heti ekaksi... JEEEEE!!! mä sain gynelle ajan.
nyt vaan pitää jännätä, että sattuuko se olemaan vapaa päivä vaan pitääkö ruveta ruinaamaan työkaverilta vapaapäivän vaihtoa.. oon siss semmosessa työssä, että hankala järjestää kesken työpäivää aikaa lekurille... aika on tosin vasta kuukauden päästä, mut kuitenkin. mä olin eilen jo aivan varma, että en saa ees koko aikaa tai sit vasta joskus kesän jälkeen.. vähästä tulee kuumeilija onnelliseksi..
mulla on muuten muutamana päivänä pistellyt mahaan, siis ala mahaan. vähän niinku neulalla joku tökkiä tai pikemminkin niin ku itikka pistäis. mitä lie sitten on. tissejä on kans kutittanut hiukan... totta ne enteilee että menkat alkaa ens viikolla tai seuraavalla tai sitä seuraavalla tai....
ärsyttää, ku ei oo tietoakaan millon menkkojen pitäs alkaa.. viimekierrossa ne alko juuri näillä päivillä. mut tulee sit ku tulee. inhottava vaan, että ei tiiä sit millon testailla jos kierto venyy. mut katotaan sitten ku päästään sinne asti.
juups. kohta pitänee lähteä jumppaamaan. mukava päästä vähän irtautumaan arjesta ja saa hiukan omaa aikaa.. saan ehkä olla kokonaista 2 tuntia iihan yksin, tai siis toisten hikisten akkojen kans.
huomenna ja tosrtaina on vapaa päivä. vois lähteä jätkän kans pulkkamäkeen ihan ajan kans.. ku vaan sais nuotion tehtyä ni vois makkaraakin paistaa, mut ei taija onnistua kaupungin maille..
ku vaan ois yhtä komeat ilmat huomenna ja yli huomennakin, kuin on ollut nyt muutaman päivän..
mut aurikoisia päiviä kaikille!!!
B)