helmikuusta asti jännäilleet =)

Sunnutai 1.4.2007

EevaRouva......kp2/28-30............yk3.......2.toiveissa
nelHM..............kp2/28.................yk2......3.toiveissa
koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp11/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp13/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp14/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 14/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp15/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp24/30-35............yk11......2.toiveissa
hätähousu.......kp27/25-28............yk2........1.toiveissa
rinkinki............kp28/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp28/27-32............yk3.......1.toiveissa
nanna81..........kp34/32-37........... yk4.......1.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re

Mukana hengessä :
lellu1


Tässäpä päivitetty lista. Toivottavasti to plussaneiden pino kasvas..jännääjiä on taas =) .
Täällä ollaa kun Niagaralla, yök, ärsyttävää. Toivottavasti on lyhyet menkat!!
 
Hei!

Ette kuulkaa usko. Täällä aukes hanat tänä aamuna kp13... :kieh: . No ei naurata :\|näistä tään kierron päivistä on ollut vissiin kaksi täysn vuodotonta.. Pillerien syönti loppuu tähän. Niin on ollut hermo kiriällä, jotta ei ole enää tiennyt mitä mieltä on mistäkin riidan aiheesta ollut. TAistelen siis välillä myös itseäni vastaan. Itku meinaa olla herkässä. No tänään siis kp1/?.....yk2....toinen haaveissa vaikka todennäköisesti alkaa taas tyhjennysvuoto muutaman päivän päästä, mutta nostakaa mut pois tuolta taustalta tuonne pinoon. Päätettiin, että tulkoon jos on tullakseen. JOs mä tulen raskaaksi ja töitä saan niin eihän siitä tarvi kertoa vasta kuin 2kk ennen äitiyslomalle jääntiä ja sitä ennen mun työ on varmasti alkaneet. Viimeistään siis heinäkuun lopulla aloitan. Kyllä itseä helpottaa ihan keleen paljon ja ihanaa kun saa ihan vapaasti kuumeilla. Ihanaa kun ei ole mieli maassa tuon typerän tauko jutun takia. Saas nyt nähdä milloin mun kierto nyt normalisoituu (no onko tuo nyt normaali ollutkaan) kun 12 pilleriä kerkesin napsimaan naamariin. :whistle: Toivotaan, että ei tartte puoli vuotta odotella. näistä tään kierron päivistä on ollut vissiin kaksi täysn vuodotonta.

nelHM, EevaRouva ja Rinkinki Pahoittelut menkoista! :hug:

Muoks! Piti käydä tuo kp tuosta ed. kierrosta ja pillereiden lukumäärä muuttamassa kun elin päivän jäljessä.

Lellu<br><br>
 
Sunnutai 1.4.2007


rinkinki............kp2/27-32.............yk3.......2.toiveissa
nanna81...........kp2/32-37..........yk5..........1.Toiveissa
lellu1................kp2/?.................yk2.........2.toiveissa
EevaRouva......kp3/28-30............yk3.......2.toiveissa
nelHM..............kp3/28.................yk2......3.toiveissa
koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp12/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp14/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp15/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 15/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp16/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp25/30-35............yk11......2.toiveissa
hätähousu.......kp28/25-28............yk2........1.toiveissa
mmiilia............kp29/27-32............yk3.......1.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re


<br><br>
 
Huomenta. Täällä alkoi vuoto eilen. Toivoin jo tosissani kun päivän myöhässä tuosta 32 päivästä oltiin että nyt se tärppäs, mutta ei :'( . En tiiä kuinka kauan enää jaksaa tätä. Masentaa aivan hirveesti.
 
