.. joo no kaikki ne nyt on parempia laulajia ainaki ku mä.. :LOL:

niin ja tuo ari on ollut samalla yläasteella ku minä...tarkkiksella.. joten mä nyt en osaa pitää sitä sillee idolina, vaikka laulaahan se,,, kamuja oltii joskus..ollaan siis samanikäsiäkin.... mutta mä en kyllä tarkkiksella ollu..=) sekoo..

Yhteistyössä