heippa.. meillä esikoinen täyttti eilen 1v..huh mitkä pippalot.. ja äitistä oli niin haileeta kun tyttö on jo niin "iso"... :'(

ei vaan kyllä sitä on niin ilonen.. mulla on varmaan menny oviski jo,,, en oo paljoo jaksanu tarkkailla.. kun ei saatas ees yrittää täs kierrossa.. et luulenpa et peitot heiluu vasta enskierrosssa.. ja jotenki oon nii poikki ku meiän tyttö on ollu kohta kuukauden kokoajan kipeä.. flunssaa,korvatulehdusta,noro-virusta ja nyt taas flunssa.. ja syndet...vie aikaa ja voimia niin ettei tosiaan enää jaksa keskittyä vauvan tekoon.. en tiedä... ja kaiken kukkurax kun oon ite ollu kipeä samaan aikaan aina kun tyttökin...samat taudit... :/
nooh---kyllä tässä ehtii...mä oon sitä mieltä..ei yksi kierto mitään kaada.`??
ja kyllä tää tukkosuus vie tota kuumeilua pois hieman...katsotaan kuinka naisen mieli muuttuu kun saan taas terveenpaperit.. :LOL:

lellulle onnittelut tästä päätöksestä!! ja tottahan tuo tosiaan on eetä ei tartte kertoo raskaudesta ennen tota 2kk ennen äippälomaa...se pelastaa... :p halit..

ja kaikille plussatuulia!!!!!!
 
isot voimahalit nelHM, EevaRouva, rinkinki, Lellu1 ja Nanna81 :hug:
käyn lukemassa teidän kuulumisia päivittäin. meen tuonne odottajiinn, kohta te loputkin sinne tuutte.eikö vaan? toivon, uskon ja luotan siihen.
Oikein aurinkoista ja ihanaa kevättä kaikille!! =) :heart: <br><br>
 
Nanna81::hug:

Mä en tajua mistä tätä vuotoa piisaa. Ajattelis, että kun on ollut kunnon menkat vajaa 2 viikkoa sitten, että nyt olis hieman vaisummat...mitä vielä tänään on vielä pahemmat kuin eilen ja jatkuvasti tuntuu, että jumankauta... tulikohan yli. Mä aloin jo epäilemään, että jokohan se alkoi tyhjentämään tuota kun eilen en enää ole ottanu pilleriä. Tuskin kuitenkaan, mutta ihmettelen kyllä, että tuota vuotoa piisaa mihinkään tyhjennys vuotoon jos sen pitäis alkaa muutamanpäivän sisällä. Hoh hoijaa... melko punaista lähitulevaisuutta tiedossa... \|O .

Mä täällä odotteen, että tuleeko meille vieraita vai ei. Muutama viikko sitten mun tädit ilmoitti, että voivat 2.4 tulla käymään kun tulevat tuohon sairaalalle käymään, mutta kun nyt ei ole kukaan mitään ilmoittanut tuleeko ne meille vai ei. Kiva nyt odotella tässä...

Kauhea nälkä on. Pitäis vissiin mennä jotain ruokaa tekemään. poika nukkuu joen aikaa kyll olis.

Lellu
 
Lellu1, mä oon päättänyt, etten ikinä syö mitää pillereitä tai ota kierukoita, ne tekee ihmisen ja läheiset ihan hulluks. Ihme toi sun vuotos..Mut kuulkaas, mulla alko oikei super v.itutus (sori vahva ilmaus).. Siis mä luulen, että OVULOIN nyt!! Siis ku mulla on menkatkin nyt. Mutta vuoto on välillä sellasta kirkkaan punasta ja peräti limasta ja tonne musarjoihin koskee, niiku oviksen aikaan :kieh: :kieh: :kieh: . Jumankauta jos mulla on nyt ovulaatio, ni tää kierto menee ioha harakoille,mä en menkkojen aikaa sekstaile..eikä toi ukkokaan haluu. Siis voiko olla mahdollista!!!???????????? Mun tietojen/lukeman/kuuleman perusteella voi, kyllä #&%?$!*, jos näin on nyt :kieh: :snotty: . Ja tarkottasko se, että menkat tulis taas 14pvän päästä?? Huh huh, ei tuu kesä!
Toivon, että oon väärässä. Menkat on kyllä TOSI runsaat, ihan seula oon ja kunnon verta oikee lorisee, vähä väliä saa rättiä vaihtaa ja pelätä tuleeks yli. :kieh:

Halit muillekin, joilla alko menkat :hug: . Ei auta ku taas yrittää..
 
nelHM: Tervetuloa niagaran putouksille. On kyllä melkoiset menkat. Mulla on muuten kans menkkojen akupäivinä kaikenlaisia tuntemuksia muniksissa joten saattaa tuo sun kipuilu olla ihan normaaliakin. Toivotaan nyt ettei ole ovista.

JA nyt tuo poika nuolee maton pohjaa... :x :wave:
 
:hug: :hug: tippuneille!
paha epäily on, että kohta tullaan perässä. \|O :'(
mahassa ollut toista päivää menkkajuilimista. vois kyl jättää jo tulematta.

pari päivää ollut ihan älytön jano. koko ajan janottanut. ja vessassa saa ravata ja huono olo on kans välillä.. :whistle:
miten se napukan sijainti oli missäkin vaiheessa kiertoa?
eilen sorkin ja se oli toodella kaukana ja kiinni. en muista että ois ollut ikinä (tai siis sinä aikana mitä oon kokeillut.. eli synnytksen jälkeen joskus..) aina ollut ihan eessä ja auki... heh kiinostaa kiviäkin.. :ashamed:
poskia muuten kuumottaa. nytkin on posket ihan kuumat, ihan ku ois enemmänkin kuntoillut..
alkaa hiukan toiveet plussasta nousta, mut turhaa taitaa olla. taijetaan tulla kohta kovaa ja korkealta alas. meinasin muuten testailla torstaina tai perjantaina, ellei menkat ala ennen sitä. meinasin lähteä pääsiäistä juhlimaan...
 
sanelma, siitä napukasta.. Mulla se on oviksen aikoihin auki ja pehmee ja tossa edessä. Sittemmin se sulkeutuu ja menee kovaksi ja taaemmaks, kunnes menkkoihin aukee taas.

Nyt mun on pakko ääneen tääl ihmetellä olojani..en viitti ees isännälle yrittää :D .. Ku epäilin tos päivemmällä, että voiko todella mulla olla ovulaaatio.. Kävin jo apteekis kattelee ovis testejä, mut ku on nii monta yhes puketis ja tarttisin vaa yhen..maksaavatkin paljon, empä sit ostanu... Noo, vuoto loppu päivällä, pientä tuhrua tulee. Rinnat ei oo ees lopettanu sitä kipuilua, mitä oli vielä ku epäilin, että raskaana voisin olla..Ja mullahan helotti posket kans sillo enne vuotoo..sitäkin siis vielä. lämmöt nous melkei asteella ja alavatsaan juilii, mutta ei yhtään menkkamaisesti..lähempänä on oviskipuja, mut hitto soikoon, ku en tiiä???? MIkä meininki??? Menkathan ollu ihan kivuttomat, vaikka kiitettävästi onki lorotellu..Ja nää alamaha juilimiset siis ei todellakaan ole menkka jomotuksia..ja voimistuu vaan nyt, kun vuoto loppu. Mun muistaakseni gyne sano, että ovis voi tulla peräti menkkojen aikaan. Jännä kyllä, kun mulla on nii sännöllinen kierto, ovis kp14 ja koko kierto 28pv..ni miks se nyt ois?? No ei auta pähkäily, tarttee tarkkailla oloaan.

Onks kellään ikinä ollu vastaavaa? Neuvot ja kommentit ja arvailutki ois nyt tarpeen teiltä siskot :heart: :heart: :heart:
 
Tiistai 3.4.2007


rinkinki............kp3/27-32.............yk3.......2.toiveissa
nanna81...........kp3/32-37..........yk5..........1.Toiveissa
lellu1................kp3/?.................yk2.........2.toiveissa
EevaRouva......kp4/28-30............yk3.......2.toiveissa
nelHM..............kp4/28.................yk2......3.toiveissa
koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp13/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp15/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp16/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 16/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp17/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp26/30-35............yk11......2.toiveissa
hätähousu.......kp29/25-28............yk2........1.toiveissa
mmiilia............kp30/27-32............yk3.......1.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re


 
Heipsis

Mulla ihme olot jatkuu ja en tiedä mitä pitäs ajatella, joten parempi, kun en ajattele yhtään mitää :headwall: . Tonne alamahaan juilii oudosti ja noi rinnat jatkaa tota kipuilua. Vuoto loppu eile, tänää iha pientä ruskeeta tuhrua sillon tällön pyyhkiessä.. Että sellaset menkat, kivuttomat ja lyhyet, sopii mulle. En mä kyl sellanen limanen/liukas ole, joten ei se ovis ole..mahanappailu on vaa outoo, vähä ovismaista, ei menkkamaista kertaakaan..ei sillai jomottele, vaan vihlasee aika ajoin :eek: . Noooo...ovista odotellessa sit vaan. Mietin oisko greippimehu syynä tähänkin??
 
Kauhistus, me oltii tiputtu tonne kakkos sivun alalaitaan :eek: .Piti tulla nostelee =) .
Mites hätähousu ja mmiilia?, millaset on fiilikset? Eihän vaa täti oo kurvaillut paikalle? Plussapuhuriiiii :whistle: :heart: :heart: :heart:

Omaa napaa: Pakko nyt vaan myöntää ja täällä marista kun ei enää kehtaa muualla suutansa aukasta :ashamed: .. Siis mitä hittoa tää tissikipuilu ja nää alamaha vihlonnat on täs vaiheessa kiertoa!!??????? \|O . Ku se vuoto nyt on ollutta ja mennyttä, kesti sen 2pv..Ja kivuttomat menkat oli, täysin! Nyt vaan sit toi alamaha juilii paljonki ja alaselkäkivut on nyt alkanut, huh.. Oon iha hukassa :snotty: . Toivoisin, että tää enteilis vaa ovista, eikä ois mikään pielessä. Mulla nii säännöllinen kierto, et jos ei ovis ilmesty kp 10-14, ni sit huolestuttaa jo. Ja mä en keksi näitä vaivojani. En kuvittele yhtään mitään,olen vaan hämilläni. Sori, tää meidä palsta täyttyy mun marinasta :ashamed: :headwall: .. Auttakee..Kerokaa ja arvailkaa mitä tahansa. :hug: teile jo valmiiks.
 
Nimetön

Hei!

Anteeks jo heti alkuun että teidän pinoon tungen, mut kiinnostaa tuo NelHM:n tilanne..
Tuliko sulla sitä vuotoo miten paljon,minkälaista? Oisko voinu olla vaan valemenkat? Jos oireetkin jatkuu vaan..Oudolta kuulostais jos ovis ois noin alkukierrosta..en tiiä, kunhan kerron mitä mieleen tuosta tuli =)

Kovasti plussaonnea koko pinolle! Ja mukavaa keväänjatkoa..
 
nelHM: Oletkos testannut r-testillä tässä kierrossa? Ja jos arvailuja haluat niin jos et ole raskaana tai ei ole ovis niin joillakin voi olla kystia jotka aiheuttaa selkä kipua, maha vihlontaa jne. Endometrioosia vois olla , mutta muistaakseni siihen liittyy reilut vuodot. Sitten mietin sitä, että kun sulla oli se varhainen kskenmeno niin sen jälkeenhän kierrot saattaa heitellä jonkin aikaa. Kaverilla tuli muistaakseni parin viikon väleinkin siinä alussa vuodot. Se voi muuten selittää paljonkin noita sun ovis tuntemuksia. Ja toivotaan että ei ole mitään tulehdusta sen varhaisen jäljiltä tms.

Täälä vuodetaan edelleen. Taitaa tulla tyhjennysvuoto samaan syssyyn.

Lellu
 
Kiitti lellu ja tää uus immeinen =) .
Mulla siis alko se vuoto päivälleen sillo kun menkatki piti alkaa, eli kierto oli sen 28pv, ja ois oli kp14..Joten ne täsmäis kyllä. Enne vuotoo tuli pari pv pyyhkiessä sillon tällön ruskeeta jutskaa :/ , ja sit alko toi vuoto..aika normaali kk-vuoto määrällisesti oli. Vuoti siis la ja su, ma tuli enää sellasta ruskeeta tuhrua, ei vuotanu eikä sidettä tarvinnut vaihtaa..Mitää menkkakipuja mul ei juuri ollu, painetta alapäässä la, mut that's it :eek: . Sit alko oikeestaan jo su ja ma kunnol tuntuu noi alavatsa vihlonnat ja tänää toi selkäki vähä kipee.. Tisiit tosiaan iha yhtä kipeet, ku enne vuotoo..empä tiiä. Ja sen negan testasin la aamuna pari tuntii enne ku vuoto alko.
Onhan se mieles käyny, josko vois olla kuiteski raskaana, mut mut, empä tiiä..ja paljoo ei helpota, ku kaveri just kerto, että sillä tuli kahet valemenkat ja vuoto oli iha yhtä runsasta/normaalia ku menkoissakin..
 
Keskiviikko 4.4.2007


rinkinki............kp4/27-32.............yk3.......2.toiveissa
nanna81...........kp4/32-37..........yk5..........1.Toiveissa
lellu1................kp4/?.................yk2.........2.toiveissa
EevaRouva......kp5/28-30............yk3.......2.toiveissa
nelHM..............kp5/28.................yk2......3.toiveissa
koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp14/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp16/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp17/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 17/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp18/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp27/30-35............yk11......2.toiveissa
hätähousu.......kp30/25-28............yk2........1.toiveissa
mmiilia............kp31/27-32............yk3.......1.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re

 
neihm.. joo kannattaa tehä varax r-testi ja sitte jos kipuilut jatkuu ni gynelle!!! saat vähän selvyyttä tilanteeseen. nehän näkee ultralla heti missä vaiheessa mikäkin on. :hug:

mulla ois nyt sellanen tunne että vois olla ovis..en oo testannu.. ku tuntuu hassulta että se ois näin myöhään..voiskohan se olla??? mulla vaan tuntuu taas tulevan himmet himot unissa ja valveilla :LOL:
siitä siis päättelen.. kai sitä vois kokeilla jotenki tosi varovasti..onhan siitä mun operaatiosta nyt 3 viikkoa.. ei varmaan ihan paha juttu ois?????

ja ois sitte mitä jännäillä...joo..taidanpa pyytää miestä tänään tonne peittoja heiluttelee.. :p :whistle:

onko täällä ketää jolla ois ollu ovis näin myöhäänkin???
 
miinaliina: Mulla oli ovis kp 20 =) Ja kun sullakin tuo kierto näyttää noin pitkä olevan, niin ennemmin se nyt on entä aikasemmin.

NelHM: Sullahan on mielenkiintonen tilanne... Käy nyt ostamassa testi! :wave: :D

*muoks* kirotushäröjä...<br><br>
 
ää..mä oon ihan addiktoitunut tähän palstaan.. nyt alkaa tosissaa taas viihtyä täällä kun päätin just et tänään illalla peitot heiluu.. tai ei paljoo koska en sais olla yhdynnässä vieläkään, mutta kai silleen tosi varovasti uskaltaa... :saint:

ihanaa.. nyt alkaa jännäily..paitsi että tiedän et jos näin kovin innostun, niin eipä tärppää..ekaakin yritettiin vuosia,kunnes heitin toivoni ja samantien tärppäs...että....niin se menee...
 
Heippis vaan :)

Ei oo menkat vielä alannut. Tosin viikon verran jo vähän silloin tällöin jomotellut siihen malliin, et monena päivänä oon ollut varma, että huomenna ihan varmasti alkaa, mut eipä vaan oo ainakaan vielä.. Oon huomioinut, et viimekierrossa oli paaaaljon enempi "muka-oireita", kun nyt taas ei oo ollut muuta, kuin nännit kipeet ja lämmöt siinä 37 pintaan ja välillä päällekkin. Plus sitten tänään luulin tuntevani jonkin sortin repäisykipuja (??).

Nooh, eiköhän ne vuodot sieltä kuitenki viimeistään sunnuntaina ala.. JA testailla en aio tässä kierrossa ennenkun (jos) menkat on ainakin viikon myöhässä.

Tsemppiä muille! Jännä toi NelHM tilanne =)
 

Yhteistyössä